Lijk jij op je (een van je) ouders Freecell? Ik zit ff foto's door te kijken naar aanleiding van die post en het valt me op dat ik tót een jaar of 15 sprekend leek op mn moeder hoe ze vroeger was. Maar tegenwoordig ben ik echt een kopie van mn vader. En mn broertje en ik lijken op elkaar vind ik, alleen hij heeft krullen en ik niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:33 schreef freecell het volgende:
Serieus: nog een keer gekeken: de mond valt het meeste opmaar ook de neus, oogopslag en zelfs de wenkbrauwen!!! Het zou je kloon kunnen zijn
heb je geen kinderfoto's van jezelf?
fotooo!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik lijk heel erg op m`n vader. Zelfde pekinezengezichtje en baggerlip
Nee joh mafkees gewoon doen! Alles goed met je verder?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:04 schreef Luchtbel het volgende:
Dankjulliewel. Ik zie het soms ook, soms ook niet. En we kijken wel anders vaak hoor, Jolie heeft een zachte uitstraling en ik absoluut niet. Om het zo maar eens te zeggenMaar we horen wel duidelijk bij elkaar.
En ik wilde nog van alles neerzetten verder maar het voelt raar doordat ik hier zo weinig ben verder. Dus laat ik het maar zo.
Nou en! Niet iedereen hoeft hiet 24 uur per dag en 7 dagen per week te zijn! (liever niet zelfs, ik hou nu de topics al niet bijquote:Op zondag 15 maart 2009 20:04 schreef Luchtbel het volgende:
En ik wilde nog van alles neerzetten verder maar het voelt raar doordat ik hier zo weinig ben verder. Dus laat ik het maar zo.
probeer het voor jezelf een plekje te geven, geef hem nog een kans, en laat m weten dat je verhuisd bent.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:30 schreef leonieke het volgende:
Pfff... ik zit met een tweestrijd en vraag me echt af wat ik moet doen... We wonen ondertussen meer dan 2 maand in ons huis en er gaat geen dag voorbij zonder dat ik twijfel of ik mijn pa op de hoogte zou brengen of niet.
Langs de ene kant wil ik het wel doen (want hey, het is mijn pa natuurlijk) maar anderzijds vraag ik me echt af of het hem eigenlijk wel interesseert...
jaaa inderdaad zelfde gezicht en mond als je vader!quote:
wat nou, ik hoor hier niet eens?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:15 schreef skadhd het volgende:
Gewoon posten inderdaad!
Ik post hier ook en ik hoor hier niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |