Naar eigen inzicht.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:50 schreef Emoticons het volgende:
@mgerben: Ik zou inderdaad zijn standpunt kunnen verdedigen, lijkt mij een goed idee. Maar moet ik het dan subtiel aanpakken, of het sarcasme er vingerdik opleggen? Of wordt het dan te spottend, en denkt hij dan helemaal dat ik er mee aan het lachen ben?
Eens.quote:Zijn ouders onverwacht zelf uitnodigen, is geen uitvoerbare oplossing. Ik wil hem niet dwingen, hij moet mij zelf willen voorstellen. Wil hij dat niet, dan ist gedaan.
Hequote:@Nadine26
Ik zie het probleem niet. Ik ben 32 en mijn vriendin is 22quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:53 schreef Emoticons het volgende:
Ik ben 20, mijn vriend 33.
Maar onze relatie is goed. Iedereen die ons beiden kent vindt dat ook.
Ik weet ook dat hij het er heel moeilijk mee gaat hebben om onze relatie te stoppen.
Verre van zelfs. Als hij zou blaken van zelfvertrouwen, zou de mening van anderen hem niet kunnen deren. Hij laveert er echter op.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:08 schreef quirina het volgende:
Ik vind hem dan helemaal niet vol zelfvertrouwen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:07 schreef mgerben het volgende:
Naar eigen inzicht.
Aangezien het totaal onrealistisch is dat jij het ineens met de buitenwereld eens bent hoef je helemaal niet subtiel te zijn.
Zo vind ik zelf dat er een regel moet komen waarbij ouders de vriendenclub van hun kroost op leeftijd toetst. Omdat het mogelijk is dat ze ooit iets krijgen met een van hun vrienden, mogen ze geen vrienden onderhouden met een leeftijdsverschil van meer dan een maand. Want stel je voor dat iemand iets doet met een iets jongere of oudere partner, omg! Dat is een ramp! Ik weet niet precies waarom, maar het is héél erg. Vooral omdat de buren er wat van zeggen.
Het is een volstrekt belachelijk standpunt, dus het verdient het niet om het serieus te nemen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:42 schreef Emoticons het volgende:
En wat dat zelfvertrouwen betreft. Daar heeft hij zeker genoeg van in het alledaagse leven. Maar zoals jullie zeggen, is het een broekschijter naar zijn ouders en vrienden toe!
Inderdaad, net alsof je tegen een stenen muur aan lult.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:14 schreef g0dz0r het volgende:
Jong, naief en er nog trots op ook. Kan er niet meer van maken.
Erg vreemd, eerst kwam het over, dat het nog een moederskindje was, door erg bang te zijn voor zijn ouders en omgevingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:28 schreef Emoticons het volgende:
Even een update.
We hebben serieus over onze relatie gepraat. En er zit meer achter.
Volgens hem neemt hij mij jeugd af door samen te blijven, omdat hij al de dingen die ik nu hoor te doen al gedaan heeft.
Ik weet niet in hoeverre jullie het hier mee eens zijn.
Volgens mij is er wel een deel van waar. Hoe ouder je wordt, hoe meer je volgens een patroon gaat leven, terwijl als je jong bent alles gewoon besloten wordt op de moment zelf.
Als je jong bent moet je alles nog verkennen, reizen maken, onbezonnen aan dingen beginnen, gewoon de rugzak pakken en vertrekken.
Terwijl hij dit allemaal al gedaan heeft, niet meer zal doen, en weet hoe het afloopt.
Het is de bedoeling dat je gewoon contact houdt met familie en vrienden, ipv jezelf 100% op je partner te richtenquote:Op woensdag 18 maart 2009 05:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn ex en ik hadden ook een enorm leeftijdsverschil ( 18 jaar).Ook had hij een serieus alcoholprobleem. Ik verzorgde hem ook. Hij heeft mij ook vaak van deze streken geleverd. Hij dumpte me om een klote reden en ik smeekte dan om samen te blijven. Ook de k*tsmoes van: ik neem je je jeugd af is voorbij gekomen. Wat hij eigenlijk wilde was dat ik ging smeken. Voelde hij zich goed bij. Tot ik doorkreeg in welk patroon we zaten. Maar toen was het al te laat. Ik was mijn familie en vrienden kwijt. En had alleen nog hem. Ik heb het uitgemaakt.Het heeft me veel energie gekost, maar ben uiteindelijk beter geworden van mijn beslissing.
Gelukkig weet ik dat nu ook. Soms is het heel lastig als je partner zoveel invloed op je heeft. Zeker iemand die je wil"verzorgen"quote:Op woensdag 18 maart 2009 06:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je gewoon contact houdt met familie en vrienden, ipv jezelf 100% op je partner te richten
zoals hierboven gezegd, het is een slap kutexcuus, maar niets mis om gewoon te zeggen... ja je hebt gelijk... houdoe!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:28 schreef Emoticons het volgende:
Even een update.
Volgens hem neemt hij mij jeugd af door samen te blijven, omdat hij al de dingen die ik nu hoor te doen al gedaan heeft.
Volgens mij is er wel een deel van waar. Hoe ouder je wordt, hoe meer je volgens een patroon gaat leven, terwijl als je jong bent alles gewoon besloten wordt op de moment zelf.
Als je jong bent moet je alles nog verkennen, reizen maken, onbezonnen aan dingen beginnen, gewoon de rugzak pakken en vertrekken.
Terwijl hij dit allemaal al gedaan heeft, niet meer zal doen, en weet hoe het afloopt.
Vinden jullie dat zoiets doorslaggevend kan zijn om niet met iemand verder te gaan, uit schrik dat je zijn of haar jeugd gaat afpakken?
Neen hoor, TS is gaan ontbijten bij haar vriend.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
TS heeft haar rugzakje al gepakt en is de wijde wereld ingetrokken?
Vooral schrik, dat hij mij iets gaat afpakken. Dat was het geval bij zijn vorige vriendin. Toch logisch dat je dat niet nog een keer op je geweten wilt hebben, lijkt mij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
Maar toch dringt hij erop aan dat je voor jezelf en je jeugd gaat, zonder hem. Want hij beknot jou enkel, naar zijn mening.
Wat is dan het doel hiervan?
Wat een onzin! Als z'n ex ervoor kiest om haar oren enkel naar haar vriend te laten hangen, dan doet ze dat toch echt *zelf*. Haar keuze, haar consequenties. Wat heeft dat met jou te maken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:30 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Vooral schrik, dat hij mij iets gaat afpakken. Dat was het geval bij zijn vorige vriendin. Toch logisch dat je dat niet nog een keer op je geweten wilt hebben, lijkt mij.
Iemand met een iq van 140 oliedom noemen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:34 schreef kahlie het volgende:
[..]
Wat een onzin! Als z'n ex ervoor kiest om haar oren enkel naar haar vriend te laten hangen, dan doet ze dat toch echt *zelf*. Haar keuze, haar consequenties. Wat heeft dat met jou te maken?Wat heeft dat met hem te maken? Als hij zich daar schuldig over voelt is hij wel oliedom!
![]()
Sheldon Cooperquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:41 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Iemand met een iq van 140 oliedom noemen.
no offence maar het is zo'n klassiek gevalquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Neen hoor, TS is gaan ontbijten bij haar vriend.![]()
Diegenen die denken dat hij excuses aan het verzinnen is om het gewoon uit te maken, die zitten verkeerd. Ik weet 100% zeker dat dat niet zo is.
Wat die jeugd afpakken betreft, daar ben ik het niet mee eens. Dit kan kloppen als je helemaal afhankelijk bent van je vriend. Maar ik heb buiten hem ook nog mijn eigen leven, dus mijn jeugd zal hij niet afpakken.
hij is idd heel slimquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:41 schreef Emoticons het volgende:
[..]
nee maar het zijn wel klassieke uitvluchtenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Emoticons het volgende:
Natuurlijk sta ik open voor alle andere reacties in dit topic.
En ik verschiet er wel van dat toch het grootste deel zegt dat het een uitvlucht is en dat ik er mee moet kappen.
En als ik zeg 100% zeker dat het geen uitvlucht is, dan gelooft niemand dat. Precies of dat niet kan.
Ik weet, liefde maakt blind, en misschien hebben jullie gelijk. Maar het is zeker niet de regel dat iedereen liegt en bedriegt.
Hoop voor je dat dat bewezen is met een echte IQ test van een bekwaam instituut en niet een internet IQ testje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:41 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Zijn iq is echt 140, geen internettestje, maar officeel getest. Over hoogbegaafdheid weet ik zelf niet zo veel. Als jij zegt dat die sneller volwassen enzo zijn, wil ik dat best geloven. Mijn vriend is dat dus helemaal niet, maar dat zal wel aan zijn ADHD liggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hoop voor je dat dat bewezen is met een echte IQ test van een bekwaam instituut en niet een internet IQ testje.
Dan mag je je eens gaan inlezen in de problemen die hoogbegaafden (mensen met een IQ over de 130) hebben wat betreft het toelaten van gevoelens, niet enkel reageren op ratio en volwassen emotioneel reageren. Hoge mentale intelligentie zorgt gauw voor het onderdrukken van gevoelens.
Ook leuk te lezen zijn de onderzoeken over hoe vaak mensen met echte hoogbegaafdheid een stoornis in het autistisch spectrum hebben. Interessant om te weten dat de veranderde hersenstructuur van hoogbegaafden vanwege waarschijnlijk hormonen tijdens de zwangerschap ook andere problemen kan veroorzaken.
Als hij echt een IQ heeft van 140... dan wordt het nog moeilijk om een relatie te onderhouden met die gozer. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk, want echte hoogbegaafden staan bekend om het feit dat ze mentaal zeer snel volwassen en verantwoordelijk zijn.. en dat zie je dus echt *niet* bij jouw verhaal.
Of gewoon aan hoe hij is?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:07 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Zijn iq is echt 140, geen internettestje, maar officeel getest. Over hoogbegaafdheid weet ik zelf niet zo veel. Als jij zegt dat die sneller volwassen enzo zijn, wil ik dat best geloven. Mijn vriend is dat dus helemaal niet, maar dat zal wel aan zijn ADHD liggen.
Lees je dan eens in. Het is heel belangrijk om je partner te begrijpen. Hoogbegaafden hebben nu eenmaal een andere hersenstructuur en reageren meestal anders. Vaak zeer koel, zonder emoties. Je kunt ze het best bereiken met redelijke argumenten (mentaal) en niet met praten over gevoelens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:07 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Zijn iq is echt 140, geen internettestje, maar officeel getest. Over hoogbegaafdheid weet ik zelf niet zo veel. Als jij zegt dat die sneller volwassen enzo zijn, wil ik dat best geloven. Mijn vriend is dat dus helemaal niet, maar dat zal wel aan zijn ADHD liggen.
Ik was 2 toen ik me dat afvroeg. 6 is laat voor zo'n wezenlijke vraag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:14 schreef kahlie het volgende:
De meeste hoogbegaafden worden mentaal zeer snel volwassen. Vragen rond 6 jarige leeftijd: "mama, wat is dood gaan?".
Dat is dikke onzin.quote:Worden emotioneel langzamer of niet volwassen. Schakelen vaak het gevoel uit en leren er later pas mee omgaan of niet.
Ook niet 1 op 1, en in alle gevallen... maar lees de onderzoeken eens door. Of ga eens mee bij de Mensa, Pharos of andere hoogbegaafden verenigingen. Praat eens met hoogbegaafden of doe aan zelfreflectiequote:
Dank je voor die goede raad! Ik zal mij eens verdiepen in het hoogbegaafd zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
Lees je dan eens in. Het is heel belangrijk om je partner te begrijpen. Hoogbegaafden hebben nu eenmaal een andere hersenstructuur en reageren meestal anders. Vaak zeer koel, zonder emoties. Je kunt ze het best bereiken met redelijke argumenten (mentaal) en niet met praten over gevoelens.
De meeste hoogbegaafden worden mentaal zeer snel volwassen. Vragen rond 6 jarige leeftijd: "mama, wat is dood gaan?". Worden emotioneel langzamer of niet volwassen. Schakelen vaak het gevoel uit en leren er later pas mee omgaan of niet.
Of je met je relatie wilt kappen moet je zelf weten. Het blijft echter een kul argument dat hij jouw jeugd kan afpakken.
Mensaquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ook niet 1 op 1, en in alle gevallen... maar lees de onderzoeken eens door. Of ga eens mee bij de Mensa, Pharos of andere hoogbegaafden verenigingen. Praat eens met hoogbegaafden of doe aan zelfreflectie
Jij je zinquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mensa![]()
Dat is inderdaad een sneu clubje. En die onderzoeken kunnen me gestolen worden, daar ben ik veel te slim voor.
Wil je hulp met jouw probleem?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Emoticons het volgende:
Natuurlijk sta ik open voor alle andere reacties in dit topic.
En ik verschiet er wel van dat toch het grootste deel zegt dat het een uitvlucht is en dat ik er mee moet kappen.
En als ik zeg 100% zeker dat het geen uitvlucht is, dan gelooft niemand dat. Precies of dat niet kan.
Ik weet, liefde maakt blind, en misschien hebben jullie gelijk. Maar het is zeker niet de regel dat iedereen liegt en bedriegt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wil je hulp met jouw probleem?
of wil je dat wij hier met je meepraten?
Er zijn al zoveel reacties gegeven,maar niet de reacties die jij wil horen?
Hij heeft niet echt een hoge dunk van je.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:28 schreef Emoticons het volgende:
Even een update.
Vinden jullie dat zoiets doorslaggevend kan zijn om niet met iemand verder te gaan, uit schrik dat je zijn of haar jeugd gaat afpakken?
Wat is dan je doel? kijken of er dingen zijn waar jij nooit aan gedacht zal hebben, is geen oplossing voor jouw probleem. Oftewel geen actie ondernemen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:29 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik was en ben gewoon nieuwsgierig naar hoe anderen hier naar kijken. En of zij dingen zien waar ik nooit aan gedacht heb, dat is mijn voornaamste bedoeling.
Maar het is niet de bedoeling dat ik jullie ideeën ga uitvoeren alleen maar omdat jullie het gezegd hebben.
ow tnx voor de tip!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jezus, je blijft hem verdedigen.
Een IQ van 140.... Maar in je vorige topic had je het over de chaos bij hem thuis en dat ie was afgesloten van elektriciteit omdat ie zo slordig is met z'n rekeningen betalen....
Ik wil niet zeggen dat iedereen die hoogbegaafd is z'n leven tip en top op orde moet hebben, maar zoiets simpels moet dan zeker lukken... op je 33ste nog wel.
Heb je ook bewijzen voor dit uitzonderlijk hoge IQ of is dit wat hij jou vooral heeft verteld?
En veel geluk verder met hem, jij blijft hem nog steeds ophemelen en fantastisch vinden. Dus veel succes met je vast te klampen aan hem.
ik geloof dat ik snap waarom ie telkens jongere vriendinnen heeftquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:43 schreef Emoticons het volgende:
Ondertussen is er weer vanalles gebeurd.
Gisteren was hij weer zat. Vanmorgen dus kater, én hij stuurt mij een bericht waarin staat dat hij denkt dat het beter is om onze relatie te stoppen.
Oh, dit veranderd de situatie wel natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow tnx voor de tip!
ff dat vorige topic er bij genomen
ADHD-er afhelpen van alcoholverslaving
sounds like a keeper die kerel![]()
[..]
ik geloof dat ik snap waarom ie telkens jongere vriendinnen heeft
volwassen meiden met een gezond verstand en een beetje zelfvertrouwen pikken dit soort gedrag gewoon niet
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh, dit veranderd de situatie wel natuurlijk.
Je hebt een knipperlichtrelatie met een sociaal gestoorde hoogbegaafde weekendalcoholist.
Weet je wat het hele probleem is?
Dat jij uberhaupt zijn ouders wil ontmoeten en nog steeds een "relatie" met hem hebben wil.
leer mij wat over ADHDquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Emoticons het volgende:
Sjongejonge, jullie kunnen soms toch zielig reageren.
Voor je reageert, lees dan dit topic eens door, dan kan je tenminste volgen.
Nogmaals, dat vorige topic heeft er niets meer mee te maken én wat daarin geschreven wordt is allemaal opgelost.
Misschien moeten jullie voor jezelf ook eens info zoeken over ADHD én hoogbegaafdheid. Dan zou je niet zo lomp reageren op dat van die telefoonrekeningen. Want die telefoonrekeningsituatie is er gekomen door zijn ADHD, en daar gaat die hoogbegaafdheid niets aan oplossen.
Whoppaaaaaa, in de dekking. Omhooghouden die murenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Emoticons het volgende:
Nogmaals, dat vorige topic heeft er niets meer mee te maken én wat daarin geschreven wordt is allemaal opgelost.
Misschien moeten jullie voor jezelf ook eens info zoeken over ADHD én hoogbegaafdheid. Dan zou je niet zo lomp reageren op dat van die telefoonrekeningen. Want die telefoonrekeningsituatie is er gekomen door zijn ADHD, en daar gaat die hoogbegaafdheid niets aan oplossen.
En zijn ADHD is inmiddels genezen en hij wordt niet meer 2 maal per week stomdronken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Emoticons het volgende:
No offense, maar lees je dan zelf ook even mee? En bij de weg, dat andere topic geeft iets meer achtergrondinfo. Vraag jezelf af hoeveel ellende je nog wilt. Ik zeg: zo hard mogelijk wegrennen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Emoticons het volgende:
Hij zal vast alemaal goede excuses hebben voor hoe hij is maar dat doet er niet toe. Je bent zijn hulpverleenster niet. De vraag is of jij wil leven met iemand die dit soort baggage met zich meebrengt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Emoticons het volgende:
En ik zat net te twijfelen of ik het wellicht iets te mannelijk bekeekquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef loveli het volgende:
[..]
No offense, maar lees je dan zelf ook even mee? En bij de weg, dat andere topic geeft iets meer achtergrondinfo. Vraag jezelf af hoeveel ellende je nog wilt. Ik zeg: zo hard mogelijk wegrennen!
Dus nogmaals aan de TS, zeg wat je wilt, dan kunnen we je helpen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wat is dan je doel? kijken of er dingen zijn waar jij nooit aan gedacht zal hebben, is geen oplossing voor jouw probleem. Oftewel geen actie ondernemen.
Zeg duidelijk wat je wilt, dan kunnen we je ook duidelijk helpen!
Dus hij had eerst een jongere vriendin, en die pakte hij haar jeugd af, en daarna nam ie nog een jonge vriendin en na 7 maanden bedenkt hij dat hij hetzelfde aan het doen is..quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:30 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Vooral schrik, dat hij mij iets gaat afpakken. Dat was het geval bij zijn vorige vriendin. Toch logisch dat je dat niet nog een keer op je geweten wilt hebben, lijkt mij.
Volgens mij weet niemand meer waar het over gaat, ik ben het kwijt na 20 goed bedoelde adviezen i.i.g.quote:
TS d'r toffe vriendje:quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand meer waar het over gaat, ik ben het kwijt na 20 goed bedoelde adviezen i.i.g.
ts is zelf misschien een beetje wanhopig, zie je best vaak in grote leeftijdsverschillen, no offence thoughquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
TS d'r toffe vriendje:
- heeft ADHD
- is hoogbegaafd
- is een mammieskindje
- zuipt zich drie slagen in de rondte
- is te volwassen voor TS en is bang dat hij haar jeugd afpakt
- is te kinderachtig voor TS omdat hij gesmst moet worden dat hij cola drinkt ipv bier
- heeft nog tig rekeningen open staan
Weet je het weer?
Ben je d'r weer bij ja?
Sounds like a catch! Ik snap wel dat ze hem wil houden hoor!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
TS d'r toffe vriendje:
- heeft ADHD
- is hoogbegaafd
Weet je het weer?
Ben je d'r weer bij ja?
Sounds like a catch! Ik snap wel dat ze hem wil houden hoor!
Vooral een verwarrend topic geworden.quote:
Inderdaad, ik ben zelf ook de kluts kwijt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand meer waar het over gaat, ik ben het kwijt na 20 goed bedoelde adviezen i.i.g.
Ja ik herzie mijn standpunt in : waren we er niet al uit en alleen zij niet ?quote:
Ja duh ! Wat een aanbieding, waar vindt je ze nog zou ik zeggen !quote:Sounds like a catch! Ik snap wel dat ze hem wil houden hoor!
ik gok dat je over een maandje of wat weer een soort gelijk topic kunt openenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:12 schreef Emoticons het volgende:
Ik hoop het wel, anders kunnen we dit topic opnieuw opstarten.
Maar eerlijk, ik weet het niet. En heb er ergens ook wel schrik voor dat het terug op dezelfde manier zal gaan. (Alhoewel hij nu toch wel al zou moeten doorhebben dat we elke keer terug bij elkaar uitkomen.)
Wellicht kun je je beter een SM-meester opzoeken als je toch van een martelgang houdt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:12 schreef Emoticons het volgende:
Ik hoop het wel, anders kunnen we dit topic opnieuw opstarten.
Maar eerlijk, ik weet het niet. En heb er ergens ook wel schrik voor dat het terug op dezelfde manier zal gaan. (Alhoewel hij nu toch wel al zou moeten doorhebben dat we elke keer terug bij elkaar uitkomen.)
Hm. De ex van een vriendin van me was ook een hoogbegaafde ADHD-er. En dat was ook de reden dat hij zich als een klootzak gedroeg. En het weer goedmaakte. En zich weer als een klootzak gedroeg. En... O ja, zij was 19 en hij 31. En ook hij stelde haar niet heel snel voor aan zijn ouders en vrienden. Alleen in hun geval had het ermee te maken dat hij nog niet helemaal exen was met zijn ex. Of liever gezegd, z'n ex wist niet dat ze zijn ex was. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Vooral een verwarrend topic geworden.![]()
Maar ik vind wel dat jullie snel (meestal foute) conclusies trekken. Jullie weten inderdaad niet alles over de situatie, en op FOK! worden de problemen sterk uitvergroot. Het is gewoon raar dat jullie ( en echt bijna allemaal) concluderen dat ik voor de slechte dingen mijn ogen sluit. Kunnen jullie eens voor 1 keer een beetje moeite doen, en toch proberen er van uit te gaan dat het een goede jongen is, en we een goed koppel zijn. Ook al denken jullie dat het niet zo is, die kans bestaat wel hoor.
I know, veel mensen zeggen dat ze het al lang moe zouden zijn, met een ADHD-er leven. Ik niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gedoemd is om mis te gaan. Ik wijs je er alleen op dat je niet bepaald de meest probleemloze partner aan de haak hebt geslagen.
nu nog vragen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef Emoticons het volgende:
[..]
I know, veel mensen zeggen dat ze het al lang moe zouden zijn, met een ADHD-er leven. Ik niet.
Het enige waarover ik nu twijfel. Moet ik hem nu al meteen de vraag stellen om zijn ouders te ontmoeten, of wacht ik beter een paar dagen totdat dit een beetje bezonken is? Want het gaat allemaal wel erg snel.
Dus morgen al vragen of een week of langer wachten? Shoot!
waarom is het zo'n noodzaak om zijn ouders te ontmoeten? het is een logische stap hoor maar jah....bedoel hij woont toch op zichzelf?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef Emoticons het volgende:
[..]
I know, veel mensen zeggen dat ze het al lang moe zouden zijn, met een ADHD-er leven. Ik niet.
Het enige waarover ik nu twijfel. Moet ik hem nu al meteen de vraag stellen om zijn ouders te ontmoeten, of wacht ik beter een paar dagen totdat dit een beetje bezonken is? Want het gaat allemaal wel erg snel.
Dus morgen al vragen of een week of langer wachten? Shoot!
1. Ik wil die mensen graag leren kennen. Er wordt over hen verteld, en ik kan mij niet eens een beeld van hen vormen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarom is het zo'n noodzaak om zijn ouders te ontmoeten? het is een logische stap hoor maar jah....bedoel hij woont toch op zichzelf?
Het is een soep aan het worden he.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu nog vragen!
daar ging het toch allemaal om?
nu heb je nog niet kunnen zeggen wat je wil of iig het issue uit kunnen praten wat je dwars zat
Ouders hebben wel een sterke hand in jullie relatie nietwaar?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Emoticons het volgende:
[..]
1. Ik wil die mensen graag leren kennen. Er wordt over hen verteld, en ik kan mij niet eens een beeld van hen vormen!
2. Eens je bent voorgesteld aan zijn ouders, heb je toch meer het gevoel dat je er echt bij hoort. Nu maar hopen dat ik goed met hen overeenkom.![]()
3. Mijn ouders dringen er een beetje op aan, zodat ze toch weten dat hij het echt meent met mij.
De mijne zijn achterdochtig totdat het tegendeel is bewezen. Heel tof...quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ouders hebben wel een sterke hand in jullie relatie nietwaar?
Ik wil weten hoe hij erop reageert. Als het dan weer slecht is, dan zal het nooit gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:51 schreef loveli het volgende:
Wil je z'n ouders zo graag ontmoeten dat je niet kunt wachten of wil je weten hoe hij erop reageert? Ik zou er niet meteen vandaag nog over beginnen, maar het moet zeker geen maand duren.
Als hij je dan nog steeds niet zijn ouders en vrienden wil voorstellen, ga dan nog eens goed nadenken.
sorry ik denk dat je oprecht denkt dat het anders gaat lopen tussen jou en hem dan hoe het vaak loopt (mis bedoel ik dus) en dat je dat heel graag wil maar ik denk echt dat deze jongen alleen maar heel slim bezig isquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:47 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Het is een soep aan het worden he.
Hier kan ik niet veel op zeggen, tklinkt zo juist allemaal.En hij had inderdaad (veel) meer rekening moeten houden met mijn gevoelens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry ik denk dat je oprecht denkt dat het anders gaat lopen tussen jou en hem dan hoe het vaak loopt (mis bedoel ik dus) en dat je dat heel graag wil maar ik denk echt dat deze jongen alleen maar heel slim bezig is
hij heeft je door te zeggen te twijfelen aan de hele relatie meteen weg gestuurd bij het oorsponkelijke onderwerp: hij zegt die afspraak af waardoor je zn ouders niet ontmoet en je twijfelt en zo
resultaat: je smeekt op je blote knieeen of hij alles alsjeblieft wil vergeten en alles weer door kan gaan zoals het was
zo hoeft ie je niet mee te nemen en jij hebt je in een hoek laten drijven en laten zien dat je niet te beroerd bent om over je heen te laten lopen
misschien blijven jullie wel samen wie weet
maar ik weet niet of je er op de lange termijn gelukkig van word om als deurmat behandeld te worden (want hoe heeft hij in deze in hemelsnaam rekening gehouden met jou en jou gevoelens? of in de andere keren die je aan haalde in dat vorige topic bijvoorbeeld? hij draait alles om zodat je je kut gaat voelen omdat je denkt hem te verliezen en je gevoel meteen aan de kant schuift. Niet tof van hem, als ie je echt zag zitten en je ziet als vol persoon waar ie respect voor heeft zou hij ook rekening houden met jou en jou gevoelens. ADHD of niet)
maar tja dat is gewoon mijn two cents
daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef loveli het volgende:
Laat het in ieder geval een paar dagen rusten. Als het goed moet komen komt het vast wel goed.
En toch vind ik nog steeds dat je weg moet rennen. Heel hard.
Mee eens. Ik heb zelf, toen ik 21 was, een relatie gehad met iemand van 31. Met ADHD. Met een enorme chaos in zijn huis. Met flinke rekeningen. En ouders aan wie ik wel gewoon werd voorgesteld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef loveli het volgende:
Laat het in ieder geval een paar dagen rusten. Als het goed moet komen komt het vast wel goed.
En toch vind ik nog steeds dat je weg moet rennen. Heel hard.
Waren we bijna allemaal hier op Fokquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Emoticons het volgende:
[..]
De mijne zijn achterdochtig totdat het tegendeel is bewezen. Heel tof...
Onzin, ik heb meerdere malen dingen gevraagd en geen antwoord gekregenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat jullie snel (meestal foute) conclusies trekken. Jullie weten inderdaad niet alles over de situatie, en op FOK! worden de problemen sterk uitvergroot. Het is gewoon raar dat jullie ( en echt bijna allemaal) concluderen dat ik voor de slechte dingen mijn ogen sluit. Kunnen jullie eens voor 1 keer een beetje moeite doen, en toch proberen er van uit te gaan dat het een goede jongen is, en we een goed koppel zijn. Ook al denken jullie dat het niet zo is, die kans bestaat wel hoor.
Ja, wat zijn jullie toch een goed koppel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef Emoticons het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |