Jaaaa!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Dakota het volgende:
Nou! Ik denk dat het vanavond wel eens zover kon zijn.. heb al uren weeen en ze beginnen steeds pijnlijker te worden en vaker te komen.
Dus misschien vannacht een verse spruit
Ga je 't speldje dragen? Dan is het misschien even goed te weten wat de betekenis ervan isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ik kreeg gisteren een kaartje van mijn schoonmoeder. Dat hadden ze vorig jaar al gekocht, maar toen waren we niet zover gekomen. Ze had h et bewaard, omdat ze het zo leuk vond: op dat kaartje zit een speldje van een paar voetjes op ware grootte van een kindje van 10 weken
Helemaal van toepassing dus
De betekenis?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ga je 't speldje dragen? Dan is het misschien even goed te weten wat de betekenis ervan is.
Dat horen wij toch nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:02 schreef Dakota het volgende:
mja ben ook aardig rustigen heb een hoge pijngrens, dat is wel handig
en natuurlijk nog altijd dat idee in mijn achterhoofd dat het kan stoppen
als dat zo is ga ik gillen
Nouja, niet dé betekenis, maar het speldje wordt vaak gebruikt door anti-abortus-activisten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:56 schreef miss_sly het volgende:
De betekenis?
ik heb het ooit gekocht bij de vbok. dat bedoel je toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, niet dé betekenis, maar het speldje wordt vaak gebruikt door anti-abortus-activisten.
Woei!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:57 schreef Dakota het volgende:
jah begin steeds meer te denken dat dit het gaat zijn hoornog steeds netjes om de 4 minuten, lekker gevoelig en irritant
zo heb ik ze nog niet eerder gehad dus... denk trouwens wel dat het nog wel een paar uur gaat duren
Ik denk het niet, het is nog erg rustig hier. En ik wil graag eerst even uitzieken. Vanaf 9 januari zou mij wel bevallen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:32 schreef juttertje het volgende:
Misschien ben jij alsnog wel eerder hoor, cattie![]()
moet je wel een beetje opschieten
Niet gillen maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:02 schreef Dakota het volgende:
mja ben ook aardig rustigen heb een hoge pijngrens, dat is wel handig
en natuurlijk nog altijd dat idee in mijn achterhoofd dat het kan stoppen
als dat zo is ga ik gillen
Nou ja, en ik heb het met een heel lief kaartje van mijn schoonmoeder gekregen en voor mij betekent het alleen maar wat erop staat en hoe het bedoelt is: zulke kleine voetjes heb ik nu in mijn buik. Wat een onnodige opmerking, dit...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, niet dé betekenis, maar het speldje wordt vaak gebruikt door anti-abortus-activisten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:35 schreef miss_sly het volgende:
Al moet ik er vrij voor nemen, deze meet ga ik bijwonen
Als je het maar uit je hoofd laat om het maandag te gaan doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:11 schreef DolleMina het volgende:
Nope, maar ik wil sowieso na 5 januari pas bevallen, ook al mag het nu al.
wordt veel meepuffen deze maand...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef sjak het volgende:
JEAh, er mag alweer gepuft worden hier![]()
![]()
![]()
Sterkte Dakota!
Ik doe mijn best...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:45 schreef glasbak het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat om het maandag te gaan doen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
In het kader van de nutteloze opmerkingen om de tijd te doden kan ik melden dat het erop lijkt dat zowaar mijn tieten nu toch wat gespannen en pijnlijk aanvoelen.![]()
Ik voel iets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |