Nu Roan "keutel" heeft gezegd op nationale televisie ben ik het volledig met je eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Laurens mag er van mij wel heel lang in blijven, anders valt er zo weinig te soppen.
Ja, dat maakt het soms zo vreselijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Maar wel een snotjong met allejezus veel talent
*Kan ook op het 'nooit zeggen' lijstjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:11 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nu Roan "keutel" heeft gezegd op nationale televisie ben ik het volledig met je eens.
Waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:11 schreef erikh het volgende:
Waarom heeft stacey in godsnaam die arrogante laurens doorgelaten. Deed er geen flikker voor en komt totaal niet sympathiek over.
Daarom!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Laurens mag er van mij wel heel lang in blijven, anders valt er zo weinig te soppen.
Precies!quote:
wegquote:
Ik vrees het ook, niemand dekt verder dat deel van de bevolking vrees ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef Anonymousz het volgende:
bijna heel amsterdam zuidoost gaan op luigiano stemmen
I hear ya. Het heeft inderdaad wel wat, je hebt gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Precies!![]()
Hij is een luie, arrogante klootzak, maar dat vind ik wel geil.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
[..]
Prettyboy,Foureyes,& p.i.m.p
Enig he! Ik vond Angela altijd al een best leuk mens, maar sinds die show vind ik haar geweldig!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef babette21 het volgende:
(tof filmpje van Angela en Karin, Greys!!)
die jongen haalt echt het slechtste in me boven (allesbehalve sop, zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk iemand uit de jonge meisjes en dat is Lisaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen. Er zal denk ik iemand uit de 26+ gaan winnen.
Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik denk iemand uit de jonge meisjes en dat is Lisa
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Enig he! Ik vond Angela altijd al een best leuk mens, maar sinds die show vind ik haar geweldig!
Daar is moed voor nodig om zo op het toneel te gaan staan in een rood gympakje en met je vetjes te wiebelen!
Nou ja, tegen de muur gezet worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
I hear ya. Het heeft inderdaad wel wat, je hebt gewoon gelijk.
Dat sympathieke dat kennen we nou wel.
Jij wilt gewoon bruut tegen de muur gezet worden door de posterboy!![]()
Kijk jij Grey's Anatomy? En zo ja, hoe vind je McArmy?![]()
Soor zoekt soort immers. Stacey komt zelf erg onsympathiek over. Man man man, wat kijkt ze strak en boos altijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:02 schreef livelink het volgende:
Als ik die Hitkrant-interviewer zou zijn zou ik trouwens goed balen achteraf. Stacey de hele tijd zeggen dat het zo'n belangrijk onderdeel is voor haar en uiteindelijk kiest ze de 3 jongens, waarvan de interviewer vond dat ze het meest onsympathiek en onoprecht overkwamen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:40 schreef Knipoogje het volgende:
Stacey kijkt normaal:
[ afbeelding ]
Stacey kijkt boos:
[ afbeelding ]
Stacey lacht:
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat vond ik juist ontzettend leuk en cute!
Meisjes zijn de stemmers!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:40 schreef livelink het volgende:
Je hebt inderdaad gelijk, Knipoogje, bijna eng als je die foto's zo ziet.
Ze heeft eigenlijk 3 players door laten gaan, met als dieptepunt die Luigiano. Dat soort jongens scoort misschien bij een select groepje meisjes, maar krijgen denk ik nooit de sympathie van het grote publiek.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:26 schreef Svensational het volgende:
Jammer van Harry idd, maar goed, eigenlijk waren alle zes goed genoeg voor de liveshows.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk hadden ze de hele x-factor met die 26+ kandidaten moeten maken en dan een of twee kandidaten uit de andere categorieën als opvulling.
Ik ben bang van niet dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef Anonymousz het volgende:
Alle jongens gaan als eerste eruit in de liveshows
Ik verstond kuthoerquote:
Hehe idd. Iedereen in de finale kan gewoon lekker zingen op wellicht B&B na, maar die zijn gewoon grappig. In vroeger Idols & X-Factor waren er altijd wel een aantal die maar een zeer matig zangtalent hadden. Denk aan Henk Bouwman enzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niet hoopvol, en ontzettend kritisch ook. Dan zet je de tv toch uit.
Lekker positief ben je maja het is jou meningquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:56 schreef Injetta het volgende:
Nou ik ben echt teleurgesteld in wat er nu uiteindelijk naar de liveshows gaat.
Irma: goede stem maar een nare en vervelende uitstraling
Roan: griezelig gozertje, zap het liefst weg bij hem.
Rachel: die vond ik dan nog gaan. Van al dat talent van die 26+ dus maar een goede overgehouden..
![]()
Die jongetjes..
Luciano: meest muzikaal van iedereen, maar wel een domme dwarse puber.....
Jamal; vreselijke schelle stem. Heb steeds het gevoel in een kerk te zitten. Ik verwacht telkens dat hij plotseling een bijbel ergens vandaan trekt en Praise the Lord gaat schreeuwen. Ik vind het niet veel om te zien en vrees dat elk nummer dat hij gaat zingen identiek klinkt.
Laurens: een arrogant kwalletje met een hautaine houding. Zingt niet onaardig maar mist elke vorm van echte betrokkenheid en emotie.
Kortom: geen van de 3 lijkt een winnaar. Tenzij die Luciano er veel bij leert.
Groepen:
Buurman en Buurman; leuke act, maar zangtalent??
KLEM: vind ze overdreven raar zingen.
Die 2 donkere mannen: professioneel. Maar wel erg gelikt en ook hierbij vrees ik dat je de truc na een paar keer wel door hebt.
De meiden:
Liza is top
En de andere 2 weet ik niet eens meer, dus veel indruk hebben ze niet achtergelaten.
Gek, zoveel potentie bij aanvang en ze hebben het gepresteerd om grotendeels middenmoot over te houden.....
Qua X-factor ben ik dus niet hoopvol.
Kan toch?? Je weet toch niet van te voren wat het gaat worden?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Lekker positief ben je maja het is jou mening
Oow, da's al een stuk beter dan 'wereldster' Trijntje Oosterhuis bij de Idols-finalequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
De vier groepen zijn ieder gecoached door een bekende artiest (vrijdag in de uitzending te zien):
Jongens: John Legend
Meisjes: Kelly Clarkson
Groepen: Sugababes
26+: Maria Mena
Het mag waarschijnlijk weer wat kosten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oow, da's al een stuk beter dan 'wereldster' Trijntje Oosterhuis bij de Idols-finale![]()
Kelly
Dacht ik ook al aan. Maar Kelly Clarkson was immers toen zij Idols won ook een jaar of 18.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:13 schreef LeBeau het volgende:
Ze hadden alleen beter wel Maria Mena voor de meiden en Kelly Clarkson voor de 26 plussers kunnen doen, aangezien Maria pas 23 is en Kelly bijna 27.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |