Fok!ken is niet de main reason, maar da's toch handig om te weten. Mocht ik toch nog voor een Sony gaan, kan ik dat melden aan de verkoperquote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Alleen PM's gaat wat moeilijker. Dan kun je alleen maar reageren door in het subject wat te typen*gratis tip*
*meldt*quote:Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ga je dan ook iemand 'doodschieten'.Was er hier niet iemand'sdie dat deed
?
Nee?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, je hebt een PM-etje
Ik denk dat een windowsbased foon het wellicht wel kan. Heb er wel een liggen maar geen zin om het ding te proberen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Fok!ken is niet de main reason, maar da's toch handig om te weten. Mocht ik toch nog voor een Sony gaan, kan ik dat melden aan de verkoper
haha dat is gek iddquote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef PM-girl het volgende:
Freecell, het lijkt alsof Pinquit het door had!
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*meldt*
Hij was vanmiddag ook helemaal de man op een verjaardag.En maar schieten, de heren...
Nu je het zegt!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef PM-girl het volgende:
Freecell, het lijkt alsof Pinquit het door had!
Hahaquote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*meldt*
Hij was vanmiddag ook helemaal de man op een verjaardag.En maar schieten, de heren...
Carré is Amsterdam he?.... nu nog een idioot vinden die met me mee wil, daar had ik in eerste instantie ook last van in Rotterdam....quote:Op zondag 15 maart 2009 21:38 schreef k_i_m het volgende:
In Carré hebben ze nog plek! Of is dat te verweg?
Dat tweeten he?Wat is dat nu eigenlijk? Nooit echt begrepen...quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
klopt
doe ik ook wel es
En tweeten!
Ik kan met mijn nokia ook alleen via de subject pm-etjes sturen. Wie kan er eik wel gewoon pm-en met haar foon?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Fok!ken is niet de main reason, maar da's toch handig om te weten. Mocht ik toch nog voor een Sony gaan, kan ik dat melden aan de verkoper
Ja, is Amsterdam. Dat moet toch wel lukken, om iemand mee te krijgen??quote:Op zondag 15 maart 2009 21:48 schreef Saffier het volgende:
[..]
Carré is Amsterdam he?.... nu nog een idioot vinden die met me mee wil, daar had ik in eerste instantie ook last van in Rotterdam....
Ik kan niet eens pósten met mijn foonquote:Op zondag 15 maart 2009 21:51 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik kan met mijn nokia ook alleen via de subject pm-etjes sturen. Wie kan er eik wel gewoon pm-en met haar foon?
So far, not so goodquote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, is Amsterdam. Dat moet toch wel lukken, om iemand mee te krijgen??
Posten duurt éllenlangquote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan niet eens pósten met mijn foonAlleen lezen. hij snapt mijn wachtwoord niet
Familie meenemen?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef Saffier het volgende:
[..]
So far, not so good![]()
Ik vraag nog even rond.
Zwangerschap en geboorte deel 434quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef freecell het volgende:
Hier was ik al een behoorlijke tijd aan het puffen
En Koot toen was Elin nog héél klein
Arme poezelquote:Op zondag 15 maart 2009 22:01 schreef pinquit het volgende:
ik kan niet eens internetten met mijn telefoon! denk ik.
ik ga zo ook eens stoppen. morgen met poes naar de dokter voor sterilisatie![]()
ohh ik zie ineens dat alle smilies bij quickreply staanyay!
Haha, goed punt!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:01 schreef Saffier het volgende:
[..]
Posten duurt éllenlangHeb je je post af en zijn er alweer 5 reacties geweest zodat jouw post weer achterhaald is
nee bij mij stonden ze alleen bij de 'reageer' zegmaar. in de nieuwe pagina.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Arme poezel![]()
Bij mij stonden alle smilies daar al?
kon je aan en uitzetten in de optiesquote:Op zondag 15 maart 2009 22:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee bij mij stonden ze alleen bij de 'reageer' zegmaar. in de nieuwe pagina.
bij de quickreply op dezelfde pagina stonden ze er niet bij. toch?
O, dat kon je aanzettenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee bij mij stonden ze alleen bij de 'reageer' zegmaar. in de nieuwe pagina.
bij de quickreply op dezelfde pagina stonden ze er niet bij. toch?
Tijdens *van 3 CM naar baby in 2 1/5 uur* had ik daar ook geen tijd meer voorquote:Op zondag 15 maart 2009 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik wilde ook posten tijdens het bevallen, maar ik had geen tijd meer.
en 2 dagen later werd er pas gepost dat ze geboren wasquote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Koot! Echt leuk om die van jou ook terug te lezen!
Lekkerquote:Op zondag 15 maart 2009 22:10 schreef Memmel het volgende:
Haai!![]()
Heb bijna de hele dag in de tuin gehangen. 't was heerlijk! Alles gewassen en buiten gedroogd! En nu kan ik niet meer op of neer.
Willen nietquote:
Ja, dat is leuk hè? Ook alle felicitaties nog een keer lezen!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
en 2 dagen later werd er pas gepost dat ze geboren was
Ook leuk om nu te lezen wat er tijdens mijn bevalling aan aanmoedigingen kwam..had ik nog niet gezien
devil post nog foto's van Luca hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 22:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk hè? Ook alle felicitaties nog een keer lezen!
En ik constateer net dat Liza en Devilschase weg zijn? Heb ze iig een tijd niet gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Yep, jullie lijken erg op elkaar.quote:
Jaquote:Op zondag 15 maart 2009 23:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Yep, jullie lijken erg op elkaar.
en zit er een zigeuner in de familielijn?
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
JaMaar niet aan die kant
Wel aan m`n moeders kant. Die hele kant van de familie speelt ook accordeon en verzamelt beeldjes van poezen enzo
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja mooi..en nu hebben ze dus kinderen gemaakt met ongeloofelijke vraatzucht door die Indogenen, en verzamelwoede door die rare zigeuners
Veel succes danquote:Op maandag 16 maart 2009 08:11 schreef Asyniur het volgende:
Pff, ik moet zo ook geen werken en ik heb zo geen zin!!
nooit geen poezen bij zigeunes gezienquote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
JaMaar niet aan die kant
Wel aan m`n moeders kant. Die hele kant van de familie speelt ook accordeon en verzamelt beeldjes van poezen enzo
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:06 schreef Ticootje het volgende:
wij hadden ons verslapen vanmorgen, dat is echt lekker!
en ik ga 12 juni naar de toppers!!!
succesquote:Op maandag 16 maart 2009 08:34 schreef Saffier het volgende:
Mogguh allen
Ik wil werken maar moet naar het zh, daar heb ik dan weer geen zin in
Weer beroerd nachtje gehad?quote:
Dan is het best te doen hè Freecell.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Weer beroerd nachtje gehad?
Leander werd om 2:15 wakker, maar ging na het drinken (lees 10 minuutjes later) lekker weer pitten.
Ja hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 09:26 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Dan is het best te doen hè Freecell.
Ja!quote:Op maandag 16 maart 2009 09:35 schreef Guuzewuus het volgende:
aaaah, debuurvrouw, tis toch elk jaar weer bijzonder hè.
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:25 schreef Guuzewuus het volgende:
Goedemorgen allemaal. Mijn laatste 'ziek'-dag, vanaf morgen weer aan het werk met vervangende werkzaamheden op een andere lokatie. Prima, heb wel zin om weer aan de slag te gaan.
Heb op mijn vier sollicitatiebrieven ondertussen wel twee gespreksuitnodigingen binnen. Nu mijn zelfvertrouwen nog ergens vandaan zien te halen
![]()
.
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:06 schreef Reinhilde het volgende:
Goeiemorgen!
Ik werd vanochtend wakker, en ik dacht: hee, mn arm is nat? Hoe kan dat nou?
Dus ik sla de deken weg, heeft Thomas hethele
bed ondergepoept.
Echt. Enorm.![]()
Dussss! Hier zit dus alweer een was in de machine, en Thomas en ik zijn ook weer fris en fruitig!![]()
Dadelijk lekker lunchen met mijn 'oudste' vriendin, we kennen elkaar al vanaf 1 gymnasium.
ah, ik snap het!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit over twee weken op rij nummer 5 van Carré om haar live te aanschouwen.
.
.
[ afbeelding ]
De mijne wordt morgen alweer 11, waar blijft de tijd!quote:Op maandag 16 maart 2009 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Ben al wezen hardlopen![]()
En 5 jaar geleden had ik nog een baby in mijn buik.Morgen wordt mijn kuiken alweer 5.
![]()
Hier stinkt ook het hele huis naar poep.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:06 schreef Reinhilde het volgende:
Goeiemorgen!
bed ondergepoept.
Echt. Enorm.![]()
Dussss! Hier zit dus alweer een was in de machine, en Thomas en ik zijn ook weer fris en fruitig!![]()
Dadelijk lekker lunchen met mijn 'oudste' vriendin, we kennen elkaar al vanaf 1 gymnasium.
Jah! Met facetgeslepen glasquote:Op maandag 16 maart 2009 09:11 schreef huuphuup het volgende:
Goodmorning![]()
succes in het zh saffier!
Poezenverzamelwoede bij je familie maneki, en jij niet? Je nick doet anders vermoeden mevrouw Neko![]()
![]()
Maar eh... ze staan dan toch wel uitgestald in zo'n hoogglans plastic vitrinekast met zo'n goud randje hè?
Zit inde lucht zeker.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:06 schreef Reinhilde het volgende:
Goeiemorgen!
bed ondergepoept.
Echt. Enorm.![]()
Heb je al iemand gevonden?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:21 schreef Saffier het volgende:
Nou Loena kom maar op met die sappige poepverhalen dan
Zigeuners en kampers houden van mooi echt houten meubelen en geen plastic zoals Huup net zegt. Wel mooi geslepen glas idd want daaraan (en aan handgesneden hout) kan je rijkdom zien.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Jah! Met facetgeslepen glas![]()
Oh en kunstbloemen. Veel
Reinhilde ieuw!
Oh Guuzewuus komop je kan het
Toen Nathan vorig jaar in het ziekenhuis lag met het rota virus had hij diarree en iedere keer als de verpleging hem zijn temperatuur wou nemen besloot hij de verpleegster onder te schijten. Ik ging al bewust naast hem staan en niet voor hem, maar de verpleging niet. Ik heb toch wel een paar keer flink moeten lachen.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zit inde lucht zeker.
Tyler heeft de vloer, verwarming en tas van de thuiszorg dame eronder gescheten. Hij besloot mee te persen tijdens het spoelen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:43 schreef Dakota het volgende:
OOOOOOOh ik kan zo met zonder jas en korte arms naar buiten \O/
Wij zitten op dezelfde golflengte..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Welk land zit jij dan
Hier al 3 dagen kutweer
Heuj, eindelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef Vicky het volgende:
tis hier ook onwijs mooi weer. Het zonnetje schijnt maar ik vind het te fris hoor zonder jas.Het groene zeilis weg, ik kan weer door het raam naar buiten kijken
daardoor durf ik dus echt mijn kids niet rond te laten lopen bij mijn familiequote:Op maandag 16 maart 2009 12:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Zigeuners en kampers houden van mooi echt houten meubelen en geen plastic zoals Huup net zegt. Wel mooi geslepen glas idd want daaraan (en aan handgesneden hout) kan je rijkdom zien.
Ik had een antieke kast met handgesneden houtwerk en geslepen spiegelglas maar dat vond ik een sta-in-de-weg en heb hem aan mijn oma haar jongste zoon terug gegeven. Ik vind het wel mooi maar ik ben van de strakke interieur met een vleugje oud antiek her en der.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb vanmorgen in het zonnetje in de tuin gewerkt en ga straks m`n allereerste wasje van dit jaar buiten hangenNet ook zonder jas de kindertjes opgehaald
en Faja, het zijn inderdaad meubelen met veel houtsnijwerk die het meeste in mijn familie te vinden zijn. En veel kristal en geslepen glas enzo.
Ik heb er echt helemaal niets mee
Mijn schoonmoeder heeft een huis vol richeltjes, tafeltjes en bankjes en alles staat vol. Ik durf daar zel al bijna niet te lopenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:25 schreef Popples het volgende:
[..]
daardoor durf ik dus echt mijn kids niet rond te laten lopen bij mijn familie
Mijn opa en oma hadden zo een houten tegel met die tekst in de gang hangenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:33 schreef freecell het volgende:
Ik heb een samengeraapt zootje
Maar het is hier ruim schoon genoeg om te kunnen leven en rommelig genoeg om gelukkig te kunnen zijn
Hahaquote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden zo een houten tegel met die tekst in de gang hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |