Eh, want?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Mongool. Ga je maar snel inlikken bij de FA's.

maar paul zit er diep in hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Olep het volgende:
[..]
Er is vast wel ruimte voor nog een paar mongolen,

negeren werkt veel beter dan happenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat je moet oprotten met die plaatjes.

Zegt wie? Ohja, die verbitterde droeftoeter genaamd Olepquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat je moet oprotten met die plaatjes steeds.

Kom op Het_Hupt, je bent mod, geen emouser. Jij hoort hier de baas te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
veel plezier hier bij de Paulachtigen hier

Keeley is redelijk naturel toch? Oh, en ze is begin 20, en heeft geen nepborsten etc.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef murp het volgende:
lekker een naturel lekker dingvind jij niet?

Oh, jij zuigt trouwens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zegt wie? Ohja, die verbitterde droeftoeter genaamd Olep

nee, dat ben ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef GGMM het volgende:
FF aan het teruglezen.
[..]
Kom op Het_Hupt, je bent mod, geen emouser. Jij hoort hier de baas te zijn.

tja, ze is gewoon te knap en dus nooit beschikbaar voor de normale manquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Keeley is redelijk naturel toch? Oh, en ze is begin 20, en heeft geen nepborsten etc.

koop een abbo en zet florian in het negeer lijstjequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, dat constante scrollen helpt wel.

ok okquote:

Of je gaat eens modden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef murp het volgende:
[..]
koop een abbo en zet florian in het negeer lijstje

nee, we maken hier een SC van net zoals GC en R&Pquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die 'je moet ze gewoon negeren' als advies geeft?

quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
ah, het is gelukkig wel des ONZs hier

NU SNAP IK HET!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef murp het volgende:
[..]
koop een abbo en zet florian in het negeer lijstje

quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef GGMM het volgende:
Gelezen.
Floran Paul en die andere lopen te baggeren en de mods zeggen 'negeren' en 'ik ben hier weg' Lekker staaltje modderen idd.

Ga eerst maar eens zoeken in de policy dan. Wat heb ik gepost dat niet mag in een reguliere SC?quote:

Perfecte samenvatting.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef GGMM het volgende:
Gelezen.
Floran Paul en die andere lopen te baggeren en de mods zeggen 'negeren' en 'ik ben hier weg' Lekker staaltje modderen idd.

Stelletje triestelingen, ik heb een iedeaal topic voor jullie:quote:

iedeaalquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
Stelletje triestelingen, ik heb een iedeaal topic voor jullie:
[R&P SC] Even schudden voor de smaak

Ga een aanname doen en dan lachen, dan kom je hoogbegaafd over.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:45 schreef murp het volgende:
[..]
wat wil je nou
het ontzeggen van de SC van een paar users?

hé, ik ga niemand negerenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
murp doe eens lief joh
gewoon negeren

wil jij zo vriendelijk zijn om mij ook antwoord te gevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef Florian_ het volgende:
Olep, je probeert het gewon iets te hard. Ik weet dat je modje wilt worden, maar met zo'n instelling wordt je de kutste die hier ooit heeft rondgelopen. Het gemiddelde gebagger hier, wordt je daar vrolijk van? De nietszeggende smileyregen en hoi/doei reacties? Als ik, paultjuhhh of die appelsjap niet posten blijft er niets van die hele SC van jullie over man. De enige reden dat je steeds loopt te janken is dat je mij niet mag. Prima, maar je moet niet met 2 maten metenAls H_H bijvoorbeeld een lekker wijf post ga je ook niet roepen dat het een mongool is en dat ie op moet flikkeren. Oh, en ik doe niets dat de policy overschrijdt.

okquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik drink m wel voor je op jeweets

Nee, constant foto's posten is leuk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef Florian_ het volgende:
Olep, je probeert het gewon iets te hard. Ik weet dat je modje wilt worden, maar met zo'n instelling wordt je de kutste die hier ooit heeft rondgelopen. Het gemiddelde gebagger hier, wordt je daar vrolijk van? De nietszeggende smileyregen en hoi/doei reacties? Als ik, paultjuhhh of die appelsjap niet posten blijft er niets van die hele SC van jullie over man. De enige reden dat je steeds loopt te janken is dat je mij niet mag. Prima, maar je moet niet met 2 maten metenAls H_H bijvoorbeeld een lekker wijf post ga je ook niet roepen dat het een mongool is en dat ie op moet flikkeren. Oh, en ik doe niets dat de policy overschrijdt.

ohw maar wij moeten dat wel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef murp het volgende:
[..]
hé, ik ga niemand negeren_ jullie moeten een beetje ruggengraat kweken, een mod is geen politieagentje

dan haal ik dat nu weg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga een aanname doen en dan lachen, dan kom je hoogbegaafd over.![]()
Je kan ook normale regels opstellen natuurljk. 'verboden voor paultjuhh achtigen' in de OP zetten en dan zeggen dat we ze maar moeten negeren

vertel het ze hoe het vroeger gingquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof dat ik deze hele rel heb gemist, dus ik amuseer me kostelijk

Gozer als ik hier een week niet post praten jullie zelfs nog over me volgens mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga een aanname doen en dan lachen, dan kom je hoogbegaafd over.![]()
Je kan ook normale regels opstellen natuurljk. 'verboden voor paultjuhh achtigen' in de OP zetten en dan zeggen dat we ze maar moeten negeren

reeks?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, constant foto's posten is leuk.
Voordat jij hier was, was het een leuke SC.

jongens, waar gaaaaaat dit overquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Paul het volgende:
Florian heeft wel een btje gelijk ja
Maar Olep ontkent nog steeds dat hij anders doet tegenwoordig op fok
Maar goed![]()

Ik praat constant over jou jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Gozer als ik hier een week niet post praten jullie zelfs nog over me volgens mij
Ga eens een leuk onderwerp ofzo verzinnen. Naja van mij mag je over me praten hoor ik vind het wel lollig opzich

Je mag mij de schuld geven ik ben het gewendquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, aanzwetsen en gesellug doen endezulks, vroeger was er geen ruzie

open een topic in KLBquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaEen regel opstellen en als het dan toch gebeurd de regel verwijderen. goed bezig.

Had je reactie niet gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wil jij zo vriendelijk zijn om mij ook antwoord te geven

Klopt ja dat zei ik ook, jij en andere kunnen niets anders dan over mij praten de hele dag, zo een obsessiequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik praat constant over jou jaMet jou ga ik niet eens proberen een discussie te voeren, daar ben je gewoon simpelweg te dom voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |