quote:Op zondag 15 maart 2009 15:33 schreef Maggie het volgende:![]()
Nu doet 'ie 't wel ja. Haha!
Vicky, wil je moeder niet op vakantie naar Spanje?
Hihi.. ze gaat woensdag al naar Gran Canariaquote:Op zondag 15 maart 2009 15:33 schreef Maggie het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu doet 'ie 't wel ja. Haha!
Vicky, wil je moeder niet op vakantie naar Spanje?
Kan ze best ff via hier vliegenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:38 schreef Vicky het volgende:
Hihi.. ze gaat woensdag al naar Gran Canaria
ik zal het doorgevenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:40 schreef Maggie het volgende:
[..]
Kan ze best ff via hier vliegenGewoon een dagje, dan is ´t wel klaar!
oehh lekker!! Heb je er ook nog chocola over geschonken?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:43 schreef Maggie het volgende:
Tof, bedankt!![]()
En ja he Rocka, zo vind ik ze zelfs wel cool!![]()
Ik heb brownie gemaakt, gisteravond om half 12 (tsja..) en nu heb ik de hele dag nog niks anders gegeten
Wel met rechtermuisklik en dan copy shortcut, dan heb je 'm toch ook?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:45 schreef E.T. het volgende:
PI en datum zetten wel de post netjes bovenaan de pagina, maar geven niet de url naar het bericht
Ja klopt inderdaad!quote:Op zondag 15 maart 2009 17:15 schreef Noli. het volgende:
[..]
Wel met rechtermuisklik en dan copy shortcut, dan heb je 'm toch ook?Anyhoe maakt verder ok niet uit.
Mijn dochter zit hier (met dank aan mijn lieftallige (v)echtgenoot)een of andere Barbiefilm te kijken en vind het he-le-maal geweldig...
Ik vind het vooral hersendodend.. Oh! Wacht hij's afgelopen..
Maar das eng!quote:
zit je in de nieuwe layout of gebruik je bv foksilver nog?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef leonieke het volgende:
Maar nu ben ik waarschijnlijk blind, maar waar zien jullie nog nieuwe knopjes?
ik zie nog knopjes voor onder andere je accounts bij twitter, flickr en last.fm en ook een soort eh ladertje met soms groene streepjes erin voor abbo-houders.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef leonieke het volgende:
Maar nu ben ik waarschijnlijk blind, maar waar zien jullie nog nieuwe knopjes?
is het leuk voor kleine kindjes?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar das eng!![]()
als je met kind komt, kun je je daar nog achter verstoppen
Gaiapark was leuk. Wel koud op het laatst. Maar gelukkig hebben we het droog gehouden.![]()
Ik zie ook allemaal nieuwe knopjes meteen overal op drukken gaat![]()
gaiapark is leuk, groot opgezet, dus de dieren hebben veel ruimte, ook voor kinderen echt heel leuk, Isa is er met mij geweest toen ze net 3 was, en die zat echt te genieten van het kijken naar de dieren.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:43 schreef Popples het volgende:
[..]
is het leuk voor kleine kindjes?
anders eens van de week ernaar toe met de dames![]()
flowerbox wij moesten naar brunsem. eindelijk een fatsoenlijke kledingkast gevonden.
we waren van de week ook al ergens gaan kijken maar die kast was lelijk en klein en veel te duur.
ik snap niks van die knopjes nog maar eens gaan kijken hoe en wat.
Ja is leuk, ook voor kleine kindjes. Alles is inderdaad op ooghoogte en goed te zien.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:43 schreef Popples het volgende:
is het leuk voor kleine kindjes?
anders eens van de week ernaar toe met de dames![]()
die is idd ook leuk, alleen als er een beetje wind staat moet je daar niet naar toe gaan, dan lijk je Nuenen uit te waaienquote:Op zondag 15 maart 2009 17:58 schreef Asyniur het volgende:
Popples, ik bedenk me opeens dat dierenrijk Europa misschien veel dichterbij is voor jullie... en dat is ook heel leuk
daar valt apeldoorn toch ook onder is t niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben een abonnement op de Zodiac Zoos, ook erg leuk
mee eensquote:Op zondag 15 maart 2009 18:30 schreef p_iglet het volgende:
Ik vind dat ze gewoon een gezamelijk dierentuinabonnement moeten verzinnen.
Kortingsacties geldne wel altijd bij iets van 14 samenwerkende dierentuinen, waarom kan dat dan niet met een abbonement. Blijdorp halen we er echt niet uit, maar verschillende dierentuinen bezoeken zou wel erg leuk zijn.
http://www.zodiaczoos.nl/quote:Op zondag 15 maart 2009 18:30 schreef Ynske het volgende:
daar valt apeldoorn toch ook onder is t niet?
kun je dan overal naar binnen? en voor welke parken is dat dan, of is dat in DL
enneh als ik vragen mag wat kost een abo?
quote:aanbiedingen:
- Eenmalig 50% korting op de entree bij het Dolfinarium te Harderwijk.
Geldig tussen 14 februari en 1 november 2009
- Eenmalig gratis toegang bij DierenPark Amersfoort.
Geldig van 1 april t/m 1 november 2009.
- Eenmalig ¤ 1,50 korting op de entree bij het Openluchtmuseum Arnhem.
Geldig tussen 1 april en 1 november 2009
- Eenmalig voor ¤ 23,00 entree per persoon bij Bobbejaanland te Lichtaart (Belgiė)
Geldig tussen 4 april en 8 november 2009.
- Eenmalig ¤ 3,50 korting op de entree bij Avonturenpark Hellendoorn.
Geldig tussen 10 april t/m 1 november 2009.
- Eenmalig ¤ 5,00 korting bij Pannenkoekenrestaurant de Ossenstal te Epe, bij minimale besteding
van ¤30,-. Geldig op maandag t/m donderdag tussen 1 januari en 31 december 2009, kijk voor
actuele openingstijden op www.ossenstal.nl
- Eenmalig 25% korting op de entreeprijs bij Slagharen.
Geldig tussen 3 april en 1 november 2009.
- Eenmalig het tweede kaartje gratis bij Dippie Doe te Best.
Geldig tussen 1 januari en 31 december 2009.
Hmm dat ligt allemaal te ver weg om daar eventjes naar toe te gaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
http://www.zodiaczoos.nl/
Zodiac Zoos is de overkoepelende organisatie van Dierenpark Wissel in Epe, Zoo Parc Overloon in Overloon, Aqua Zoo Friesland in Leeuwarden, Zoo Labyrinth Boekelo in Boekelo, BestZOO in Best en Kasteeltuinen Arcen in Arcen. De parken van Zodiac Zoos kenmerken zich door een bijzondere flora en fauna en streven naar een natuurlijke uitstraling.
Een abonnement kost 40 euro (kinderen 35). Da's best een leuk prijsjeEn als je al een abonnement hebt krijg je het volgende jaar 5 euro korting. We waren dit jaar dus 15 euro goedkoper uit.
En je krijgt dit er ook nog bij:
[..]
Ik weet het zeker, LB! Wat een lieve fotoquote:Op zondag 15 maart 2009 18:47 schreef Luchtbel het volgende:
Nieuwe knopjes?
Huuphuup, jij vroeg laatst of Jolie en ik op elkaar lijken. Ik wist het toen even niet maar denk nu wel.
En voor de rest heb ik het hysterisch druk en doe ik jullie de groetjes![]()
jaaaa sprekend man! Jeumig, Jolie is een blond mini-kopietje van mamaquote:Op zondag 15 maart 2009 18:47 schreef Luchtbel het volgende:
Nieuwe knopjes?
Huuphuup, jij vroeg laatst of Jolie en ik op elkaar lijken. Ik wist het toen even niet maar denk nu wel.
En voor de rest heb ik het hysterisch druk en doe ik jullie de groetjes![]()
Voor ons nietquote:Op zondag 15 maart 2009 18:50 schreef Ynske het volgende:
Hmm dat ligt allemaal te ver weg om daar eventjes naar toe te gaan.
Lijk jij op je (een van je) ouders Freecell? Ik zit ff foto's door te kijken naar aanleiding van die post en het valt me op dat ik tót een jaar of 15 sprekend leek op mn moeder hoe ze vroeger was. Maar tegenwoordig ben ik echt een kopie van mn vader. En mn broertje en ik lijken op elkaar vind ik, alleen hij heeft krullen en ik niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:33 schreef freecell het volgende:
Serieus: nog een keer gekeken: de mond valt het meeste opmaar ook de neus, oogopslag en zelfs de wenkbrauwen!!! Het zou je kloon kunnen zijn
heb je geen kinderfoto's van jezelf?
fotooo!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik lijk heel erg op m`n vader. Zelfde pekinezengezichtje en baggerlip
Nee joh mafkees gewoon doen! Alles goed met je verder?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:04 schreef Luchtbel het volgende:
Dankjulliewel. Ik zie het soms ook, soms ook niet. En we kijken wel anders vaak hoor, Jolie heeft een zachte uitstraling en ik absoluut niet. Om het zo maar eens te zeggenMaar we horen wel duidelijk bij elkaar.
En ik wilde nog van alles neerzetten verder maar het voelt raar doordat ik hier zo weinig ben verder. Dus laat ik het maar zo.
Nou en! Niet iedereen hoeft hiet 24 uur per dag en 7 dagen per week te zijn! (liever niet zelfs, ik hou nu de topics al niet bijquote:Op zondag 15 maart 2009 20:04 schreef Luchtbel het volgende:
En ik wilde nog van alles neerzetten verder maar het voelt raar doordat ik hier zo weinig ben verder. Dus laat ik het maar zo.
probeer het voor jezelf een plekje te geven, geef hem nog een kans, en laat m weten dat je verhuisd bent.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:30 schreef leonieke het volgende:
Pfff... ik zit met een tweestrijd en vraag me echt af wat ik moet doen... We wonen ondertussen meer dan 2 maand in ons huis en er gaat geen dag voorbij zonder dat ik twijfel of ik mijn pa op de hoogte zou brengen of niet.
Langs de ene kant wil ik het wel doen (want hey, het is mijn pa natuurlijk) maar anderzijds vraag ik me echt af of het hem eigenlijk wel interesseert...
jaaa inderdaad zelfde gezicht en mond als je vader!quote:
wat nou, ik hoor hier niet eens?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:15 schreef skadhd het volgende:
Gewoon posten inderdaad!
Ik post hier ook en ik hoor hier niet eens
als je dat niet wilt, moet je t niet doenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:39 schreef leonieke het volgende:
Het is dat ik het me niet kan voorstellen dat ik dit zou moeten afsluiten
Zo raar eigenlijk... wij doen zoveel moeite om een kind te kunnen hebben en hij laat zijn twee dochters gewoon vallen als een baksteen. Ik vraag me echt af wat er in zijn hoofd omgaat
Wat Rocka zegt idd Leoniekequote:Op zondag 15 maart 2009 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Jonge ouders, huup!
Leonieke, misschien is het de moeite waard alles eens op papier te zetten en hem een brief te sturen?
Het klinkt misschien raar, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet schrijvenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Jonge ouders, huup!
Leonieke, misschien is het de moeite waard alles eens op papier te zetten en hem een brief te sturen?
Ik ben nog geen mama en alles. Vandaar dat ik een beetje een nep OUD-er benquote:
Mja, ik weet het... 't is dat ik ruzie haat en stel je voor dat ik hem laat weten dat we verhuisd zijn en hij reageert met: goed zo (of iets in die aard...).quote:Op zondag 15 maart 2009 20:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je dat niet wilt, moet je t niet doen
maar je loopt hier al zo lang tegenaan te hikken daarom denk ik dat je die beslissing meer rust zal geven dan maar blijven hopen en handen te rijken
Als je je maar een beetje inhoudtquote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef skadhd het volgende:
[..]
Ik ben nog geen mama en alles. Vandaar dat ik een beetje een nep OUD-er ben
Ach he...Komt nog wel
ik ben ook nog geen mama hoor... (wil het wel graag, daar niet van, maar ben het nog niet...) als je je thuis voelt, dan ben je welkom heb ik hier altijd ervaren...quote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef skadhd het volgende:
[..]
Ik ben nog geen mama en alles. Vandaar dat ik een beetje een nep OUD-er ben
Ach he...Komt nog wel
Dat is zo. Voor mij ist nog wel jaartje of 5 wachten.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:58 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik ben ook nog geen mama hoor... (wil het wel graag, daar niet van, maar ben het nog niet...) als je je thuis voelt, dan ben je welkom heb ik hier altijd ervaren...
Misschien is je broer van een andere vaderquote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef pinquit het volgende:
nee dat heb ik niet aan m verteld![]()
ja die rietjes geen idee. hij was jarig geloof ik toen. maar dan nog, geen idee![]()
eigenlijk lijkt mijn broer ook op geen van beide ouders echt. ook mengelmoesbest grappig eik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ja, en toch wijzen onderzoeken anders uit. Vrouwen schijnen rond hun ovulatie sneller het besluit te nemen en de kans te benutten vreemd te gaan met een veel grotere kans om zwanger te raken als gevolg.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha dat laatste dacht ik ook, ska gaat een skeebie maken!
Ik had dat altijd anders opgevat eigenlijk Rocka, ik dacht altijd dat die 10% niet van de vader was waar ze papa tegen zeggen zeg maar. Dus ook gescheiden/hertrouwde moeders met een nieuwe vent enzo. Dat dacht ik. 10% vind ik wel heel erg veelDat zou betekenen dat in de gemiddelde basisschoolklas zo'n 3 kinderen van een andere vader zijn.
Ja dat blijkt welquote:Op zondag 15 maart 2009 21:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, en toch wijzen onderzoeken anders uit. Vrouwen schijnen rond hun ovulatie sneller het besluit te nemen en de kans te benutten vreemd te gaan met een veel grotere kans om zwanger te raken als gevolg.
Ik niet hoor. Maar dat komt alleen omdat ik lui benquote:Op zondag 15 maart 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel![]()
Achja, Hans Teeuwen zei het al... Alle vrouwen....
Chell klinkt goed!
Ik zit over twee weken op rij nummer 5 van Carré om haar live te aanschouwenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef mijsje het volgende:
kim, wat heb jij met Brigitte Kaandorp?
Wat dacht je: ik post net zo lang foto's van haar totdat iemand vraagt wat die foto's hier doen?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit over twee weken op rij nummer 5 van Carré om haar live te aanschouwen.
.
.
[ afbeelding ]
Ben ik zo doorzichtigquote:Op zondag 15 maart 2009 21:30 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat dacht je: ik post net zo lang foto's van haar totdat iemand vraagt wat die foto's hier doen?
D'r vader. Maar daar mag je ook wel op passenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker poesjie!
Leuk Kim, ik snap dat je je aan het voorbereiden bent. Maar wie past er op Lilah? Ik wil wel
Door moeders of vaders gepost?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa zit een live twitter-bevalling te volgen
WII & Xbox mee dusquote:Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
D'r vader. Maar daar mag je ook wel op passen.
Link?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa zit een live twitter-bevalling te volgen
de mamaquote:
WII en PS3 aanwezig. Een niksbox komt er niet in hierquote:
Ik kan er niets van vinden uiteraard, ik heb hier ook nog redelijk lang gepost toen het voor het eggie wasquote:Op zondag 15 maart 2009 21:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
de mama
Na een paar uur wegpuffen en zuchten en het hele huis aan kant gemaakt schreef ze dus net dat het voor het eggie is
Ga je dan ook iemand 'doodschieten'.Was er hier niet iemand'squote:Op zondag 15 maart 2009 21:32 schreef PM-girl het volgende:
Oja, dat moest ik nog zeggen. Ik kies een iPhone als nieuwe telefoon!Ben ik ook weer een beetje hip
ghehe ik ook, tot 5 cm ontsluiting, toen kwam de vk mijn vliezen breken en moest ik door naar t ziekenhuisquote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik kan er niets van vinden uiteraard, ik heb hier ook nog redelijk lang gepost toen het voor het eggie was
Idemquote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik kan er niets van vinden uiteraard, ik heb hier ook nog redelijk lang gepost toen het voor het eggie was
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef freecell het volgende:
Ik kreeg van TARA te horen dat ik met bril op Laura Roslin lijk![]()
Je weet wel, dat mens dat in heel Battlestar Galactica, vier seizoenen lang, terminaal is.
Interessante complimenten geeft die man van mij
Eén voordeel aan trouwen met een historicus, hoe antieker ik word, hoe mooier hij me vindt
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ga je dan ook iemand 'doodschieten'.Was er hier niet iemand'sdie dat deed
?
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef freecell het volgende:
Eén voordeel aan trouwen met een historicus, hoe antieker ik word, hoe mooier hij me vindt
Volgens mij kan je dan ook hyven op je telefoon. En wellicht ook fokken!.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]Dat weet ik nog niet. Ik weet wel dat er een tof ballenspelletje opzit.
Freecell!Dat is pas positive thinking!
kloptquote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan ook hyven op je telefoon. En wellicht ook fokken!.
* flowerbox wordt jaloers
Das wel een van de redenen ja, om die te kiezen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
klopt
doe ik ook wel es
En tweeten!
handig inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2009 21:37 schreef Dakota het volgende:
die van mij vindt me het mooist in t zwart, ook lekker makkelijk
Fok!ken is niet de main reason, maar da's toch handig om te weten. Mocht ik toch nog voor een Sony gaan, kan ik dat melden aan de verkoperquote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Alleen PM's gaat wat moeilijker. Dan kun je alleen maar reageren door in het subject wat te typen*gratis tip*
*meldt*quote:Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ga je dan ook iemand 'doodschieten'.Was er hier niet iemand'sdie dat deed
?
Nee?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, je hebt een PM-etje
Ik denk dat een windowsbased foon het wellicht wel kan. Heb er wel een liggen maar geen zin om het ding te proberen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Fok!ken is niet de main reason, maar da's toch handig om te weten. Mocht ik toch nog voor een Sony gaan, kan ik dat melden aan de verkoper
haha dat is gek iddquote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef PM-girl het volgende:
Freecell, het lijkt alsof Pinquit het door had!
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*meldt*
Hij was vanmiddag ook helemaal de man op een verjaardag.En maar schieten, de heren...
Nu je het zegt!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef PM-girl het volgende:
Freecell, het lijkt alsof Pinquit het door had!
Hahaquote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*meldt*
Hij was vanmiddag ook helemaal de man op een verjaardag.En maar schieten, de heren...
Carré is Amsterdam he?.... nu nog een idioot vinden die met me mee wil, daar had ik in eerste instantie ook last van in Rotterdam....quote:Op zondag 15 maart 2009 21:38 schreef k_i_m het volgende:
In Carré hebben ze nog plek! Of is dat te verweg?
Dat tweeten he?Wat is dat nu eigenlijk? Nooit echt begrepen...quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
klopt
doe ik ook wel es
En tweeten!
Ik kan met mijn nokia ook alleen via de subject pm-etjes sturen. Wie kan er eik wel gewoon pm-en met haar foon?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Fok!ken is niet de main reason, maar da's toch handig om te weten. Mocht ik toch nog voor een Sony gaan, kan ik dat melden aan de verkoper
Ja, is Amsterdam. Dat moet toch wel lukken, om iemand mee te krijgen??quote:Op zondag 15 maart 2009 21:48 schreef Saffier het volgende:
[..]
Carré is Amsterdam he?.... nu nog een idioot vinden die met me mee wil, daar had ik in eerste instantie ook last van in Rotterdam....
Ik kan niet eens pósten met mijn foonquote:Op zondag 15 maart 2009 21:51 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik kan met mijn nokia ook alleen via de subject pm-etjes sturen. Wie kan er eik wel gewoon pm-en met haar foon?
So far, not so goodquote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, is Amsterdam. Dat moet toch wel lukken, om iemand mee te krijgen??
Posten duurt éllenlangquote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan niet eens pósten met mijn foonAlleen lezen. hij snapt mijn wachtwoord niet
Familie meenemen?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef Saffier het volgende:
[..]
So far, not so good![]()
Ik vraag nog even rond.
Zwangerschap en geboorte deel 434quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef freecell het volgende:
Hier was ik al een behoorlijke tijd aan het puffen
En Koot toen was Elin nog héél klein
Arme poezelquote:Op zondag 15 maart 2009 22:01 schreef pinquit het volgende:
ik kan niet eens internetten met mijn telefoon! denk ik.
ik ga zo ook eens stoppen. morgen met poes naar de dokter voor sterilisatie![]()
ohh ik zie ineens dat alle smilies bij quickreply staanyay!
Haha, goed punt!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:01 schreef Saffier het volgende:
[..]
Posten duurt éllenlangHeb je je post af en zijn er alweer 5 reacties geweest zodat jouw post weer achterhaald is
nee bij mij stonden ze alleen bij de 'reageer' zegmaar. in de nieuwe pagina.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Arme poezel![]()
Bij mij stonden alle smilies daar al?
kon je aan en uitzetten in de optiesquote:Op zondag 15 maart 2009 22:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee bij mij stonden ze alleen bij de 'reageer' zegmaar. in de nieuwe pagina.
bij de quickreply op dezelfde pagina stonden ze er niet bij. toch?
O, dat kon je aanzettenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee bij mij stonden ze alleen bij de 'reageer' zegmaar. in de nieuwe pagina.
bij de quickreply op dezelfde pagina stonden ze er niet bij. toch?
Tijdens *van 3 CM naar baby in 2 1/5 uur* had ik daar ook geen tijd meer voorquote:Op zondag 15 maart 2009 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik wilde ook posten tijdens het bevallen, maar ik had geen tijd meer.
en 2 dagen later werd er pas gepost dat ze geboren wasquote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Koot! Echt leuk om die van jou ook terug te lezen!
Lekkerquote:Op zondag 15 maart 2009 22:10 schreef Memmel het volgende:
Haai!![]()
Heb bijna de hele dag in de tuin gehangen. 't was heerlijk! Alles gewassen en buiten gedroogd! En nu kan ik niet meer op of neer.
Willen nietquote:
Ja, dat is leuk hč? Ook alle felicitaties nog een keer lezen!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
en 2 dagen later werd er pas gepost dat ze geboren was
Ook leuk om nu te lezen wat er tijdens mijn bevalling aan aanmoedigingen kwam..had ik nog niet gezien
devil post nog foto's van Luca hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 22:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk hč? Ook alle felicitaties nog een keer lezen!
En ik constateer net dat Liza en Devilschase weg zijn? Heb ze iig een tijd niet gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Yep, jullie lijken erg op elkaar.quote:
Jaquote:Op zondag 15 maart 2009 23:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Yep, jullie lijken erg op elkaar.
en zit er een zigeuner in de familielijn?
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
JaMaar niet aan die kant
Wel aan m`n moeders kant. Die hele kant van de familie speelt ook accordeon en verzamelt beeldjes van poezen enzo
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja mooi..en nu hebben ze dus kinderen gemaakt met ongeloofelijke vraatzucht door die Indogenen, en verzamelwoede door die rare zigeuners
Veel succes danquote:Op maandag 16 maart 2009 08:11 schreef Asyniur het volgende:
Pff, ik moet zo ook geen werken en ik heb zo geen zin!!
nooit geen poezen bij zigeunes gezienquote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
JaMaar niet aan die kant
Wel aan m`n moeders kant. Die hele kant van de familie speelt ook accordeon en verzamelt beeldjes van poezen enzo
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:06 schreef Ticootje het volgende:
wij hadden ons verslapen vanmorgen, dat is echt lekker!
en ik ga 12 juni naar de toppers!!!
succesquote:Op maandag 16 maart 2009 08:34 schreef Saffier het volgende:
Mogguh allen
Ik wil werken maar moet naar het zh, daar heb ik dan weer geen zin in
Weer beroerd nachtje gehad?quote:
Dan is het best te doen hč Freecell.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Weer beroerd nachtje gehad?
Leander werd om 2:15 wakker, maar ging na het drinken (lees 10 minuutjes later) lekker weer pitten.
Ja hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 09:26 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Dan is het best te doen hč Freecell.
Ja!quote:Op maandag 16 maart 2009 09:35 schreef Guuzewuus het volgende:
aaaah, debuurvrouw, tis toch elk jaar weer bijzonder hč.
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:25 schreef Guuzewuus het volgende:
Goedemorgen allemaal. Mijn laatste 'ziek'-dag, vanaf morgen weer aan het werk met vervangende werkzaamheden op een andere lokatie. Prima, heb wel zin om weer aan de slag te gaan.
Heb op mijn vier sollicitatiebrieven ondertussen wel twee gespreksuitnodigingen binnen. Nu mijn zelfvertrouwen nog ergens vandaan zien te halen
![]()
.
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:06 schreef Reinhilde het volgende:
Goeiemorgen!
Ik werd vanochtend wakker, en ik dacht: hee, mn arm is nat? Hoe kan dat nou?
Dus ik sla de deken weg, heeft Thomas hethele
bed ondergepoept.
Echt. Enorm.![]()
Dussss! Hier zit dus alweer een was in de machine, en Thomas en ik zijn ook weer fris en fruitig!![]()
Dadelijk lekker lunchen met mijn 'oudste' vriendin, we kennen elkaar al vanaf 1 gymnasium.
ah, ik snap het!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit over twee weken op rij nummer 5 van Carré om haar live te aanschouwen.
.
.
[ afbeelding ]
De mijne wordt morgen alweer 11, waar blijft de tijd!quote:Op maandag 16 maart 2009 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Ben al wezen hardlopen![]()
En 5 jaar geleden had ik nog een baby in mijn buik.Morgen wordt mijn kuiken alweer 5.
![]()
Hier stinkt ook het hele huis naar poep.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:06 schreef Reinhilde het volgende:
Goeiemorgen!
bed ondergepoept.
Echt. Enorm.![]()
Dussss! Hier zit dus alweer een was in de machine, en Thomas en ik zijn ook weer fris en fruitig!![]()
Dadelijk lekker lunchen met mijn 'oudste' vriendin, we kennen elkaar al vanaf 1 gymnasium.
Jah! Met facetgeslepen glasquote:Op maandag 16 maart 2009 09:11 schreef huuphuup het volgende:
Goodmorning![]()
succes in het zh saffier!
Poezenverzamelwoede bij je familie maneki, en jij niet? Je nick doet anders vermoeden mevrouw Neko![]()
![]()
Maar eh... ze staan dan toch wel uitgestald in zo'n hoogglans plastic vitrinekast met zo'n goud randje hč?
Zit inde lucht zeker.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:06 schreef Reinhilde het volgende:
Goeiemorgen!
bed ondergepoept.
Echt. Enorm.![]()
Heb je al iemand gevonden?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:21 schreef Saffier het volgende:
Nou Loena kom maar op met die sappige poepverhalen dan
Zigeuners en kampers houden van mooi echt houten meubelen en geen plastic zoals Huup net zegt. Wel mooi geslepen glas idd want daaraan (en aan handgesneden hout) kan je rijkdom zien.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Jah! Met facetgeslepen glas![]()
Oh en kunstbloemen. Veel
Reinhilde ieuw!
Oh Guuzewuus komop je kan het
Toen Nathan vorig jaar in het ziekenhuis lag met het rota virus had hij diarree en iedere keer als de verpleging hem zijn temperatuur wou nemen besloot hij de verpleegster onder te schijten. Ik ging al bewust naast hem staan en niet voor hem, maar de verpleging niet. Ik heb toch wel een paar keer flink moeten lachen.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zit inde lucht zeker.
Tyler heeft de vloer, verwarming en tas van de thuiszorg dame eronder gescheten. Hij besloot mee te persen tijdens het spoelen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:43 schreef Dakota het volgende:
OOOOOOOh ik kan zo met zonder jas en korte arms naar buiten \O/
Wij zitten op dezelfde golflengte..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Welk land zit jij dan
Hier al 3 dagen kutweer
Heuj, eindelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef Vicky het volgende:
tis hier ook onwijs mooi weer. Het zonnetje schijnt maar ik vind het te fris hoor zonder jas.Het groene zeilis weg, ik kan weer door het raam naar buiten kijken
daardoor durf ik dus echt mijn kids niet rond te laten lopen bij mijn familiequote:Op maandag 16 maart 2009 12:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Zigeuners en kampers houden van mooi echt houten meubelen en geen plastic zoals Huup net zegt. Wel mooi geslepen glas idd want daaraan (en aan handgesneden hout) kan je rijkdom zien.
Ik had een antieke kast met handgesneden houtwerk en geslepen spiegelglas maar dat vond ik een sta-in-de-weg en heb hem aan mijn oma haar jongste zoon terug gegeven. Ik vind het wel mooi maar ik ben van de strakke interieur met een vleugje oud antiek her en der.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb vanmorgen in het zonnetje in de tuin gewerkt en ga straks m`n allereerste wasje van dit jaar buiten hangenNet ook zonder jas de kindertjes opgehaald
en Faja, het zijn inderdaad meubelen met veel houtsnijwerk die het meeste in mijn familie te vinden zijn. En veel kristal en geslepen glas enzo.
Ik heb er echt helemaal niets mee
Mijn schoonmoeder heeft een huis vol richeltjes, tafeltjes en bankjes en alles staat vol. Ik durf daar zel al bijna niet te lopenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:25 schreef Popples het volgende:
[..]
daardoor durf ik dus echt mijn kids niet rond te laten lopen bij mijn familie
Mijn opa en oma hadden zo een houten tegel met die tekst in de gang hangenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:33 schreef freecell het volgende:
Ik heb een samengeraapt zootje
Maar het is hier ruim schoon genoeg om te kunnen leven en rommelig genoeg om gelukkig te kunnen zijn
Hahaquote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden zo een houten tegel met die tekst in de gang hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |