ik had al een zeer coole videoclip gepostquote:
dat zie ik jaquote:
Ik kan geen youtube kijken op m'n werkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik had al een zeer coole videoclip gepost
dan word het lastig ja. Moet je nog lang werken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan geen youtube kijken op m'n werk
Tot half 5quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dan word het lastig ja. Moet je nog lang werken?
Maar als je toch gewoon zit te Fok!ken kun je toch net zo goed naar huis gaan. Niemand die je zal missen toch?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar als je toch gewoon zit te Fok!ken kun je toch net zo goed naar huis gaan. Niemand die je zal missen toch?
Heeft murp dat UI gemaakt? Want ik zat even naar de link te kijken en je komt dan in een lijst met afbeeldingen van murp toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel
En ik ben ondertussen gewoon bezig
Jep. Weet ook niet hoe ik er bij gekomen ben, was een oude ava die ik nog ergens gebruikte.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heeft murp dat UI gemaakt? Want ik zat even naar de link te kijken en je komt dan in een lijst met afbeeldingen van murp toch?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:45 schreef appelsjap het volgende:
spoilers goed plan! Dan zien de mensen op het werk ook niets.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sjonge jonge, wat een actieve SC.
quote:
quote:
Hoe kan jij mensen ignoren terwijl je niet eens een abbo hebt?quote:
Mwah, het gaat zo langzaam... Het leek bijna een gefaald topic. En gefaalde topics zakken weg of, als er een modje post, krijgen ze een slotje.quote:
nja we kunnen een bagger topic openen, en afspreken met hupt dat ie ff reageert, ons twee laat reageren en dan pas het topic sluit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Mwah, het gaat zo langzaam... Het leek bijna een gefaald topic. En gefaalde topics zakken weg of, als er een modje post, krijgen ze een slotje.
Maar ja, ik wil wel graag een post na een slotje posten
Eenmalig is niet meer bijzonderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nja we kunnen een bagger topic openen, en afspreken met hupt dat ie ff reageert, ons twee laat reageren en dan pas het topic sluit.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Eenmalig is niet meer bijzonderIk heb zelfs een keer een slotje gezet
Ik ook wel, dat is niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Ludo kijk eens naar mijn UIquote:
Frauen regieren die Weltquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Wow, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Eenmalig is niet meer bijzonderIk heb zelfs een keer een slotje gezet
Care, vergeet het niet op je CV te zetten.quote:
Nou ik zou er best een nachtelijke wandeling mee willen maken.....quote:
quote:
wij mods zitten onder de radarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe kan jij mensen ignoren terwijl je niet eens een abbo hebt?
Nou post eens wat jij mooi vindt dan, als je Adriana niet mooi vindt weet ik t ook niet meer.quote:
murp leuk UIquote:
nee, PS en een gif animatorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
murp leuk UIIk neem aan dat je dat met flash maakt of niet?
oke en geeft dat ook een betere kwaliteit dan in flash als .gif exporteren?quote:
jah dat had ik vanmiddag al gezien toen ik naar de url van ezechielk zijn plaatje keekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |