Met zn vieren kijken we elkaar hier nu raar aan..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
Owja. Ik moest nog een poging doen aan Klonk uit te leggen wat een tadewa is.
Eens even zien. Tadewa is een typisch Venlose (of toch Limburgse?) uitdrukking voor een gek. Kan zowel positief als negatief opgevat worden.
Dat doet het dus nietquote:Op maandag 16 maart 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, een besturingssysteem is wel voldoende... en verder doet Vista wat ik wil dat het doet.
leediebeebquote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met zn vieren kijken we elkaar hier nu raar aan..nog nooooooooooit van gehoord
Maar hoi
Mehehe, dus toch Venloosch.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met zn vieren kijken we elkaar hier nu raar aan..nog nooooooooooit van gehoord
Maar hoi
Ik zeg toch ook en VERDER.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doet het dus niet.
Je wil namelijk werken, via de VPN.
Dat laat je de lokale ICT-sjaak op werk natuurlijk doen hequote:Op maandag 16 maart 2009 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook en VERDER.
En ik ga niet voor werk weer alles opnieuw installeren.
solli solli solliquote:Op maandag 16 maart 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
@pheno
NWS heeft weer een plek over... dus..![]()
Frutsebeestjequote:
http://www.cbr.nl/vacatures.ppquote:Op maandag 16 maart 2009 14:42 schreef Klonk het volgende:
ik wil bij het cbr werken, mensen van het kastje naar de muur sturen met onzinnige antwoorden, dat wil ik ook best betaald doen...
En wie denk je dat dat is?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laat je de lokale ICT-sjaak op werk natuurlijk doen he.
Heel slimquote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Frutsebeestje![]()
Oh shit.. bedenk me net dat mn foon thuis ligt en bijna leeg was..
Minder
ik heb dat een keer gehad tijdens een rit naar Parijs, midden in de nacht uit mijn nest gebeld, spring in de auto kom er een uurtje van huis achter dat mobiel zo goed als leeg was en nergens een lader te krijgen, baas en opdrachtgever waren niet zo blij, ik heb nog nooit zo´n rustige rit gehadquote:
Doe ik nu ookquote:
Een of andere koffiedrinkende MBO'ertquote:
Tuurlijkquote:
Ik las Balkan-postquote:
Nee, een theedrinkende WO'erquote:
Ik zie hem in FC ja... denk je nou echt dat ze je een koffie-met-melk-kleurtje geven ipv blauw?quote:Tuurlijk.
Ja hequote:
Long time no speakquote:
PWNquote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een theedrinkende WO'er.
Systeembeheer is extern geregeld bij ons.
quote:[..]
Ik zie hem in FC ja... denk je nou echt dat ze je een koffie-met-melk-kleurtje geven ipv blauw?.
En dan nog. Waarom zou ik een systeembeheerder met mijn laptop laten kloten om software te installeren?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een theedrinkende WO'er.
Systeembeheer is extern geregeld bij ons.
Omdat je dan op je balkon kan werkenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nog. Waarom zou ik een systeembeheerder met mijn laptop laten kloten om software te installeren?.
JIJ wilt op je balkon werkenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan regelt werk maar een laptop voor me!
Of men zorgt dat de VPN Vistaproof wordt.
het balkon houdt ook een keer op...quote:Op maandag 16 maart 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar als dat niet kan, houdt het op he.
Tuinquote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wel een huis met tuin... kan ik in de tuin werken....
mag je bij mij ook doen hoor, onkruid wieden, gras maaien...quote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wel een huis met tuin... kan ik in de tuin werken....
grasmaaien mag hier ookquote:Op maandag 16 maart 2009 15:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag je bij mij ook doen hoor, onkruid wieden, gras maaien...
Ik heb geen tuin. Wel een balkon, maar dat is nog wel zo smal dat ik niet met een tafeltje + stoelen tegenover elkaar kan zittenquote:
ruilen ?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin. Wel een balkon, maar dat is nog wel zo smal dat ik niet met een tafeltje + stoelen tegenover elkaar kan zitten
wat ergquote:Op maandag 16 maart 2009 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet echt dingen doen nu qua werk
Gatverquote:Op maandag 16 maart 2009 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet echt dingen doen nu qua werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |