Ja ik ook. Vooral tijdens momenten als deze. Komen oude herinnerginen boven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mis onze Reality-tijd
Je ziet niet veel hoor backstage. Slecht beeld trouwens ook
Nee, zang is idd niet briljant.. 'k vond 't optreden vooral schattig, met alle 'oeeeh!''s, stilvallen net wanneer het vuurwerk voor de grote uithaal komt, etc.. Ik zag dit voor het eerst toen ze net 2 enorme hits had gehad, en 't contrast was wel leuk, ook om te zien dat 't eigenlijk ook maar een heel gewoon meisje is (overigens ook leuk om te zien dat dat 6 jaar later in interviews nog steeds niet is veranderdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm geinig filmpje (die nummer twee is ook leuk zeg, sympathieke reactie en alles!) maar het nummer en de manier van zingen doen me dan weer niet zoveel. Beetje schreeuwerig (niet raar hoor, als je net gewonnen hebt, maar door jouw toelichting dacht ik: nu komt er vast iets briljants).
ja wil ik iets typen is het topic al vol dat gebeurt iedere keer bij mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:28 schreef itsme het volgende:
[..]
precies en dan vergeet je nog dat je ook nog de reacties van de anderen wilt lezen. Chaos.
Mooi.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hester weer van die knalrode lippestift
Op net 5? Bij mij in de gids staat dat het een herhaling is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
oooooooooooow
en nu is er dus net vanavond een nieuwe aflevering van Law and Order
hoe snel na de shows staan die dingen op uitzendinggemist van RTL?
Ja hè?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
* Greys kietelt BE
Wat zagen ze er mooi uit in het filmpje!
Ja Laurensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
* Greys kietelt BE
Wat zagen ze er mooi uit in het filmpje!
Ik vond dat ze er echt geweldig uit zag in het filmpje!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hester weer van die knalrode lippestift
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:32 schreef Svensational het volgende:
Wendy zou d'r haar in laagjes moeten doen.
Zou ze zwanger zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
Wat heeft Rachel voor iets Jomanda-achtigs aan?!
Nee, niet eens een bad day, wel veel file. Dit zijn volgens mij gewoon echt hormonen ofzo!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bad day gehad vandaag?
popcorn altijd lekker
Heeft ie leuk zitten!quote:
*vinger opsteekt*quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef itsme het volgende:
Dat viel me ook op. Hoeveel mensen een hekel aan Wendy hebben (gekregen?)
Dat is wel een mega slechte timing!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou ze zwanger zijn't Is net een seventies zwangerschapstent.
en niemand is verbaasdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef Ja-Ik het volgende:
uhm b&b is nu whatever?!?!
Ik las het ook pas vanmiddag eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
en niemand is verbaasd![]()
of ben ik weer de laatste die dit weet
Maria Mena!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Kelly Clarkson ook niet trouwens![]()
EN wie is dit?
Gewoon niet te strak gekamd. Is al paar weken on tour. 't is geen kelly clarkson maar gewoon normaal meisje dat toevallig zingtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef Michellee het volgende:
Wat is er met het haar van Maria Mena gebeurd?
ikke dat is 1 alvastquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef itsme het volgende:
Dat viel me ook op. Hoeveel mensen een hekel aan Wendy hebben (gekregen?)
Kut nummer kan ze ook niks aan doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef ShadyLane het volgende:
Is dit nou die fantastische Lisa die volgens iedereen zo geweldig zingt?
Product Placement doet 't goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef tong80 het volgende:
Kelly Clarkson heeft een nieuw album uit5.
Wat betaalt zo'n platenmaatschappij voor deze reclame ?
Jij vindt van niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef ShadyLane het volgende:
Is dit nou die fantastische Lisa die volgens iedereen zo geweldig zingt?
Top he? Hoe hij ook even 'Harry' er door heen riepquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Martijn ziet er ook strak uit. Ik ben blij met Martijn, hij is super.
een schreeuwlelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ben ook thuis, ik zit er 'klaar' voor, heb toch besloten vanavond te gaan kijken naar een onvervalst portie kattengejank. Wat heb ik tot nu toe gemist?
dat snap ik ook nooit. Het levert ze natuurlijk meer geld op, maar eerlijk is het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Karina het volgende:
Dat je meteen kunt stemmen snap ik nooit, dat is toch in het nadeel van degene die als laatste zingt? Of zouden ze kijken hoeveel stemmen je per uur (of zo) krijgt?
Dat dus. Ze liep een pot te krijsen en daarna de hemel in geprezen. Weinig goede hoop. Zag net ook ergens iets over whatever of buurman en die gedragen zich als een mix van bonnie en kellyquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Marrije het volgende:
Bijna iedereen hier is lyrisch over die Lisa, ik kijk dit voor het eerst en vraag me af of ik de anderen eigenlijk nog wel wil horen
Alleen Lisa en die was fab!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ben ook thuis, ik zit er 'klaar' voor, heb toch besloten vanavond te gaan kijken naar een onvervalst portie kattengejank. Wat heb ik tot nu toe gemist?
De HD recorder loopt, ik kijk morgen wel terug.quote:
Net als Saskia dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:32 schreef Svensational het volgende:
Wendy zou d'r haar in laagjes moeten doen.
Denk ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat snap ik ook nooit. Het levert ze natuurlijk meer geld op, maar eerlijk is het niet.
Of kun je van begin af aan al op alle 12 stemmen, ook al hebben ze nog niet allemaal gezongen?!
Ja, natuurlijk. Alleen sms-en omdat je nog niet weet in welke volgorde ze optreden en dus welk nummer je moet bellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef babette21 het volgende:
Of kun je van begin af aan al op alle 12 stemmen, ook al hebben ze nog niet allemaal gezongen?!
Jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
Ik ben ook wel gaar van deze werkweekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De HD recorder loopt, ik kijk morgen wel terug.
Ik ga de uitslag sowieso niet halen denk ik hoor. Ik hoop dat ik om 22.00 nog wakker ben!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, kut. De enige die kon zingen.Zal ik weer uitschakelen?
Ik moet nog een dagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gaar van deze werkweek
Ze hebben het niet zelf gekozen he!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:52 schreef Cee het volgende:
Iedere groep zingt een Sjoeggebeebs nummer. Waarom doe ik dit mijn vrijdagavond aan?
"Whatever". Wat lijkt me dat erg, als de inspiratie op is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |