echt van allesquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
maar zomaar even een stom idee:
Laten we er met zn allen gewoon lekker over ophouden![]()
murp:
van wat voor soort muziek hou jij eigenlijk?

Ouwehoeren net als in de andere sc'squote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef murp het volgende:
maar wat willen we eigenlijk met deze ONZ SC?

hee paul.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef Paul het volgende:
Zo naja de sc loopt weer een btje
Wat een leuk praatgroepje zijn wij toch he![]()
![]()

ja dat vroeg ik me dus een beetje af. Er zijn al heel veel zwamtopiques in ONZ. Dit lijkt op een verkapt KLB topicquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef murp het volgende:

Vertel dat even tegen Olep wil jequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jongens, waar gaaaaaat dit over
Relax, het is maar Fok

Lees de eerste 10 topics door. En bedenk je voortaan wat je wilt voordat je een reeks opent.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef murp het volgende:

nee dat is ook geen oplossingquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef Olep het volgende:
[..]
Dicht. Als er geen mods zijn om te modden, dicht.

Misschien moeten de paultjuhhh achtigen de calimero's/jankeballen eens negeren weet niet welke groep erger is in de SC hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erger me nergens aan. Ik wijs je er gewoon op dat je dom bezig bent maar je laat over je heen lopen als een zebrapad. Eerst zeggen dat het verboden is voor Paultjuhh-achtigen, dan moeten we ze gewoon negeren, doe ik dat niet, verwijder je de regel

dat is dus al 1 stemquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef Olep het volgende:
[..]
Dicht. Als er geen mods zijn om te modden, dicht.
mwoah, ik vind gewoon persoonlijk dat de SC voor iedereen mag zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erger me nergens aan. Ik wijs je er gewoon op dat je dom bezig bent maar je laat over je heen lopen als een zebrapad. Eerst zeggen dat het verboden is voor Paultjuhh-achtigen, dan moeten we ze gewoon negeren, doe ik dat niet, verwijder je de regel

Jij en Olep zijn nou wel heel dom tegen elkaar aan het doen btwquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vertel dat even tegen Olep wil jeHij reageert op elke reactie die hem niet aanstaat alsof hij net van de dokter heeft vernomen dat hij een kankergezwel heeft ter grote van een basketbal. Zoiets dus:
[ afbeelding ]

ja, dus, en?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vertel dat even tegen Olep wil jeHij reageert op elke reactie die hem niet aanstaat alsof hij net van de dokter heeft vernomen dat hij een kankergezwel heeft ter grote van een basketbal. Zoiets dus:
[ afbeelding ]

Waarom zou je hem dicht doen als er mensen zijn die het leuk vinden dan is er toch geen reden om hem te sluitenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:56 schreef murp het volgende:
[..]
dat is dus al 1 stem
[..]
mwoah, ik vind gewoon persoonlijk dat de SC voor iedereen mag zijn

Och, ik probeer hem gewoon te negeren, maar elke keer als ik post komt hij weer miepenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij en Olep zijn nou wel heel dom tegen elkaar aan het doen btw![]()
Hebben jullie ruzie achter de schermen ofzo dat jullie de hele dag ruzie maken

Ik ook. 'Paultjuhhh achtige' staat voor baggerusers, niet per se voor Paultjuhh zelf als hij normaal doet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:56 schreef murp het volgende:
[..]
dat is dus al 1 stem
[..]
mwoah, ik vind gewoon persoonlijk dat de SC voor iedereen mag zijn

quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef murp het volgende:
[..]
echt van alles
http://www.last.fm/user/murp1982

Jaaaaaa iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef murp het volgende:
dit is echt de enige SC topic reeks die zoo zielig lopen te doen, ga lekker SC'en met elkaar, negeer diegene die je niet mag en ga lekker met de users SCen waarmee je wil....
en als je dan effe moet scrollen van een pic, so be it

Je hebt gelijk ja, in andere SC (klb uitgezonderd) negeren ze die vele bier en tieten posters gewoon ja, terwijl ze daar ook constant zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef murp het volgende:
dit is echt de enige SC topic reeks die zoo zielig lopen te doen, ga lekker SC'en met elkaar, negeer diegene die je niet mag en ga lekker met de users SCen waarmee je wil....
en als je dan effe moet scrollen van een pic, so be it

5. de klb clan die hier kwam zieken << en daar is het eigenlijk mee mis gegaan niet eens met paulquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef Paul het volgende:
Ok ok je hebt nu dus een paar groepen
1. de paultjuhhh achtigen wat jullie noemen dus de mensen die maar wat ouwehoeren/baggeren
2. de jankeballen die de hele dag zitten te huilen van boehoe wat is het hier toch stom boehoe ik kom hier nooit meer
3. de mensen die hier komen en schrikken van waar ben ik nou in beland hihihi ons sc bestaat dat![]()
4. De modjes die de ene keer lachen en de andere keer verdrietig wenen om groep 1 tm 3![]()
![]()

Bedankt voor je analyse. Ga nu maar een leuke kleurplaat maken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef Paul het volgende:
Ok ok je hebt nu dus een paar groepen
1. de paultjuhhh achtigen wat jullie noemen dus de mensen die maar wat ouwehoeren/baggeren
2. de jankeballen die de hele dag zitten te huilen van boehoe wat is het hier toch stom boehoe ik kom hier nooit meer
3. de mensen die hier komen en schrikken van waar ben ik nou in beland hihihi ons sc bestaat dat![]()
4. De modjes die de ene keer lachen en de andere keer verdrietig wenen om groep 1 tm 3![]()
![]()

Kanker gaan gebruiken, je bent wel heel slim bezig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, ik probeer hem gewoon te negeren, maar elke keer als ik post komt hij weer miepen

Dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
5. de klb clan die hier kwam zieken << en daar is het eigenlijk mee mis gegaan niet eens met paul
paul was grappig want die dacht dan jeej ik mag in dit deel reageren en spontaan werd de OP aangepast

ik durf daar amper te posten, anders wordt ik weer door het bushokje getiefdquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
jullie zijn echt matig, allemaal
Kom es een dagje meelezen in de Eindhoven SC, dan leer je het wel

Jamaar lieverd, je vergeet even gemakkelijkheidshalve dat die SC's vaak in andere subfora staan. Dit is ONZ, onzin dus. Daar wordt het postgedrag dus op aangepast. Ik heb ook wel eens zin om serieus te posten, en dan ga ik lekker naar WGR SC of naar R&P. Jullie niet. Jullie posten alleen maar smileys en zeggen tien keer per dag hoi en doei tegen elkaar. Je zit in ONZ, vergeet dat nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja, in andere SC (klb uitgezonderd) negeren ze die vele bier en tieten posters gewoon ja, terwijl ze daar ook constant zijn.

Ok ik verhuis wel naar Eindhoven SCquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
jullie zijn echt matig, allemaal
Kom es een dagje meelezen in de Eindhoven SC, dan leer je het wel

"alsof hij net heeft vernomen", wat begrijp je daar niet aan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef Olep het volgende:
[..]
Kanker gaan gebruiken, je bent wel heel slim bezig.

doet dat pijn?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef murp het volgende:
[..]
ik durf daar amper te posten, anders wordt ik weer door het bushokje getiefd

quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jamaar lieverd, je vergeet even gemakkelijkheidshalve dat die SC's vaak in andere subfora staan. Dit is ONZ, onzin dus. Daar wordt het postgedrag dus op aangepast. Ik heb ook wel eens zin om serieus te posten, en dan ga ik lekker naar WGR SC of naar R&P. Jullie niet. Jullie posten alleen maar smileys en zeggen tien keer per dag hoi en doei tegen elkaar. Je zit in ONZ, vergeet dat niet

hallo ik deed positief over jou en daar lees je gewoon overheenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok ik verhuis wel naar Eindhoven SC
Wat jij wil

Je overdrijft, een klein beetje. En ONZ hoeft niet per se bagger te zijn hoor, dit was ooit een normaal subfora.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jamaar lieverd, je vergeet even gemakkelijkheidshalve dat die SC's vaak in andere subfora staan. Dit is ONZ, onzin dus. Daar wordt het postgedrag dus op aangepast. Ik heb ook wel eens zin om serieus te posten, en dan ga ik lekker naar WGR SC of naar R&P. Jullie niet. Jullie posten alleen maar smileys en zeggen tien keer per dag hoi en doei tegen elkaar. Je zit in ONZ, vergeet dat niet

Oh thx kusjequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hallo ik deed positief over jou en daar lees je gewoon overheen

nou niet meteen te familiair gaan doen hequote:

nee hoor, dat doen we bij iedereen. Beetje huiddikte testen enzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef murp het volgende:
[..]
ik durf daar amper te posten, anders wordt ik weer door het bushokje getiefd

waar komt dat bushokjes gebeuren eigenlijk vandaan?quote:

Deze gaat in m'n fotoboekquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Olep het volgende:
Paul, jij bent niet eens het probleem deze keer.

kan je dat wel aan olep?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Olep het volgende:
Paul, jij bent niet eens het probleem deze keer.

dat heb ik ook al tig keer gezegd lulhannesquote:

Om even terug te komen om deze reactie: graag!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
als ik een tietenpic post houden we dan met zn allen op?

echt?quote:

te laatquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Om even terug te komen om deze reactie: graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |