Denk je niet dat je er een te romantisch beeld van hebt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het lijkt mij helemaal geweldig. En nog wel langer ook
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk je niet dat je er een te romantisch beeld van hebt?
Ik denk dat ik me vooral 's avonds echt eenzaam zou gaan voelen...
Dat klinkt echt heerlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is ín een stadje! 4 km van zee. Dus mijn dagen zien er als volgt uit: ik sta op wanneer ik wakker word. Laat het hondje uit en ga brood halen en een krantje. Maak ontbijt en lees de krant (op het dakterras) Ruim de keuken op. Vervolgens ga ik dan of naar het strand, of naar de markt, of naar de Hyper U, of naar de brocante markt, of naar Montpellier, of schilderen of lezen. Dan om een uur of 5 ga ik hardlopen. Langs het canal du midi, of soms langs de rivier richting zee. Bij thuiskomst ga ik in het avondzonnetje op het dakterras zitten en neem een wodka. Dan eet ik daar ook. Kijk wat TV, of lees wat en ga naar bed.
De mensen die ik dan spreek, dat zijn er niet veel. Mr Antonio, een oude Spanjaard die al heel lang in Frankrijk woont, maar door een hersenbloeding nauwelijks meer Frans spreekt, maar eerder een mengeling van Spaans, catelaans en Frans. Zijn vrouw is onlangs overleden en hij weigert dat te geloven en wandelt iedere dag naar het ziekenhuis om haar daar te gaan bezoeken. Ik breng hem af en toe wat te eten en maak een praatje. Dan is er de zigeunerkoningin. (ik zit daar midden tussen de zigeuners) die was eerst erg wantrouwend, maar heb ik nu een soort van vriendschap mee gesloten. Dat was het wel zo'n beetje. Het is maar goed dat ik alleenzijn fijn vind!
Hou eens op, ik ben in staat mijn hele leven om te gooien en op te geven als ik dit leesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is ín een stadje! 4 km van zee. Dus mijn dagen zien er als volgt uit: ik sta op wanneer ik wakker word. Laat het hondje uit en ga brood halen en een krantje. Maak ontbijt en lees de krant (op het dakterras) Ruim de keuken op. Vervolgens ga ik dan of naar het strand, of naar de markt, of naar de Hyper U, of naar de brocante markt, of naar Montpellier, of schilderen of lezen. Dan om een uur of 5 ga ik hardlopen. Langs het canal du midi, of soms langs de rivier richting zee. Bij thuiskomst ga ik in het avondzonnetje op het dakterras zitten en neem een wodka. Dan eet ik daar ook. Kijk wat TV, of lees wat en ga naar bed.
De mensen die ik dan spreek, dat zijn er niet veel. Mr Antonio, een oude Spanjaard die al heel lang in Frankrijk woont, maar door een hersenbloeding nauwelijks meer Frans spreekt, maar eerder een mengeling van Spaans, catelaans en Frans. Zijn vrouw is onlangs overleden en hij weigert dat te geloven en wandelt iedere dag naar het ziekenhuis om haar daar te gaan bezoeken. Ik breng hem af en toe wat te eten en maak een praatje. Dan is er de zigeunerkoningin. (ik zit daar midden tussen de zigeuners) die was eerst erg wantrouwend, maar heb ik nu een soort van vriendschap mee gesloten. Dat was het wel zo'n beetje. Het is maar goed dat ik alleenzijn fijn vind!
Ik deel je leed!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Het SOGt niet zo lekker als het topic stilvalt...
Jij kunt toch gewoon en en doen?? Dus soms met mij mee én je leven houden!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou eens op, ik ben in staat mijn hele leven om te gooien en op te geven als ik dit lees
Maar het is wel super dat je - ondanks hetgeen waar je nu met Heer C doorheen gaat - toch nog van Frankrijk gebruik kunt maken!
Oh wauwquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Helemaal. Ik kan prima alleen zijn (graag zelfs), maar als ik niet iemand kán zin als ik het zou willen, dan raak ik een beetje in paniek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:53 schreef conleche het volgende:
Ik kan heel goed alleen zijn, maar ik moet wel weten in mijn achterhoofd, dat áls ik iemand zou willen zien, dat dat dan mogelijk is. Makes that any sense?
Ja, klopt. Ik sleep mezelf echt door de winter heen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef conleche het volgende:
Ik slaap sinds een paar dagen wel weer oké, maar de afgelopen maand was het echt heel erg! Ik denk gemiddeld 4 of 5 uur per nacht en dat iedere keer in blokjes van een uur of zo, met ellenlange wakkere periodes ertussen. Ik zie er momenteel ook uit als een lijk, wit en met wallen tot op de knieen. Misschien dat ik maandag nu echt naar Frankrijk tuf.![]()
Beterschap CC!
En DAD ook. (jij bent deze winter écht vaak ziek geweest, valt me op!)
Toe maar!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben al buiten geweest hoor Liejannuh. Heb 5 minuten op het balkon gezeten
.
Gewoon solliciteren. Als ze een kandidaat hebben die al een gewone baan heeft, dan heeft die ook 1 à 2 maanden opzegtermijn en tegen die tijd ben jij ook alweer een heel stuk verder in je revalidatie.quote:Ik heb weer een leuke vacature gezien. Bij een instelling die zich bezighoudt met voorlichting aan gehandicapte studenten. Dit is niet echt het moment voor mij om te gaan solliciteren (gezien m'n revalidatie), maar ik ga toch een poging wagen, want het klinkt erg leuk
.
helemaal niet, tis bewolkt en drie graden. Maar goed, door alle sneeuw lijkt het een stuk lichter buiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Wat doen jullie allemaal binnen?
Het is goddelijk weer buiten! Zonnig, weinig wind en ze zijn de strandtenten weer aan het opbouwen!
Ga naar buiten!
Overigens vind ik het ook heerlijk om alleen te zijn, dus ik begrijp precies wat Co bedoelt!
Maar na 4 dagen Japan en met niemand kunnen communiceren omdat niemand je begrijpt, ben je wel weer blij als je iets tegen iemand kunt zeggen die niet na 2 woorden een vragend gezicht trekt!
Heerlijk! En ik was naar buiten in t-shirt + 'tussenjas' en dat was ook niet te koudquote:
Geen idee. Dat verschilt per persoon. Het kan in totaal wel een paar jaar duren, maar dat wil niet zeggen dat ik dus een paar jaar uit de roulatie ben hèquote:Gewoon solliciteren. Als ze een kandidaat hebben die al een gewone baan heeft, dan heeft die ook 1 à 2 maanden opzegtermijn en tegen die tijd ben jij ook alweer een heel stuk verder in je revalidatie.
Hoe lang duurt je revalidatie eigenlijk?
Mooie stad.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijk! En ik was naar buiten in t-shirt + 'tussenjas' en dat was ook niet te koud.
[..]
Geen idee. Dat verschilt per persoon. Het kan in totaal wel een paar jaar duren, maar dat wil niet zeggen dat ik dus een paar jaar uit de roulatie ben hè. Na een paar maanden zou ik wel weer moeten kunnen functioneren
.
Ik ga idd gewoon een brief schrijven, want dit is wel net iets voor mijEn in Utrecht
![]()
![]()
.
Stagelopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Het is goddelijk weer buiten! Zonnig, weinig wind en ze zijn de strandtenten weer aan het opbouwen!
Ga naar buiten!
Heb het even gevraagd, maar dat vindt mijn baas niet goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ga naar buiten!
Dan ben je daarna ook weer blij als hij er weer is, of niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
Over het alleen zijn:
Heer G is vanmorgen naar Parijs vertrokken en blijft daar een aantal dagen met zijn werk.
En ik vind het helemaal niet erg, sterker nog... ik vind het heerlijk een paar dagen alleen![]()
Pas maar op, straks bouwen ze die "strandtent" bij de Jaarbeurs vast weer opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Liejannuh: gelukkig zijn hier toch geen strandtenten...
Ik ben niet zo snel op m'n teentjes getrapt, dus voor mij hoef je niet op eieren te lopen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag je dat zo zeggen, normaal functioneren? Niet dat gehandicapten verder niet normaal zijn ofzo... Ik weet nooit wat nou wel of niet als beledigend gezien wordt.
Als het niet stopt kun je er altijd een kapsalon tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb een weegschaal gekocht
...en ik ben weer afgevallen
ik neem aan dat dat op een gegeven moment vanzelf stopt?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb een weegschaal gekocht
...en ik ben weer afgevallen
ik neem aan dat dat op een gegeven moment vanzelf stopt?
Ja echt hoor Abba, dat werkt!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als het niet stopt kun je er altijd een kapsalon tegenaan gooien.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, doperwtjes met ketchup, koud! Zoooo lekker![]()
Als dit project af is, ga ik LateX leren
Oh, ik ben zo'n kinky ingenieurtjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:21 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat valt daar te leren CF?![]()
ik geef je wel een seintje als ik m'n ribben kan tellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Ja echt hoor Abba, dat werkt!
En ik kan het weten!![]()
Zal ik er vast eentje bestellen voor je?
77.2 kg, volgens mijn nieuwe weegschaal...die zelfs heeft berekend dat ik 14.4% lichaamsvet hebquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:22 schreef conleche het volgende:
Hoeveel weeg je nu McA.?
o en nog dankjewel voor het appeltaartpostje!![]()
Ik kan mijn ribben tellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik geef je wel een seintje als ik m'n ribben kan tellen
IK kan mijn ribben zelfs tellenquote:
O Greys, ik vertelde P. dat jij morgen kwam en toen was hij vergeten dat hij je Kapsalonnetje noemde, dus zei hij: "O wat gezellig voor je, komt Oliebolletje?"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
IK kan mijn ribben zelfs tellen(als ik goed mijn best doe)
* Greys kapsalonnen voor Muis en zichzelf bestelt
Ik geloof dat ik Heer C even een klapje moet gaan geven!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
O Greys, ik vertelde P. dat jij morgen kwam en toen was hij vergeten dat hij je Kapsalonnetje noemde, dus zei hij: "O wat gezellig voor je, komt Oliebolletje?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |