Ooooh, ik vind Rachel echt zoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:01 schreef Maartel het volgende:
Dat donkere haar van Rachel staat prima, en is misschien wel goed om 'r even minder K-otic/2001 te maken!
Prettyboy,Foureyes,& p.i.m.pquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben weer wat blijer geworden na de 26+, dat doet me de jongetjes weer een beetje vergeten, gelukkig.
Het is ook niet altijd zo dat de 'stem' ook de dame in de videoclip is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:59 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ze lijkt er anders voor geen meter op?
Ik vond het absoluut waardeloos. Met de overige twee juryleden kon ik het prima eens zijn, maar dit....quote:
Nee dat snap ik, maar Irma is nog mooier dan dat mens in de video?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd zo dat de 'stem' ook de dame in de videoclip is.
Bij dit nr bv - Free (let it be) van DJ Stuart - is de zangeres in de clip niet de echte zangeres.
De echte zangeres is Maxine ('t Was als de eerste keer, met Franklin Brown, songfestival, die kleine opdonder) die je hoort
quote:
Dat vond ik altijd erg raar aangezien het meisje in de clip vervolgens wel een heel album met Angel City heeft gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd zo dat de 'stem' ook de dame in de videoclip is.
Bij dit nr bv - Free (let it be) van DJ Stuart - is de zangeres in de clip niet de echte zangeres.
De echte zangeres is Maxine ('t Was als de eerste keer, met Franklin Brown, songfestival, die kleine opdonder) die je hoort
Dat zou me niets verbazen. Er zal denk ik iemand uit de 26+ gaan winnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef Anonymousz het volgende:
Alle jongens gaan als eerste eruit in de liveshows
Stoer he? Echt leuk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
@Greys: ik wist niet dat Angela komisch talent had![]()
Géén idee waarom dat was!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar Irma is nog mooier dan dat mens in de video?
Waar is Harry.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
Goede Slechte keuzes van Angela (behalve Irma, maar goed)
Laurens mag er van mij wel heel lang in blijven, anders valt er zo weinig te soppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef babette21 het volgende:
oke klaar voor de liveshows, wat mij betreft vliegen eerst de jongetjes eruit, daarna de groepen muv One-J (toch?), daarna de meisjes muv Lisa en dan hebben we echt 5 toppers over!!
Nu Roan "keutel" heeft gezegd op nationale televisie ben ik het volledig met je eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Laurens mag er van mij wel heel lang in blijven, anders valt er zo weinig te soppen.
Ja, dat maakt het soms zo vreselijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Maar wel een snotjong met allejezus veel talent
*Kan ook op het 'nooit zeggen' lijstjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:11 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nu Roan "keutel" heeft gezegd op nationale televisie ben ik het volledig met je eens.
Waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:11 schreef erikh het volgende:
Waarom heeft stacey in godsnaam die arrogante laurens doorgelaten. Deed er geen flikker voor en komt totaal niet sympathiek over.
Daarom!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Laurens mag er van mij wel heel lang in blijven, anders valt er zo weinig te soppen.
Precies!quote:
wegquote:
Ik vrees het ook, niemand dekt verder dat deel van de bevolking vrees ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef Anonymousz het volgende:
bijna heel amsterdam zuidoost gaan op luigiano stemmen
I hear ya. Het heeft inderdaad wel wat, je hebt gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Precies!![]()
Hij is een luie, arrogante klootzak, maar dat vind ik wel geil.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
[..]
Prettyboy,Foureyes,& p.i.m.p
Enig he! Ik vond Angela altijd al een best leuk mens, maar sinds die show vind ik haar geweldig!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef babette21 het volgende:
(tof filmpje van Angela en Karin, Greys!!)
die jongen haalt echt het slechtste in me boven (allesbehalve sop, zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk iemand uit de jonge meisjes en dat is Lisaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen. Er zal denk ik iemand uit de 26+ gaan winnen.
Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik denk iemand uit de jonge meisjes en dat is Lisa
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Enig he! Ik vond Angela altijd al een best leuk mens, maar sinds die show vind ik haar geweldig!
Daar is moed voor nodig om zo op het toneel te gaan staan in een rood gympakje en met je vetjes te wiebelen!
Nou ja, tegen de muur gezet worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
I hear ya. Het heeft inderdaad wel wat, je hebt gewoon gelijk.
Dat sympathieke dat kennen we nou wel.
Jij wilt gewoon bruut tegen de muur gezet worden door de posterboy!![]()
Kijk jij Grey's Anatomy? En zo ja, hoe vind je McArmy?![]()
Soor zoekt soort immers. Stacey komt zelf erg onsympathiek over. Man man man, wat kijkt ze strak en boos altijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:02 schreef livelink het volgende:
Als ik die Hitkrant-interviewer zou zijn zou ik trouwens goed balen achteraf. Stacey de hele tijd zeggen dat het zo'n belangrijk onderdeel is voor haar en uiteindelijk kiest ze de 3 jongens, waarvan de interviewer vond dat ze het meest onsympathiek en onoprecht overkwamen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:40 schreef Knipoogje het volgende:
Stacey kijkt normaal:
[ afbeelding ]
Stacey kijkt boos:
[ afbeelding ]
Stacey lacht:
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat vond ik juist ontzettend leuk en cute!
Meisjes zijn de stemmers!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:40 schreef livelink het volgende:
Je hebt inderdaad gelijk, Knipoogje, bijna eng als je die foto's zo ziet.
Ze heeft eigenlijk 3 players door laten gaan, met als dieptepunt die Luigiano. Dat soort jongens scoort misschien bij een select groepje meisjes, maar krijgen denk ik nooit de sympathie van het grote publiek.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:26 schreef Svensational het volgende:
Jammer van Harry idd, maar goed, eigenlijk waren alle zes goed genoeg voor de liveshows.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk hadden ze de hele x-factor met die 26+ kandidaten moeten maken en dan een of twee kandidaten uit de andere categorieën als opvulling.
Ik ben bang van niet dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef Anonymousz het volgende:
Alle jongens gaan als eerste eruit in de liveshows
Ik verstond kuthoerquote:
Hehe idd. Iedereen in de finale kan gewoon lekker zingen op wellicht B&B na, maar die zijn gewoon grappig. In vroeger Idols & X-Factor waren er altijd wel een aantal die maar een zeer matig zangtalent hadden. Denk aan Henk Bouwman enzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niet hoopvol, en ontzettend kritisch ook. Dan zet je de tv toch uit.
Lekker positief ben je maja het is jou meningquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:56 schreef Injetta het volgende:
Nou ik ben echt teleurgesteld in wat er nu uiteindelijk naar de liveshows gaat.
Irma: goede stem maar een nare en vervelende uitstraling
Roan: griezelig gozertje, zap het liefst weg bij hem.
Rachel: die vond ik dan nog gaan. Van al dat talent van die 26+ dus maar een goede overgehouden..
![]()
Die jongetjes..
Luciano: meest muzikaal van iedereen, maar wel een domme dwarse puber.....
Jamal; vreselijke schelle stem. Heb steeds het gevoel in een kerk te zitten. Ik verwacht telkens dat hij plotseling een bijbel ergens vandaan trekt en Praise the Lord gaat schreeuwen. Ik vind het niet veel om te zien en vrees dat elk nummer dat hij gaat zingen identiek klinkt.
Laurens: een arrogant kwalletje met een hautaine houding. Zingt niet onaardig maar mist elke vorm van echte betrokkenheid en emotie.
Kortom: geen van de 3 lijkt een winnaar. Tenzij die Luciano er veel bij leert.
Groepen:
Buurman en Buurman; leuke act, maar zangtalent??
KLEM: vind ze overdreven raar zingen.
Die 2 donkere mannen: professioneel. Maar wel erg gelikt en ook hierbij vrees ik dat je de truc na een paar keer wel door hebt.
De meiden:
Liza is top
En de andere 2 weet ik niet eens meer, dus veel indruk hebben ze niet achtergelaten.
Gek, zoveel potentie bij aanvang en ze hebben het gepresteerd om grotendeels middenmoot over te houden.....
Qua X-factor ben ik dus niet hoopvol.
Kan toch?? Je weet toch niet van te voren wat het gaat worden?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Lekker positief ben je maja het is jou mening
Oow, da's al een stuk beter dan 'wereldster' Trijntje Oosterhuis bij de Idols-finalequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
De vier groepen zijn ieder gecoached door een bekende artiest (vrijdag in de uitzending te zien):
Jongens: John Legend
Meisjes: Kelly Clarkson
Groepen: Sugababes
26+: Maria Mena
Het mag waarschijnlijk weer wat kosten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oow, da's al een stuk beter dan 'wereldster' Trijntje Oosterhuis bij de Idols-finale![]()
Kelly
Dacht ik ook al aan. Maar Kelly Clarkson was immers toen zij Idols won ook een jaar of 18.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:13 schreef LeBeau het volgende:
Ze hadden alleen beter wel Maria Mena voor de meiden en Kelly Clarkson voor de 26 plussers kunnen doen, aangezien Maria pas 23 is en Kelly bijna 27.
bron: http://www.futuremusiccha(...)x-factor-livesh.htmlquote:Zaterdagavond beginnen de liveshows van het tweede seizoen X Factor en als grootste muzieksite van Nederland wil FMC dit niet onopgemerkt voorbij laten gaan. In deze grootste talentenjacht van Nederland zullen de 12 finalisten Lisa, Jennifer, Hester, Laurens, Luigiano, Jamal, Roan, Rachel, Irma, Whatever (voorheen Buurman en Buurman), Rev & Ros (voorheen One-J) en KLEM het tegen elkaar opnemen in verschillende categorieen voor dat felbegeerde platencontract van Sony BMG. Voordat de acts vrijdag het podiumgeweld tegemoet zullen gaan, krijgen alle categorieen eerst nog een workshop van een bekende internationale artiest of act. Deels ter promotie van een single van een internationale artiest en deels ter promotie van de 12 finalisten.
De groepen zullen gecoacht worden door de Sugababes ter promotie van "Girls" dat helaas net geflopt is. De Amerikaanse zanger John Legend zal de categorie jongens onder zijn hoede nemen ter promotie van "This Time" en Kelly Clarkson ter promotie van "My Life Would Suck Without You" zal de leiding geven aan de meiden. De Noorse Maria Mena die met haar huidige single "I'm In Love" in de Tipparade staat krijgt de categorie 26+. Volgens RTL zijn de kaarten voor de liveshows al helemaal uitverkocht. Tijdens de eerste zes liveshows zal er wekelijks één kandidaat afvallen. In de halve finale-uitzending op vrijdag 1 mei staan vervolgens zes acts op het podium en het Nederlandse publiek bepaalt welke drie doorgaan naar de zinderende finale op vrijdag 8 mei. Nieuw dit seizoen is de online backstageshow van X Factor dat een kwartier voor de start van de liveshow via internet te volgen is. Tijdens deze backstageshow kom je alles te weten over wat er plaatsvindt in de studio.
Nee, op zaterdag zijn er geen shows. Alleen op vrijdag. Die workshops zijn eerder deze weken al opgenomen en worden vrijdag gewoon tussendoor uitgezonden, waarschijnlijk ter introductie van de optredens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:03 schreef babette21 het volgende:
Dus vrijdag die workshops en dan vanaf zaterdag de liveshows (met de uitslag op dezelfde avond?)?
En vanaf dan alleen nog maar op zaterdag of hebben ze dan voor de vrijdag andere xfa-blabla bedacht?
Beetje suf trouwens dat One-J (wat best oke is) wordt omgezet in Rev & Ros (bekt voor geen meter), maar KLEM (for god sake!!) gewoon KLEM mag blijven.Whatever vind ik ook niet direct een verbetering, laat die meiden toch lekker buurmannen.....
Waarom begint dat hele lulverhaal van jou dan met "Zaterdagavond beginnen de....." ??quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, op zaterdag zijn er geen shows. Alleen op vrijdag. Die workshops zijn eerder deze weken al opgenomen en worden vrijdag gewoon tussendoor uitgezonden, waarschijnlijk ter introductie van de optredens.
Dat was Lisa ja! En Kelly stond echt met open mond te kijken en zei 'What????' zonder geluid toen Lisa zong.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:00 schreef LeBeau het volgende:
Woah, wie is dat meisje met het zwarte haar? Lisa? Zag net bij Boulevard een stuk over Kelly Clarkson's nieuwe album, waar ze ook een stukje van Kelly's mentorschap lieten zien.
Die meid met het zwarte haar zong een stukje van "My Life Would Suck Without You" en Kelly stond haar echt gapend aan te kijken, waarna ze zei "I don't want to sing in front of you guys now".![]()
Wow, dat was ECHT een heel indrukwekkend stukje zangkunst, deed niks voor Kelly onder.
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlboulevard/index_video.xmlquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef babette21 het volgende:
Wat een leuk mens, die Clarkson! Ik ken(de) haar eigenlijk helemaal niet; haar liedjes natuurlijk wel maar alleen van de radio (wist ik veel welke precies welke van haar waren en wie zij überhaupt is)![]()
Law en Order komt niet op Uitzendingemistquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Mo! Jij overlopertttt!
Of bedoel je Law en Order op uitzendinggemist?
half 9 tot 10 uur liveshowquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe is het programma vanavond? Van half 9 tot 10 de liveshow? en dan? Hebben we nog backstage ofzo
hm geinig filmpje (die nummer twee is ook leuk zeg, sympathieke reactie en alles!) maar het nummer en de manier van zingen doen me dan weer niet zoveel. Beetje schreeuwerig (niet raar hoor, als je net gewonnen hebt, maar door jouw toelichting dacht ik: nu komt er vast iets briljantsquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:37 schreef Maartel het volgende:
![]()
Ik vond een aantal nummers al wel leuk, maar hier werd ik verliefd op haar![]()
Die is leuk ja!quote:En dit Idol-optreden was gewoon tof!
Dat is nooit anders geweest in die eerste paar shows. Vervelend maar waar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef babette21 het volgende:
Ik verwacht vanavond wel 'n drukke agenda trouwens. Twaalf finalisten én filmpjes over die workshops... gaat dat allemaal passen in 1,5 uur?! Of zullen het optredens van anderhalve minuten worden?!
pas als het afgelopen isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:20 schreef itsme het volgende:
Hai. Je kunt zeker niet X factor live op je computer kijken he?
Is kut iedere keer van je tv naar je pc te moeten rennen om wat te typen.
ja dat doe ik dus ook elke week. Ik kijk dan zaterdag ochtend en lees jullie reacties. En dan als een echte spuit 11 kom ik dan reageren.quote:
hey wijfie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ja op de xfaxtor site kan je nu meekijken
ik moet eerlijk zeggen typen, kijken en luisteren te gelijk wel lastig soms gaat het internet te langzaam omdat te veel mensen op het forum zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:25 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat doe ik dus ook elke week. Ik kijk dan zaterdag ochtend en lees jullie reacties. En dan als een echte spuit 11 kom ik dan reageren.![]()
Ach Ik zet mijn dvd recorder met hard disk aan. kan ik hem even stop zetten, wat typen en dan weer terug.![]()
Ik heb er zin an.
bad day gehad vandaag?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben echt zooooooo chagrijnig!![]()
![]()
Tijd om opgevrolijkt te worden!
Manlief krijgt straks een vriend over de vloer. En dan voel ik me weer bewaard om echt onderuitgezakt te gaan zitten met een bak popcorn.
precies en dan vergeet je nog dat je ook nog de reacties van de anderen wilt lezen. Chaos.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen typen, kijken en luisteren te gelijk wel lastig soms gaat het internet te langzaam omdat te veel mensen op het forum zijn
de jongens zijn ook matig op luigiano naquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:28 schreef ranja het volgende:
De 1e uitslag van Favorieten lijstjes is bekend. Als Fok een beetje reprsentatief is voor Nederland gaat Stacey het moeilijk krijgen
Ja ik ook. Vooral tijdens momenten als deze. Komen oude herinnerginen boven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mis onze Reality-tijd
Je ziet niet veel hoor backstage. Slecht beeld trouwens ook
Nee, zang is idd niet briljant.. 'k vond 't optreden vooral schattig, met alle 'oeeeh!''s, stilvallen net wanneer het vuurwerk voor de grote uithaal komt, etc.. Ik zag dit voor het eerst toen ze net 2 enorme hits had gehad, en 't contrast was wel leuk, ook om te zien dat 't eigenlijk ook maar een heel gewoon meisje is (overigens ook leuk om te zien dat dat 6 jaar later in interviews nog steeds niet is veranderdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm geinig filmpje (die nummer twee is ook leuk zeg, sympathieke reactie en alles!) maar het nummer en de manier van zingen doen me dan weer niet zoveel. Beetje schreeuwerig (niet raar hoor, als je net gewonnen hebt, maar door jouw toelichting dacht ik: nu komt er vast iets briljants).
ja wil ik iets typen is het topic al vol dat gebeurt iedere keer bij mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:28 schreef itsme het volgende:
[..]
precies en dan vergeet je nog dat je ook nog de reacties van de anderen wilt lezen. Chaos.
Mooi.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hester weer van die knalrode lippestift
Op net 5? Bij mij in de gids staat dat het een herhaling is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
oooooooooooow
en nu is er dus net vanavond een nieuwe aflevering van Law and Order
hoe snel na de shows staan die dingen op uitzendinggemist van RTL?
Ja hè?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
* Greys kietelt BE
Wat zagen ze er mooi uit in het filmpje!
Ja Laurensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
* Greys kietelt BE
Wat zagen ze er mooi uit in het filmpje!
Ik vond dat ze er echt geweldig uit zag in het filmpje!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hester weer van die knalrode lippestift
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:32 schreef Svensational het volgende:
Wendy zou d'r haar in laagjes moeten doen.
Zou ze zwanger zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
Wat heeft Rachel voor iets Jomanda-achtigs aan?!
Nee, niet eens een bad day, wel veel file. Dit zijn volgens mij gewoon echt hormonen ofzo!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bad day gehad vandaag?
popcorn altijd lekker
Heeft ie leuk zitten!quote:
*vinger opsteekt*quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef itsme het volgende:
Dat viel me ook op. Hoeveel mensen een hekel aan Wendy hebben (gekregen?)
Dat is wel een mega slechte timing!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou ze zwanger zijn't Is net een seventies zwangerschapstent.
en niemand is verbaasdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef Ja-Ik het volgende:
uhm b&b is nu whatever?!?!
Ik las het ook pas vanmiddag eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
en niemand is verbaasd![]()
of ben ik weer de laatste die dit weet
Maria Mena!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Kelly Clarkson ook niet trouwens![]()
EN wie is dit?
Gewoon niet te strak gekamd. Is al paar weken on tour. 't is geen kelly clarkson maar gewoon normaal meisje dat toevallig zingtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef Michellee het volgende:
Wat is er met het haar van Maria Mena gebeurd?
ikke dat is 1 alvastquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef itsme het volgende:
Dat viel me ook op. Hoeveel mensen een hekel aan Wendy hebben (gekregen?)
Kut nummer kan ze ook niks aan doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef ShadyLane het volgende:
Is dit nou die fantastische Lisa die volgens iedereen zo geweldig zingt?
Product Placement doet 't goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef tong80 het volgende:
Kelly Clarkson heeft een nieuw album uit5.
Wat betaalt zo'n platenmaatschappij voor deze reclame ?
Jij vindt van niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef ShadyLane het volgende:
Is dit nou die fantastische Lisa die volgens iedereen zo geweldig zingt?
Top he? Hoe hij ook even 'Harry' er door heen riepquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Martijn ziet er ook strak uit. Ik ben blij met Martijn, hij is super.
een schreeuwlelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ben ook thuis, ik zit er 'klaar' voor, heb toch besloten vanavond te gaan kijken naar een onvervalst portie kattengejank. Wat heb ik tot nu toe gemist?
dat snap ik ook nooit. Het levert ze natuurlijk meer geld op, maar eerlijk is het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Karina het volgende:
Dat je meteen kunt stemmen snap ik nooit, dat is toch in het nadeel van degene die als laatste zingt? Of zouden ze kijken hoeveel stemmen je per uur (of zo) krijgt?
Dat dus. Ze liep een pot te krijsen en daarna de hemel in geprezen. Weinig goede hoop. Zag net ook ergens iets over whatever of buurman en die gedragen zich als een mix van bonnie en kellyquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Marrije het volgende:
Bijna iedereen hier is lyrisch over die Lisa, ik kijk dit voor het eerst en vraag me af of ik de anderen eigenlijk nog wel wil horen
Alleen Lisa en die was fab!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ben ook thuis, ik zit er 'klaar' voor, heb toch besloten vanavond te gaan kijken naar een onvervalst portie kattengejank. Wat heb ik tot nu toe gemist?
De HD recorder loopt, ik kijk morgen wel terug.quote:
Net als Saskia dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:32 schreef Svensational het volgende:
Wendy zou d'r haar in laagjes moeten doen.
Denk ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat snap ik ook nooit. Het levert ze natuurlijk meer geld op, maar eerlijk is het niet.
Of kun je van begin af aan al op alle 12 stemmen, ook al hebben ze nog niet allemaal gezongen?!
Ja, natuurlijk. Alleen sms-en omdat je nog niet weet in welke volgorde ze optreden en dus welk nummer je moet bellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef babette21 het volgende:
Of kun je van begin af aan al op alle 12 stemmen, ook al hebben ze nog niet allemaal gezongen?!
Jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
Ik ben ook wel gaar van deze werkweekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De HD recorder loopt, ik kijk morgen wel terug.
Ik ga de uitslag sowieso niet halen denk ik hoor. Ik hoop dat ik om 22.00 nog wakker ben!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, kut. De enige die kon zingen.Zal ik weer uitschakelen?
Ik moet nog een dagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gaar van deze werkweek
Ze hebben het niet zelf gekozen he!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:52 schreef Cee het volgende:
Iedere groep zingt een Sjoeggebeebs nummer. Waarom doe ik dit mijn vrijdagavond aan?
"Whatever". Wat lijkt me dat erg, als de inspiratie op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |