heb de hele week al geen foldersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Folders kun je in het park dumpen, met post word het toch wat lastiger
Heldquote:
Volgens mij valt het aanpassen van prima TT's niet in je takenpakket als modje, maar vooruitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Het_hupt het volgende:
TT aangepast
Waar we in de late uurtjes Keeley Hazell adoreren...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
wat was de TT dan?
[..]
heb de hele week al geen folders
FLORIAN.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgens mij valt het aanpassen van prima TT's niet in je takenpakket als modje, maar vooruit
laat je dat Appel?quote:
Een weekend maar?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat je dat Appel?
of is je wens zo sterk een weekend lang niet te kunnen posten?
jah, huilende Paul bij FA's enzoquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat je dat Appel?
of is je wens zo sterk een week lang niet te kunnen posten?
Overtreed plaatjes posten in een SC de policy dan? Neen, niet banbaar dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat je dat Appel?
Oh nee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Overtreed plaatjes posten in een SC de policy dan? Neen, niet banbaar dus.
Hoi Appelsjap
Als kutuser kun je ook een ban krijgen zonder de policy te overtredenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoi Appelsjap
provoceren ook niet, maar levert wel nootjes opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoi Appelsjap
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat je dat Appel?
Dat dus, Snakey is wel slim genoeg om me daarvoor niet te bannen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoi Appelsjap
en dat dusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Als kutuser kun je ook een ban krijgen zonder de policy te overtreden
ja maar Mike welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, Snakey is wel slim genoeg om me daarvoor niet te bannen.
Snakey > Mikequote:
Waarom slim genoeg?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, Snakey is wel slim genoeg om me daarvoor niet te bannen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef murp het volgende:
dit is echt de enige SC topic reeks die zoo zielig lopen te doen, ga lekker SC'en met elkaar, negeer diegene die je niet mag en ga lekker met de users SCen waarmee je wil....
en als je dan effe moet scrollen van een pic, so be it
*Block*quote:
Jij?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er al lid van PowNED
Jah, na 10 uur 's avonds provocatorquote:
Met plezier!quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Als je weet dat hier vrouwen gepost worden moet je hier maar niet komen 'op je werk'.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jah, na 10 uur 's avonds provocator
er zijn mensen die op hun werk FOK!ken en die krijgen je lelijke wijven ook te zien
ik kan je plaatjes ook edittenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als je weet dat hier vrouwen gepost worden moet je hier maar niet komen 'op je werk'.
'Op mijn werk' ga ik toch ook niet in B&H kijken..
wil dat dan zeggen dat hij dan eigenlijk een ban van 3 dagen had?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat je dat Appel?
* Ezechielk meldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jah, na 10 uur 's avonds provocator
er zijn mensen die op hun werk FOK!ken en die krijgen je lelijke wijven ook te zien
Dat kan ja. Maar misschien moet je eerst even die hand uit je broek halen en een cursusje modereren volgenquote:
Jammer dat je het ziet als je dat doet, anders had je een goatse kunnen plaatsen en had hij een ban aan ijn broekquote:
of je denkt even aan je mede-users en je houdt het gewoon beperktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als je weet dat hier vrouwen gepost worden moet je hier maar niet komen 'op je werk'.
'Op mijn werk' ga ik toch ook niet in B&H kijken..
zomaar even een suggestie hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar misschien moet je eerst even die hand uit je broek halen en een cursusje modereren volgen
Zeg dat nou niet, straks heb je keeley in alle GC SC'squote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
of je denkt even aan je mede-users en je houdt het gewoon beperkt
In GC hebben we eenzelfde uservriendelijke policy in de SC's.wel zo prettig voor iedereen
lol als dat zou kunnen had Florian al n permban gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jammer dat je het ziet als je dat doet, anders had je een goatse kunnen plaatsen en had hij een ban aan ijn broek
Mee eens, was ook maar een brainfart die uit mijn vingers kwam rollen ')quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol als dat zou kunnen had Florian al n permban gehad
zonder gekheid nu, nee gelukkig kan dat niet, en zijn dingen die je niet moet willen
hoe oud ben jij eik?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef Paul het volgende:
Ik zie dat ik al weer veel ben genoemd dus hier ga ik maar ff posten
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef Paul het volgende:
Ik zie dat ik al weer veel ben genoemd dus hier ga ik maar ff posten
Dat komt omdat jouw persoonlijke mening veel te veel terugkomt in je moderaties. Wellicht moet je wat meer in helikopterview en via de policy kijken wat wel en niet mag, en niet alles doen naar eigen ingeving. Gewoon een suggestie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol als dat zou kunnen had Florian al n permban gehad
dus de plaatjes achter een spoiler is geen goed plan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat jouw persoonlijke mening veel te veel terugkomt in je moderaties. Wellicht moet je wat meer in helikopterview en via de policy kijken wat wel en niet mag, en niet alles doen naar eigen ingeving. Gewoon een suggestie.
wat jij van mij vindt zal me de kont roestenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat jouw persoonlijke mening veel te veel terugkomt in je moderaties. Wellicht moet je wat meer in helikopterview en via de policy kijken wat wel en niet mag, en niet alles doen naar eigen ingeving. Gewoon een suggestie.
Jawel. Maar het gaat hier niet over mij hoor. Ik hoef geen plaatjes te posten. Maar als Appelsjap normaal aan mij vraagt "heb je nog wat plaatjes" (hetgeen ik niet wilde posten, aangezien ik zelf ook op werk zit) en H_H gelijk zegt "wil je soms een ban", dan vind ik dat niet normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dus de plaatjes achter een spoiler is geen goed plan?
Users horen ook naar mods te luisteren, maar dat doen ze ook niet. Als een user vaak niet luistert wil het er wel eens op gaan lijken dat het een persoonlijke vete wordt...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
mwah, jij doet er ook alles aan om de users hier te provocerenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar het gaat hier niet over mij hoor. Ik hoef geen plaatjes te posten. Maar als Appelsjap normaal aan mij vraagt "heb je nog wat plaatjes" (hetgeen ik niet wilde posten, aangezien ik zelf ook op werk zit) en H_H gelijk zegt "wil je soms een ban", dan vind ik dat niet normaal.
ik denk dat je het iets anders moet bekijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar het gaat hier niet over mij hoor. Ik hoef geen plaatjes te posten. Maar als Appelsjap normaal aan mij vraagt "heb je nog wat plaatjes" (hetgeen ik niet wilde posten, aangezien ik zelf ook op werk zit) en H_H gelijk zegt "wil je soms een ban", dan vind ik dat niet normaal.
het is PATATquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
de FRIET/patat discussie is nog interessanter als dat gezeur hier iedere keer
zeker als je in je achterhoofd houdt hoe Florian_ bv zoals gisteren in het GM loopt te trollen, daar op aangesproken wordt, en dan ff een linkje in de KLB SC dumpt om weer rellen uit te lokkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik denk dat je het iets anders moet bekijken.
hupt gaan heus geen ban aanvragen om een plaatje voor jou niet en voor appel ook niet.
maar het was wel duidelijk dat appel die reactie plaatste met maar 1 gedachte: provoceren
en na de waarschuwingen en rel van van de week vind ik hupt zijn reactie wel weer goed
Ik een linkje gepost? Kan ik me niet herinneren. Zoek even op aub.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zeker als je in je achterhoofd houdt hoe Florian_ bv zoals gisteren in het GM loopt te trollen, daar op aangesproken wordt, en dan ff een linkje in de KLB SC dumpt om weer rellen uit te lokken
lol waarom zou dat leuk zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
woehoe vanaaf het huis helemaal voor mij alleen![]()
Och, provoceren, provoceren. Het is maar internet hoor, en jullie nemen alles serieus. Hoe negatiever jullie op alles ingaan hoe aantrekkelijker het wordt voor "paultjuhhh-achtigen" om er tegenin te gaan. Neem nou Olep, met z'n "sterf" en "rot op" opmerkingen de hele dag door. Dat kun je toch niet serieus nemen? Het is eerder lachwekkend. Het is en blijft een SC, en plaatjes posten mag nou eenmaal. En als we echt de intentie hadden om te baggeren, hadden er nu al 20 naaktfoto's in dit topic gestaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
het was wel duidelijk dat appel die reactie plaatste met maar 1 gedachte: provoceren
geen vriendje dat alle aandacht en bier opeistquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol waarom zou dat leuk zijn?Toch gezelliger als er bijvoorbeeld vrienden zijn?
Jah oke maar daar heb ik zowieso geen last vanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
geen vriendje dat alle aandacht en bier opeist
geen kind want die gaat uit logeren
ja zal hem zo ff postenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik een linkje gepost? Kan ik me niet herinneren. Zoek even op aub.
dat bepaal ik altijd al dusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jah oke maar daar heb ik zowieso geen last vanBedenk me ineens wel een voordeel, je kunt zelf beslissen wat je gaat kijken op tv.
Jij bent lachwekkend, proberen te provoceren in een SC topic.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, provoceren, provoceren. Het is maar internet hoor, en jullie nemen alles serieus. Hoe negatiever jullie op alles ingaan hoe aantrekkelijker het wordt voor "paultjuhhh-achtigen" om er tegenin te gaan. Neem nou Olep, met z'n "sterf" en "rot op" opmerkingen de hele dag door. Dat kun je toch niet serieus nemen? Het is eerder lachwekkend. Het is en blijft een SC, en plaatjes posten mag nou eenmaal. En als we echt de intentie hadden om te baggeren, hadden er nu al 20 naaktfoto's in dit topic gestaan.
Dan hoop ik voor je zoon en vriend dat je niet van GTST houdtquote:
quote:
doe jij nooit hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Jij bent lachwekkend, proberen te provoceren in een SC topic.
gtst is wel grappig als je het geluid uitzet en de ondertiteling aan en je genoeg drank op hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je zoon en vriend dat je niet van GTST houdtwil me vriendin altijd zien als ik daar ben
Nee, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
[..]
doe jij nooit he![]()
[..]
gtst is wel grappig als je het geluid uitzet en de ondertiteling aan en je genoeg drank op hebt
dan is het goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet.
Ik post hier gewoon, zonder andere bedoelingen.
Oh die. Ja was ik weer vergeten. Dat is nou niet echt opruiend bedoeld overigens. Anders had ik er wel wat anders van gemaakt in de trant van "WHAHA DIE SUKKELS VAN DE ONZ SCquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[KLB SC #1032] Dis wan is voor mai hoombitsj Allure!
[..]
Olepquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Jij bent lachwekkend, proberen te provoceren in een SC topic.
maar je plaatst het wel degelijk met een intentie tot...........quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh die. Ja was ik weer vergeten. Dat is nou niet echt opruiend bedoeld overigens. Anders had ik er wel wat anders van gemaakt in de trant van "WHAHA DIE SUKKELS VAN DE ONZ SC![]()
![]()
"
Als jij dat denkt. Als ik wil rellen trommel ik gewoon de hele KLB SC op om te komen baggeren, hetgeen ik niet doe.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maar je plaatst het wel degelijk met een intentie tot...........
anders had je het niet gepost hoor
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
nou kinders lief spelen he![]()
* Huppelmuts gaat rekeningen en boetes bezorgen![]()
en teringveel donald duckjes![]()
Da's wel een voordeel. Je kunt al die bladen lezen voordat je ze op de bus doetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
nou kinders lief spelen he![]()
* Huppelmuts gaat rekeningen en boetes bezorgen![]()
en teringveel donald duckjes![]()
Lijkt me niet want er zit toch altijd een plastic hoesje omheenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Da's wel een voordeel. Je kunt al die bladen lezen voordat je ze op de bus doetOf niet?
Lang niet altijd hoor, behalve als er een foldertje of presentje bij zitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me niet want er zit toch altijd een plastic hoesje omheen
oke zou kunnen. Bij de Donald Duck was dat toen in ieder geval wel en bij de VI die ik nou heb is dat ook het gevalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lang niet altijd hoor, behalve als er een foldertje of presentje bij zit
Heb je aan mij niet genoegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als jij dat denkt. Als ik wil rellen trommel ik gewoon de hele KLB SC op om te komen baggeren, hetgeen ik niet doe.
jep en dat net nu ik me verveelquote:
ik had al een zeer coole videoclip gepostquote:
dat zie ik jaquote:
Ik kan geen youtube kijken op m'n werkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik had al een zeer coole videoclip gepost
dan word het lastig ja. Moet je nog lang werken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan geen youtube kijken op m'n werk
Tot half 5quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dan word het lastig ja. Moet je nog lang werken?
Maar als je toch gewoon zit te Fok!ken kun je toch net zo goed naar huis gaan. Niemand die je zal missen toch?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar als je toch gewoon zit te Fok!ken kun je toch net zo goed naar huis gaan. Niemand die je zal missen toch?
Heeft murp dat UI gemaakt? Want ik zat even naar de link te kijken en je komt dan in een lijst met afbeeldingen van murp toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel
En ik ben ondertussen gewoon bezig
Jep. Weet ook niet hoe ik er bij gekomen ben, was een oude ava die ik nog ergens gebruikte.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heeft murp dat UI gemaakt? Want ik zat even naar de link te kijken en je komt dan in een lijst met afbeeldingen van murp toch?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:45 schreef appelsjap het volgende:
spoilers goed plan! Dan zien de mensen op het werk ook niets.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sjonge jonge, wat een actieve SC.
quote:
quote:
Hoe kan jij mensen ignoren terwijl je niet eens een abbo hebt?quote:
Mwah, het gaat zo langzaam... Het leek bijna een gefaald topic. En gefaalde topics zakken weg of, als er een modje post, krijgen ze een slotje.quote:
nja we kunnen een bagger topic openen, en afspreken met hupt dat ie ff reageert, ons twee laat reageren en dan pas het topic sluit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Mwah, het gaat zo langzaam... Het leek bijna een gefaald topic. En gefaalde topics zakken weg of, als er een modje post, krijgen ze een slotje.
Maar ja, ik wil wel graag een post na een slotje posten
Eenmalig is niet meer bijzonderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nja we kunnen een bagger topic openen, en afspreken met hupt dat ie ff reageert, ons twee laat reageren en dan pas het topic sluit.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Eenmalig is niet meer bijzonderIk heb zelfs een keer een slotje gezet
Ik ook wel, dat is niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Ludo kijk eens naar mijn UIquote:
Frauen regieren die Weltquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Wow, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Eenmalig is niet meer bijzonderIk heb zelfs een keer een slotje gezet
Care, vergeet het niet op je CV te zetten.quote:
Nou ik zou er best een nachtelijke wandeling mee willen maken.....quote:
quote:
wij mods zitten onder de radarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe kan jij mensen ignoren terwijl je niet eens een abbo hebt?
Nou post eens wat jij mooi vindt dan, als je Adriana niet mooi vindt weet ik t ook niet meer.quote:
murp leuk UIquote:
nee, PS en een gif animatorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
murp leuk UIIk neem aan dat je dat met flash maakt of niet?
oke en geeft dat ook een betere kwaliteit dan in flash als .gif exporteren?quote:
jah dat had ik vanmiddag al gezien toen ik naar de url van ezechielk zijn plaatje keekquote:
nou, das allemaal met gif maker gemaakt en heb geen enig idee hoe je met flash moet werkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jah dat had ik vanmiddag al gezien toen ik naar de url van ezechielk zijn plaatje keekheb even door je verzameling heen gekeken.
Wat ik bij mijn UI gedaan heb is gewoon op een tijdbalk een bepaald aantal frames pakken en dan kun je zelf bepalen wat er per frame te zien moet zijn. En die bewegingen doe je door een beginpunt aan te geven en dan een paar frames verder een eindpunt en in die tijd beweegt het plaatje daarheen dus. Is dat bij een gif animator anders dan?quote:
bij een gif animator kan je eigenlijk alleenplaatjes achter elkaar plakken met een paar grappige overgangen.. verder niet echt..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat ik bij mijn UI gedaan heb is gewoon op een tijdbalk een bepaald aantal frames pakken en dan kun je zelf bepalen wat er per frame te zien moet zijn. En die bewegingen doe je door een beginpunt aan te geven en dan een paar frames verder een eindpunt en in die tijd beweegt het plaatje daarheen dus. Is dat bij een gif animator anders dan?
ik heb mn kruik, das pas gifquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:53 schreef Het_hupt het volgende:
ik dacht dat je stoned was murp, toen je die GIF maker opstarte
Adobe Flash CS3 gebruik ik. Ik heb er ooit op school les over gehad en toen heb ik het vrij snel geleerd. De basis dingen zijn aan de hand van tutorials wel snel te leren denk ik. Maar je kunt er ook hele websites mee maken bijvoorbeeld maar dat is wel een stuk moeilijker. Dat zou mij niet lukken in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:55 schreef murp het volgende:
[..]
bij een gif animator kan je eigenlijk alleenplaatjes achter elkaar plakken met een paar grappige overgangen.. verder niet echt..
welk proggie gebruik je dan en is het moeilijk?
met 1 of ander likeurquote:
lijkt het een beetje op Photoshop? dat ken ik nml welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Adobe Flash CS3 gebruik ik. Ik heb er ooit op school les over gehad en toen heb ik het vrij snel geleerd. De basis dingen zijn aan de hand van tutorials wel snel te leren denk ik. Maar je kunt er ook hele websites mee maken bijvoorbeeld maar dat is wel een stuk moeilijker. Dat zou mij niet lukken in ieder geval.
Jij noemt mij een autist?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:48 schreef Het_hupt het volgende:
zitten een autist en een Paul kloon hier toch lelijke wijven te posten zeg
dat menu'tje aan de linkerkant lijkt er wel op ja maar verder niet echt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:08 schreef murp het volgende:
lijkt het een beetje op Photoshop? dat ken ik nml wel
Verre van.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:08 schreef murp het volgende:
[..]
met 1 of ander likeur
[..]
lijkt het een beetje op Photoshop? dat ken ik nml wel
Aldus het boefje op 4chan.quote:"When I'm going to school tomorrow I'm going to shoot some people dead. Look in the new for a school shooting in the city Breda in The Netherlands. And remember me, because I will beat Chu's Highscore."
oeijoeij dat ga ik dus maar nooit voor de lol zeggen komt straks yvonne bij me op de stoep + agentenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aldus het boefje op 4chan.
ohquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat menu'tje aan de linkerkant lijkt er wel op ja maar verder niet echt.
leuke gozerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
paul wat ben je toch een boefjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef Paul het volgende:
[..]
oeijoeij dat ga ik dus maar nooit voor de lol zeggen komt straks yvonne bij me op de stoep + agenten
Hier zouden we zoiets meteen deleten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef Paul het volgende:
[..]
oeijoeij dat ga ik dus maar nooit voor de lol zeggen komt straks yvonne bij me op de stoep + agenten
Maar wel doorgeven aan de politie neem ik aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier zouden we zoiets meteen deleten.
Als we het serieus nemen wel ja,quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar wel doorgeven aan de politie neem ik aan
Doet me denken aan iets wat vroeger was gebeurd met een meisje die zei dat ze zelfmoord wou plegen ofzo weet niet meer wat het was dat zei yvonne toen in dat interview op dat filmpje over Fok een aantal jaar geledenquote:
Jewel hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat het linkje niet meer werkt trouwens.
Werkt wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat het linkje niet meer werkt trouwens.
Ik had het over het 4chan linkje dat is afgebeeld.quote:
ik heb het nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:43 schreef Paul het volgende:
De newbies kennen hem misschien nog niet eens
"Das toch zielig!"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:43 schreef Paul het volgende:
De newbies kennen hem misschien nog niet eens
ik zeg 1 ding: paulquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
Is het hier nou leuker dan in de KLB SC?
Als je van zwaaien en lief doen houdt misschien wel ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
Is het hier nou leuker dan in de KLB SC?
Waarom kom je dan niet lekker je tijd verdoen in KLBquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je van zwaaien en lief doen houdt misschien wel ja.
heeft jezus dat gedaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar heeft jezus toch ff mooi voor gezorgd he
Dat doe ik ook met enige regelmaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom kom je dan niet lekker je tijd verdoen in KLB
Haha, is dat Yvonne in het begin. Ziet er erg aardig uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:38 schreef Paul het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762&hl=nl deze
Yep dat is drquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:11 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Haha, is dat Yvonne in het begin. Ziet er erg aardig uit.
Ik zag dit net op t nieuws ja, op 4chanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
* Huppelmuts hangt de vlag uit, slingers aan de muren, blaast de ballonnen op en zet het bier op ijsquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts hangt de vlag uit, slingers aan de muren, blaast de ballonnen op en zet het bier op ijs
HUPT IS TERUGGGGGG![]()
![]()
![]()
ik mag niet enthousiast doen?quote:
Bier!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts hangt de vlag uit, slingers aan de muren, blaast de ballonnen op en zet het bier op ijs
HUPT IS TERUGGGGGG![]()
![]()
![]()
Huppelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HUPT IS TERUGGGGGG![]()
![]()
![]()
Heb je hulp nodig?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef WurM het volgende:
Er zit een kriebel in mijn neus en ik krijg m er maar niet uit.
ik heb wel een vuist voor jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Je mag wel een handje helpen ja. Of een vinger.
ik heb het vaker gedaan jahquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:01 schreef GGMM het volgende:
Ik laat het over aan Murp, die lijkt het onder controle te hebben.
die heeft het idd in de "vingers"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:01 schreef GGMM het volgende:
Ik laat het over aan Murp, die lijkt het onder controle te hebben.
Haha en terechtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:05 schreef murp het volgende:
[..]
had ik ook gisteren, klootzak zoals ik ben , ben ik toch op bezoek gegaan
Wehe hadden ze je eruit gekicked?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:07 schreef murp het volgende:
[..]
ik kreeg 1 bakkie koffie en was binnen een half uur alweer buiten
De hint kwam dus wel aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:11 schreef murp het volgende:
[..]
ja, en 20 minuten geprobeerd mij weg te kijken
Pwnd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:18 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik stond op om mn broek goed te doen, gaven ze me opeens een hand en zeiden doei
heel gemeen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
dus ik eerst nog mn schoenen weer aan doen, kreeg ik die dubbele knoop er niet uit...
stamp jij overal naar binnen met je schoenen aan dan?quote:
nee, dit zijn ook foto's van justitie zelfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heel gemeen hoor![]()
mag je wel foto's maken van de bajes?
Ik loop niet in de modderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
stamp jij overal naar binnen met je schoenen aan dan?
hmm en de straatstenen zijn uiteraard extreem schoonquote:
ja, weet je hoe onbeschoft het is je sokken te laten zien en als het vies wordt dan ruimt de meid het wel weer opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
stamp jij overal naar binnen met je schoenen aan dan?
In Amersfoort wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hmm en de straatstenen zijn uiteraard extreem schoon
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, weet je hoe onbeschoft het is je sokken te laten zien en als het vies wordt dan ruimt de meid het wel weer op
Nou ik denk dat het hygienischer is dat ik mijn schoenen aan houd dan uit doequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hmm en de straatstenen zijn uiteraard extreem schoon
ik maak alles in de cel wat gesloopt kan worden.. en dat is heel veelquote:
quote:
Dan heb je het volgens mij stukken drukker dan dat t er op de foto's uitziet ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:26 schreef murp het volgende:
[..]
ik maak alles in de cel wat gesloopt kan worden.. en dat is heel veel
soms zitten de muren onder het bloed en/of stront en is ligt echt alles over de grond, TV helemaal aan gruis matras weg en WC met de wastafel tot aan de grond verwijderd
Je bent gevangenisbouwvakkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:26 schreef murp het volgende:
[..]
soms zitten de muren onder het bloed en/of stront en is ligt echt alles over de grond, TV helemaal aan gruis matras weg en WC met de wastafel tot aan de grond verwijderd
Klinkt leuk, dan kun je nog beter bij de plantsoendienst werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:26 schreef murp het volgende:
[..]
ik leg tuinen aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkt leuk, dan kun je nog beter bij de plantsoendienst werken.
Maar je werkt toch niet bij de gemeente hè?quote:
iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan krijg je het nu vast weer druk met de lente voor de deur?
Ziet er netjes uit, maak je ook fonteintjesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:40 schreef Het_hupt het volgende:
wat werk van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in die eerste foto zie ik toch een fontein staan hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, maak je ook fonteintjes
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je het volgens mij stukken drukker dan dat t er op de foto's uitziet ja.
bijna, ik zit bij de TDquote:
Oh dat herkende ik er niet inquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
in die eerste foto zie ik toch een fontein staan hoor
Jij ook weer terug?quote:
Hoi kloon.quote:
Mocht je willenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:01 schreef appeltjap het volgende:
Met appelsjap is t altijd kruipgarantie
oh, helemaal niets, maar ik hoor dat je daarmee ook een beetje kan aanklooien ( avatars maken enzo)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Murp, wat moet je eigenlijk maken in Flash?
Dan moet je hem alsnog exporteren als animated gif. Niet bepaald boeiend dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:54 schreef murp het volgende:
[..]
oh, helemaal niets, maar ik hoor dat je daarmee ook een beetje kan aanklooien ( avatars maken enzo)
Mocht ik onverhoopt de lapo hebben, ik open géén nieuwe. Kutwerk.quote:
ah okquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan moet je hem alsnog exporteren als animated gif. Niet bepaald boeiend dus.
sorry hup, maar ik zou er nog niet dood gevondne willen worden, wat kil en saai en emotielossquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:40 schreef Het_hupt het volgende:
wat werk van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wanneer kom je mijn tuin doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:40 schreef Het_hupt het volgende:
wat werk van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tjs, wie betaald, die bepaaldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry hup, maar ik zou er nog niet dood gevondne willen worden, wat kil en saai en emotieloss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |