Jij je zinquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mensa![]()
Dat is inderdaad een sneu clubje. En die onderzoeken kunnen me gestolen worden, daar ben ik veel te slim voor.
Wil je hulp met jouw probleem?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Emoticons het volgende:
Natuurlijk sta ik open voor alle andere reacties in dit topic.
En ik verschiet er wel van dat toch het grootste deel zegt dat het een uitvlucht is en dat ik er mee moet kappen.
En als ik zeg 100% zeker dat het geen uitvlucht is, dan gelooft niemand dat. Precies of dat niet kan.
Ik weet, liefde maakt blind, en misschien hebben jullie gelijk. Maar het is zeker niet de regel dat iedereen liegt en bedriegt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wil je hulp met jouw probleem?
of wil je dat wij hier met je meepraten?
Er zijn al zoveel reacties gegeven,maar niet de reacties die jij wil horen?
Hij heeft niet echt een hoge dunk van je.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:28 schreef Emoticons het volgende:
Even een update.
We hebben serieus over onze relatie gepraat. En er zit meer achter.
Volgens hem neemt hij mij jeugd af door samen te blijven, omdat hij al de dingen die ik nu hoor te doen al gedaan heeft.
Ik weet niet in hoeverre jullie het hier mee eens zijn.
Volgens mij is er wel een deel van waar. Hoe ouder je wordt, hoe meer je volgens een patroon gaat leven, terwijl als je jong bent alles gewoon besloten wordt op de moment zelf.
Als je jong bent moet je alles nog verkennen, reizen maken, onbezonnen aan dingen beginnen, gewoon de rugzak pakken en vertrekken.
Terwijl hij dit allemaal al gedaan heeft, niet meer zal doen, en weet hoe het afloopt.
Vinden jullie dat zoiets doorslaggevend kan zijn om niet met iemand verder te gaan, uit schrik dat je zijn of haar jeugd gaat afpakken?
Wat is dan je doel? kijken of er dingen zijn waar jij nooit aan gedacht zal hebben, is geen oplossing voor jouw probleem. Oftewel geen actie ondernemen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:29 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik was en ben gewoon nieuwsgierig naar hoe anderen hier naar kijken. En of zij dingen zien waar ik nooit aan gedacht heb, dat is mijn voornaamste bedoeling.
Maar het is niet de bedoeling dat ik jullie ideeën ga uitvoeren alleen maar omdat jullie het gezegd hebben.
ow tnx voor de tip!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jezus, je blijft hem verdedigen.
Een IQ van 140.... Maar in je vorige topic had je het over de chaos bij hem thuis en dat ie was afgesloten van elektriciteit omdat ie zo slordig is met z'n rekeningen betalen....
Ik wil niet zeggen dat iedereen die hoogbegaafd is z'n leven tip en top op orde moet hebben, maar zoiets simpels moet dan zeker lukken... op je 33ste nog wel.
Heb je ook bewijzen voor dit uitzonderlijk hoge IQ of is dit wat hij jou vooral heeft verteld?
En veel geluk verder met hem, jij blijft hem nog steeds ophemelen en fantastisch vinden. Dus veel succes met je vast te klampen aan hem.
ik geloof dat ik snap waarom ie telkens jongere vriendinnen heeftquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:43 schreef Emoticons het volgende:
Ondertussen is er weer vanalles gebeurd.
Gisteren was hij weer zat. Vanmorgen dus kater, én hij stuurt mij een bericht waarin staat dat hij denkt dat het beter is om onze relatie te stoppen.
Oh, dit veranderd de situatie wel natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow tnx voor de tip!
ff dat vorige topic er bij genomen
ADHD-er afhelpen van alcoholverslaving
sounds like a keeper die kerel![]()
[..]
ik geloof dat ik snap waarom ie telkens jongere vriendinnen heeft
volwassen meiden met een gezond verstand en een beetje zelfvertrouwen pikken dit soort gedrag gewoon niet
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh, dit veranderd de situatie wel natuurlijk.
Je hebt een knipperlichtrelatie met een sociaal gestoorde hoogbegaafde weekendalcoholist.
Weet je wat het hele probleem is?
Dat jij uberhaupt zijn ouders wil ontmoeten en nog steeds een "relatie" met hem hebben wil.
leer mij wat over ADHDquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Emoticons het volgende:
Sjongejonge, jullie kunnen soms toch zielig reageren.
Voor je reageert, lees dan dit topic eens door, dan kan je tenminste volgen.
Nogmaals, dat vorige topic heeft er niets meer mee te maken én wat daarin geschreven wordt is allemaal opgelost.
Misschien moeten jullie voor jezelf ook eens info zoeken over ADHD én hoogbegaafdheid. Dan zou je niet zo lomp reageren op dat van die telefoonrekeningen. Want die telefoonrekeningsituatie is er gekomen door zijn ADHD, en daar gaat die hoogbegaafdheid niets aan oplossen.
Whoppaaaaaa, in de dekking. Omhooghouden die murenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Emoticons het volgende:
Nogmaals, dat vorige topic heeft er niets meer mee te maken én wat daarin geschreven wordt is allemaal opgelost.
Misschien moeten jullie voor jezelf ook eens info zoeken over ADHD én hoogbegaafdheid. Dan zou je niet zo lomp reageren op dat van die telefoonrekeningen. Want die telefoonrekeningsituatie is er gekomen door zijn ADHD, en daar gaat die hoogbegaafdheid niets aan oplossen.
En zijn ADHD is inmiddels genezen en hij wordt niet meer 2 maal per week stomdronken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Emoticons het volgende:
No offense, maar lees je dan zelf ook even mee? En bij de weg, dat andere topic geeft iets meer achtergrondinfo. Vraag jezelf af hoeveel ellende je nog wilt. Ik zeg: zo hard mogelijk wegrennen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Emoticons het volgende:
Hij zal vast alemaal goede excuses hebben voor hoe hij is maar dat doet er niet toe. Je bent zijn hulpverleenster niet. De vraag is of jij wil leven met iemand die dit soort baggage met zich meebrengt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Emoticons het volgende:
En ik zat net te twijfelen of ik het wellicht iets te mannelijk bekeekquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef loveli het volgende:
[..]
No offense, maar lees je dan zelf ook even mee? En bij de weg, dat andere topic geeft iets meer achtergrondinfo. Vraag jezelf af hoeveel ellende je nog wilt. Ik zeg: zo hard mogelijk wegrennen!
Dus nogmaals aan de TS, zeg wat je wilt, dan kunnen we je helpen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wat is dan je doel? kijken of er dingen zijn waar jij nooit aan gedacht zal hebben, is geen oplossing voor jouw probleem. Oftewel geen actie ondernemen.
Zeg duidelijk wat je wilt, dan kunnen we je ook duidelijk helpen!
Dus hij had eerst een jongere vriendin, en die pakte hij haar jeugd af, en daarna nam ie nog een jonge vriendin en na 7 maanden bedenkt hij dat hij hetzelfde aan het doen is..quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:30 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Vooral schrik, dat hij mij iets gaat afpakken. Dat was het geval bij zijn vorige vriendin. Toch logisch dat je dat niet nog een keer op je geweten wilt hebben, lijkt mij.
Volgens mij weet niemand meer waar het over gaat, ik ben het kwijt na 20 goed bedoelde adviezen i.i.g.quote:
TS d'r toffe vriendje:quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand meer waar het over gaat, ik ben het kwijt na 20 goed bedoelde adviezen i.i.g.
ts is zelf misschien een beetje wanhopig, zie je best vaak in grote leeftijdsverschillen, no offence thoughquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
TS d'r toffe vriendje:
- heeft ADHD
- is hoogbegaafd
- is een mammieskindje
- zuipt zich drie slagen in de rondte
- is te volwassen voor TS en is bang dat hij haar jeugd afpakt
- is te kinderachtig voor TS omdat hij gesmst moet worden dat hij cola drinkt ipv bier
- heeft nog tig rekeningen open staan
Weet je het weer?
Ben je d'r weer bij ja?
Sounds like a catch! Ik snap wel dat ze hem wil houden hoor!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
TS d'r toffe vriendje:
- heeft ADHD
- is hoogbegaafd
Weet je het weer?
Ben je d'r weer bij ja?
Sounds like a catch! Ik snap wel dat ze hem wil houden hoor!
Vooral een verwarrend topic geworden.quote:
Inderdaad, ik ben zelf ook de kluts kwijt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand meer waar het over gaat, ik ben het kwijt na 20 goed bedoelde adviezen i.i.g.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |