* Huppelmuts slikt de woorden die ze wou zeggen maar weer inquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is de dag en tijd van je registratie belhamelIk ben geen FA, dus kan niet scannen...
Remlof, waar ben je als we je nodig hebben
blijft je juich toets hangen?quote:
Ja maar dit is veul irritanter.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze SC lijkt te veranderen in een juich SC ipv een zwaai SC.
Eens.quote:
Hardquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze SC lijkt te veranderen in een juich SC ipv een zwaai SC.
hoiquote:
Enginequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
Oh oh oh wat hebben we het weer gezellig.
je komt even mee knuffelen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
tsssquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is de dag en tijd van je registratie belhamelIk ben geen FA, dus kan niet scannen...
Remlof, waar ben je als we je nodig hebben
bij die gast van van de week die zei: ik zit op fok, kreeg iemand een rolberoerte van het lachenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:37 schreef -SG- het volgende:
Wahahah geweldig, Ik zit take me out te kijken. Krijgen ze een filmpje te zien. Ja ik speel WoW. Iedereen haakt af![]()
.
Zat er serieus iemand op FOK!?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij die gast van van de week die zei: ik zit op fok, kreeg iemand een rolberoerte van het lachen_!
Ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:39 schreef Paul het volgende:
Nou ik heb het even aangekeken de SC is nog bedroeviger geworden zonder mij
Dus hier ben ik weer
ja echtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wat een stom plaatje al niet kan doen
nee, alleen een labiele vette feeksquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef murp het volgende:
[..]
ja echt
ben je dan in real life zo'n schatje?
ja, ik zag het in je FoBo, nu ben ik nog bangerquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, alleen een labiele vette feeks
en terechtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik zag het in je FoBo, nu ben ik nog bangerik durf je niet eens tegen te spreken
He bah, snel wat antidotumquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, alleen een labiele vette feeks
ik ben ook ambtenaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
toch wel tof hoe je een bitch imago op kan bouwen zonder ooit een bitch te zijn
gelukkig is het m'n vak
wie is dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
He bah, snel wat antidotum![]()
[ afbeelding ]
oh, kutquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet meer, shit, ff profiel aanpassen
ik ben gewoon heel blijquote:
Mongool. Ga je maar snel inlikken bij de FA's.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
He bah, snel wat antidotum![]()
[ afbeelding ]
ik vind een vrouw veel mooier als ze laat zien dat ze beschikbaar is, niet die arrogante lekkere kutwijfen, die zien je niet eens staanquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij niet dan? Heb je poep in je ogen ofzo
is daar nog wel ruimte voor dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Mongool. Ga je maar snel inlikken bij de FA's.
Er is vast wel ruimte voor nog een paar mongolen,quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
is daar nog wel ruimte voor dan?
ik bedoel die paul is al zo ver ingelikt
een vrouw moet klasse uitstralen en sensualiteit en er moet iets aan de verbeelding over blijvenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
ik vind een vrouw veel mooier als ze laat zien dat ze beschikbaar is, niet die arrogante lekkere kutwijfen, die zien je niet eens staan
lekker een naturel lekker dingvind jij niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |