een schreeuwlelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ben ook thuis, ik zit er 'klaar' voor, heb toch besloten vanavond te gaan kijken naar een onvervalst portie kattengejank. Wat heb ik tot nu toe gemist?
dat snap ik ook nooit. Het levert ze natuurlijk meer geld op, maar eerlijk is het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Karina het volgende:
Dat je meteen kunt stemmen snap ik nooit, dat is toch in het nadeel van degene die als laatste zingt? Of zouden ze kijken hoeveel stemmen je per uur (of zo) krijgt?
Dat dus. Ze liep een pot te krijsen en daarna de hemel in geprezen. Weinig goede hoop. Zag net ook ergens iets over whatever of buurman en die gedragen zich als een mix van bonnie en kellyquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Marrije het volgende:
Bijna iedereen hier is lyrisch over die Lisa, ik kijk dit voor het eerst en vraag me af of ik de anderen eigenlijk nog wel wil horen
Alleen Lisa en die was fab!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ben ook thuis, ik zit er 'klaar' voor, heb toch besloten vanavond te gaan kijken naar een onvervalst portie kattengejank. Wat heb ik tot nu toe gemist?
De HD recorder loopt, ik kijk morgen wel terug.quote:
Net als Saskia dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:32 schreef Svensational het volgende:
Wendy zou d'r haar in laagjes moeten doen.
Denk ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat snap ik ook nooit. Het levert ze natuurlijk meer geld op, maar eerlijk is het niet.
Of kun je van begin af aan al op alle 12 stemmen, ook al hebben ze nog niet allemaal gezongen?!
Ja, natuurlijk. Alleen sms-en omdat je nog niet weet in welke volgorde ze optreden en dus welk nummer je moet bellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef babette21 het volgende:
Of kun je van begin af aan al op alle 12 stemmen, ook al hebben ze nog niet allemaal gezongen?!
Jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
Ik ben ook wel gaar van deze werkweekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De HD recorder loopt, ik kijk morgen wel terug.
Ik ga de uitslag sowieso niet halen denk ik hoor. Ik hoop dat ik om 22.00 nog wakker ben!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, kut. De enige die kon zingen.Zal ik weer uitschakelen?
Ik moet nog een dagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gaar van deze werkweek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |