ohw maar wij moeten dat wel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef murp het volgende:
[..]
hé, ik ga niemand negeren_ jullie moeten een beetje ruggengraat kweken, een mod is geen politieagentje
dan haal ik dat nu weg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga een aanname doen en dan lachen, dan kom je hoogbegaafd over.![]()
Je kan ook normale regels opstellen natuurljk. 'verboden voor paultjuhh achtigen' in de OP zetten en dan zeggen dat we ze maar moeten negeren
vertel het ze hoe het vroeger gingquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof dat ik deze hele rel heb gemist, dus ik amuseer me kostelijk
Gozer als ik hier een week niet post praten jullie zelfs nog over me volgens mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga een aanname doen en dan lachen, dan kom je hoogbegaafd over.![]()
Je kan ook normale regels opstellen natuurljk. 'verboden voor paultjuhh achtigen' in de OP zetten en dan zeggen dat we ze maar moeten negeren
reeks?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, constant foto's posten is leuk.
Voordat jij hier was, was het een leuke SC.
jongens, waar gaaaaaat dit overquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Paul het volgende:
Florian heeft wel een btje gelijk ja
Maar Olep ontkent nog steeds dat hij anders doet tegenwoordig op fok
Maar goed![]()
Ik praat constant over jou jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Gozer als ik hier een week niet post praten jullie zelfs nog over me volgens mij
Ga eens een leuk onderwerp ofzo verzinnen. Naja van mij mag je over me praten hoor ik vind het wel lollig opzich
Je mag mij de schuld geven ik ben het gewendquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, aanzwetsen en gesellug doen endezulks, vroeger was er geen ruzie
open een topic in KLBquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaEen regel opstellen en als het dan toch gebeurd de regel verwijderen. goed bezig.
Had je reactie niet gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wil jij zo vriendelijk zijn om mij ook antwoord te geven
Klopt ja dat zei ik ook, jij en andere kunnen niets anders dan over mij praten de hele dag, zo een obsessiequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik praat constant over jou jaMet jou ga ik niet eens proberen een discussie te voeren, daar ben je gewoon simpelweg te dom voor.
ik ben al aan de likeur, dan ben ik sneller dronkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik telepatheer de alcohol wel door
You could use some
Incompetent.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaEen regel opstellen en als het dan toch gebeurd de regel verwijderen. goed bezig.
ik heb geen idee, ik trek me weinig aan van mensen die ik niet IRL ken eigenlijk, enzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag mij de schuld geven ik ben het gewend
als jij nou probeert om keeley af te wisselen (ik vind haar namelijk ook niet zo) dan zal ik minder zeiken over je plaatjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Had je reactie niet gezien.
Ik wil best minder Keeley posten als jullie daar vrolijk van worden. Maar ik doe het meestal als er al een aantal uur nauwelijks is gepost of om het nietszeggende post-opkrik-gedrag van bepaalde users te onderbreken.
gloekquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben al aan de likeur, dan ben ik sneller dronken
Dicht. Als er geen mods zijn om te modden, dicht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef murp het volgende:
maar wat willen we eigenlijk met deze ONZ SC?
Ik erger me nergens aan. Ik wijs je er gewoon op dat je dom bezig bent maar je laat over je heen lopen als een zebrapad. Eerst zeggen dat het verboden is voor Paultjuhh-achtigen, dan moeten we ze gewoon negeren, doe ik dat niet, verwijder je de regelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |