Eerlijk?quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
Willen jullie het niet samen delen? Hebben wij twee mooie baby's om te bewonderen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:46 schreef miss_sly het volgende:
Carmella, toch de kerstdagen in het ziekenhuis gelegen? Hoe is het nu met je; iets beter? Was het erg eenzaam of heb je wel gezelschap gehad?
Ik herken je angst voor een PND.. Goed in de gaten houden hoor! Ik hoop voor je dat je snel wat minder pijn hebt, watvoor infuus krijg je precies?quote:
M'n uroloog plaatst liever 2 stoma's om de pijn te bestrijden voor de tussentijd (ik moet nog +- 10 weken, ben nu 31wk)) of laat mij dus verder rondlopen met de pijn. Waarop m'n gyn zegt "dus het is verantwoord om het zo te doen, zo kunnen we het tot dan tot de bevalling aan toe oplossen voor je".quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:23 schreef miss_sly het volgende:
Met betrekking tot eerder inleiden: kan je behandelend arts/reumatoloog niet eens een gesprek aangaan met je gyn en uitleggen hoe een en ander werkt in jouw lichaam en wat dat tot gevolg heeft?
Ik snap het ook niet helemaal, maar wat ik al eerder zei; misschien komen zóveel vrouwen altijd aankloppen over eerder ingeleid willen worden. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling om dat gewoon even te gaan doen (en dat begrijp ik ook erg goed).quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:25 schreef cattie het volgende:
Verder vind ik het toch bizar dat de artsen zo stellig zeggen dat ze niet eerder inleiden... Natuurlijk is de situatie van de baby erg belangrijk, maar ik zou zo zeggen dat bij max 40 weken het toch wel klaar is bij jou. Je lijdt al zo lang pijn.
Ben jaloers op jou hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ow Carmella, ik wou dat ik iets voor je kon doen. Ik vind het allemaal zo schrijnend klinken.
En jijzelf klinkt zo vreselijk dapper!
In welke regio woon je ergens? Ik zou zo graag iets voor je doen!
En ik hoop zo enorm dat of jou baby zelf bepaald dat het met 37 weken echt allemaal wel lang genoeg geweest is, of... dat ze in het ziekenhuis doorkrijgen dat dit toch echt onmenselijk is...
Meid, wat heb jij het zwaar...
Hier inmiddels test 7 gedaan.![]()
![]()
Ik voel me aan de ene kant zo'n muts, maar echt, ik voel niks... geen buikkrampjes, nauwelijks zere borsten, niet misselijk (op het erwtensoep koken na) maar verder... Het is zo'n gek vacuum...
Ik twijfel ook heel erg om toch volgende week de vk te vragen om een vroege echo ter geruststelling, dan geloof ik het wel dat het met 12 weken zo veel leuker is om te zien, maar ik wil gewoon zo graag weten of er echt wel iets in mijn buik groeit.
Pfoe... en dan hebben wij nog de kans op een echo he, vroegermoest je maar gewoon afwachten wat er gebeurde.
![]()
![]()
TInuviel, ik ben rond de 34 weken begonnen met Moxa (acupunctuur) een natuurlijk manier om evt. je kindje te laten draaien. Het heeft waarschijnlijk bij ons gewerkt, want na de behandeling was de baby gedraaid, terwijl het al ruim 2 maanden in een stuit lag. Het is misschien het proberen waard....quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:08 schreef Tinuviel het volgende:
Heel vervelend Dakota zo'n afspraak waar je toch al zenuwachtig van bent en dan zo'n vertraging!
Ik voel me een beetje bezwaard om mijn vraag te stellen, lijkt mij in vergelijking met Dakota's problemen toch wat minder ernstig/ serieus maar ben best wel zenuwachtig omdat ons kind nog niet is gedraaid (ben nu 34 weken). Ik hoop op wat advies van meer ervaren zwangeren in dit topic. Graag zou ik willen weten met hoeveel weken de draaipogingen worden gedaan? Doet het draaien erg veel pijn?
Bedankt dat jullie je ervaringen met me willen delen.
Nou he! Ik zit net ook te kijken naar het januarilijstje, wow!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:25 schreef Belana het volgende:
jeetje wat komt er hier binnenkort een babystorm zeg
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:31 schreef Fuente het volgende:
[..]
Nou he! Ik zit net ook te kijken naar het januarilijstje, wow!
Kan ik mezelf alvast op de wachtlijst laten plaatsen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha, leuk van die test miss_sly, gek hè, dat dat toch zo spannend blijft! Ik heb vannacht ook weer even gespiekt... blijft zo spannend om dat zo stiekempjes in mn eentje te doen... het hartje was nu echt nog zo veel duidelijker aanwezig dan 6 dagen geleden, toen durfde ik t mezelf maar net te bevestigen, maar nu was het zo duidelijk, heerlijk! Ik heb t gefilmd en mn lief er vanochtend mee wakker gemaakt... die heeft t wel 10c afgespeeld en bleef steeds weer "wow" zeggen!
Echt ik snap echt dat ik bevoorrecht ben zo hoor, wat mij betreft doen we gewoon een meeting voor alle prille zwangeren hier bij ons echo-apparaatIk kan me heel heel heeeeel goed voorstellen dat voor sommige van jullie de tijd tot de eerste echo soms veel te lang duurt!
en miss_sly...dat kaartje met die voetjes...ohhhh...daar smelt je toch helemaal wel! En gewoon nog even een dikkeomdat het heerlijk is dat je nu al zover bent gekomen dat ze het lekker wél hebben kunnen opsturen!
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Poppedein het volgende:
Echt ik snap echt dat ik bevoorrecht ben zo hoor, wat mij betreft doen we gewoon een meeting voor alle prille zwangeren hier bij ons echo-apparaatIk kan me heel heel heeeeel goed voorstellen dat voor sommige van jullie de tijd tot de eerste echo soms veel te lang duurt!
Jeej!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Dakota het volgende:
Nou! Ik denk dat het vanavond wel eens zover kon zijn.. heb al uren weeen en ze beginnen steeds pijnlijker te worden en vaker te komen.
Dus misschien vannacht een verse spruit
whoeiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Dakota het volgende:
Nou! Ik denk dat het vanavond wel eens zover kon zijn.. heb al uren weeen en ze beginnen steeds pijnlijker te worden en vaker te komen.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Dakota het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Dakota het volgende:
Jaaaa!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Dakota het volgende:
Ga je 't speldje dragen? Dan is het misschien even goed te weten wat de betekenis ervan isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ik kreeg gisteren een kaartje van mijn schoonmoeder. Dat hadden ze vorig jaar al gekocht, maar toen waren we niet zover gekomen. Ze had h et bewaard, omdat ze het zo leuk vond: op dat kaartje zit een speldje van een paar voetjes op ware grootte van een kindje van 10 weken
Helemaal van toepassing dus
De betekenis?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ga je 't speldje dragen? Dan is het misschien even goed te weten wat de betekenis ervan is.
Dat horen wij toch nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:02 schreef Dakota het volgende:
mja ben ook aardig rustigen heb een hoge pijngrens, dat is wel handig
en natuurlijk nog altijd dat idee in mijn achterhoofd dat het kan stoppen
als dat zo is ga ik gillen
Nouja, niet dé betekenis, maar het speldje wordt vaak gebruikt door anti-abortus-activisten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:56 schreef miss_sly het volgende:
De betekenis?
ik heb het ooit gekocht bij de vbok. dat bedoel je toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, niet dé betekenis, maar het speldje wordt vaak gebruikt door anti-abortus-activisten.
Woei!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:57 schreef Dakota het volgende:
jah begin steeds meer te denken dat dit het gaat zijn hoornog steeds netjes om de 4 minuten, lekker gevoelig en irritant
zo heb ik ze nog niet eerder gehad dus... denk trouwens wel dat het nog wel een paar uur gaat duren
Ik denk het niet, het is nog erg rustig hier. En ik wil graag eerst even uitzieken. Vanaf 9 januari zou mij wel bevallen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:32 schreef juttertje het volgende:
Misschien ben jij alsnog wel eerder hoor, cattie![]()
moet je wel een beetje opschieten
Niet gillen maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:02 schreef Dakota het volgende:
mja ben ook aardig rustigen heb een hoge pijngrens, dat is wel handig
en natuurlijk nog altijd dat idee in mijn achterhoofd dat het kan stoppen
als dat zo is ga ik gillen
Nou ja, en ik heb het met een heel lief kaartje van mijn schoonmoeder gekregen en voor mij betekent het alleen maar wat erop staat en hoe het bedoelt is: zulke kleine voetjes heb ik nu in mijn buik. Wat een onnodige opmerking, dit...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, niet dé betekenis, maar het speldje wordt vaak gebruikt door anti-abortus-activisten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:35 schreef miss_sly het volgende:
Al moet ik er vrij voor nemen, deze meet ga ik bijwonen
Als je het maar uit je hoofd laat om het maandag te gaan doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:11 schreef DolleMina het volgende:
Nope, maar ik wil sowieso na 5 januari pas bevallen, ook al mag het nu al.
wordt veel meepuffen deze maand...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef sjak het volgende:
JEAh, er mag alweer gepuft worden hier![]()
![]()
![]()
Sterkte Dakota!
Ik doe mijn best...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:45 schreef glasbak het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat om het maandag te gaan doen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
In het kader van de nutteloze opmerkingen om de tijd te doden kan ik melden dat het erop lijkt dat zowaar mijn tieten nu toch wat gespannen en pijnlijk aanvoelen.![]()
Ik voel iets!
quote:
quote:
whaha mutsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Om zeker te weten of het wel klopt zeker?
![]()
Nee, ik heb er nog eentje en die bewaar ik voor volgende week vrijdag, als ik voor het eerst naar de VK moet.![]()
![]()
zo had ik bij amber geenlast van misselijkheid en deze zwangerschap heb ik al regelmatig boven de pot gehangen en ben nog steeds met vlagen misselijk. Heb sowieso veelmeer klachten dan bij Amber.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef marlieske het volgende:
Nou BE, ik hoop voor je dat het daar dan ook bij blijft want ik gun je misselijkheid/kotsen/vermoeidheid enzo gewoon echt niet (niemand trouwens).
Ik ben daarom nu ook zo dankbaar dat ik deze zwangerschap tot op heden nog maar 4x heb hoeven kotsen, dat deed ik vorige keer in 1 uur en dat 6 uur per dagAlleen wat moe geweest in de eerste weken en nu praktisch nergens last van, of Isa moet een poepbroek hebben
![]()
echt heeeeeeeerlijk als je geen kwaaltjes hebt.
Aan de andere kant maar goed dat ik al die kwaaltjes de eerste keer had, dat leert je te relativeren als je nu eens niet helemaal 100% fit bent.
quote:
Mocht er wat breken bij je, even de kurk erin tot ten minste dinsdagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik doe mijn best...Heb wel al last van nesteldrang, dat is meestal een veeg teken dat er wat op stapel staat...
Hopelijk is het vals alarm.
Als nu mijn vliezen breken, moet het komen ook, anders moet ik naar het ziekenhuis en daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef glasbak het volgende:
[..]
Mocht er wat breken bij je, even de kurk erin tot ten minste dinsdagBenen strak over elkaar houden
volgens mij was het niet slecht bedoeld Sly, ik moest ook meteen denken aan de voetjes die ik zelf ooit op mijn jas had. idd in het kader van de vbok maar ook gewoon omdat ze zo lief zijn. Lijkt mij wel aardig om te weten waar het vandaan komt als iemand er in dat kader op reageert.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, en ik heb het met een heel lief kaartje van mijn schoonmoeder gekregen en voor mij betekent het alleen maar wat erop staat en hoe het bedoelt is: zulke kleine voetjes heb ik nu in mijn buik. Wat een onnodige opmerking, dit...
Dakota, je bent al wel eventjes stil! Zou het nu dan door gaan zetten? Ik hoop het voor je![]()
![]()
Mja, ik ben niet van de anti-abortus toestanden en ik vond het gewoon een mooi klein speldje omdat ik vandaag recies 10 weken ben. Ik ga ze trouwens helemaal niet dragen, want ik ben niet zo van de speldjes, dus niemand zal er naar vragen. Vbok ken ik trouwens ook niet, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef Jelief het volgende:
[..]
volgens mij was het niet slecht bedoeld Sly, ik moest ook meteen denken aan de voetjes die ik zelf ooit op mijn jas had. idd in het kader van de vbok maar ook gewoon omdat ze zo lief zijn. Lijkt mij wel aardig om te weten waar het vandaan komt als iemand er in dat kader op reageert.
En vooral bijzonder dat je beepje zulke kleine voetjes heeft nu, ik wens je dat ze uit mogen groeien tot voetjes van een flink aantal centimeters.
Ik bedoelde het ook niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, het viel me gewoon verkeerd, die extra informatie, terwijl ik er gewoon zonder bijbedoelingen in stond.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha, leuk van die test miss_sly, gek hè, dat dat toch zo spannend blijft! Ik heb vannacht ook weer even gespiekt... blijft zo spannend om dat zo stiekempjes in mn eentje te doen... het hartje was nu echt nog zo veel duidelijker aanwezig dan 6 dagen geleden, toen durfde ik t mezelf maar net te bevestigen, maar nu was het zo duidelijk, heerlijk! Ik heb t gefilmd en mn lief er vanochtend mee wakker gemaakt... die heeft t wel 10c afgespeeld en bleef steeds weer "wow" zeggen!
Ik had gehoopt dat de medicatie vandaag toch wel volop zou werken maar helaas...quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:07 schreef Dakota het volgende:
juh vriend slaapt en Wii'en lukt niet meer
dus ga ik virtueel stalken
Wat fijn dat alles goed was.... en je wil zeker niet met ons delen wat het geslacht wordt of wel???quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:13 schreef Vicky het volgende:
ik ben weer verliefd. vanmorgen naar ons spook gegluurd. we weten wat het wordt. spook lag met hoofd al bij de uitgang, gezicht naar beneden en kont omhoog en het had de hik.
Leuk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:13 schreef Vicky het volgende:
ik ben weer verliefd. vanmorgen naar ons spook gegluurd. we weten wat het wordt. spook lag met hoofd al bij de uitgang, gezicht naar beneden en kont omhoog en het had de hik.
oke niet veel, maar wel iets dus...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:24 schreef Dakota het volgende:
vannacht geslapen van 12 tot 3 en van 4 tot 5/6 toen begonnen de pleurisweeen
Succesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Dakota het volgende:
dankjewel allemaal, ik ga nu maar bankzitten
Leuk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:13 schreef Vicky het volgende:
volgens mij krijg ik dat niet direct, maar kan het wel eens spontaan optreden. krijg maandag alleen gel om de baarmoedermond te verweken, maar wie weet, we houden het spannendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Juttertje, spannend zeg om maandag opgenomen te worden. Zelfs als je lichaam er nog niet echt klaar voor is, kan het nog best dezelfde dag komen, tenminste als je weeopwekkers krijgt toegediend.
Yeps, al mag er van mij nog wel wat meer dagen tussen zitten hoor, ik bedoel tussen de verjaardag van ons nichtje en de geboorte van ons kind, is wel zo handig later met de verjaardagen en dan vooral voor opa en oma van die kant..... ik verwacht ook niet echt dat ons kind binnen nu en een week wordt geboren hoor... ik wil ook nog wel graag even a.s. dinsdag met mn moeder het huis aan kant maken, nieuwe planten kopen.. De mensen om mij heen, vooral Peaceman en mn moeder vinden het nu wel heel spannend worden... en dat is het natuurlijk ook best wel. Maar in mijn achterhoofd zit nog altijd de bevalling van Twan bijna 7 jaar geleden en heb meer het gevoel... ik zal wel weer rond 42 weken ingeleid moeten worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, wat fijn dat je die verjaardag gehad hebt.Nu mag het bij jou ook gewoon gaan gebeuren toch?
Ik had met Twan destijds al bij 39 weken dat ik er klaar voor was.... en toen wilde hij ook niet komen... ach ik wacht gewoon af en waggel vrolijk verder. Ik ben er op zich wel klaar voor maar hou er gewoon geen rekening mee dat hij eerder zal komen... ik hoop wel eerder dan 42 weken hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Je weet wat ze zeggen he Diaan, de baby komt pas als de moeder er klaar voor is, dus met al je voornemens kan hij best nog eens een tijdje blijven zitten.
kan ze die mooi laten staan voor de kraamhulpquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jaa Koot is op de helft..als het nu per uur met 1 cm vordert..ben je vanavond nog voor de afwas klaar
Weet ik eigenlijk niet... ik zal het woensdag eens vragen... ik heb wel wat meer voorweeen gevoeld dan destijds met Twan, dus ik denk/hoop dat het wel werkt... volgens de VK zou dat ook een teken zijn dat de bm-mond aan het verweken was....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Uiteraard, dat doen we toch allemaal, maar een beetje rekening houden met dat het toch wat langer kan duren is denk ik geen overbodige luxe.
Gaat de vk trouwens nog kijken naar wat die korreltjes gedaan hebben?
Ik ga ook uit van over die 40w omdat Sasha dat ook was, maar ik ben ook wel benieuwd of ze nog gaan spreken over andere afspraken, want dat was een van de eerste dingen die ze zeiden toen Sasha er eenmaal was, dat ik de volgende keer niet meer over tijd mocht lopen omdat het nu toch wel even paniek was met klemzitten enzo.
F. wil dat ik het daar volgende week al over ga hebben.De scheet.
Maar ik wacht wel even tot we een paar weekjes verder zijn. Eerst maar eens kijken hoe deze gaat groeien enzo. Wie weet blijft het echt wel een kleintje, hoewel ik dan wel echt een heel nauwkeurige groei-echo wil met een week of 30-32, want nu dachten ze ook aan een 7-pondertje.
![]()
was een geslachtsbepalings echo. we konden niet langer meer wachten, waren zo nieuwsgierig. en ik zeg het nog even niet :p dan heb ik ruzie thuisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:00 schreef juttertje het volgende:
[..]
Leuk!
Had je een pretecho vanmorgen, of een gewone echo (op zaterdag?)?
Precies. In 9 van de 10 gevallen zal het inderdaad zo zijn dat je niet echt meer kunt converseren tijdens de weeën, maar uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik beweerde nog dat de bevalling niet begonnen was, toen had ik al persweeen. Ieder mens is anders en een vk zou toch juist moeten weten dat de schijn wel eens kan bedriegen?
Hehe dat met persweeën in de auto en je dan nog bemoeien met de route herken ik van de bevalling van Tomas. Kom ik in het ZH, wist ik nog te melden dat ik geen rolstoel nodig had en wel zou lopen naar de afdelingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:43 schreef PM-girl het volgende:
Dakota!Ja! Het is zover!
Rare opmerking van de vk vind ik dat: je praat te veel dus het is nog niet begonnen. Ik praatte ook veel, postte vrij lang nog hier en heb me tijdens de persweeën in de auto bemoeid met de weg die de vk reed.
Dat was dus met 10 cm. ontsluiting, dus serieus genoeg lijkt me.
Succes in elk geval!!
Amber lag niet zo, maar mijn placenta lag bij Amber ook aan de voorkantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:49 schreef Kersjes het volgende:
Vicky. wat grappig dat de kleine in dezelfde houding ligt als Amber!
De vermoeidheid herken ik, gister ben ik om 20:15 op de bank in slaap gedonderd. Ik sliep zelfs nog voor Devin![]()
Moet ik er wel bij zeggen dat ik tegenwoordig elke nacht wel een paar uur zoet ben met ovegeven, eten, vechten tegen de misselijkheid, overgeven etc.... Bah!
Dakota, zet hem op![]()
![]()
Ja dat had ik dus ook gehoopt, maar ben morgen 16 weken en het wordt alleen maar erger lijkt wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach dames, heb dat tot een week of twaalf ook gehad. Echt, in het tweede trimester voel je je meestal een stuk beter.
Wat mooiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:33 schreef Vicky het volgende:
Zettemop Dakootje!!
[ afbeelding ]
Placenta ligt weer aan de voorkant, net als bij Amber. Rug en kont dus naar boven, beentejs onder het lijf. Gezicht naar beneden gericht.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:25 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook gehoopt, maar ben morgen 16 weken en het wordt alleen maar erger lijkt wel.
ik heb tot tijdens de bevalling gespuugdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef marlieske het volgende:
Vicky phoe die krijgt een lief klein meisje denk ik geen idee trouwens waarom ik dat denk.
En dames die misselijk zijn ik wil jullie niet de put in praten maar ik was tot aan week 26 ofzo iedere dag 6 uur non stop misselijk of aan het kotsen, het kan dus best wat langer duren als de 12 weken grens.... 't kan zelfs helemaal niet over gaan.
Ja zeg, dat kan niet hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 09:35 schreef Jelief het volgende:
Misschien heeft ze nog een leven naast Fok! ?
Dakota nietquote:Op zondag 4 januari 2009 09:35 schreef Jelief het volgende:
Misschien heeft ze nog een leven naast Fok! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |