ja echtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wat een stom plaatje al niet kan doen
nee, alleen een labiele vette feeksquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef murp het volgende:
[..]
ja echt
ben je dan in real life zo'n schatje?
ja, ik zag het in je FoBo, nu ben ik nog bangerquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, alleen een labiele vette feeks
en terechtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik zag het in je FoBo, nu ben ik nog bangerik durf je niet eens tegen te spreken
He bah, snel wat antidotumquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, alleen een labiele vette feeks
ik ben ook ambtenaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
toch wel tof hoe je een bitch imago op kan bouwen zonder ooit een bitch te zijn
gelukkig is het m'n vak
wie is dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
He bah, snel wat antidotum![]()
[ afbeelding ]
oh, kutquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet meer, shit, ff profiel aanpassen
ik ben gewoon heel blijquote:
Mongool. Ga je maar snel inlikken bij de FA's.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
He bah, snel wat antidotum![]()
[ afbeelding ]
ik vind een vrouw veel mooier als ze laat zien dat ze beschikbaar is, niet die arrogante lekkere kutwijfen, die zien je niet eens staanquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij niet dan? Heb je poep in je ogen ofzo
is daar nog wel ruimte voor dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Mongool. Ga je maar snel inlikken bij de FA's.
Er is vast wel ruimte voor nog een paar mongolen,quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
is daar nog wel ruimte voor dan?
ik bedoel die paul is al zo ver ingelikt
een vrouw moet klasse uitstralen en sensualiteit en er moet iets aan de verbeelding over blijvenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
ik vind een vrouw veel mooier als ze laat zien dat ze beschikbaar is, niet die arrogante lekkere kutwijfen, die zien je niet eens staan
lekker een naturel lekker dingvind jij niet?
Eh, want?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Mongool. Ga je maar snel inlikken bij de FA's.
maar paul zit er diep in hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Olep het volgende:
[..]
Er is vast wel ruimte voor nog een paar mongolen,
negeren werkt veel beter dan happenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat je moet oprotten met die plaatjes.
Zegt wie? Ohja, die verbitterde droeftoeter genaamd Olepquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat je moet oprotten met die plaatjes steeds.
Kom op Het_Hupt, je bent mod, geen emouser. Jij hoort hier de baas te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
veel plezier hier bij de Paulachtigen hier
Keeley is redelijk naturel toch? Oh, en ze is begin 20, en heeft geen nepborsten etc.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef murp het volgende:
lekker een naturel lekker dingvind jij niet?
Oh, jij zuigt trouwens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zegt wie? Ohja, die verbitterde droeftoeter genaamd Olep
nee, dat ben ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef GGMM het volgende:
FF aan het teruglezen.
[..]
Kom op Het_Hupt, je bent mod, geen emouser. Jij hoort hier de baas te zijn.
tja, ze is gewoon te knap en dus nooit beschikbaar voor de normale manquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Keeley is redelijk naturel toch? Oh, en ze is begin 20, en heeft geen nepborsten etc.
koop een abbo en zet florian in het negeer lijstjequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, dat constante scrollen helpt wel.
ok okquote:
Of je gaat eens modden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef murp het volgende:
[..]
koop een abbo en zet florian in het negeer lijstje
nee, we maken hier een SC van net zoals GC en R&Pquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die 'je moet ze gewoon negeren' als advies geeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |