abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67169135
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Mensa

Dat is inderdaad een sneu clubje. En die onderzoeken kunnen me gestolen worden, daar ben ik veel te slim voor.
Jij je zin En ja, Mensa is een sneu clubje ja. Onderzoeken vind ik wel interessant... ik lees ze ook over lichamelijke aandoeningen, dus vind het niet zo gek om ze te lezen over hoogbegaafdheid. Zelfreflectie enzo. En mocht ik een kindje krijgen, dan is het ook wel fijn om wat meer te weten... hoogbegaafdheid is redelijk erfelijk... dus je weet maar nooit.

In ieder geval heeft Emoticons een slimme tip gehad over het beter leren kennen en begrijpen van haar vriend. Daar ging het me om
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:21:46 #152
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67170061
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Emoticons het volgende:
Natuurlijk sta ik open voor alle andere reacties in dit topic.
En ik verschiet er wel van dat toch het grootste deel zegt dat het een uitvlucht is en dat ik er mee moet kappen.
En als ik zeg 100% zeker dat het geen uitvlucht is, dan gelooft niemand dat. Precies of dat niet kan.
Ik weet, liefde maakt blind, en misschien hebben jullie gelijk. Maar het is zeker niet de regel dat iedereen liegt en bedriegt.
Wil je hulp met jouw probleem?
of wil je dat wij hier met je meepraten?
Er zijn al zoveel reacties gegeven,maar niet de reacties die jij wil horen?
pi_67170319
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Wil je hulp met jouw probleem?
of wil je dat wij hier met je meepraten?
Er zijn al zoveel reacties gegeven,maar niet de reacties die jij wil horen?

Ik was en ben gewoon nieuwsgierig naar hoe anderen hier naar kijken. En of zij dingen zien waar ik nooit aan gedacht heb, dat is mijn voornaamste bedoeling.
Maar het is niet de bedoeling dat ik jullie ideeën ga uitvoeren alleen maar omdat jullie het gezegd hebben.
pi_67171104
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:28 schreef Emoticons het volgende:
Even een update.
We hebben serieus over onze relatie gepraat. En er zit meer achter.
Volgens hem neemt hij mij jeugd af door samen te blijven, omdat hij al de dingen die ik nu hoor te doen al gedaan heeft.

Ik weet niet in hoeverre jullie het hier mee eens zijn.
Volgens mij is er wel een deel van waar. Hoe ouder je wordt, hoe meer je volgens een patroon gaat leven, terwijl als je jong bent alles gewoon besloten wordt op de moment zelf.
Als je jong bent moet je alles nog verkennen, reizen maken, onbezonnen aan dingen beginnen, gewoon de rugzak pakken en vertrekken.
Terwijl hij dit allemaal al gedaan heeft, niet meer zal doen, en weet hoe het afloopt.

Vinden jullie dat zoiets doorslaggevend kan zijn om niet met iemand verder te gaan, uit schrik dat je zijn of haar jeugd gaat afpakken?
Hij heeft niet echt een hoge dunk van je.
Waarom ik dit zeg? Uit je post blijkt dat hij van mening is dat hij jou van alles afpakt, gewoon door in je leven te zijn. Blijkbaar denkt hij dat jij niet in staat bent om naast hem je eigen bezigheden aan te houden en zelf te bepalen hoe je je leven inricht. En kan hij niet snappen dat jij zélf besluit dat hij heel belangrijk voor je is en dat je hem graag in je leven wil hebben. Waarom moet jij alle dingen doen die hij al gedaan heeft? Gaat dat echt zoveel toevoegen? En kun je die dingen niet doen terwijl je een relatie hebt?

Uit je openingspost blijkt dat hij - met al die levenservaringen die jij blijkbaar gaat missen nu- niet echt ballen heeft gekweekt als hij nog steeds bang is voor de reactie van zijn vrienden en familie.

Als hij echt van je houdt zou hij er 100% voor gaan en lak hebben aan de reacties van zijn omgeving.

Ik vind het echt treurig dat iemand waarmee je een relatie hebt zich zo laat beïnvloeden door een getalletje. En ik zou zelf zwaar gaan twijfelen of dit wel een goede basis is voor een relatie of dat hij maar zijn zin moet krijgen en je de relatie moet verbreken. Want dit patroon gaat vaker voorkomen ben ik bang.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:18:33 #155
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67171912
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:29 schreef Emoticons het volgende:

[..]

Ik was en ben gewoon nieuwsgierig naar hoe anderen hier naar kijken. En of zij dingen zien waar ik nooit aan gedacht heb, dat is mijn voornaamste bedoeling.
Maar het is niet de bedoeling dat ik jullie ideeën ga uitvoeren alleen maar omdat jullie het gezegd hebben.
Wat is dan je doel? kijken of er dingen zijn waar jij nooit aan gedacht zal hebben, is geen oplossing voor jouw probleem. Oftewel geen actie ondernemen.
Zeg duidelijk wat je wilt, dan kunnen we je ook duidelijk helpen!

[ Bericht 4% gewijzigd door THEFXR op 18-03-2009 15:37:16 ]
pi_67172305
Jezus, je blijft hem verdedigen.

Een IQ van 140.... Maar in je vorige topic had je het over de chaos bij hem thuis en dat ie was afgesloten van elektriciteit omdat ie zo slordig is met z'n rekeningen betalen....
Ik wil niet zeggen dat iedereen die hoogbegaafd is z'n leven tip en top op orde moet hebben, maar zoiets simpels moet dan zeker lukken... op je 33ste nog wel.
Heb je ook bewijzen voor dit uitzonderlijk hoge IQ of is dit wat hij jou vooral heeft verteld?

En veel geluk verder met hem, jij blijft hem nog steeds ophemelen en fantastisch vinden. Dus veel succes met je vast te klampen aan hem.
pi_67172682
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jezus, je blijft hem verdedigen.

Een IQ van 140.... Maar in je vorige topic had je het over de chaos bij hem thuis en dat ie was afgesloten van elektriciteit omdat ie zo slordig is met z'n rekeningen betalen....
Ik wil niet zeggen dat iedereen die hoogbegaafd is z'n leven tip en top op orde moet hebben, maar zoiets simpels moet dan zeker lukken... op je 33ste nog wel.
Heb je ook bewijzen voor dit uitzonderlijk hoge IQ of is dit wat hij jou vooral heeft verteld?

En veel geluk verder met hem, jij blijft hem nog steeds ophemelen en fantastisch vinden. Dus veel succes met je vast te klampen aan hem.
ow tnx voor de tip!
ff dat vorige topic er bij genomen
ADHD-er afhelpen van alcoholverslaving
sounds like a keeper die kerel
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 12:43 schreef Emoticons het volgende:
Ondertussen is er weer vanalles gebeurd.
Gisteren was hij weer zat. Vanmorgen dus kater, én hij stuurt mij een bericht waarin staat dat hij denkt dat het beter is om onze relatie te stoppen.
ik geloof dat ik snap waarom ie telkens jongere vriendinnen heeft
volwassen meiden met een gezond verstand en een beetje zelfvertrouwen pikken dit soort gedrag gewoon niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:49:59 #158
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67173006
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ow tnx voor de tip!
ff dat vorige topic er bij genomen
ADHD-er afhelpen van alcoholverslaving
sounds like a keeper die kerel
[..]

ik geloof dat ik snap waarom ie telkens jongere vriendinnen heeft
volwassen meiden met een gezond verstand en een beetje zelfvertrouwen pikken dit soort gedrag gewoon niet
Oh, dit veranderd de situatie wel natuurlijk.
Je hebt een knipperlichtrelatie met een sociaal gestoorde hoogbegaafde weekendalcoholist.
Weet je wat het hele probleem is?
Dat jij uberhaupt zijn ouders wil ontmoeten en nog steeds een "relatie" met hem hebben wil.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_67173055
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:49 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Oh, dit veranderd de situatie wel natuurlijk.
Je hebt een knipperlichtrelatie met een sociaal gestoorde hoogbegaafde weekendalcoholist.
Weet je wat het hele probleem is?
Dat jij uberhaupt zijn ouders wil ontmoeten en nog steeds een "relatie" met hem hebben wil.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_67173515
Sjongejonge, jullie kunnen soms toch zielig reageren.

Voor je reageert, lees dan dit topic eens door, dan kan je tenminste volgen.
Nogmaals, dat vorige topic heeft er niets meer mee te maken én wat daarin geschreven wordt is allemaal opgelost.

Misschien moeten jullie voor jezelf ook eens info zoeken over ADHD én hoogbegaafdheid. Dan zou je niet zo lomp reageren op dat van die telefoonrekeningen. Want die telefoonrekeningsituatie is er gekomen door zijn ADHD, en daar gaat die hoogbegaafdheid niets aan oplossen.
pi_67173672
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Emoticons het volgende:

Nogmaals, dat vorige topic heeft er niets meer mee te maken én wat daarin geschreven wordt is allemaal opgelost.

Misschien moeten jullie voor jezelf ook eens info zoeken over ADHD én hoogbegaafdheid. Dan zou je niet zo lomp reageren op dat van die telefoonrekeningen. Want die telefoonrekeningsituatie is er gekomen door zijn ADHD, en daar gaat die hoogbegaafdheid niets aan oplossen.
leer mij wat over ADHD
het is idd prima te gebruiken als excuus
er is ook prima mee te (leren) leven wat je wel mag verwachten van iemand van 33 lijkt

anyway ik heb nog nooit iemand ontmoet met zulke enorme oogkleppen dus ik hou het maar voor gezien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:14:35 #162
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67173885
quote:

Whoppaaaaaa, in de dekking. Omhooghouden die muren
Het probleem ligt al helemaal niet meer bij hem, hij kan er niets aan doen dat hij zo is.

Jij bent de enige die het probleem op kan lossen.
Of dumpen, of leren met een "vreemde jongen" te leven.

Ik denk dat op Fok! topics openen je niet kan helpen, want je wil toch niets aannemen van je medeFokkers.
pi_67173999
quote:

En zijn ADHD is inmiddels genezen en hij wordt niet meer 2 maal per week stomdronken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Vis een optie? woensdag 18 maart 2009 @ 16:18:10 #164
70532 loveli
N
pi_67174030
quote:

No offense, maar lees je dan zelf ook even mee? En bij de weg, dat andere topic geeft iets meer achtergrondinfo. Vraag jezelf af hoeveel ellende je nog wilt. Ik zeg: zo hard mogelijk wegrennen!
crap in = crap out
pi_67174054
quote:

Hij zal vast alemaal goede excuses hebben voor hoe hij is maar dat doet er niet toe. Je bent zijn hulpverleenster niet. De vraag is of jij wil leven met iemand die dit soort baggage met zich meebrengt.

Als jij genoegen wil nemen met een ADHDer die hoogbegaafd is en alcoholproblemen had/heeft en onder plak zit bij zijn familie en twijfelt over jullie relatie (voor de 2e keer al) dan wens ik je veel plezier ermee. Maar ik zou toch eens kijken of er niet iets schort aan je ideeën over wat jij nodig hebt en verdient in een relatie.
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:19:19 #166
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67174061
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef loveli het volgende:

[..]

No offense, maar lees je dan zelf ook even mee? En bij de weg, dat andere topic geeft iets meer achtergrondinfo. Vraag jezelf af hoeveel ellende je nog wilt. Ik zeg: zo hard mogelijk wegrennen!
En ik zat net te twijfelen of ik het wellicht iets te mannelijk bekeek Bedankt.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:51:07 #167
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67181042
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Wat is dan je doel? kijken of er dingen zijn waar jij nooit aan gedacht zal hebben, is geen oplossing voor jouw probleem. Oftewel geen actie ondernemen.
Zeg duidelijk wat je wilt, dan kunnen we je ook duidelijk helpen!
Dus nogmaals aan de TS, zeg wat je wilt, dan kunnen we je helpen!
pi_67181760
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:30 schreef Emoticons het volgende:

[..]

Vooral schrik, dat hij mij iets gaat afpakken. Dat was het geval bij zijn vorige vriendin. Toch logisch dat je dat niet nog een keer op je geweten wilt hebben, lijkt mij.
Dus hij had eerst een jongere vriendin, en die pakte hij haar jeugd af, en daarna nam ie nog een jonge vriendin en na 7 maanden bedenkt hij dat hij hetzelfde aan het doen is..
Ik vind het toch een wat vreemd verhaal hoor, zonder verder over je vriend te willen oordelen..
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:10:24 #169
97934 ASroma
Flamboyant
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:13:21 #170
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67181979
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef ASroma het volgende:
mooi topic geworden
Volgens mij weet niemand meer waar het over gaat, ik ben het kwijt na 20 goed bedoelde adviezen i.i.g.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 20:18:22 #171
163650 Greys
pi_67182198
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef elcastel het volgende:

[..]

Volgens mij weet niemand meer waar het over gaat, ik ben het kwijt na 20 goed bedoelde adviezen i.i.g.
TS d'r toffe vriendje:

- heeft ADHD
- is hoogbegaafd
- is een mammieskindje
- zuipt zich drie slagen in de rondte
- is te volwassen voor TS en is bang dat hij haar jeugd afpakt
- is te kinderachtig voor TS omdat hij gesmst moet worden dat hij cola drinkt ipv bier
- heeft nog tig rekeningen open staan

Weet je het weer?
Ben je d'r weer bij ja?

Sounds like a catch! Ik snap wel dat ze hem wil houden hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:21:33 #172
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67182326
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]

TS d'r toffe vriendje:

- heeft ADHD
- is hoogbegaafd
- is een mammieskindje
- zuipt zich drie slagen in de rondte
- is te volwassen voor TS en is bang dat hij haar jeugd afpakt
- is te kinderachtig voor TS omdat hij gesmst moet worden dat hij cola drinkt ipv bier
- heeft nog tig rekeningen open staan

Weet je het weer?
Ben je d'r weer bij ja?

ts is zelf misschien een beetje wanhopig, zie je best vaak in grote leeftijdsverschillen, no offence though
pi_67183927
Even corrigeren, het enige wat een feit is:
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]

TS d'r toffe vriendje:

- heeft ADHD
- is hoogbegaafd

Weet je het weer?
Ben je d'r weer bij ja?

pi_67183971
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef ASroma het volgende:
mooi topic geworden
Vooral een verwarrend topic geworden.

Maar ik vind wel dat jullie snel (meestal foute) conclusies trekken. Jullie weten inderdaad niet alles over de situatie, en op FOK! worden de problemen sterk uitvergroot. Het is gewoon raar dat jullie ( en echt bijna allemaal) concluderen dat ik voor de slechte dingen mijn ogen sluit. Kunnen jullie eens voor 1 keer een beetje moeite doen, en toch proberen er van uit te gaan dat het een goede jongen is, en we een goed koppel zijn. Ook al denken jullie dat het niet zo is, die kans bestaat wel hoor.
pi_67184015
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef elcastel het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben zelf ook de kluts kwijt. Maar van mij mag er een slotje op. Ondertussen is er weer gigantisch veel veranderd, en heb ik jullie goede raad voor een tijdje niet meer nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')