Ja, en toch wijzen onderzoeken anders uit. Vrouwen schijnen rond hun ovulatie sneller het besluit te nemen en de kans te benutten vreemd te gaan met een veel grotere kans om zwanger te raken als gevolg.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha dat laatste dacht ik ook, ska gaat een skeebie maken!
Ik had dat altijd anders opgevat eigenlijk Rocka, ik dacht altijd dat die 10% niet van de vader was waar ze papa tegen zeggen zeg maar. Dus ook gescheiden/hertrouwde moeders met een nieuwe vent enzo. Dat dacht ik. 10% vind ik wel heel erg veelDat zou betekenen dat in de gemiddelde basisschoolklas zo'n 3 kinderen van een andere vader zijn.
Ja dat blijkt welquote:Op zondag 15 maart 2009 21:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, en toch wijzen onderzoeken anders uit. Vrouwen schijnen rond hun ovulatie sneller het besluit te nemen en de kans te benutten vreemd te gaan met een veel grotere kans om zwanger te raken als gevolg.
Ik niet hoor. Maar dat komt alleen omdat ik lui benquote:Op zondag 15 maart 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel![]()
Achja, Hans Teeuwen zei het al... Alle vrouwen....
Chell klinkt goed!
Ik zit over twee weken op rij nummer 5 van Carré om haar live te aanschouwenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef mijsje het volgende:
kim, wat heb jij met Brigitte Kaandorp?
Wat dacht je: ik post net zo lang foto's van haar totdat iemand vraagt wat die foto's hier doen?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit over twee weken op rij nummer 5 van Carré om haar live te aanschouwen.
.
.
[ afbeelding ]
Ben ik zo doorzichtigquote:Op zondag 15 maart 2009 21:30 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat dacht je: ik post net zo lang foto's van haar totdat iemand vraagt wat die foto's hier doen?
D'r vader. Maar daar mag je ook wel op passenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker poesjie!
Leuk Kim, ik snap dat je je aan het voorbereiden bent. Maar wie past er op Lilah? Ik wil wel
Door moeders of vaders gepost?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa zit een live twitter-bevalling te volgen
WII & Xbox mee dusquote:Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
D'r vader. Maar daar mag je ook wel op passen.
Link?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa zit een live twitter-bevalling te volgen
de mamaquote:
WII en PS3 aanwezig. Een niksbox komt er niet in hierquote:
Ik kan er niets van vinden uiteraard, ik heb hier ook nog redelijk lang gepost toen het voor het eggie wasquote:Op zondag 15 maart 2009 21:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
de mama
Na een paar uur wegpuffen en zuchten en het hele huis aan kant gemaakt schreef ze dus net dat het voor het eggie is
Ga je dan ook iemand 'doodschieten'.Was er hier niet iemand'squote:Op zondag 15 maart 2009 21:32 schreef PM-girl het volgende:
Oja, dat moest ik nog zeggen. Ik kies een iPhone als nieuwe telefoon!Ben ik ook weer een beetje hip
ghehe ik ook, tot 5 cm ontsluiting, toen kwam de vk mijn vliezen breken en moest ik door naar t ziekenhuisquote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik kan er niets van vinden uiteraard, ik heb hier ook nog redelijk lang gepost toen het voor het eggie was
Idemquote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik kan er niets van vinden uiteraard, ik heb hier ook nog redelijk lang gepost toen het voor het eggie was
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef freecell het volgende:
Ik kreeg van TARA te horen dat ik met bril op Laura Roslin lijk![]()
Je weet wel, dat mens dat in heel Battlestar Galactica, vier seizoenen lang, terminaal is.
Interessante complimenten geeft die man van mij
Eén voordeel aan trouwen met een historicus, hoe antieker ik word, hoe mooier hij me vindt
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ga je dan ook iemand 'doodschieten'.Was er hier niet iemand'sdie dat deed
?
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef freecell het volgende:
Eén voordeel aan trouwen met een historicus, hoe antieker ik word, hoe mooier hij me vindt
Volgens mij kan je dan ook hyven op je telefoon. En wellicht ook fokken!.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]Dat weet ik nog niet. Ik weet wel dat er een tof ballenspelletje opzit.
Freecell!Dat is pas positive thinking!
kloptquote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan ook hyven op je telefoon. En wellicht ook fokken!.
* flowerbox wordt jaloers
Das wel een van de redenen ja, om die te kiezen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
klopt
doe ik ook wel es
En tweeten!
handig inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2009 21:37 schreef Dakota het volgende:
die van mij vindt me het mooist in t zwart, ook lekker makkelijk
Fok!ken is niet de main reason, maar da's toch handig om te weten. Mocht ik toch nog voor een Sony gaan, kan ik dat melden aan de verkoperquote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Alleen PM's gaat wat moeilijker. Dan kun je alleen maar reageren door in het subject wat te typen*gratis tip*
*meldt*quote:Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ga je dan ook iemand 'doodschieten'.Was er hier niet iemand'sdie dat deed
?
Nee?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, je hebt een PM-etje
Ik denk dat een windowsbased foon het wellicht wel kan. Heb er wel een liggen maar geen zin om het ding te proberen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Fok!ken is niet de main reason, maar da's toch handig om te weten. Mocht ik toch nog voor een Sony gaan, kan ik dat melden aan de verkoper
haha dat is gek iddquote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef PM-girl het volgende:
Freecell, het lijkt alsof Pinquit het door had!
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*meldt*
Hij was vanmiddag ook helemaal de man op een verjaardag.En maar schieten, de heren...
Nu je het zegt!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef PM-girl het volgende:
Freecell, het lijkt alsof Pinquit het door had!
Hahaquote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*meldt*
Hij was vanmiddag ook helemaal de man op een verjaardag.En maar schieten, de heren...
Carré is Amsterdam he?.... nu nog een idioot vinden die met me mee wil, daar had ik in eerste instantie ook last van in Rotterdam....quote:Op zondag 15 maart 2009 21:38 schreef k_i_m het volgende:
In Carré hebben ze nog plek! Of is dat te verweg?
Dat tweeten he?Wat is dat nu eigenlijk? Nooit echt begrepen...quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
klopt
doe ik ook wel es
En tweeten!
Ik kan met mijn nokia ook alleen via de subject pm-etjes sturen. Wie kan er eik wel gewoon pm-en met haar foon?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Fok!ken is niet de main reason, maar da's toch handig om te weten. Mocht ik toch nog voor een Sony gaan, kan ik dat melden aan de verkoper
Ja, is Amsterdam. Dat moet toch wel lukken, om iemand mee te krijgen??quote:Op zondag 15 maart 2009 21:48 schreef Saffier het volgende:
[..]
Carré is Amsterdam he?.... nu nog een idioot vinden die met me mee wil, daar had ik in eerste instantie ook last van in Rotterdam....
Ik kan niet eens pósten met mijn foonquote:Op zondag 15 maart 2009 21:51 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik kan met mijn nokia ook alleen via de subject pm-etjes sturen. Wie kan er eik wel gewoon pm-en met haar foon?
So far, not so goodquote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, is Amsterdam. Dat moet toch wel lukken, om iemand mee te krijgen??
Posten duurt éllenlangquote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan niet eens pósten met mijn foonAlleen lezen. hij snapt mijn wachtwoord niet
Familie meenemen?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef Saffier het volgende:
[..]
So far, not so good![]()
Ik vraag nog even rond.
Zwangerschap en geboorte deel 434quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef freecell het volgende:
Hier was ik al een behoorlijke tijd aan het puffen
En Koot toen was Elin nog héél klein
Arme poezelquote:Op zondag 15 maart 2009 22:01 schreef pinquit het volgende:
ik kan niet eens internetten met mijn telefoon! denk ik.
ik ga zo ook eens stoppen. morgen met poes naar de dokter voor sterilisatie![]()
ohh ik zie ineens dat alle smilies bij quickreply staanyay!
Haha, goed punt!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:01 schreef Saffier het volgende:
[..]
Posten duurt éllenlangHeb je je post af en zijn er alweer 5 reacties geweest zodat jouw post weer achterhaald is
nee bij mij stonden ze alleen bij de 'reageer' zegmaar. in de nieuwe pagina.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Arme poezel![]()
Bij mij stonden alle smilies daar al?
kon je aan en uitzetten in de optiesquote:Op zondag 15 maart 2009 22:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee bij mij stonden ze alleen bij de 'reageer' zegmaar. in de nieuwe pagina.
bij de quickreply op dezelfde pagina stonden ze er niet bij. toch?
O, dat kon je aanzettenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee bij mij stonden ze alleen bij de 'reageer' zegmaar. in de nieuwe pagina.
bij de quickreply op dezelfde pagina stonden ze er niet bij. toch?
Tijdens *van 3 CM naar baby in 2 1/5 uur* had ik daar ook geen tijd meer voorquote:Op zondag 15 maart 2009 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik wilde ook posten tijdens het bevallen, maar ik had geen tijd meer.
en 2 dagen later werd er pas gepost dat ze geboren wasquote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Koot! Echt leuk om die van jou ook terug te lezen!
Lekkerquote:Op zondag 15 maart 2009 22:10 schreef Memmel het volgende:
Haai!![]()
Heb bijna de hele dag in de tuin gehangen. 't was heerlijk! Alles gewassen en buiten gedroogd! En nu kan ik niet meer op of neer.
Willen nietquote:
Ja, dat is leuk hè? Ook alle felicitaties nog een keer lezen!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
en 2 dagen later werd er pas gepost dat ze geboren was
Ook leuk om nu te lezen wat er tijdens mijn bevalling aan aanmoedigingen kwam..had ik nog niet gezien
devil post nog foto's van Luca hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 22:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk hè? Ook alle felicitaties nog een keer lezen!
En ik constateer net dat Liza en Devilschase weg zijn? Heb ze iig een tijd niet gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |