abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67066155
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:50 schreef Emoticons het volgende:
@mgerben: Ik zou inderdaad zijn standpunt kunnen verdedigen, lijkt mij een goed idee. Maar moet ik het dan subtiel aanpakken, of het sarcasme er vingerdik opleggen? Of wordt het dan te spottend, en denkt hij dan helemaal dat ik er mee aan het lachen ben?
Naar eigen inzicht.
Aangezien het totaal onrealistisch is dat jij het ineens met de buitenwereld eens bent hoef je helemaal niet subtiel te zijn.
Zo vind ik zelf dat er een regel moet komen waarbij ouders de vriendenclub van hun kroost op leeftijd toetst. Omdat het mogelijk is dat ze ooit iets krijgen met een van hun vrienden, mogen ze geen vrienden onderhouden met een leeftijdsverschil van meer dan een maand. Want stel je voor dat iemand iets doet met een iets jongere of oudere partner, omg! Dat is een ramp! Ik weet niet precies waarom, maar het is héél erg. Vooral omdat de buren er wat van zeggen.

Het is een volstrekt belachelijk standpunt, dus het verdient het niet om het serieus te nemen.
quote:
Zijn ouders onverwacht zelf uitnodigen, is geen uitvoerbare oplossing. Ik wil hem niet dwingen, hij moet mij zelf willen voorstellen. Wil hij dat niet, dan ist gedaan.
Eens.
quote:
@Nadine26
He Nadine!
pi_67066223
Greys heeft gelijk het is echt zonde van je energie.
Als hij de mening van zijn omgeving/ouders belangrijker vind dan jou dan zegt dat toch voldoende?
Ik vind hem dan helemaal niet vol zelfvertrouwen.
  zondag 15 maart 2009 @ 13:48:34 #103
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_67067603
Ik vind hem nogal een slappe zak.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_67067684
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:53 schreef Emoticons het volgende:
Ik ben 20, mijn vriend 33.
Maar onze relatie is goed. Iedereen die ons beiden kent vindt dat ook.
Ik weet ook dat hij het er heel moeilijk mee gaat hebben om onze relatie te stoppen.
Ik zie het probleem niet. Ik ben 32 en mijn vriendin is 22
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 15 maart 2009 @ 13:51:17 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67067703
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:08 schreef quirina het volgende:
Ik vind hem dan helemaal niet vol zelfvertrouwen.
Verre van zelfs. Als hij zou blaken van zelfvertrouwen, zou de mening van anderen hem niet kunnen deren. Hij laveert er echter op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67079590
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:07 schreef mgerben het volgende:

Naar eigen inzicht.
Aangezien het totaal onrealistisch is dat jij het ineens met de buitenwereld eens bent hoef je helemaal niet subtiel te zijn.
Zo vind ik zelf dat er een regel moet komen waarbij ouders de vriendenclub van hun kroost op leeftijd toetst. Omdat het mogelijk is dat ze ooit iets krijgen met een van hun vrienden, mogen ze geen vrienden onderhouden met een leeftijdsverschil van meer dan een maand. Want stel je voor dat iemand iets doet met een iets jongere of oudere partner, omg! Dat is een ramp! Ik weet niet precies waarom, maar het is héél erg. Vooral omdat de buren er wat van zeggen.

Het is een volstrekt belachelijk standpunt, dus het verdient het niet om het serieus te nemen.

Haha, super voorbeeld!

En wat dat zelfvertrouwen betreft. Daar heeft hij zeker genoeg van in het alledaagse leven. Maar zoals jullie zeggen, is het een broekschijter naar zijn ouders en vrienden toe!
  zondag 15 maart 2009 @ 20:08:29 #107
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67080417
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:42 schreef Emoticons het volgende:
En wat dat zelfvertrouwen betreft. Daar heeft hij zeker genoeg van in het alledaagse leven. Maar zoals jullie zeggen, is het een broekschijter naar zijn ouders en vrienden toe!
.
Nou ja, gelukkig ben alleen jij daar de dupe van (en hijzelf).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67094859
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:14 schreef g0dz0r het volgende:
Jong, naief en er nog trots op ook. Kan er niet meer van maken.
Inderdaad, net alsof je tegen een stenen muur aan lult.
  maandag 16 maart 2009 @ 10:53:08 #109
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_67095363
Het enige probleem dat ik zie is de familie van je vriend, daar zal hij zelf wat aan moeten doen. Zeggen dat hij zelf wel uitmaakt met wie hij een relatie wil b.v.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_67097522
Altijd een mooie situatie als er in een relatie 1 iemand voor de ander schaamd, helemaal als deze persoon al dik volwassen is.

TS zegt dat ze geen advies wilt dat ze moeten stoppen, maar advies om hem te veranderen.
Je bent 33 je gedraagt je al jaren zo naar je familie / vrienden etc toe, en jij wilt hem nu daarin veranderen.

Hij duwt je weg als het moment daar is en jij blijft maar op hem aflopen, wat als hij over 5 jaar nog niet verandert is daarin? Overigens mijn ervaring met AD/HD is dat deze mensen vaak persoonlijkheid trekjes hebben opgebouwd die nooit meer veranderen.
En ja sommige trekjes kunnen behoorlijk in de weg staan wat betrefd relationele sferen.

ja het is jou leven jou energie zou zeggen Keep on waisting your time en succes verder.
pi_67150656
Misschien moet je tijdelijk de relatie op een laag pitje zetten..
Met de mededeling dat je graag met hem verder wilt, zodra hij volwassen is en je normaal kan voorstellen aan zijn vrienden en familie.
Op die manier prikkel je hem een beetje ruggegraat te krijgen in dat soort dingen.
pi_67150790
Even een update.
We hebben serieus over onze relatie gepraat. En er zit meer achter.
Volgens hem neemt hij mij jeugd af door samen te blijven, omdat hij al de dingen die ik nu hoor te doen al gedaan heeft.

Ik weet niet in hoeverre jullie het hier mee eens zijn.
Volgens mij is er wel een deel van waar. Hoe ouder je wordt, hoe meer je volgens een patroon gaat leven, terwijl als je jong bent alles gewoon besloten wordt op de moment zelf.
Als je jong bent moet je alles nog verkennen, reizen maken, onbezonnen aan dingen beginnen, gewoon de rugzak pakken en vertrekken.
Terwijl hij dit allemaal al gedaan heeft, niet meer zal doen, en weet hoe het afloopt.

Vinden jullie dat zoiets doorslaggevend kan zijn om niet met iemand verder te gaan, uit schrik dat je zijn of haar jeugd gaat afpakken?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:36:46 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67151115
Hoe enorm altruïstisch van hem!
pi_67151314
Het lijkt alsof hij de relatie gedaan wil maken zonder je kwetsen.
Jij kan je 'jeugd' prima meemaken als je in een relatie zit. Alleen het single zijn en dus alles kunnen versieren wat los en vast zit kan niet meer. Als dit echt zijn excuus is, moet je voor jezelf uitmaken of je na een paar jaar niet gaat verlangen hoe het met iemand anders is. Then again, heel veel mensen vragen zich af hoe het met een ander zou zijn, ook al hebben ze er al 20 gehad...
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:49:44 #115
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67151673
TS is vééél te jong voor iemand van 33.

[ Bericht 94% gewijzigd door B.E.D op 17-03-2009 21:54:58 ]
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_67154580
Leuk dat hij voor jou invult hoe jij je jeugd wil beleven.

Zoals ik het lees staat het er zo voor:

- hij wil je niet aan zijn ouders voorstellen en verzint daar een excuus voor
- hij wil geen relatie meer met je en verzint daar een excuus voor

Conclusie: het is een slappe zak die jou niet meer wil. Maak jij het uit of wacht je net zolang tot hij het wel in je gezicht moet zeggen?
  woensdag 18 maart 2009 @ 04:33:45 #117
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67158768
delete
  woensdag 18 maart 2009 @ 04:46:22 #118
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67158771
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:28 schreef Emoticons het volgende:
Even een update.
Volgens hem neemt hij mij jeugd af door samen te blijven, omdat hij al de dingen die ik nu hoor te doen al gedaan heeft.

Volgens mij is er wel een deel van waar. Hoe ouder je wordt, hoe meer je volgens een patroon gaat leven, terwijl als je jong bent alles gewoon besloten wordt op de moment zelf.
Als je jong bent moet je alles nog verkennen, reizen maken, onbezonnen aan dingen beginnen, gewoon de rugzak pakken en vertrekken.
Terwijl hij dit allemaal al gedaan heeft, niet meer zal doen, en weet hoe het afloopt.
Erg vreemd, eerst kwam het over, dat het nog een moederskindje was, door erg bang te zijn voor zijn ouders en omgeving
Nu hangt ie ineens de erge volwassen kerel uit.
Ik denk dat hij dit niet voor jou kan bepalen, moet je toch zelf weten of je een paar dingen mist, zolang jij maar met hem gelukkig bent.
Ik vermoed dat ie zelf eronder uit wil en nu bezig met excuses aan te dragen.
Of hij weet absoluut niet wat hij zelf wil en is overstag gegaan door de druk van zijn omgeving.
Verder ben je niet verplicht om je leeftijd te zeggen of de waarheid te spreken.
er zijn nl nog 2 leeftijden:

1) je geestelijke leeftijd
2) je fysieke leeftijd

Eigenlijk heb ik het niet zo op mensen die dus alleen maar een oordeel vellen op basis van leeftijd zonder die persoon ontmoet te hebben,vooral omdat het gaat om jullie geluk, niet dat van hun.
pi_67158812
Mijn ex en ik hadden ook een enorm leeftijdsverschil ( 18 jaar ).Ook had hij een serieus alcoholprobleem. Ik verzorgde hem ook. Hij heeft mij ook vaak van deze streken geleverd. Hij dumpte me om een klote reden en ik smeekte dan om samen te blijven. Ook de k*tsmoes van: ik neem je je jeugd af is voorbij gekomen. Wat hij eigenlijk wilde was dat ik ging smeken. Voelde hij zich goed bij. Tot ik doorkreeg in welk patroon we zaten. Maar toen was het al te laat. Ik was mijn familie en vrienden kwijt. En had alleen nog hem. Ik heb het uitgemaakt.Het heeft me veel energie gekost, maar ben uiteindelijk beter geworden van mijn beslissing.
*poef* nu is het weg
  woensdag 18 maart 2009 @ 06:28:21 #120
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67158879
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 05:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn ex en ik hadden ook een enorm leeftijdsverschil ( 18 jaar ).Ook had hij een serieus alcoholprobleem. Ik verzorgde hem ook. Hij heeft mij ook vaak van deze streken geleverd. Hij dumpte me om een klote reden en ik smeekte dan om samen te blijven. Ook de k*tsmoes van: ik neem je je jeugd af is voorbij gekomen. Wat hij eigenlijk wilde was dat ik ging smeken. Voelde hij zich goed bij. Tot ik doorkreeg in welk patroon we zaten. Maar toen was het al te laat. Ik was mijn familie en vrienden kwijt. En had alleen nog hem. Ik heb het uitgemaakt.Het heeft me veel energie gekost, maar ben uiteindelijk beter geworden van mijn beslissing.
Het is de bedoeling dat je gewoon contact houdt met familie en vrienden, ipv jezelf 100% op je partner te richten
pi_67159028
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 06:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat je gewoon contact houdt met familie en vrienden, ipv jezelf 100% op je partner te richten
Gelukkig weet ik dat nu ook. Soms is het heel lastig als je partner zoveel invloed op je heeft. Zeker iemand die je wil"verzorgen"

Gelukkig heb ik nu een gelijkwaardige relatie.
*poef* nu is het weg
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:10:11 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67159426
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:28 schreef Emoticons het volgende:
Even een update.

Vinden jullie dat zoiets doorslaggevend kan zijn om niet met iemand verder te gaan, uit schrik dat je zijn of haar jeugd gaat afpakken?
zoals hierboven gezegd, het is een slap kutexcuus, maar niets mis om gewoon te zeggen... ja je hebt gelijk... houdoe!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_67160775
serieus kap er gewoon mee voordat je al je tijd verspilt
je bent een leuke (vooral niet serieuze) escapade uit zijn "volwassen leven"
klassiek peter pan syndroom
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_67162155
Haha, lekker kappen met die kneus!
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:23:10 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67162191
TS heeft haar rugzakje al gepakt en is de wijde wereld ingetrokken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')