Zigeuners en kampers houden van mooi echt houten meubelen en geen plastic zoals Huup net zegt. Wel mooi geslepen glas idd want daaraan (en aan handgesneden hout) kan je rijkdom zien.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Jah! Met facetgeslepen glas![]()
Oh en kunstbloemen. Veel
Reinhilde ieuw!
Oh Guuzewuus komop je kan het
Toen Nathan vorig jaar in het ziekenhuis lag met het rota virus had hij diarree en iedere keer als de verpleging hem zijn temperatuur wou nemen besloot hij de verpleegster onder te schijten. Ik ging al bewust naast hem staan en niet voor hem, maar de verpleging niet. Ik heb toch wel een paar keer flink moeten lachen.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zit inde lucht zeker.
Tyler heeft de vloer, verwarming en tas van de thuiszorg dame eronder gescheten. Hij besloot mee te persen tijdens het spoelen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:43 schreef Dakota het volgende:
OOOOOOOh ik kan zo met zonder jas en korte arms naar buiten \O/
Wij zitten op dezelfde golflengte..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Welk land zit jij dan
Hier al 3 dagen kutweer
Heuj, eindelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef Vicky het volgende:
tis hier ook onwijs mooi weer. Het zonnetje schijnt maar ik vind het te fris hoor zonder jas.Het groene zeilis weg, ik kan weer door het raam naar buiten kijken
daardoor durf ik dus echt mijn kids niet rond te laten lopen bij mijn familiequote:Op maandag 16 maart 2009 12:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Zigeuners en kampers houden van mooi echt houten meubelen en geen plastic zoals Huup net zegt. Wel mooi geslepen glas idd want daaraan (en aan handgesneden hout) kan je rijkdom zien.
Ik had een antieke kast met handgesneden houtwerk en geslepen spiegelglas maar dat vond ik een sta-in-de-weg en heb hem aan mijn oma haar jongste zoon terug gegeven. Ik vind het wel mooi maar ik ben van de strakke interieur met een vleugje oud antiek her en der.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb vanmorgen in het zonnetje in de tuin gewerkt en ga straks m`n allereerste wasje van dit jaar buiten hangenNet ook zonder jas de kindertjes opgehaald
en Faja, het zijn inderdaad meubelen met veel houtsnijwerk die het meeste in mijn familie te vinden zijn. En veel kristal en geslepen glas enzo.
Ik heb er echt helemaal niets mee
Mijn schoonmoeder heeft een huis vol richeltjes, tafeltjes en bankjes en alles staat vol. Ik durf daar zel al bijna niet te lopenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:25 schreef Popples het volgende:
[..]
daardoor durf ik dus echt mijn kids niet rond te laten lopen bij mijn familie
Mijn opa en oma hadden zo een houten tegel met die tekst in de gang hangenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:33 schreef freecell het volgende:
Ik heb een samengeraapt zootje
Maar het is hier ruim schoon genoeg om te kunnen leven en rommelig genoeg om gelukkig te kunnen zijn
Hahaquote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden zo een houten tegel met die tekst in de gang hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |