Heb het even gevraagd, maar dat vindt mijn baas niet goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Wat doen jullie allemaal binnen?
Het is goddelijk weer buiten! Zonnig, weinig wind en ze zijn de strandtenten weer aan het opbouwen!
Ga naar buiten!
Dan ben je daarna ook weer blij als hij er weer is, of niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
Over het alleen zijn:
Heer G is vanmorgen naar Parijs vertrokken en blijft daar een aantal dagen met zijn werk.
En ik vind het helemaal niet erg, sterker nog... ik vind het heerlijk een paar dagen alleen![]()
Pas maar op, straks bouwen ze die "strandtent" bij de Jaarbeurs vast weer opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Liejannuh: gelukkig zijn hier toch geen strandtenten...
Ik ben niet zo snel op m'n teentjes getrapt, dus voor mij hoef je niet op eieren te lopen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag je dat zo zeggen, normaal functioneren? Niet dat gehandicapten verder niet normaal zijn ofzo... Ik weet nooit wat nou wel of niet als beledigend gezien wordt.
Als het niet stopt kun je er altijd een kapsalon tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb een weegschaal gekocht
...en ik ben weer afgevallen
ik neem aan dat dat op een gegeven moment vanzelf stopt?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb een weegschaal gekocht
...en ik ben weer afgevallen
ik neem aan dat dat op een gegeven moment vanzelf stopt?
Ja echt hoor Abba, dat werkt!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als het niet stopt kun je er altijd een kapsalon tegenaan gooien.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, doperwtjes met ketchup, koud! Zoooo lekker![]()
Als dit project af is, ga ik LateX leren
Oh, ik ben zo'n kinky ingenieurtjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:21 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat valt daar te leren CF?![]()
ik geef je wel een seintje als ik m'n ribben kan tellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Ja echt hoor Abba, dat werkt!
En ik kan het weten!![]()
Zal ik er vast eentje bestellen voor je?
77.2 kg, volgens mijn nieuwe weegschaal...die zelfs heeft berekend dat ik 14.4% lichaamsvet hebquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:22 schreef conleche het volgende:
Hoeveel weeg je nu McA.?
o en nog dankjewel voor het appeltaartpostje!![]()
Ik kan mijn ribben tellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik geef je wel een seintje als ik m'n ribben kan tellen
IK kan mijn ribben zelfs tellenquote:
O Greys, ik vertelde P. dat jij morgen kwam en toen was hij vergeten dat hij je Kapsalonnetje noemde, dus zei hij: "O wat gezellig voor je, komt Oliebolletje?"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
IK kan mijn ribben zelfs tellen(als ik goed mijn best doe)
* Greys kapsalonnen voor Muis en zichzelf bestelt
Ik geloof dat ik Heer C even een klapje moet gaan geven!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
O Greys, ik vertelde P. dat jij morgen kwam en toen was hij vergeten dat hij je Kapsalonnetje noemde, dus zei hij: "O wat gezellig voor je, komt Oliebolletje?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |