Spul in afwasbakje doen en voor de deur van de schuldige zetten. Daarbij briefje doen met verzoek zsm af te wassen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Kuthuisgenoten die niet afwassen. Ik heb het eergisteren nog gedaan en nu is bijna alles alweer vies
.
Wel hoor!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:15 schreef Muis006 het volgende:
De titel van het vorige topic klopt trouwens niet
Dank je.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap Cyclechick en DaD! En noodgedwongen bij de Burger King eten zou ik ook een ramp vinden. Als ik patat ofzo wil eten, dan ga ik naar de snackbar hier in de buurt, die is tenminste écht lekker.
I'm with you, patat van een goede snackbar is veel lekkerder. Maar je hebt niet altijd de keuze, natuurlijk. 's Nachts op het station... Of op het vliegveld... Vind daar maar eens een goeie patatboerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap Cyclechick en DaD! En noodgedwongen bij de Burger King eten zou ik ook een ramp vinden. Als ik patat ofzo wil eten, dan ga ik naar de snackbar hier in de buurt, die is tenminste écht lekker.
Ik was in desperate need van iets warms, brood had ik al zat gehad gister. Ik had het allemaal zo mooi gepland, maar ja. Maandag heb ik weer zo'n dag, dan ga ik kijken of ik tussen de middag ergens iets voedzaams en warms kan krijgen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:22 schreef Liejannuh het volgende:
Volgende keer een lekkere salade of een broodje halen bij de AH to Go DaD!
Dat kan ik me ook weer voorstellen! Rot altijd van die lange dagen, je loopt eigenlijk altijd te klooien met je eten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was in desperate need van iets warms, brood had ik al zat gehad gister. Ik had het allemaal zo mooi gepland, maar ja. Maandag heb ik weer zo'n dag, dan ga ik kijken of ik tussen de middag ergens iets voedzaams en warms kan krijgen!
Da is met alles van de Mac zo. Oplossing: bestel iets bijzonders (zoals friet zonder zout, een hambo zonder uien, etc). Dan maken ze het apart voor je en is het wél warmquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef conleche het volgende:
De friet van de MacDo is alleen lekker als het net uit de frituur komt en gloeiend heet is en dat is 9 van de 10x niet zo, omdat ze dan al een poos liggen te rotten in zo'n warmhoudbak.
Wel als je lopend naar Belgie gaatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
That reminds me, ik moet binnenkort weer een keer de grens over om Belgische frieten te eten
Maar het onderwerp is niet echt slankverantwoord nu
Jawel hoor. Kan best. Maar niet te vaak en niet als tussendoortje. Als je af en toe een patje oid als maaltijd eet hoeft dat het afvallen helemaal niet in de weg te staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
That reminds me, ik moet binnenkort weer een keer de grens over om Belgische frieten te eten
Maar het onderwerp is niet echt slankverantwoord nu
Stimmtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da is met alles van de Mac zo. Oplossing: bestel iets bijzonders (zoals friet zonder zout, een hambo zonder uien, etc). Dan maken ze het apart voor je en is het wél warm
Doe ik altijd
quote:
Dat zou ik dan echt niet meer durven!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stimmtis ook het slimste om te doen
en dan kan je er, mocht je toch zout op je friet willen, gewoon losse zakjes zout bij vragen.
We krijgen wel vreemdere verzoeken hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat zou ik dan echt niet meer durven!
Ik ook. Díe patat vind ik dan wel weer lekker. Maar het moet dan ook wel echt in Belgie gebakken zijn. Belgische patat in Nederland smaakt neit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
zo fanatiek ben ik nou ook weer niet.
Tink: heb je natuurlijk ook helemaal gelijk in! En ik ben echt een sucker for Belgische frieten, met van die zure mayonaise
Ja precies! Belgische friet moet uit België komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Díe patat vind ik dan wel weer lekker. Maar het moet dan ook wel echt in Belgie gebakken zijn. Belgische patat in Nederland smaakt neit.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:43 schreef Muis006 het volgende:
En dan heb je nog de gemiddelde 5 lolbroeken per week die om een CB zonder kaas vragen.
Ja datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh mèn. De eerste twee keer is dat waarschijnlijk nog grappig
Gewoon doen hoor, je betaalt er toch voorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:48 schreef Phaidra het volgende:
Dat zijn wel aparte dingen ja!!![]()
Maar ik bedoelde meer dat als ik om patat zonder zout zou vragen, ik daarna niet om los zout ga vragen. Zeg dan gelijk dat je vers gebakken patat wil!
Wat kom je doen in Arnhem?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:25 schreef kaasplankje het volgende:
En vanavond moet ik naar Arnhem, ook met de trein! Dat is lang geleden.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja daten de klant vindt zichzelf dan reuze grappig.
Trouwens, ik heb mijn moeder geleerd wat de afkortingen zijn van alle producten (het duurt te lang om naar de keuken te roepen dat je een "filet o fish" wil) en toen we een keer door de drive reden, gebruikte ze al die afkortingen en ze kwam niet meer bijomdat ze zich zo incrowd voelde.
Beter voor jezelf zorgen lieve PF! Meer fruit! Meer groente! Meer slaap!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:49 schreef P.F het volgende:
M'n hele mond zit trouwens vol aftenHELP!
En ik heb honger maar eten is nu ronduit KUIT!
Ik sta vrijwel altijd aan de drive dus ik krijg er niks van meequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sowieso, klanten die zichzelf grappig vinden(hoewel dat verhaal van je moeder dan wel weer grappig is). Zo vermoeiend...
Ies dat ee kitsjin?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:49 schreef P.F het volgende:
Wie vroeg er ook alweer om een foto van de keuken die ik eergister heb gefurft?
[ afbeelding ]
Er komt nog wel een laag overheen!
Ikke!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:49 schreef P.F het volgende:
Heb ik geen last meer van sinds ik Paradontax gebruik.quote:M'n hele mond zit trouwens vol aftenHELP!
Ga naar de AH en haal iets dat niet kuit is.quote:En ik heb honger maar eten is nu ronduit KUIT!
Leuk PF! En aften zijn idd zeer KUIT! Er is weinig aan te doen helaas, maar wat zou kunnen helpen is spoelen met kamillethee en de aften aanstippen met zout (zout op je vinger doen en op de aften duwen). Het is even pijnlijk maar daarna voelt het een beetje verdoofd. Voor een uurtje ofzo. Ze genezen er niet sneller van helaas.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:49 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt nog wel een laag overheen!
We hadden tegen de 11 anderen verteld dat de muur rood zou wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Beter voor jezelf zorgen lieve PF! Meer fruit! Meer groente! Meer slaap!
Leuk kleurtje trouwens.
Hmpf. Ik heb er al op 1 gebeten. M'n wangen zijn dik en ik smaak naar pus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Leuk PF! En aften zijn idd zeer KUIT! Er is weinig aan te doen helaas, maar wat zou kunnen helpen is spoelen met kamillethee en de aften aanstippen met zout (zout op je vinger doen en op de aften duwen). Het is even pijnlijk maar daarna voelt het een beetje verdoofd. Voor een uurtje ofzo. Ze genezen er niet sneller van helaas.
Dat is véél te lang!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
[..]
We hadden tegen de 11 anderen verteld dat de muur rood zou wordenMaar dat dekte niet (ja rode verft niet dekt nie! Heb je 5 lagen nodig!) Dus wij o, oké. Doe dan maar groen
Ik eet groente!!! Gister 300 gram broccoli! Een enorm glas versgeperst sinaasappelsap + 2 vitamine pillen
Die dag daarvoor gemixte groente + pillen
En die dag daarvoor 500 gram spinazie + zelfgemaakte appelmoes + pillen
Grmbl. En ik slaap 10-11 uur per nacht
Geen vork in mijn aftenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ies dat ee kitsjin?
Dood aan aften! *torches and pitchforks*
Ja weet ik! Dan gaat mijn wekker om 7 uur. En dan zegt mijn innervoice. O dat is een foutje. blijf maar liggen. En dan is het opeens 11 uurquote:
Inderdaad. Skip meer slaap en vervang dat door meer sport in de buitenlucht.quote:
Ja, je moet daar echt mee oppassen. Als je stelselmatig te lang slaapt (dat is wel op de erg lange termijn overigens) kan je last krijgen van slaapapneu of narcolepsie. Te lang slapen zorgt er ook voor de je hersenen overdag sneller vermoeid raken omdat ze de inspanning teveel vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja weet ik! Dan gaat mijn wekker om 7 uur. En dan zegt mijn innervoice. O dat is een foutje. blijf maar liggen. En dan is het opeens 11 uur(Als ik wel opsta ben ik duizelig en wordt het zwart voor m'n ogen..)
Ik weet niet wat dit zijn maar deze staan al heel lang in m'n kastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Inderdaad. Skip meer slaap en vervang dat door meer sport in de buitenlucht.
Oh goed om te weten, ik heb er ook een handje van om belachelijk lang te slapen. Hoewel het nu net weer wat minder wordt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, je moet daar echt mee oppassen. Als je stelselmatig te lang slaapt (dat is wel op de erg lange termijn overigens) kan je last krijgen van slaapapneu of narcolepsie. Te lang slapen zorgt er ook voor de je hersenen overdag sneller vermoeid raken omdat ze de inspanning teveel vinden.
Je kan ook gewoon om 7 uur wakker worden, en dan nog een half uurtje of een uurtje in bed TV kijken. Als je dan opstaat is de duizeligheid ook weg.
Ooh dat verklaard, ik dacht al, ben ik nou gekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Geen vork in mijn aften
Ja! Maat dit is eigenlijk de woonkamer die je ziet, de keuken zie je niet want die is aan de andere kant (in mijn rug toen ik de foto nam)
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit zijn maar deze staan al heel lang in m'n kast![]()
! Het lijkt er op dat ik er mee kan sporten of zo
[ afbeelding ]
Don't mind the hair, het warme water is op/kwijt dus ik heb nog niet gedoucht..
Jouw hardloopschoenen zijn minder lelijk dan die van mijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik vind het een dodelijk saai onderwerp, maar ik heb vorig jaar een essay geschreven over narcolepsie met cataplexiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh goed om te weten, ik heb er ook een handje van om belachelijk lang te slapen. Hoewel het nu net weer wat minder wordt.
Wat bij mij nu helpt: Niet wekker om 8u zetten en dan om half 10 eruit, maar wekker om 7u zetten en dan MOET ik er voor 8u uit (07.59 meestal)
kijk, en die info komt zelfs nog van pasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind het een dodelijk saai onderwerp, maar ik heb vorig jaar een essay geschreven over narcolepsie met cataplexieomdat ik een origineel onderwerp wilde. Dat essay stelde niet veel voor verder, maar ik heb er wat info over slapen aan overgehouden en dat is wel handig
Nee joh, ik heb gewoon grote handen en een groot hoofd!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jouw hardloopschoenen zijn minder lelijk dan die van mijLucky bastard. Mijne lijken ook echt maat stoomboot terwijl ik normaal maat 38 heb, soms 38,5
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:07 schreef Muis006 het volgende:
En ik heb massive SOG vandaag! En één hand waarvan de huid te droog is, en één hand die helemaal glimt van de vaseline. Als de vaseline in de ene hand is ingetrokken, doe ik de andere handanders typt 't zo lastig.
Hahaha neequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat je forumverslaafd bent als...![]()
Ik ga er trouwens vandoor, ik ga m'nhuisje
opmeten!
Dat gezicht van jou erbij ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik word altijd duizelig en misselijk en astmaaanvallerig van sportenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Doe ze eens om je voeten, ga naar buiten en kijk wat er dan gebeurt
I call shotgun!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
Wat een patatpraat hier! Foei!![]()
Co, mag ik in je koffer?
Nou, serieus, dat zou ik heel leuk vinden!! Maar jij kan zeker niet vrij krijgen on such short notice hè??quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
Wat een patatpraat hier! Foei!![]()
Co, mag ik in je koffer?
Dan neem je Gerard Cox toch ook gewoon mee!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, serieus, dat zou ik heel leuk vinden!! Maar jij kan zeker niet vrij krijgen on such short notice hè??
Gooi ze gewoon wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:18 schreef progje het volgende:
zucht.. moet ik weer de hele dag de paaseitjes weerstaan die hier op het werk naast de koffie / thee automaat liggen
haha, ja hoe durven ze paaseitjes neer te zettenquote:
Ja dat kan prima! Ik zit daar vaak op het dakterras te schilderen en als het slecht weer is, op de logeerkamerverdieping, daar is ook een soort ateliertje met ezel en zo. En aan de eettafel zit ik vaak te tekenen. Dus eigenlijk overal wel mogelijk....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:18 schreef P.F het volgende:
Co, kan je eigenlijk schilderen in Frankrijk? Of is daar geen plaats voor?
jeej! (was t maar mn misterquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ga gewoon altijd naar Macs en BK's waar het heel druk is, op het station of midden in de stad ofzo, dan is alles nog redelijk vers.
Jeej, ik heb Kwak (en de mister) gemeet!
TVP trouwens want ik ga nu iets nuttigs doen.
Gelukkig! Want ik heb het er gewoon in gedaan! Geen idee hoe het werktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef kwakveense het volgende:
@ pf, ja je kunt wassen, het element in de wasmachine verwarmt het water.
Twee kip zes! (vriendinnetje en ik een poos lang als tagline gebruikt... met een surinaams accent....na een macdo bezoekje...)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja daten de klant vindt zichzelf dan reuze grappig.
Trouwens, ik heb mijn moeder geleerd wat de afkortingen zijn van alle producten (het duurt te lang om naar de keuken te roepen dat je een "filet o fish" wil) en toen we een keer door de drive reden, gebruikte ze al die afkortingen en ze kwam niet meer bijomdat ze zich zo incrowd voelde.
Als de koudwaterkraan stuk is, komt er dus geen water in je wasmachine en kun je niet wassen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
Gelukkig! Want ik heb het er gewoon in gedaan! Geen idee hoe het werkt
Het is ín een stadje! 4 km van zee. Dus mijn dagen zien er als volgt uit: ik sta op wanneer ik wakker word. Laat het hondje uit en ga brood halen en een krantje. Maak ontbijt en lees de krant (op het dakterras) Ruim de keuken op. Vervolgens ga ik dan of naar het strand, of naar de markt, of naar de Hyper U, of naar de brocante markt, of naar Montpellier, of schilderen of lezen. Dan om een uur of 5 ga ik hardlopen. Langs het canal du midi, of soms langs de rivier richting zee. Bij thuiskomst ga ik in het avondzonnetje op het dakterras zitten en neem een wodka. Dan eet ik daar ook. Kijk wat TV, of lees wat en ga naar bed.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef P.F het volgende:
O dat is wel leuk dan! Wat zou je er anders doen als je er alleen heengaat? Er is wel een stadje of zo toch?
Nee er is gewoon koud water!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als de koudwaterkraan stuk is, komt er dus geen water in je wasmachine en kun je niet wassen.
Misschien draait ie wel droog met wat poeder, maar daar worden je spullen niet schoon van natuurlijk.
Het klilnkt heerlijk, rustgevend en heel fijnquote:
Oh, dan had ik je verkeerd begrepen toen je zei dat het koude water stuk was.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
Nee er is gewoon koud water!
Dat dusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Het klilnkt heerlijk, rustgevend en heel fijn
Het lijkt mij helemaal geweldig. En nog wel langer ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus.
En die meneer Antonio en de zigeunerkoningin zijn net romanpersonages![]()
.
Het lijkt me voor een week best leuk, zo alleen in Frankrijk, maar een maand lang....
Denk je niet dat je er een te romantisch beeld van hebt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het lijkt mij helemaal geweldig. En nog wel langer ook
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk je niet dat je er een te romantisch beeld van hebt?
Ik denk dat ik me vooral 's avonds echt eenzaam zou gaan voelen...
Dat klinkt echt heerlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is ín een stadje! 4 km van zee. Dus mijn dagen zien er als volgt uit: ik sta op wanneer ik wakker word. Laat het hondje uit en ga brood halen en een krantje. Maak ontbijt en lees de krant (op het dakterras) Ruim de keuken op. Vervolgens ga ik dan of naar het strand, of naar de markt, of naar de Hyper U, of naar de brocante markt, of naar Montpellier, of schilderen of lezen. Dan om een uur of 5 ga ik hardlopen. Langs het canal du midi, of soms langs de rivier richting zee. Bij thuiskomst ga ik in het avondzonnetje op het dakterras zitten en neem een wodka. Dan eet ik daar ook. Kijk wat TV, of lees wat en ga naar bed.
De mensen die ik dan spreek, dat zijn er niet veel. Mr Antonio, een oude Spanjaard die al heel lang in Frankrijk woont, maar door een hersenbloeding nauwelijks meer Frans spreekt, maar eerder een mengeling van Spaans, catelaans en Frans. Zijn vrouw is onlangs overleden en hij weigert dat te geloven en wandelt iedere dag naar het ziekenhuis om haar daar te gaan bezoeken. Ik breng hem af en toe wat te eten en maak een praatje. Dan is er de zigeunerkoningin. (ik zit daar midden tussen de zigeuners) die was eerst erg wantrouwend, maar heb ik nu een soort van vriendschap mee gesloten. Dat was het wel zo'n beetje. Het is maar goed dat ik alleenzijn fijn vind!
Hou eens op, ik ben in staat mijn hele leven om te gooien en op te geven als ik dit leesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is ín een stadje! 4 km van zee. Dus mijn dagen zien er als volgt uit: ik sta op wanneer ik wakker word. Laat het hondje uit en ga brood halen en een krantje. Maak ontbijt en lees de krant (op het dakterras) Ruim de keuken op. Vervolgens ga ik dan of naar het strand, of naar de markt, of naar de Hyper U, of naar de brocante markt, of naar Montpellier, of schilderen of lezen. Dan om een uur of 5 ga ik hardlopen. Langs het canal du midi, of soms langs de rivier richting zee. Bij thuiskomst ga ik in het avondzonnetje op het dakterras zitten en neem een wodka. Dan eet ik daar ook. Kijk wat TV, of lees wat en ga naar bed.
De mensen die ik dan spreek, dat zijn er niet veel. Mr Antonio, een oude Spanjaard die al heel lang in Frankrijk woont, maar door een hersenbloeding nauwelijks meer Frans spreekt, maar eerder een mengeling van Spaans, catelaans en Frans. Zijn vrouw is onlangs overleden en hij weigert dat te geloven en wandelt iedere dag naar het ziekenhuis om haar daar te gaan bezoeken. Ik breng hem af en toe wat te eten en maak een praatje. Dan is er de zigeunerkoningin. (ik zit daar midden tussen de zigeuners) die was eerst erg wantrouwend, maar heb ik nu een soort van vriendschap mee gesloten. Dat was het wel zo'n beetje. Het is maar goed dat ik alleenzijn fijn vind!
Ik deel je leed!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Het SOGt niet zo lekker als het topic stilvalt...
Jij kunt toch gewoon en en doen?? Dus soms met mij mee én je leven houden!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou eens op, ik ben in staat mijn hele leven om te gooien en op te geven als ik dit lees
Maar het is wel super dat je - ondanks hetgeen waar je nu met Heer C doorheen gaat - toch nog van Frankrijk gebruik kunt maken!
Oh wauwquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Helemaal. Ik kan prima alleen zijn (graag zelfs), maar als ik niet iemand kán zin als ik het zou willen, dan raak ik een beetje in paniek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:53 schreef conleche het volgende:
Ik kan heel goed alleen zijn, maar ik moet wel weten in mijn achterhoofd, dat áls ik iemand zou willen zien, dat dat dan mogelijk is. Makes that any sense?
Ja, klopt. Ik sleep mezelf echt door de winter heen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef conleche het volgende:
Ik slaap sinds een paar dagen wel weer oké, maar de afgelopen maand was het echt heel erg! Ik denk gemiddeld 4 of 5 uur per nacht en dat iedere keer in blokjes van een uur of zo, met ellenlange wakkere periodes ertussen. Ik zie er momenteel ook uit als een lijk, wit en met wallen tot op de knieen. Misschien dat ik maandag nu echt naar Frankrijk tuf.![]()
Beterschap CC!
En DAD ook. (jij bent deze winter écht vaak ziek geweest, valt me op!)
Toe maar!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben al buiten geweest hoor Liejannuh. Heb 5 minuten op het balkon gezeten
.
Gewoon solliciteren. Als ze een kandidaat hebben die al een gewone baan heeft, dan heeft die ook 1 à 2 maanden opzegtermijn en tegen die tijd ben jij ook alweer een heel stuk verder in je revalidatie.quote:Ik heb weer een leuke vacature gezien. Bij een instelling die zich bezighoudt met voorlichting aan gehandicapte studenten. Dit is niet echt het moment voor mij om te gaan solliciteren (gezien m'n revalidatie), maar ik ga toch een poging wagen, want het klinkt erg leuk
.
helemaal niet, tis bewolkt en drie graden. Maar goed, door alle sneeuw lijkt het een stuk lichter buiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Wat doen jullie allemaal binnen?
Het is goddelijk weer buiten! Zonnig, weinig wind en ze zijn de strandtenten weer aan het opbouwen!
Ga naar buiten!
Overigens vind ik het ook heerlijk om alleen te zijn, dus ik begrijp precies wat Co bedoelt!
Maar na 4 dagen Japan en met niemand kunnen communiceren omdat niemand je begrijpt, ben je wel weer blij als je iets tegen iemand kunt zeggen die niet na 2 woorden een vragend gezicht trekt!
Heerlijk! En ik was naar buiten in t-shirt + 'tussenjas' en dat was ook niet te koudquote:
Geen idee. Dat verschilt per persoon. Het kan in totaal wel een paar jaar duren, maar dat wil niet zeggen dat ik dus een paar jaar uit de roulatie ben hèquote:Gewoon solliciteren. Als ze een kandidaat hebben die al een gewone baan heeft, dan heeft die ook 1 à 2 maanden opzegtermijn en tegen die tijd ben jij ook alweer een heel stuk verder in je revalidatie.
Hoe lang duurt je revalidatie eigenlijk?
Mooie stad.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijk! En ik was naar buiten in t-shirt + 'tussenjas' en dat was ook niet te koud.
[..]
Geen idee. Dat verschilt per persoon. Het kan in totaal wel een paar jaar duren, maar dat wil niet zeggen dat ik dus een paar jaar uit de roulatie ben hè. Na een paar maanden zou ik wel weer moeten kunnen functioneren
.
Ik ga idd gewoon een brief schrijven, want dit is wel net iets voor mijEn in Utrecht
![]()
![]()
.
Stagelopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Het is goddelijk weer buiten! Zonnig, weinig wind en ze zijn de strandtenten weer aan het opbouwen!
Ga naar buiten!
Heb het even gevraagd, maar dat vindt mijn baas niet goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ga naar buiten!
Dan ben je daarna ook weer blij als hij er weer is, of niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
Over het alleen zijn:
Heer G is vanmorgen naar Parijs vertrokken en blijft daar een aantal dagen met zijn werk.
En ik vind het helemaal niet erg, sterker nog... ik vind het heerlijk een paar dagen alleen![]()
Pas maar op, straks bouwen ze die "strandtent" bij de Jaarbeurs vast weer opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Liejannuh: gelukkig zijn hier toch geen strandtenten...
Ik ben niet zo snel op m'n teentjes getrapt, dus voor mij hoef je niet op eieren te lopen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag je dat zo zeggen, normaal functioneren? Niet dat gehandicapten verder niet normaal zijn ofzo... Ik weet nooit wat nou wel of niet als beledigend gezien wordt.
Als het niet stopt kun je er altijd een kapsalon tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb een weegschaal gekocht
...en ik ben weer afgevallen
ik neem aan dat dat op een gegeven moment vanzelf stopt?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb een weegschaal gekocht
...en ik ben weer afgevallen
ik neem aan dat dat op een gegeven moment vanzelf stopt?
Ja echt hoor Abba, dat werkt!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als het niet stopt kun je er altijd een kapsalon tegenaan gooien.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, doperwtjes met ketchup, koud! Zoooo lekker![]()
Als dit project af is, ga ik LateX leren
Oh, ik ben zo'n kinky ingenieurtjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:21 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat valt daar te leren CF?![]()
ik geef je wel een seintje als ik m'n ribben kan tellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Ja echt hoor Abba, dat werkt!
En ik kan het weten!![]()
Zal ik er vast eentje bestellen voor je?
77.2 kg, volgens mijn nieuwe weegschaal...die zelfs heeft berekend dat ik 14.4% lichaamsvet hebquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:22 schreef conleche het volgende:
Hoeveel weeg je nu McA.?
o en nog dankjewel voor het appeltaartpostje!![]()
Ik kan mijn ribben tellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik geef je wel een seintje als ik m'n ribben kan tellen
IK kan mijn ribben zelfs tellenquote:
O Greys, ik vertelde P. dat jij morgen kwam en toen was hij vergeten dat hij je Kapsalonnetje noemde, dus zei hij: "O wat gezellig voor je, komt Oliebolletje?"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
IK kan mijn ribben zelfs tellen(als ik goed mijn best doe)
* Greys kapsalonnen voor Muis en zichzelf bestelt
Ik geloof dat ik Heer C even een klapje moet gaan geven!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
O Greys, ik vertelde P. dat jij morgen kwam en toen was hij vergeten dat hij je Kapsalonnetje noemde, dus zei hij: "O wat gezellig voor je, komt Oliebolletje?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |