quote:
whaha mutsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Om zeker te weten of het wel klopt zeker?
![]()
Nee, ik heb er nog eentje en die bewaar ik voor volgende week vrijdag, als ik voor het eerst naar de VK moet.![]()
![]()
zo had ik bij amber geenlast van misselijkheid en deze zwangerschap heb ik al regelmatig boven de pot gehangen en ben nog steeds met vlagen misselijk. Heb sowieso veelmeer klachten dan bij Amber.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef marlieske het volgende:
Nou BE, ik hoop voor je dat het daar dan ook bij blijft want ik gun je misselijkheid/kotsen/vermoeidheid enzo gewoon echt niet (niemand trouwens).
Ik ben daarom nu ook zo dankbaar dat ik deze zwangerschap tot op heden nog maar 4x heb hoeven kotsen, dat deed ik vorige keer in 1 uur en dat 6 uur per dagAlleen wat moe geweest in de eerste weken en nu praktisch nergens last van, of Isa moet een poepbroek hebben
![]()
echt heeeeeeeerlijk als je geen kwaaltjes hebt.
Aan de andere kant maar goed dat ik al die kwaaltjes de eerste keer had, dat leert je te relativeren als je nu eens niet helemaal 100% fit bent.
quote:
Mocht er wat breken bij je, even de kurk erin tot ten minste dinsdagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik doe mijn best...Heb wel al last van nesteldrang, dat is meestal een veeg teken dat er wat op stapel staat...
Hopelijk is het vals alarm.
Als nu mijn vliezen breken, moet het komen ook, anders moet ik naar het ziekenhuis en daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef glasbak het volgende:
[..]
Mocht er wat breken bij je, even de kurk erin tot ten minste dinsdagBenen strak over elkaar houden
volgens mij was het niet slecht bedoeld Sly, ik moest ook meteen denken aan de voetjes die ik zelf ooit op mijn jas had. idd in het kader van de vbok maar ook gewoon omdat ze zo lief zijn. Lijkt mij wel aardig om te weten waar het vandaan komt als iemand er in dat kader op reageert.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, en ik heb het met een heel lief kaartje van mijn schoonmoeder gekregen en voor mij betekent het alleen maar wat erop staat en hoe het bedoelt is: zulke kleine voetjes heb ik nu in mijn buik. Wat een onnodige opmerking, dit...
Dakota, je bent al wel eventjes stil! Zou het nu dan door gaan zetten? Ik hoop het voor je![]()
![]()
Mja, ik ben niet van de anti-abortus toestanden en ik vond het gewoon een mooi klein speldje omdat ik vandaag recies 10 weken ben. Ik ga ze trouwens helemaal niet dragen, want ik ben niet zo van de speldjes, dus niemand zal er naar vragen. Vbok ken ik trouwens ook niet, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef Jelief het volgende:
[..]
volgens mij was het niet slecht bedoeld Sly, ik moest ook meteen denken aan de voetjes die ik zelf ooit op mijn jas had. idd in het kader van de vbok maar ook gewoon omdat ze zo lief zijn. Lijkt mij wel aardig om te weten waar het vandaan komt als iemand er in dat kader op reageert.
En vooral bijzonder dat je beepje zulke kleine voetjes heeft nu, ik wens je dat ze uit mogen groeien tot voetjes van een flink aantal centimeters.
Ik bedoelde het ook niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, het viel me gewoon verkeerd, die extra informatie, terwijl ik er gewoon zonder bijbedoelingen in stond.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha, leuk van die test miss_sly, gek hè, dat dat toch zo spannend blijft! Ik heb vannacht ook weer even gespiekt... blijft zo spannend om dat zo stiekempjes in mn eentje te doen... het hartje was nu echt nog zo veel duidelijker aanwezig dan 6 dagen geleden, toen durfde ik t mezelf maar net te bevestigen, maar nu was het zo duidelijk, heerlijk! Ik heb t gefilmd en mn lief er vanochtend mee wakker gemaakt... die heeft t wel 10c afgespeeld en bleef steeds weer "wow" zeggen!
Echt ik snap echt dat ik bevoorrecht ben zo hoor, wat mij betreft doen we gewoon een meeting voor alle prille zwangeren hier bij ons echo-apparaatIk kan me heel heel heeeeel goed voorstellen dat voor sommige van jullie de tijd tot de eerste echo soms veel te lang duurt!
Ik had gehoopt dat de medicatie vandaag toch wel volop zou werken maar helaas...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |