donderdag 12 maart 2009 @ 16:44quote:
Ik ookquote:
quote:
precies, ik zie wel dat ik een mailtje heb gehad maar ik kan het niet openenquote:
mijn hotmail doet het en die is lief ookquote:
ik kan heel serieus doen op msn hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam hotmail nodig kunnen hebben. Toch niet voor serieuze correspondentie hoop ik
jah toch wel. Email verkeer met docenten bijvoorbeeld. Heb wel een email adres van school maar dat is helemaal niks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam hotmail nodig kunnen hebben. Toch niet voor serieuze correspondentie hoop ik
Het is niet voor mij, maar voor m'n vriendin. Die heeft niet anders dan Hotmailquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Weet ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik kan heel serieus doen op msn hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar staat niksquote:
wel!quote:
Het is de dag en tijd van je registratie belhamelquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:22 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Daar staat niks
ik ben een kloon van niks?
Welquote:
hoe hard zat ze te vloekenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is niet voor mij, maar voor m'n vriendin. Die heeft niet anders dan Hotmail
* Huppelmuts slikt de woorden die ze wou zeggen maar weer inquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is de dag en tijd van je registratie belhamelIk ben geen FA, dus kan niet scannen...
Remlof, waar ben je als we je nodig hebben
blijft je juich toets hangen?quote:
Ja maar dit is veul irritanter.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze SC lijkt te veranderen in een juich SC ipv een zwaai SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |