Ja ik herzie mijn standpunt in : waren we er niet al uit en alleen zij niet ?quote:
Ja duh ! Wat een aanbieding, waar vindt je ze nog zou ik zeggen !quote:Sounds like a catch! Ik snap wel dat ze hem wil houden hoor!
ik gok dat je over een maandje of wat weer een soort gelijk topic kunt openenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:12 schreef Emoticons het volgende:
Ik hoop het wel, anders kunnen we dit topic opnieuw opstarten.
Maar eerlijk, ik weet het niet. En heb er ergens ook wel schrik voor dat het terug op dezelfde manier zal gaan. (Alhoewel hij nu toch wel al zou moeten doorhebben dat we elke keer terug bij elkaar uitkomen.)
Wellicht kun je je beter een SM-meester opzoeken als je toch van een martelgang houdt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:12 schreef Emoticons het volgende:
Ik hoop het wel, anders kunnen we dit topic opnieuw opstarten.
Maar eerlijk, ik weet het niet. En heb er ergens ook wel schrik voor dat het terug op dezelfde manier zal gaan. (Alhoewel hij nu toch wel al zou moeten doorhebben dat we elke keer terug bij elkaar uitkomen.)
Hm. De ex van een vriendin van me was ook een hoogbegaafde ADHD-er. En dat was ook de reden dat hij zich als een klootzak gedroeg. En het weer goedmaakte. En zich weer als een klootzak gedroeg. En... O ja, zij was 19 en hij 31. En ook hij stelde haar niet heel snel voor aan zijn ouders en vrienden. Alleen in hun geval had het ermee te maken dat hij nog niet helemaal exen was met zijn ex. Of liever gezegd, z'n ex wist niet dat ze zijn ex was. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Vooral een verwarrend topic geworden.![]()
Maar ik vind wel dat jullie snel (meestal foute) conclusies trekken. Jullie weten inderdaad niet alles over de situatie, en op FOK! worden de problemen sterk uitvergroot. Het is gewoon raar dat jullie ( en echt bijna allemaal) concluderen dat ik voor de slechte dingen mijn ogen sluit. Kunnen jullie eens voor 1 keer een beetje moeite doen, en toch proberen er van uit te gaan dat het een goede jongen is, en we een goed koppel zijn. Ook al denken jullie dat het niet zo is, die kans bestaat wel hoor.
I know, veel mensen zeggen dat ze het al lang moe zouden zijn, met een ADHD-er leven. Ik niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gedoemd is om mis te gaan. Ik wijs je er alleen op dat je niet bepaald de meest probleemloze partner aan de haak hebt geslagen.
nu nog vragen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef Emoticons het volgende:
[..]
I know, veel mensen zeggen dat ze het al lang moe zouden zijn, met een ADHD-er leven. Ik niet.
Het enige waarover ik nu twijfel. Moet ik hem nu al meteen de vraag stellen om zijn ouders te ontmoeten, of wacht ik beter een paar dagen totdat dit een beetje bezonken is? Want het gaat allemaal wel erg snel.
Dus morgen al vragen of een week of langer wachten? Shoot!
waarom is het zo'n noodzaak om zijn ouders te ontmoeten? het is een logische stap hoor maar jah....bedoel hij woont toch op zichzelf?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef Emoticons het volgende:
[..]
I know, veel mensen zeggen dat ze het al lang moe zouden zijn, met een ADHD-er leven. Ik niet.
Het enige waarover ik nu twijfel. Moet ik hem nu al meteen de vraag stellen om zijn ouders te ontmoeten, of wacht ik beter een paar dagen totdat dit een beetje bezonken is? Want het gaat allemaal wel erg snel.
Dus morgen al vragen of een week of langer wachten? Shoot!
1. Ik wil die mensen graag leren kennen. Er wordt over hen verteld, en ik kan mij niet eens een beeld van hen vormen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarom is het zo'n noodzaak om zijn ouders te ontmoeten? het is een logische stap hoor maar jah....bedoel hij woont toch op zichzelf?
Het is een soep aan het worden he.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu nog vragen!
daar ging het toch allemaal om?
nu heb je nog niet kunnen zeggen wat je wil of iig het issue uit kunnen praten wat je dwars zat
Ouders hebben wel een sterke hand in jullie relatie nietwaar?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Emoticons het volgende:
[..]
1. Ik wil die mensen graag leren kennen. Er wordt over hen verteld, en ik kan mij niet eens een beeld van hen vormen!
2. Eens je bent voorgesteld aan zijn ouders, heb je toch meer het gevoel dat je er echt bij hoort. Nu maar hopen dat ik goed met hen overeenkom.![]()
3. Mijn ouders dringen er een beetje op aan, zodat ze toch weten dat hij het echt meent met mij.
De mijne zijn achterdochtig totdat het tegendeel is bewezen. Heel tof...quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ouders hebben wel een sterke hand in jullie relatie nietwaar?
Ik wil weten hoe hij erop reageert. Als het dan weer slecht is, dan zal het nooit gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:51 schreef loveli het volgende:
Wil je z'n ouders zo graag ontmoeten dat je niet kunt wachten of wil je weten hoe hij erop reageert? Ik zou er niet meteen vandaag nog over beginnen, maar het moet zeker geen maand duren.
Als hij je dan nog steeds niet zijn ouders en vrienden wil voorstellen, ga dan nog eens goed nadenken.
sorry ik denk dat je oprecht denkt dat het anders gaat lopen tussen jou en hem dan hoe het vaak loopt (mis bedoel ik dus) en dat je dat heel graag wil maar ik denk echt dat deze jongen alleen maar heel slim bezig isquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:47 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Het is een soep aan het worden he.
Hier kan ik niet veel op zeggen, tklinkt zo juist allemaal.En hij had inderdaad (veel) meer rekening moeten houden met mijn gevoelens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry ik denk dat je oprecht denkt dat het anders gaat lopen tussen jou en hem dan hoe het vaak loopt (mis bedoel ik dus) en dat je dat heel graag wil maar ik denk echt dat deze jongen alleen maar heel slim bezig is
hij heeft je door te zeggen te twijfelen aan de hele relatie meteen weg gestuurd bij het oorsponkelijke onderwerp: hij zegt die afspraak af waardoor je zn ouders niet ontmoet en je twijfelt en zo
resultaat: je smeekt op je blote knieeen of hij alles alsjeblieft wil vergeten en alles weer door kan gaan zoals het was
zo hoeft ie je niet mee te nemen en jij hebt je in een hoek laten drijven en laten zien dat je niet te beroerd bent om over je heen te laten lopen
misschien blijven jullie wel samen wie weet
maar ik weet niet of je er op de lange termijn gelukkig van word om als deurmat behandeld te worden (want hoe heeft hij in deze in hemelsnaam rekening gehouden met jou en jou gevoelens? of in de andere keren die je aan haalde in dat vorige topic bijvoorbeeld? hij draait alles om zodat je je kut gaat voelen omdat je denkt hem te verliezen en je gevoel meteen aan de kant schuift. Niet tof van hem, als ie je echt zag zitten en je ziet als vol persoon waar ie respect voor heeft zou hij ook rekening houden met jou en jou gevoelens. ADHD of niet)
maar tja dat is gewoon mijn two cents
daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef loveli het volgende:
Laat het in ieder geval een paar dagen rusten. Als het goed moet komen komt het vast wel goed.
En toch vind ik nog steeds dat je weg moet rennen. Heel hard.
Mee eens. Ik heb zelf, toen ik 21 was, een relatie gehad met iemand van 31. Met ADHD. Met een enorme chaos in zijn huis. Met flinke rekeningen. En ouders aan wie ik wel gewoon werd voorgesteld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef loveli het volgende:
Laat het in ieder geval een paar dagen rusten. Als het goed moet komen komt het vast wel goed.
En toch vind ik nog steeds dat je weg moet rennen. Heel hard.
Waren we bijna allemaal hier op Fokquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Emoticons het volgende:
[..]
De mijne zijn achterdochtig totdat het tegendeel is bewezen. Heel tof...
Onzin, ik heb meerdere malen dingen gevraagd en geen antwoord gekregenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat jullie snel (meestal foute) conclusies trekken. Jullie weten inderdaad niet alles over de situatie, en op FOK! worden de problemen sterk uitvergroot. Het is gewoon raar dat jullie ( en echt bijna allemaal) concluderen dat ik voor de slechte dingen mijn ogen sluit. Kunnen jullie eens voor 1 keer een beetje moeite doen, en toch proberen er van uit te gaan dat het een goede jongen is, en we een goed koppel zijn. Ook al denken jullie dat het niet zo is, die kans bestaat wel hoor.
Ja, wat zijn jullie toch een goed koppel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef Emoticons het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |