ik had al een zeer coole videoclip gepostquote:
dat zie ik jaquote:
Ik kan geen youtube kijken op m'n werkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik had al een zeer coole videoclip gepost
dan word het lastig ja. Moet je nog lang werken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan geen youtube kijken op m'n werk
Tot half 5quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dan word het lastig ja. Moet je nog lang werken?
Maar als je toch gewoon zit te Fok!ken kun je toch net zo goed naar huis gaan. Niemand die je zal missen toch?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar als je toch gewoon zit te Fok!ken kun je toch net zo goed naar huis gaan. Niemand die je zal missen toch?
Heeft murp dat UI gemaakt? Want ik zat even naar de link te kijken en je komt dan in een lijst met afbeeldingen van murp toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel
En ik ben ondertussen gewoon bezig
Jep. Weet ook niet hoe ik er bij gekomen ben, was een oude ava die ik nog ergens gebruikte.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heeft murp dat UI gemaakt? Want ik zat even naar de link te kijken en je komt dan in een lijst met afbeeldingen van murp toch?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:45 schreef appelsjap het volgende:
spoilers goed plan! Dan zien de mensen op het werk ook niets.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sjonge jonge, wat een actieve SC.
quote:
quote:
Hoe kan jij mensen ignoren terwijl je niet eens een abbo hebt?quote:
Mwah, het gaat zo langzaam... Het leek bijna een gefaald topic. En gefaalde topics zakken weg of, als er een modje post, krijgen ze een slotje.quote:
nja we kunnen een bagger topic openen, en afspreken met hupt dat ie ff reageert, ons twee laat reageren en dan pas het topic sluit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Mwah, het gaat zo langzaam... Het leek bijna een gefaald topic. En gefaalde topics zakken weg of, als er een modje post, krijgen ze een slotje.
Maar ja, ik wil wel graag een post na een slotje posten
Eenmalig is niet meer bijzonderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nja we kunnen een bagger topic openen, en afspreken met hupt dat ie ff reageert, ons twee laat reageren en dan pas het topic sluit.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Eenmalig is niet meer bijzonderIk heb zelfs een keer een slotje gezet
Ik ook wel, dat is niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Ludo kijk eens naar mijn UIquote:
Frauen regieren die Weltquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Wow, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Eenmalig is niet meer bijzonderIk heb zelfs een keer een slotje gezet
Care, vergeet het niet op je CV te zetten.quote:
Nou ik zou er best een nachtelijke wandeling mee willen maken.....quote:
quote:
wij mods zitten onder de radarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe kan jij mensen ignoren terwijl je niet eens een abbo hebt?
Nou post eens wat jij mooi vindt dan, als je Adriana niet mooi vindt weet ik t ook niet meer.quote:
murp leuk UIquote:
nee, PS en een gif animatorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
murp leuk UIIk neem aan dat je dat met flash maakt of niet?
oke en geeft dat ook een betere kwaliteit dan in flash als .gif exporteren?quote:
jah dat had ik vanmiddag al gezien toen ik naar de url van ezechielk zijn plaatje keekquote:
nou, das allemaal met gif maker gemaakt en heb geen enig idee hoe je met flash moet werkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jah dat had ik vanmiddag al gezien toen ik naar de url van ezechielk zijn plaatje keekheb even door je verzameling heen gekeken.
Wat ik bij mijn UI gedaan heb is gewoon op een tijdbalk een bepaald aantal frames pakken en dan kun je zelf bepalen wat er per frame te zien moet zijn. En die bewegingen doe je door een beginpunt aan te geven en dan een paar frames verder een eindpunt en in die tijd beweegt het plaatje daarheen dus. Is dat bij een gif animator anders dan?quote:
bij een gif animator kan je eigenlijk alleenplaatjes achter elkaar plakken met een paar grappige overgangen.. verder niet echt..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat ik bij mijn UI gedaan heb is gewoon op een tijdbalk een bepaald aantal frames pakken en dan kun je zelf bepalen wat er per frame te zien moet zijn. En die bewegingen doe je door een beginpunt aan te geven en dan een paar frames verder een eindpunt en in die tijd beweegt het plaatje daarheen dus. Is dat bij een gif animator anders dan?
ik heb mn kruik, das pas gifquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:53 schreef Het_hupt het volgende:
ik dacht dat je stoned was murp, toen je die GIF maker opstarte
Adobe Flash CS3 gebruik ik. Ik heb er ooit op school les over gehad en toen heb ik het vrij snel geleerd. De basis dingen zijn aan de hand van tutorials wel snel te leren denk ik. Maar je kunt er ook hele websites mee maken bijvoorbeeld maar dat is wel een stuk moeilijker. Dat zou mij niet lukken in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:55 schreef murp het volgende:
[..]
bij een gif animator kan je eigenlijk alleenplaatjes achter elkaar plakken met een paar grappige overgangen.. verder niet echt..
welk proggie gebruik je dan en is het moeilijk?
met 1 of ander likeurquote:
lijkt het een beetje op Photoshop? dat ken ik nml welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Adobe Flash CS3 gebruik ik. Ik heb er ooit op school les over gehad en toen heb ik het vrij snel geleerd. De basis dingen zijn aan de hand van tutorials wel snel te leren denk ik. Maar je kunt er ook hele websites mee maken bijvoorbeeld maar dat is wel een stuk moeilijker. Dat zou mij niet lukken in ieder geval.
Jij noemt mij een autist?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:48 schreef Het_hupt het volgende:
zitten een autist en een Paul kloon hier toch lelijke wijven te posten zeg
dat menu'tje aan de linkerkant lijkt er wel op ja maar verder niet echt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:08 schreef murp het volgende:
lijkt het een beetje op Photoshop? dat ken ik nml wel
Verre van.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:08 schreef murp het volgende:
[..]
met 1 of ander likeur
[..]
lijkt het een beetje op Photoshop? dat ken ik nml wel
Aldus het boefje op 4chan.quote:"When I'm going to school tomorrow I'm going to shoot some people dead. Look in the new for a school shooting in the city Breda in The Netherlands. And remember me, because I will beat Chu's Highscore."
oeijoeij dat ga ik dus maar nooit voor de lol zeggen komt straks yvonne bij me op de stoep + agentenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aldus het boefje op 4chan.
ohquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat menu'tje aan de linkerkant lijkt er wel op ja maar verder niet echt.
leuke gozerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
paul wat ben je toch een boefjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef Paul het volgende:
[..]
oeijoeij dat ga ik dus maar nooit voor de lol zeggen komt straks yvonne bij me op de stoep + agenten
Hier zouden we zoiets meteen deleten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef Paul het volgende:
[..]
oeijoeij dat ga ik dus maar nooit voor de lol zeggen komt straks yvonne bij me op de stoep + agenten
Maar wel doorgeven aan de politie neem ik aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier zouden we zoiets meteen deleten.
Als we het serieus nemen wel ja,quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar wel doorgeven aan de politie neem ik aan
Doet me denken aan iets wat vroeger was gebeurd met een meisje die zei dat ze zelfmoord wou plegen ofzo weet niet meer wat het was dat zei yvonne toen in dat interview op dat filmpje over Fok een aantal jaar geledenquote:
Jewel hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat het linkje niet meer werkt trouwens.
Werkt wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat het linkje niet meer werkt trouwens.
Ik had het over het 4chan linkje dat is afgebeeld.quote:
ik heb het nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:43 schreef Paul het volgende:
De newbies kennen hem misschien nog niet eens
"Das toch zielig!"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:43 schreef Paul het volgende:
De newbies kennen hem misschien nog niet eens
ik zeg 1 ding: paulquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
Is het hier nou leuker dan in de KLB SC?
Als je van zwaaien en lief doen houdt misschien wel ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
Is het hier nou leuker dan in de KLB SC?
Waarom kom je dan niet lekker je tijd verdoen in KLBquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je van zwaaien en lief doen houdt misschien wel ja.
heeft jezus dat gedaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar heeft jezus toch ff mooi voor gezorgd he
Dat doe ik ook met enige regelmaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom kom je dan niet lekker je tijd verdoen in KLB
Haha, is dat Yvonne in het begin. Ziet er erg aardig uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:38 schreef Paul het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762&hl=nl deze
Yep dat is drquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:11 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Haha, is dat Yvonne in het begin. Ziet er erg aardig uit.
Ik zag dit net op t nieuws ja, op 4chanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |