ik durf daar amper te posten, anders wordt ik weer door het bushokje getiefdquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
jullie zijn echt matig, allemaal
Kom es een dagje meelezen in de Eindhoven SC, dan leer je het wel
Jamaar lieverd, je vergeet even gemakkelijkheidshalve dat die SC's vaak in andere subfora staan. Dit is ONZ, onzin dus. Daar wordt het postgedrag dus op aangepast. Ik heb ook wel eens zin om serieus te posten, en dan ga ik lekker naar WGR SC of naar R&P. Jullie niet. Jullie posten alleen maar smileys en zeggen tien keer per dag hoi en doei tegen elkaar. Je zit in ONZ, vergeet dat nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja, in andere SC (klb uitgezonderd) negeren ze die vele bier en tieten posters gewoon ja, terwijl ze daar ook constant zijn.
Ok ik verhuis wel naar Eindhoven SCquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
jullie zijn echt matig, allemaal
Kom es een dagje meelezen in de Eindhoven SC, dan leer je het wel
"alsof hij net heeft vernomen", wat begrijp je daar niet aan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef Olep het volgende:
[..]
Kanker gaan gebruiken, je bent wel heel slim bezig.
doet dat pijn?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef murp het volgende:
[..]
ik durf daar amper te posten, anders wordt ik weer door het bushokje getiefd
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jamaar lieverd, je vergeet even gemakkelijkheidshalve dat die SC's vaak in andere subfora staan. Dit is ONZ, onzin dus. Daar wordt het postgedrag dus op aangepast. Ik heb ook wel eens zin om serieus te posten, en dan ga ik lekker naar WGR SC of naar R&P. Jullie niet. Jullie posten alleen maar smileys en zeggen tien keer per dag hoi en doei tegen elkaar. Je zit in ONZ, vergeet dat niet
hallo ik deed positief over jou en daar lees je gewoon overheenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok ik verhuis wel naar Eindhoven SC
Wat jij wil
Je overdrijft, een klein beetje. En ONZ hoeft niet per se bagger te zijn hoor, dit was ooit een normaal subfora.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jamaar lieverd, je vergeet even gemakkelijkheidshalve dat die SC's vaak in andere subfora staan. Dit is ONZ, onzin dus. Daar wordt het postgedrag dus op aangepast. Ik heb ook wel eens zin om serieus te posten, en dan ga ik lekker naar WGR SC of naar R&P. Jullie niet. Jullie posten alleen maar smileys en zeggen tien keer per dag hoi en doei tegen elkaar. Je zit in ONZ, vergeet dat niet
Oh thx kusjequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hallo ik deed positief over jou en daar lees je gewoon overheen
nou niet meteen te familiair gaan doen hequote:
nee hoor, dat doen we bij iedereen. Beetje huiddikte testen enzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef murp het volgende:
[..]
ik durf daar amper te posten, anders wordt ik weer door het bushokje getiefd
waar komt dat bushokjes gebeuren eigenlijk vandaan?quote:
Deze gaat in m'n fotoboekquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Olep het volgende:
Paul, jij bent niet eens het probleem deze keer.
kan je dat wel aan olep?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Olep het volgende:
Paul, jij bent niet eens het probleem deze keer.
dat heb ik ook al tig keer gezegd lulhannesquote:
Om even terug te komen om deze reactie: graag!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
als ik een tietenpic post houden we dan met zn allen op?
echt?quote:
te laatquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Om even terug te komen om deze reactie: graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |