Law en Order komt niet op Uitzendingemistquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Mo! Jij overlopertttt!
Of bedoel je Law en Order op uitzendinggemist?
half 9 tot 10 uur liveshowquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe is het programma vanavond? Van half 9 tot 10 de liveshow? en dan? Hebben we nog backstage ofzo
hm geinig filmpje (die nummer twee is ook leuk zeg, sympathieke reactie en alles!) maar het nummer en de manier van zingen doen me dan weer niet zoveel. Beetje schreeuwerig (niet raar hoor, als je net gewonnen hebt, maar door jouw toelichting dacht ik: nu komt er vast iets briljantsquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:37 schreef Maartel het volgende:
![]()
Ik vond een aantal nummers al wel leuk, maar hier werd ik verliefd op haar![]()
Die is leuk ja!quote:En dit Idol-optreden was gewoon tof!
Dat is nooit anders geweest in die eerste paar shows. Vervelend maar waar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef babette21 het volgende:
Ik verwacht vanavond wel 'n drukke agenda trouwens. Twaalf finalisten én filmpjes over die workshops... gaat dat allemaal passen in 1,5 uur?! Of zullen het optredens van anderhalve minuten worden?!
pas als het afgelopen isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:20 schreef itsme het volgende:
Hai. Je kunt zeker niet X factor live op je computer kijken he?
Is kut iedere keer van je tv naar je pc te moeten rennen om wat te typen.
ja dat doe ik dus ook elke week. Ik kijk dan zaterdag ochtend en lees jullie reacties. En dan als een echte spuit 11 kom ik dan reageren.quote:
hey wijfie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ja op de xfaxtor site kan je nu meekijken
ik moet eerlijk zeggen typen, kijken en luisteren te gelijk wel lastig soms gaat het internet te langzaam omdat te veel mensen op het forum zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:25 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat doe ik dus ook elke week. Ik kijk dan zaterdag ochtend en lees jullie reacties. En dan als een echte spuit 11 kom ik dan reageren.![]()
Ach Ik zet mijn dvd recorder met hard disk aan. kan ik hem even stop zetten, wat typen en dan weer terug.![]()
Ik heb er zin an.
bad day gehad vandaag?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben echt zooooooo chagrijnig!![]()
![]()
Tijd om opgevrolijkt te worden!
Manlief krijgt straks een vriend over de vloer. En dan voel ik me weer bewaard om echt onderuitgezakt te gaan zitten met een bak popcorn.
precies en dan vergeet je nog dat je ook nog de reacties van de anderen wilt lezen. Chaos.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen typen, kijken en luisteren te gelijk wel lastig soms gaat het internet te langzaam omdat te veel mensen op het forum zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |