heb de hele week al geen foldersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Folders kun je in het park dumpen, met post word het toch wat lastiger
Heldquote:
Volgens mij valt het aanpassen van prima TT's niet in je takenpakket als modje, maar vooruitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Het_hupt het volgende:
TT aangepast
Waar we in de late uurtjes Keeley Hazell adoreren...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
wat was de TT dan?
[..]
heb de hele week al geen folders
FLORIAN.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgens mij valt het aanpassen van prima TT's niet in je takenpakket als modje, maar vooruit
laat je dat Appel?quote:
Een weekend maar?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat je dat Appel?
of is je wens zo sterk een weekend lang niet te kunnen posten?
jah, huilende Paul bij FA's enzoquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat je dat Appel?
of is je wens zo sterk een week lang niet te kunnen posten?
Overtreed plaatjes posten in een SC de policy dan? Neen, niet banbaar dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat je dat Appel?
Oh nee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Overtreed plaatjes posten in een SC de policy dan? Neen, niet banbaar dus.
Hoi Appelsjap
Als kutuser kun je ook een ban krijgen zonder de policy te overtredenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoi Appelsjap
provoceren ook niet, maar levert wel nootjes opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoi Appelsjap
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat je dat Appel?
Dat dus, Snakey is wel slim genoeg om me daarvoor niet te bannen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoi Appelsjap
en dat dusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Als kutuser kun je ook een ban krijgen zonder de policy te overtreden
ja maar Mike welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, Snakey is wel slim genoeg om me daarvoor niet te bannen.
Snakey > Mikequote:
Waarom slim genoeg?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, Snakey is wel slim genoeg om me daarvoor niet te bannen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef murp het volgende:
dit is echt de enige SC topic reeks die zoo zielig lopen te doen, ga lekker SC'en met elkaar, negeer diegene die je niet mag en ga lekker met de users SCen waarmee je wil....
en als je dan effe moet scrollen van een pic, so be it
*Block*quote:
Jij?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er al lid van PowNED
Jah, na 10 uur 's avonds provocatorquote:
Met plezier!quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Als je weet dat hier vrouwen gepost worden moet je hier maar niet komen 'op je werk'.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jah, na 10 uur 's avonds provocator
er zijn mensen die op hun werk FOK!ken en die krijgen je lelijke wijven ook te zien
ik kan je plaatjes ook edittenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als je weet dat hier vrouwen gepost worden moet je hier maar niet komen 'op je werk'.
'Op mijn werk' ga ik toch ook niet in B&H kijken..
wil dat dan zeggen dat hij dan eigenlijk een ban van 3 dagen had?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat je dat Appel?
* Ezechielk meldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jah, na 10 uur 's avonds provocator
er zijn mensen die op hun werk FOK!ken en die krijgen je lelijke wijven ook te zien
Dat kan ja. Maar misschien moet je eerst even die hand uit je broek halen en een cursusje modereren volgenquote:
Jammer dat je het ziet als je dat doet, anders had je een goatse kunnen plaatsen en had hij een ban aan ijn broekquote:
of je denkt even aan je mede-users en je houdt het gewoon beperktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als je weet dat hier vrouwen gepost worden moet je hier maar niet komen 'op je werk'.
'Op mijn werk' ga ik toch ook niet in B&H kijken..
zomaar even een suggestie hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar misschien moet je eerst even die hand uit je broek halen en een cursusje modereren volgen
Zeg dat nou niet, straks heb je keeley in alle GC SC'squote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
of je denkt even aan je mede-users en je houdt het gewoon beperkt
In GC hebben we eenzelfde uservriendelijke policy in de SC's.wel zo prettig voor iedereen
lol als dat zou kunnen had Florian al n permban gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jammer dat je het ziet als je dat doet, anders had je een goatse kunnen plaatsen en had hij een ban aan ijn broek
Mee eens, was ook maar een brainfart die uit mijn vingers kwam rollen ')quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol als dat zou kunnen had Florian al n permban gehad
zonder gekheid nu, nee gelukkig kan dat niet, en zijn dingen die je niet moet willen
hoe oud ben jij eik?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef Paul het volgende:
Ik zie dat ik al weer veel ben genoemd dus hier ga ik maar ff posten
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef Paul het volgende:
Ik zie dat ik al weer veel ben genoemd dus hier ga ik maar ff posten
Dat komt omdat jouw persoonlijke mening veel te veel terugkomt in je moderaties. Wellicht moet je wat meer in helikopterview en via de policy kijken wat wel en niet mag, en niet alles doen naar eigen ingeving. Gewoon een suggestie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol als dat zou kunnen had Florian al n permban gehad
dus de plaatjes achter een spoiler is geen goed plan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat jouw persoonlijke mening veel te veel terugkomt in je moderaties. Wellicht moet je wat meer in helikopterview en via de policy kijken wat wel en niet mag, en niet alles doen naar eigen ingeving. Gewoon een suggestie.
wat jij van mij vindt zal me de kont roestenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat jouw persoonlijke mening veel te veel terugkomt in je moderaties. Wellicht moet je wat meer in helikopterview en via de policy kijken wat wel en niet mag, en niet alles doen naar eigen ingeving. Gewoon een suggestie.
Jawel. Maar het gaat hier niet over mij hoor. Ik hoef geen plaatjes te posten. Maar als Appelsjap normaal aan mij vraagt "heb je nog wat plaatjes" (hetgeen ik niet wilde posten, aangezien ik zelf ook op werk zit) en H_H gelijk zegt "wil je soms een ban", dan vind ik dat niet normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dus de plaatjes achter een spoiler is geen goed plan?
Users horen ook naar mods te luisteren, maar dat doen ze ook niet. Als een user vaak niet luistert wil het er wel eens op gaan lijken dat het een persoonlijke vete wordt...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
mwah, jij doet er ook alles aan om de users hier te provocerenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar het gaat hier niet over mij hoor. Ik hoef geen plaatjes te posten. Maar als Appelsjap normaal aan mij vraagt "heb je nog wat plaatjes" (hetgeen ik niet wilde posten, aangezien ik zelf ook op werk zit) en H_H gelijk zegt "wil je soms een ban", dan vind ik dat niet normaal.
ik denk dat je het iets anders moet bekijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar het gaat hier niet over mij hoor. Ik hoef geen plaatjes te posten. Maar als Appelsjap normaal aan mij vraagt "heb je nog wat plaatjes" (hetgeen ik niet wilde posten, aangezien ik zelf ook op werk zit) en H_H gelijk zegt "wil je soms een ban", dan vind ik dat niet normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |