Nou, serieus, dat zou ik heel leuk vinden!! Maar jij kan zeker niet vrij krijgen on such short notice hè??quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
Wat een patatpraat hier! Foei!![]()
Co, mag ik in je koffer?
Dan neem je Gerard Cox toch ook gewoon mee!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, serieus, dat zou ik heel leuk vinden!! Maar jij kan zeker niet vrij krijgen on such short notice hè??
Gooi ze gewoon wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:18 schreef progje het volgende:
zucht.. moet ik weer de hele dag de paaseitjes weerstaan die hier op het werk naast de koffie / thee automaat liggen
haha, ja hoe durven ze paaseitjes neer te zettenquote:
Ja dat kan prima! Ik zit daar vaak op het dakterras te schilderen en als het slecht weer is, op de logeerkamerverdieping, daar is ook een soort ateliertje met ezel en zo. En aan de eettafel zit ik vaak te tekenen. Dus eigenlijk overal wel mogelijk....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:18 schreef P.F het volgende:
Co, kan je eigenlijk schilderen in Frankrijk? Of is daar geen plaats voor?
jeej! (was t maar mn misterquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ga gewoon altijd naar Macs en BK's waar het heel druk is, op het station of midden in de stad ofzo, dan is alles nog redelijk vers.
Jeej, ik heb Kwak (en de mister) gemeet!
TVP trouwens want ik ga nu iets nuttigs doen.
Gelukkig! Want ik heb het er gewoon in gedaan! Geen idee hoe het werktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef kwakveense het volgende:
@ pf, ja je kunt wassen, het element in de wasmachine verwarmt het water.
Twee kip zes! (vriendinnetje en ik een poos lang als tagline gebruikt... met een surinaams accent....na een macdo bezoekje...)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja daten de klant vindt zichzelf dan reuze grappig.
Trouwens, ik heb mijn moeder geleerd wat de afkortingen zijn van alle producten (het duurt te lang om naar de keuken te roepen dat je een "filet o fish" wil) en toen we een keer door de drive reden, gebruikte ze al die afkortingen en ze kwam niet meer bijomdat ze zich zo incrowd voelde.
Als de koudwaterkraan stuk is, komt er dus geen water in je wasmachine en kun je niet wassen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
Gelukkig! Want ik heb het er gewoon in gedaan! Geen idee hoe het werkt
Het is ín een stadje! 4 km van zee. Dus mijn dagen zien er als volgt uit: ik sta op wanneer ik wakker word. Laat het hondje uit en ga brood halen en een krantje. Maak ontbijt en lees de krant (op het dakterras) Ruim de keuken op. Vervolgens ga ik dan of naar het strand, of naar de markt, of naar de Hyper U, of naar de brocante markt, of naar Montpellier, of schilderen of lezen. Dan om een uur of 5 ga ik hardlopen. Langs het canal du midi, of soms langs de rivier richting zee. Bij thuiskomst ga ik in het avondzonnetje op het dakterras zitten en neem een wodka. Dan eet ik daar ook. Kijk wat TV, of lees wat en ga naar bed.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef P.F het volgende:
O dat is wel leuk dan! Wat zou je er anders doen als je er alleen heengaat? Er is wel een stadje of zo toch?
Nee er is gewoon koud water!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als de koudwaterkraan stuk is, komt er dus geen water in je wasmachine en kun je niet wassen.
Misschien draait ie wel droog met wat poeder, maar daar worden je spullen niet schoon van natuurlijk.
Het klilnkt heerlijk, rustgevend en heel fijnquote:
Oh, dan had ik je verkeerd begrepen toen je zei dat het koude water stuk was.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
Nee er is gewoon koud water!
Dat dusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Het klilnkt heerlijk, rustgevend en heel fijn
Het lijkt mij helemaal geweldig. En nog wel langer ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus.
En die meneer Antonio en de zigeunerkoningin zijn net romanpersonages![]()
.
Het lijkt me voor een week best leuk, zo alleen in Frankrijk, maar een maand lang....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |