Ooooh, ik vind Rachel echt zoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:01 schreef Maartel het volgende:
Dat donkere haar van Rachel staat prima, en is misschien wel goed om 'r even minder K-otic/2001 te maken!
Prettyboy,Foureyes,& p.i.m.pquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben weer wat blijer geworden na de 26+, dat doet me de jongetjes weer een beetje vergeten, gelukkig.
Het is ook niet altijd zo dat de 'stem' ook de dame in de videoclip is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:59 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ze lijkt er anders voor geen meter op?
Ik vond het absoluut waardeloos. Met de overige twee juryleden kon ik het prima eens zijn, maar dit....quote:
Nee dat snap ik, maar Irma is nog mooier dan dat mens in de video?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd zo dat de 'stem' ook de dame in de videoclip is.
Bij dit nr bv - Free (let it be) van DJ Stuart - is de zangeres in de clip niet de echte zangeres.
De echte zangeres is Maxine ('t Was als de eerste keer, met Franklin Brown, songfestival, die kleine opdonder) die je hoort
quote:
Dat vond ik altijd erg raar aangezien het meisje in de clip vervolgens wel een heel album met Angel City heeft gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd zo dat de 'stem' ook de dame in de videoclip is.
Bij dit nr bv - Free (let it be) van DJ Stuart - is de zangeres in de clip niet de echte zangeres.
De echte zangeres is Maxine ('t Was als de eerste keer, met Franklin Brown, songfestival, die kleine opdonder) die je hoort
Dat zou me niets verbazen. Er zal denk ik iemand uit de 26+ gaan winnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef Anonymousz het volgende:
Alle jongens gaan als eerste eruit in de liveshows
Stoer he? Echt leuk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
@Greys: ik wist niet dat Angela komisch talent had![]()
Géén idee waarom dat was!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar Irma is nog mooier dan dat mens in de video?
Waar is Harry.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
Goede Slechte keuzes van Angela (behalve Irma, maar goed)
Laurens mag er van mij wel heel lang in blijven, anders valt er zo weinig te soppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef babette21 het volgende:
oke klaar voor de liveshows, wat mij betreft vliegen eerst de jongetjes eruit, daarna de groepen muv One-J (toch?), daarna de meisjes muv Lisa en dan hebben we echt 5 toppers over!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |