ik maak alles in de cel wat gesloopt kan worden.. en dat is heel veelquote:
quote:
Dan heb je het volgens mij stukken drukker dan dat t er op de foto's uitziet ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:26 schreef murp het volgende:
[..]
ik maak alles in de cel wat gesloopt kan worden.. en dat is heel veel
soms zitten de muren onder het bloed en/of stront en is ligt echt alles over de grond, TV helemaal aan gruis matras weg en WC met de wastafel tot aan de grond verwijderd
Je bent gevangenisbouwvakkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:26 schreef murp het volgende:
[..]
soms zitten de muren onder het bloed en/of stront en is ligt echt alles over de grond, TV helemaal aan gruis matras weg en WC met de wastafel tot aan de grond verwijderd
Klinkt leuk, dan kun je nog beter bij de plantsoendienst werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:26 schreef murp het volgende:
[..]
ik leg tuinen aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkt leuk, dan kun je nog beter bij de plantsoendienst werken.
Maar je werkt toch niet bij de gemeente hè?quote:
iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan krijg je het nu vast weer druk met de lente voor de deur?
Ziet er netjes uit, maak je ook fonteintjesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:40 schreef Het_hupt het volgende:
wat werk van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in die eerste foto zie ik toch een fontein staan hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, maak je ook fonteintjes
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je het volgens mij stukken drukker dan dat t er op de foto's uitziet ja.
bijna, ik zit bij de TDquote:
Oh dat herkende ik er niet inquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
in die eerste foto zie ik toch een fontein staan hoor
Jij ook weer terug?quote:
Hoi kloon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |