volgens mij was het niet slecht bedoeld Sly, ik moest ook meteen denken aan de voetjes die ik zelf ooit op mijn jas had. idd in het kader van de vbok maar ook gewoon omdat ze zo lief zijn. Lijkt mij wel aardig om te weten waar het vandaan komt als iemand er in dat kader op reageert.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, en ik heb het met een heel lief kaartje van mijn schoonmoeder gekregen en voor mij betekent het alleen maar wat erop staat en hoe het bedoelt is: zulke kleine voetjes heb ik nu in mijn buik. Wat een onnodige opmerking, dit...
Dakota, je bent al wel eventjes stil! Zou het nu dan door gaan zetten? Ik hoop het voor je![]()
![]()
Mja, ik ben niet van de anti-abortus toestanden en ik vond het gewoon een mooi klein speldje omdat ik vandaag recies 10 weken ben. Ik ga ze trouwens helemaal niet dragen, want ik ben niet zo van de speldjes, dus niemand zal er naar vragen. Vbok ken ik trouwens ook niet, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef Jelief het volgende:
[..]
volgens mij was het niet slecht bedoeld Sly, ik moest ook meteen denken aan de voetjes die ik zelf ooit op mijn jas had. idd in het kader van de vbok maar ook gewoon omdat ze zo lief zijn. Lijkt mij wel aardig om te weten waar het vandaan komt als iemand er in dat kader op reageert.
En vooral bijzonder dat je beepje zulke kleine voetjes heeft nu, ik wens je dat ze uit mogen groeien tot voetjes van een flink aantal centimeters.
Ik bedoelde het ook niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, het viel me gewoon verkeerd, die extra informatie, terwijl ik er gewoon zonder bijbedoelingen in stond.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha, leuk van die test miss_sly, gek hč, dat dat toch zo spannend blijft! Ik heb vannacht ook weer even gespiekt... blijft zo spannend om dat zo stiekempjes in mn eentje te doen... het hartje was nu echt nog zo veel duidelijker aanwezig dan 6 dagen geleden, toen durfde ik t mezelf maar net te bevestigen, maar nu was het zo duidelijk, heerlijk! Ik heb t gefilmd en mn lief er vanochtend mee wakker gemaakt... die heeft t wel 10c afgespeeld en bleef steeds weer "wow" zeggen!
Echt ik snap echt dat ik bevoorrecht ben zo hoor, wat mij betreft doen we gewoon een meeting voor alle prille zwangeren hier bij ons echo-apparaatIk kan me heel heel heeeeel goed voorstellen dat voor sommige van jullie de tijd tot de eerste echo soms veel te lang duurt!
Ik had gehoopt dat de medicatie vandaag toch wel volop zou werken maar helaas...quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:07 schreef Dakota het volgende:
juh vriend slaapt en Wii'en lukt niet meer
dus ga ik virtueel stalken
Wat fijn dat alles goed was.... en je wil zeker niet met ons delen wat het geslacht wordt of wel???quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:13 schreef Vicky het volgende:
ik ben weer verliefd. vanmorgen naar ons spook gegluurd. we weten wat het wordt. spook lag met hoofd al bij de uitgang, gezicht naar beneden en kont omhoog en het had de hik.
Leuk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:13 schreef Vicky het volgende:
ik ben weer verliefd. vanmorgen naar ons spook gegluurd. we weten wat het wordt. spook lag met hoofd al bij de uitgang, gezicht naar beneden en kont omhoog en het had de hik.
oke niet veel, maar wel iets dus...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:24 schreef Dakota het volgende:
vannacht geslapen van 12 tot 3 en van 4 tot 5/6 toen begonnen de pleurisweeen
Succesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:29 schreef Dakota het volgende:
dankjewel allemaal, ik ga nu maar bankzitten
Leuk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:13 schreef Vicky het volgende:
volgens mij krijg ik dat niet direct, maar kan het wel eens spontaan optreden. krijg maandag alleen gel om de baarmoedermond te verweken, maar wie weet, we houden het spannendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Juttertje, spannend zeg om maandag opgenomen te worden. Zelfs als je lichaam er nog niet echt klaar voor is, kan het nog best dezelfde dag komen, tenminste als je weeopwekkers krijgt toegediend.
Yeps, al mag er van mij nog wel wat meer dagen tussen zitten hoor, ik bedoel tussen de verjaardag van ons nichtje en de geboorte van ons kind, is wel zo handig later met de verjaardagen en dan vooral voor opa en oma van die kant..... ik verwacht ook niet echt dat ons kind binnen nu en een week wordt geboren hoor... ik wil ook nog wel graag even a.s. dinsdag met mn moeder het huis aan kant maken, nieuwe planten kopen.. De mensen om mij heen, vooral Peaceman en mn moeder vinden het nu wel heel spannend worden... en dat is het natuurlijk ook best wel. Maar in mijn achterhoofd zit nog altijd de bevalling van Twan bijna 7 jaar geleden en heb meer het gevoel... ik zal wel weer rond 42 weken ingeleid moeten worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, wat fijn dat je die verjaardag gehad hebt.Nu mag het bij jou ook gewoon gaan gebeuren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |