quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:07 schreef Dakota het volgende:
juh vriend slaapt en Wii'en lukt niet meer
dus ga ik virtueel stalken
Wat fijn dat alles goed was.... en je wil zeker niet met ons delen wat het geslacht wordt of wel???quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:13 schreef Vicky het volgende:
ik ben weer verliefd. vanmorgen naar ons spook gegluurd. we weten wat het wordt. spook lag met hoofd al bij de uitgang, gezicht naar beneden en kont omhoog en het had de hik.
Leuk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:13 schreef Vicky het volgende:
ik ben weer verliefd. vanmorgen naar ons spook gegluurd. we weten wat het wordt. spook lag met hoofd al bij de uitgang, gezicht naar beneden en kont omhoog en het had de hik.
oke niet veel, maar wel iets dus...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:24 schreef Dakota het volgende:
vannacht geslapen van 12 tot 3 en van 4 tot 5/6 toen begonnen de pleurisweeen
Succesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Dakota het volgende:
dankjewel allemaal, ik ga nu maar bankzitten
Leuk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:13 schreef Vicky het volgende:
volgens mij krijg ik dat niet direct, maar kan het wel eens spontaan optreden. krijg maandag alleen gel om de baarmoedermond te verweken, maar wie weet, we houden het spannendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Juttertje, spannend zeg om maandag opgenomen te worden. Zelfs als je lichaam er nog niet echt klaar voor is, kan het nog best dezelfde dag komen, tenminste als je weeopwekkers krijgt toegediend.
Yeps, al mag er van mij nog wel wat meer dagen tussen zitten hoor, ik bedoel tussen de verjaardag van ons nichtje en de geboorte van ons kind, is wel zo handig later met de verjaardagen en dan vooral voor opa en oma van die kant..... ik verwacht ook niet echt dat ons kind binnen nu en een week wordt geboren hoor... ik wil ook nog wel graag even a.s. dinsdag met mn moeder het huis aan kant maken, nieuwe planten kopen.. De mensen om mij heen, vooral Peaceman en mn moeder vinden het nu wel heel spannend worden... en dat is het natuurlijk ook best wel. Maar in mijn achterhoofd zit nog altijd de bevalling van Twan bijna 7 jaar geleden en heb meer het gevoel... ik zal wel weer rond 42 weken ingeleid moeten worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, wat fijn dat je die verjaardag gehad hebt.Nu mag het bij jou ook gewoon gaan gebeuren toch?
Ik had met Twan destijds al bij 39 weken dat ik er klaar voor was.... en toen wilde hij ook niet komen... ach ik wacht gewoon af en waggel vrolijk verder. Ik ben er op zich wel klaar voor maar hou er gewoon geen rekening mee dat hij eerder zal komen... ik hoop wel eerder dan 42 weken hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Je weet wat ze zeggen he Diaan, de baby komt pas als de moeder er klaar voor is, dus met al je voornemens kan hij best nog eens een tijdje blijven zitten.
kan ze die mooi laten staan voor de kraamhulpquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jaa Koot is op de helft..als het nu per uur met 1 cm vordert..ben je vanavond nog voor de afwas klaar
Weet ik eigenlijk niet... ik zal het woensdag eens vragen... ik heb wel wat meer voorweeen gevoeld dan destijds met Twan, dus ik denk/hoop dat het wel werkt... volgens de VK zou dat ook een teken zijn dat de bm-mond aan het verweken was....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Uiteraard, dat doen we toch allemaal, maar een beetje rekening houden met dat het toch wat langer kan duren is denk ik geen overbodige luxe.
Gaat de vk trouwens nog kijken naar wat die korreltjes gedaan hebben?
Ik ga ook uit van over die 40w omdat Sasha dat ook was, maar ik ben ook wel benieuwd of ze nog gaan spreken over andere afspraken, want dat was een van de eerste dingen die ze zeiden toen Sasha er eenmaal was, dat ik de volgende keer niet meer over tijd mocht lopen omdat het nu toch wel even paniek was met klemzitten enzo.
F. wil dat ik het daar volgende week al over ga hebben.De scheet.
Maar ik wacht wel even tot we een paar weekjes verder zijn. Eerst maar eens kijken hoe deze gaat groeien enzo. Wie weet blijft het echt wel een kleintje, hoewel ik dan wel echt een heel nauwkeurige groei-echo wil met een week of 30-32, want nu dachten ze ook aan een 7-pondertje.
![]()
was een geslachtsbepalings echo. we konden niet langer meer wachten, waren zo nieuwsgierig. en ik zeg het nog even niet :p dan heb ik ruzie thuisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:00 schreef juttertje het volgende:
[..]
Leuk!
Had je een pretecho vanmorgen, of een gewone echo (op zaterdag?)?
Precies. In 9 van de 10 gevallen zal het inderdaad zo zijn dat je niet echt meer kunt converseren tijdens de weeën, maar uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik beweerde nog dat de bevalling niet begonnen was, toen had ik al persweeen. Ieder mens is anders en een vk zou toch juist moeten weten dat de schijn wel eens kan bedriegen?
Hehe dat met persweeën in de auto en je dan nog bemoeien met de route herken ik van de bevalling van Tomas. Kom ik in het ZH, wist ik nog te melden dat ik geen rolstoel nodig had en wel zou lopen naar de afdelingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:43 schreef PM-girl het volgende:
Dakota!Ja! Het is zover!
Rare opmerking van de vk vind ik dat: je praat te veel dus het is nog niet begonnen. Ik praatte ook veel, postte vrij lang nog hier en heb me tijdens de persweeën in de auto bemoeid met de weg die de vk reed.
Dat was dus met 10 cm. ontsluiting, dus serieus genoeg lijkt me.
Succes in elk geval!!
Amber lag niet zo, maar mijn placenta lag bij Amber ook aan de voorkantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:49 schreef Kersjes het volgende:
Vicky. wat grappig dat de kleine in dezelfde houding ligt als Amber!
De vermoeidheid herken ik, gister ben ik om 20:15 op de bank in slaap gedonderd. Ik sliep zelfs nog voor Devin![]()
Moet ik er wel bij zeggen dat ik tegenwoordig elke nacht wel een paar uur zoet ben met ovegeven, eten, vechten tegen de misselijkheid, overgeven etc.... Bah!
Dakota, zet hem op![]()
![]()
Ja dat had ik dus ook gehoopt, maar ben morgen 16 weken en het wordt alleen maar erger lijkt wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach dames, heb dat tot een week of twaalf ook gehad. Echt, in het tweede trimester voel je je meestal een stuk beter.
Wat mooiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:33 schreef Vicky het volgende:
Zettemop Dakootje!!
[ afbeelding ]
Placenta ligt weer aan de voorkant, net als bij Amber. Rug en kont dus naar boven, beentejs onder het lijf. Gezicht naar beneden gericht.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:25 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook gehoopt, maar ben morgen 16 weken en het wordt alleen maar erger lijkt wel.
ik heb tot tijdens de bevalling gespuugdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef marlieske het volgende:
Vicky phoe die krijgt een lief klein meisje denk ik geen idee trouwens waarom ik dat denk.
En dames die misselijk zijn ik wil jullie niet de put in praten maar ik was tot aan week 26 ofzo iedere dag 6 uur non stop misselijk of aan het kotsen, het kan dus best wat langer duren als de 12 weken grens.... 't kan zelfs helemaal niet over gaan.
Ja zeg, dat kan niet hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 09:35 schreef Jelief het volgende:
Misschien heeft ze nog een leven naast Fok! ?
Dakota nietquote:Op zondag 4 januari 2009 09:35 schreef Jelief het volgende:
Misschien heeft ze nog een leven naast Fok! ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |