Wehe hadden ze je eruit gekicked?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:07 schreef murp het volgende:
[..]
ik kreeg 1 bakkie koffie en was binnen een half uur alweer buiten
De hint kwam dus wel aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:11 schreef murp het volgende:
[..]
ja, en 20 minuten geprobeerd mij weg te kijken
Pwnd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:18 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik stond op om mn broek goed te doen, gaven ze me opeens een hand en zeiden doei
heel gemeen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
dus ik eerst nog mn schoenen weer aan doen, kreeg ik die dubbele knoop er niet uit...
stamp jij overal naar binnen met je schoenen aan dan?quote:
nee, dit zijn ook foto's van justitie zelfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heel gemeen hoor![]()
mag je wel foto's maken van de bajes?
Ik loop niet in de modderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
stamp jij overal naar binnen met je schoenen aan dan?
hmm en de straatstenen zijn uiteraard extreem schoonquote:
ja, weet je hoe onbeschoft het is je sokken te laten zien en als het vies wordt dan ruimt de meid het wel weer opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
stamp jij overal naar binnen met je schoenen aan dan?
In Amersfoort wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hmm en de straatstenen zijn uiteraard extreem schoon
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, weet je hoe onbeschoft het is je sokken te laten zien en als het vies wordt dan ruimt de meid het wel weer op
Nou ik denk dat het hygienischer is dat ik mijn schoenen aan houd dan uit doequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hmm en de straatstenen zijn uiteraard extreem schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |