quote:
Dat geldt helaas ook voor AZ. Al ietsjes langer, maar toch. AZ '67quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, kutlogo is dat he? Jammer dat je club de oude niet meer heeft.
Mooiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat geldt helaas ook voor AZ. Al ietsjes langer, maar toch. AZ '67![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:21 schreef Kriegel het volgende:
Ja toch? Stijlvoller dan sinds het gewoon 'AZ' werd, die van nu doet me altijd denken aan een pleister.
top! Ik ga ook, half 5 vertrekken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:52 schreef Genius-F het volgende:
Ik heb vandaag kaarten gehaald voor NAC uit, autocombi was al uitverkochtdus dat wordt met de buscombi
Ik ga wel met de auto heen. Wordt nog gezellig daar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
top! Ik ga ook, half 5 vertrekken.
Tering man! We spelen om kwart voor 9.
Autocombi was voor mij top uit Belgie, maar tis wel zo gezellig.
Welke bus zit je? Wij gaan met z'n 12en.
Weet ik eigenlijk niet, iemand anders heeft besteld, wij gaan met z'n 5en.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
top! Ik ga ook, half 5 vertrekken.
Tering man! We spelen om kwart voor 9.
Autocombi was voor mij top uit Belgie, maar tis wel zo gezellig.
Welke bus zit je? Wij gaan met z'n 12en.
quote:Mathieu Peters overleden
13 maart 2009
ALKMAAR- Het bestuur van AZ heeft vandaag kennis genomen van het overlijden van de heer Mathieu Peters (66), voormalige bestuurlid en bestuursadviseur bij AZ.
Mathieu Peters heeft veel voor AZ betekend. Van 1990 tot en met 1997 had hij zitting in het bestuur van AZ. Eerst onder voorzitter Bart de Lange en later onder de huidige voorzitter Dirk Scheringa. In deze periode was hij een bekend gezicht in den lande.
Waardig vertegenwoordiger
Bij thuis- en uitwedstrijden van AZ en bij de vele KNVB-vergaderingen was Peters een waardig vertegenwoordiger van de club. Tevens was hij achter de schermen een drijvende kracht van de organisatie. Bij het afscheid van zijn formele taken werd hij benoemd tot Lid van Verdienste bij AZ wegens zijn grote verdiensten voor de Alkmaarders.
Minuut stilte
Voorafgaand aan de wedstrijd AZ – Feyenoord van 22 maart wordt ter nagedachtenis aan Peters een minuut stilte in acht worden genomen.
Bestuur, directie, staf, spelersgroep en medewerkers wensen mevrouw Peters en de familie veel sterkte toe bij het verwerken van dit grote verlies.
toch bizar dat er altijd mongolen zijn die opvoed zijn door wolven ofzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:06 schreef Gatalin het volgende:
Vorige keer was het een waardige stilte, ik ga er van uit dat het deze keer weer zo is.
quote:AZ bekijkt Spaanse topschutter Negredo
Mocht AZ zich plaatsen voor de Champions League dan lijkt het erop dat ze wel een 'buitencategorie' speler willen gaan aantrekken. Komende zondag zal een AZ delegatie Negredo van Alermia bekijken in de wedstrijd tegen FC Barcelona.
De Spaanse schutter doorliep de jeugdopleiding van Real Madrid, maar kwam niet verder dan het reserve-elftal. In 2007 toonde Almeria interesse en Negredo twijfelde dan ook geen moment.
In zijn eerste jaar maakte de aanvaller 12 doelpunten. Dit seizoen staat de teller alweer op 16 treffers. Negredo zou volgens diverse media in Spanje een uitnodiging krijgen voor het Spaanse nationale elftal voor de naderende WK kwalificatieduels.
Tijdens de winterstop werd de spits van Almeria al nadrukkelijk in verband gebracht met Fulham en Portsmouth. Laatst genoemde club had 14 miljoen euro over, maar de interesse werd nooit concreet.
AZ zal alleen overgaan tot een concreet bod wanneer ze zich plaatsen voor de Champions League. Het gerucht circuleert dat het bestuur van AZ al rekening houdt met een vertrek van El Hamdaoui.
Zal wat worden met dat kutveld.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
toch bizar dat er altijd mongolen zijn die opvoed zijn door wolven ofzo.
En "leuk" denken te zijn door toch iets te moeten zeggen of een boer laten... Heel netjes!
Maar goed. Utrecht denkt in iedergeval te gaan winnen, dus erop dan maar.
Lekker weertje voor morgen voorspeld..
knvb moet gewoon een boete geven...quote:
Idd jammer, maar goed, gewoon maar van eigen kracht uitgaan en die 11 punten vasthouden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Helaas, Twente nogal lucky gewonnen van Willem II waar gelijkspel verdiender was voor Willem II. Na deze ronde kan de voorsprong dus 11, 10 of 8 punten voor AZ bedragen.
Helaas moet ik deze wedstrijd thuis bekijken, met dank aan de combiquote:Feiten & weetjes FC Utrecht - AZ
WedstrijdFC Utrecht en AZ maken zich op voor hun 29e eredivisieontmoeting in de Domstad. De thuisploeg won veertien van de voorgaande duels. Het werd acht keer gelijk en AZ won zesmaal. Vorig seizoen op 16 maart 2008 werd het 2-2. Demy de Zeeuw opende de score, waarna Cedric van der Gun en Kevin Vandenbergh FC Utrecht op voorsprong brachten. Mounir El Hamdaoui maakte in de 92e minuut alsnog gelijk. FC Utrecht leed op 11 maart 1984 zijn grootste thuisnederlaag in de eredivisiehistorie. Tegen AZ’67 verloor het met 1-7 door onder meer een hattrick van Pier Tol. Sindsdien wonnen PSV en Ajax ook ooit met 1-7 in Utrecht. De laatste thuisoverwinning van FC Utrecht op AZ (3-2) was op 20 april 2005. Jean-Paul de Jong en Stefaan Tanghe (twee) scoorden voor de Domstedelingen; Barry van Galen en Kenneth Perez deden dat namens AZ.
FC UtrechtFC Utrecht heeft niet gewonnen in de laatste drie eredivisieduels. De laatste twee thuiswedstrijden tegen NEC en Ajax werden beide met 0-2 verloren. Alje Schut keert terug van een schorsing. Gregoor van Dijk en Tim Cornelisse zijn juist geschorst voor de ontmoeting met AZ.
AZAZ is nu 24 competitieduels op rij ongeslagen. Bij winst in Utrecht kan de ploeg van Louis van Gaal het clubrecord uit het seizoen 1980-1981 verbreken. AZ hield dit seizoen negentien maal ‘de nul’. Het eredivisierecord van 23 clean sheets wordt nog steeds gedeeld door FC Twente (1971-1972) en PSV (2004-2005). Zowel AZ (negentien) als FC Utrecht (twaalf) kwamen dit seizoen het vaakst van alle eredivisieclubs zonder tegendoelpunt van het veld af. El Hamdaoui is de topscorer van de Eredivisie met 20 treffers. De laatste clubtopscorer van AZ die meer dan 20 goals maakte was Danny Koevermans (22) in de jaargang 2006-2007. De laatste keer dat AZ de eredivisietopscorer leverde was in het seizoen 1979-1980. Kees Kist scoorde toen 27 doelpunten. Kew Jaliens, De Zeeuw, Ragnar Klavan en Sébastien Pocognoli zijn bij een gele kaart in Utrecht geschorst voor het thuisduel met Feyenoord.
Spelers en trainersSimon Cziommer speelde van 2006 tot en met 2008 voor AZ. Hij scoorde acht keer in 38 eredivisieduels voor de Alkmaarders. Opvallend is dat de Duitser in totaal vier keer scoorde in vijf wedstrijden tegen AZ. Naast Cziommer speelden onder meer Dries Boussata, Ulrich Cruden, Patrick van Diemen, Wim van Hanegem, Carlos Hasselbaink, Wim van der Horst, Ferdino Hernandez, Michael Lamey, Gerard Tervoort, Robin Nelisse, Marc Verroen, Hans Visser, Peter van der Waart en Joop Wildbret voor zowel AZ als FC Utrecht. Willem van Hanegem en Han Berger zaten als trainer bij beide clubs op de bank.
Weet je nog…1974-1975: Het eerste AZ-doelpunt van Henk van Rijnsoever in de uitwedstrijd tegen Utrecht. 1978-1979: De eerste uitoverwinning van AZ tegen FC Utrecht. 1980-1981: De uitwedstrijd tegen FC Utrecht werd gespeeld in Arnhem. 1999-2000: De eerste basisplaats van gewezen AZ-talent Hans van der Woude. 2007-2008: Het Utrecht-publiek zong en zwaaide naar Van Gaal toen het 2-1 in het voordeel van de thuisploeg was. Na de late gelijkmaker van AZ zwaaide Van Gaal terug.
die beste man komt echt niet in de bloei van zijn loopbaan naar AZ..zal ook snel 15/20 miljoen kosten denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:19 schreef fuckbuddy het volgende:
Brands en delegatie dus naar spanje om Negredo te bekijken.
Die speelt dit weekend tegen Barca, dus heb je ook meteen een topwedstrijd te bekijken.
dat geld is het probleem niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die beste man komt echt niet in de bloei van zijn loopbaan naar AZ..zal ook snel 15/20 miljoen kosten denk ik
Koop een bril.quote:Op zondag 15 maart 2009 08:42 schreef fuckbuddy het volgende:
Luque/Urzaiz idd Stereotommy gaf ze al aan.
Minder rukkenquote:Op zondag 15 maart 2009 08:42 schreef fuckbuddy het volgende:
Luque/Urzaiz idd Stereotommy gaf ze al aan.
Geld zal het probleem niet zijn, maar dan zal die knakker eerder zijn carrière verneuken in Engeland.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die beste man komt echt niet in de bloei van zijn loopbaan naar AZ..zal ook snel 15/20 miljoen kosten denk ik
6e keer.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:44 schreef SCH het volgende:
Hoeveelste 1-0 van AZ is dat al dit seizoen?
Het is toch een wonder dat AZ maar punten blijft halen terwijl het na de winterstop maar heel matig speelt.
Ben benieuwd of het jullie lukt om thuis tegen Vitesse kampioen te worden of dat het toch nog op de lastige slotwedstrijden aankomt.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:48 schreef Gatalin het volgende:
[..]
6e keer.
Louis neemt geen enkel risico meer en als onze draafpaardjes voorin verzuipen in hun egoïsme, dan loopt de score niet echt op.
Nee, Ajax, Twente en Heerenveen spelen ook allesbehalve overtuigend, dat is het punt niet. Ajax speelt het hele seizoen al wisselvallig en matig. Twente heeft een hele sterke periode gekend maar is nu ook geen schim mdeer van de ploeg van voor de winterstop. Heerenveen beetje hetzelfde verhaal als Ajax, matig spel maar hoger in de ranglijsten dan andere seizoenen.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:53 schreef Gatalin het volgende:
Alsof Ajax en Twente zo overtuigend spelen. De laatste 4 wedstrijden heeft Twente 3 uitwedstrijden tegen Feyenoord, Heerenveen en Ajax. Ze mogen dan thuis tegen AZ ballen en tussendoor nog een keer voor de beker thuis tegen NAC. Nee, dit gaan we niet meer weggeven.
Geen armoedige kampioen, maar wel kampioen van de armoede. De titelstrijd had veel spannender moeten zijn, zeker Ajax moet zich kapot schamen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:04 schreef BraveDribbel het volgende:
Kampioen van de armoede ben ik t totaal niet mee eens
Wat je zelf al zegt, ze hebben voor de winterstop super gespeeld, en als je 25x ? achter elkaar ongeslagen blijft, dan vind ik niet dat je t kampioenschap kan verklaren aan de hand van de zwakke concurrentie.
AZ heeft gewoon constant gepresteerd, wat alle andere clubs dit jaar niet is gelukt
Zet maar uit je hoofd, die gaat echt no way naar AZ.quote:
Zondag, 22 maart 2009 14:30 FC Twente - FC Groningenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:08 schreef fuckbuddy het volgende:
Tering... Dilemma...
Wordt ik vanavond door mijn vrouw/meisje verrast met een weekend Milaan.
Geboekt als in het weekend dat AZ thuis speelt tegen Vitesse en mogelijk kampioen kan worden.
Ik bedenk het me net nu ik de datum hoorde.
Of ik heb mazzel en AZ word later (mogelijk) kampioen, of... Ja inderdaad!
Hmm, das een goeiequote:Op zondag 15 maart 2009 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, maar dan moeten Heerenveen en Ajax ook niet blijven winnen
toch denk ik dat het daar gaat gebeuren. Wel ruk. Als je terug bent op het Waaghplein dan sluiten ze al bijna..quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Gatalin het volgende:
Uit bij NAC mag ook, daar zijn fuckbuddy en ik ook beide bij.
Hmwoah, Poulsen had n goede kansquote:Op zondag 15 maart 2009 17:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Sjesus wat een geluksgoal vandaagEn geen terechte uitslag, beide ploegen hebben geen serieuze kans gehad. Ik had het wel eens willen zien na 80 minuten 0-0, dan kan een echte kampioen opstaan.
Overigens hadden wij nog een penalty verdiend in de laatste minuut met die handsbalMaar niet klagen, we hebben redelijk gespeeld, weinig klaargemaakt maar ook weinig weggegeven.
Ja maar daar kan AZ toch niks aan doenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:06 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Geen armoedige kampioen, maar wel kampioen van de armoede. De titelstrijd had veel spannender moeten zijn, zeker Ajax moet zich kapot schamen.
Die op de paal was ik alweer vergeten en zag ik na mijn post nog op TV. Klopt, dat was een goede kans. Die andere is degene die de Ruiter er nog uittikte door zich even paar cm langer te maken? Zo hadden wij ook 1 of 2 kansen (goede afstandschoten van Maguire en Silberbauer).quote:Op maandag 16 maart 2009 16:22 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Hmwoah, Poulsen had n goede kans. En De Zeeuw op de paal.
Ik denk dat AZ makkelijk kan opstaan als het echt moet. Kijk maar naar Willem II. 1-0 achter na heel lamlendig spel en ineens komt er weer gallery play aan te pas en wordt het 3-1.
Wat AZ in tegenstelling tot andere clubs tot in de finesse beheerst is een voorsprong verdedigen. Misschien nog wel beter dan PSV in zijn hoogtijdagen deze eeuw. Ze moeten vroeg op voorsprong komen, maar niet koste wat kost.
Op het azfanpage forum wordt gemeld dat wanneer hij op de tribune zit bij AZ 1, dat 'ie dan vaker bezig is met zijn mobiel dan de wedstrijd.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:12 schreef Genius-F het volgende:
Vejinovic laat zich wel gelden laatste weken, niet dat ik hem ook maar 1 minuut heb zien spelen, maar toch...
Wij zonder Gioquote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Wel klote trouwens dat AZ zonder Klavan en de Zeeuw tegen F'noord moet spelen..
Ben benieuwd wanneer Mendes da Silva terug komt.
quote:El Hamdaoui: 'Het komt of het komt niet'
Mounir El Hamdaoui heeft niet per se weg bij AZ. "Het komt of het komt niet. Het enige wat ik nu kan doen, is alles geven en presteren."
Het contract van de huidige topscorer in de Eredivisie, met twintig treffers, in Alkmaar loopt nog tot medio 2012. Daarin zit volgens zijn zaakwaarnemer Sietje Mouch geen gelimiteerde transfersom opgenomen. "AZ kan vragen wat het wil", zegt hij in Sportweek. Marcel Brands, directeur Voetbalzaken van de huidige koploper, bevestigt de woorden. "We willen deze groep bij elkaar houden, omdat we geloven dat de rek er nog niet uit is."
El Hamdaoui blijft er rustig onder, meldt hij in hetzelfde medium. "Ik heb niet het gevoel dat ik deze zomer dé transfer moet maken. Als het komt, komt het vanzelf. Maar wel bij een club die bij bij me past. Ik ga niet bij een ploeg tekenen waar ik minder uit de verf kom. Een verdedigende ploeg of één met alleen harde werkers. Ik ben niet echt een harde werker.![]()
![]()
![]()
Ik wil wel hard werken, maar daar liggen mijn kwaliteiten niet. Daar houd ik wel rekening mee."
Hij heeft toch gelijk? Hij heeft een ander soort kwaliteiten dan een Kuijt.quote:
Klavan doet het nog steeds goed? Zag in ieder geval wel een crucial redding op de lijn van hem tegen Utrecht.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Wel klote trouwens dat AZ zonder Klavan en de Zeeuw tegen F'noord moet spelen..
Ben benieuwd wanneer Mendes da Silva terug komt.
Die was meesterlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klavan doet het nog steeds goed? Zag in ieder geval wel een crucial redding op de lijn van hem tegen Utrecht.
Ik ben erg tevreden over hem. Hij blijft als nieuweling gemakkelijk overeind, daar waar Poulsen, Luijckx en zelfs Jaliens onzeker over kwamen. Goede aankoop !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klavan doet het nog steeds goed? Zag in ieder geval wel een crucial redding op de lijn van hem tegen Utrecht.
Zeeee goede aankoop, hij staat/stond er meteen. Althans na zijn schorsing dan (en nu weer een..)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
hij is ook geselecteerd voor het nederlands Elftal onder 19:quote:Op maandag 16 maart 2009 23:12 schreef Genius-F het volgende:
Vejinovic laat zich wel gelden laatste weken, niet dat ik hem ook maar 1 minuut heb zien spelen, maar toch...
Alleen geen idee hoe goed Mike Boelee is. Dit is de eerste keer dat ik zijn naam voorbij zie komenquote:De selectie:
Doel: Leonard Nienhuis (FC Groningen), Jeroen Zoet (PSV).
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Mike Boelee (AZ), Jeffrey Bruma (Chelsea), Patrick van Aanholt (Chelsea), Ridney Cairo (PSV), Johnny de Vries (sc Heerenveen).
Middenveld: Kay Velda (PSV), Georginio Wijnaldum (Feyenoord), Marko Vejinovic (AZ), Kevin Strootman (Sparta Rotterdam), Kelvin Leerdam (Feyenoord).
Aanval: Nacer Barazite (Arsenal), Serhat Koç (FC Eindhoven), Luuk de Jong (De Graafschap), Luis Pedro (Feyenoord), Luciano Narsingh (sc Heerenveen).
Ik ben heel erg tevreden over hem. Hij werkt hard, maakt weinig fouten en durft naar voren te voetballen, een hele verbetering ten opzichte van Luijckx. Ook Pocognoli gaat het moeilijk krijgen, want als Swerts geen last meer heeft van zijn blessure, dan zal Klavan volgens mij de eerste keus op linksback worden. Mits hij niet geschorst is, natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wederom een gastvrije ontvangst in Amsterdam. Ik heb altijd gezegd dat ik nooit naar die galmbak zou gaan tenzij we er kampioen kunnen worden. Hoewel ik er toch stiekem vanuit ga dat we dan al kampioen zijn, wil ik toch geen risico lopen. 35 euro is in ieder geval een behoorlijke barrière voor nepsupporters, dus het wordt zeer waarschijnlijk een gezellige reis.quote:Ajax - AZ (zondag 26/04/09; 14:30 uur)
Maximaal 1600 plaatsen beschikbaar.
Het is nog onduidelijk via welke vervoersvorm de wedstrijd Ajax-AZ bezocht zal worden. De definitieve vervoersvorm hangt af van de belangstelling voor deze wedstrijd.
Op 23 maart wordt de bekeken hoeveel kaarten er zijn verkocht. Indien er op dat moment meer dan 800 kaarten zijn verkocht zal de wedstrijd per trein bezocht worden. Indien er op 23 maart minder dan 800 kaarten zijn verkocht zal per bus naar Amsterdam gereisd worden. Indien per bus naar Amsterdam gereisd wordt zal de prijs van de combi naar beneden worden bijgesteld. Iedere supporter die een kaart heeft gekocht voor de combi zal in dat geval het te veel betaalde bedrag in de bus retour krijgen.
Je dient als je een combikaart koopt rekening te houden met een relatief vroeg tijdstip van vertrek.
Verplichte trein- of buscombi.
Combikaarten 1 per AZ (Seizoen)Clubcard:
Vanaf 20/03 9:00 uur via Online kaartverkoop ¤ 35,-.
Vanaf 20/03 9:00 uur via AZ Fancentrum ¤ 35,-.
Indien je met andere AZ-supporters in dezelfde bus/trein wilt zitten dien je de kaarten in één transactie aan te schaffen. (In geval van online kaartverkoop: Eerst bij stap 2 alle barcodes toevoegen).
Na zondag 22 maart worden uitsluitend nog combikaarten verkocht als de op dat moment gereserveerde vervoersvorm nog niet uitverkocht is.
Klopt. Kennelijk was het 'nieuws'...quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:36 schreef Gatalin het volgende:
Was dit nou een item op het NOS journaal?! Ik kom net met m'n dronken ballen terug van de St. Paddy's viering, dus ik kreeg het maar half mee toen ik stond te pissen. Dacht eerst sportjournaal, maar toen ik in de kamer kwam was het weerbericht en volgens mij heb ik niet zo lang staan te zeiken...
Jezus wat een pimp die Van Gaal.quote:“Ik heb van te voren wel eerst informatie ingewonnen bij hun trainer, Ed Engelkes”, vervolgde de oefenmeester. “Mijn visie is per slot van rekening niet dezelfde als van hem. Ik hoop dat ik de AZ Vrouwen heb gestimuleerd.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Georginio Wijnaldum kijkt vol vertrouwen uit naar de ontmoeting met AZ van komende zondag. De middenvelder van Feyenoord is er mede door de goede resultaten van zijn ploeg in de laatste weken van overtuigd dat de fiere koploper ‘te pakken’ is.
‘Het vertrouwen is terug’
“We hebben de laatste twee wedstrijden gewonnen, dus ik geloof dat het met die wedstrijd tegen AZ ook wel goed komt. Eigenlijk heb ik altíjd het gevoel dat we kunnen winnen. Of we nou tegen ajax, Heerenveen of Volendam moeten, of tegen AZ. Dat is natuurlijk een goede tegenstander, maar we hoeven zeker niet van ze te verliezen. Zeker niet, nu bij ons het vertrouwen terug is.”
Feyenoord moet tegen AZ de geschorste aanvoerder Giovanni van Bronckhorst en de geblesseerde Jon Dahl Tomasson missen. “Dat is jammer, maar ik ga er vanuit dat de jongens die in hun plaats zullen spelen óók hun best zullen doen,” zegt Wijnaldum. “Dan moet het wel goed komen.”
quote:Feyenoord @ 17-03-2009 21:19 quote dit bericht
Zo goed speelt AZ niet net zoals psv afgelopen jaren telkens zakelijke 1-0 ovewinning. Hopelijk wordt het een mooie sportieve wedstrijd. Wijnaldum is de grootste talent van Nederland Schaars word nooit aanvoerder van oranje zo goed is ie niet
Maar ik blijf er bij, Twente krijgt de 4 moeilijkste tegenstanders nog (top 6 minus zichzelf minus PSV). AZ nog 3. Ajax ook nog 3 meen ik, dat kunnen ze nooit allemaal winnen ook.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
't kan zomaar. Maar AZ moet natuurlijk gewoon keihard winnen thuis, niet te overmoedig worden. Stel dat AZ 3x verliest en Twente blijft winnen, dan sta je nog maar 2 punten voor, en dan is het bij de volgende verliespartij dag-dag schaal.
Dus, gewoon geconcentreerd blijven spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |