toch wel hequote:
mooi want jij staat toch op negeerquote:
leegquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef Paul het volgende:
Hoe zou het hier zijn geweest met Yvonne erbij
jij ook klaar nuquote:
dan is het goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, dat is toch zo? Was geen negatieve reactie.
murp?quote:
een bad accuzuur nemen klinkt aantrekkelijkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:17 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij probeert Huppelmuts mod te worden.
murp?quote:
die ligt ziek op bedquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Paul het volgende:
Waar is Het hupt ?
Heeftie een leven gekregen
dan ga ik je wel op msn lastigvallenquote:
Dacht al ff datie buiten de deur was gegaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die ligt ziek op bed![]()
[..]
dan ga ik je wel op msn lastigvallen
quote:
doe niet zo eng jijquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Dacht al ff datie buiten de deur was gegaan![]()
en nu ga ik een pimp abo bestellenquote:
als jij een abbo neemt,dan maak ik een paar mooie headers voor jequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en nu ga ik een pimp abo bestellen
als jij een abbo neemt zal ik persoonlijk 10 banners maken voor jequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Daar ziet ze er best leuk uit toch? Dat moet je toegeven
mn vent heeft de edentifier meegenomenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef murp het volgende:
[..]
als jij een abbo neemt,dan maak ik een paar mooie headers voor je
Waarom zou ik een abo nemen dan? Het enige irritante is die tietenbanner in foksilver. Maar volgens mij kun je in die layout niet eens banners aanpassen, toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef murp het volgende:
[..]
als jij een abbo neemt zal ik persoonlijk 10 banners maken voor je
je wat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mn vent heeft de edentifier meegenomen
in silver volgens mij niet neequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik een abo nemen dan? Het enige irritante is die tietenbanner in foksilver. Maar volgens mij kun je in die layout niet eens banners aanpassen, toch?
het ding waarmee ik moet inetbankierenquote:
ik maak wel dan een paar leuke banners voor jequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het ding waarmee ik moet inetbankieren
als je dan wel kan betalen he?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef murp het volgende:
[..]
ik maak wel dan een paar leuke banners voor je
Bij Postbank ING krijg je gewoon een TAN code naar je mobieltje gestuurdquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het ding waarmee ik moet inetbankieren
dus ik moet poen neerleggen voor dat abo EN voor banners?quote:
maar dat vind ik een kutbankquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij Postbank ING krijg je gewoon een TAN code naar je mobieltje gestuurd
als je geld neerlegt, kan je mensen blocken, users een speciaal kleurtje geven, headers en banners vervamgen en nog wat dingetjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dus ik moet poen neerleggen voor dat abo EN voor banners?![]()
[..]
maar dat vind ik een kutbank
Die negeerfunctie heeft geen nut. Je bent altijd benieuwd wat "die ene mongool nu weer heeft ingetikt" en klikt het alsnog aan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef murp het volgende:
[..]
als je geld neerlegt, kan je mensen blocken, users een speciaal kleurtje geven, headers en banners vervamgen en nog wat dingetjes
ik vind dat wijf van bnn zo lekker, geen idee waaromquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is altijd wel een skattie
ja, en voor een mod is het nogal onhandigquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die negeerfunctie heeft geen nut. Je bent altijd benieuwd wat "die ene mongool nu weer heeft ingetikt" en klikt het alsnog aan.
Zij is leuk jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is altijd wel een skattie
nee hoor op irc vind ik de ignore ook heerlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die negeerfunctie heeft geen nut. Je bent altijd benieuwd wat "die ene mongool nu weer heeft ingetikt" en klikt het alsnog aan.
van haar krijg je toch spontaan kotsneigingen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef murp het volgende:
[..]
ik vind dat wijf van bnn zo lekker, geen idee waarom
[ afbeelding ]
Dat mens vind ik afgrijselijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef murp het volgende:
[..]
ik vind dat wijf van bnn zo lekker, geen idee waarom
[ afbeelding ]
ja, maar ze is zo puurquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
van haar krijg je toch spontaan kotsneigingen?
mijn zoon heeft dat en heeft nu al door dat vrouwen meisjes dat wel waarderen in een man jongenquote:
ik ook al vroegquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mijn zoon heeft dat en heeft nu al door dat vrouwen meisjes dat wel waarderen in een man jongen
ach hij is toch al 1 van de stoerste uit de klas omdat ie kan breakdancenquote:
bijna 11quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Florian_ het volgende:
Je komt uit '79, hoe oud is je zoon dan?
jij gaat aan fokkers vragen of ze sportenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh het gaat over sixpacksik dacht ik kom hier ff vragen of iemand bij de Fit for free sport en of je dan bij meerdere vestigingen kan sporten met een abo
. Kan ze niet bereiken, gek hoor
Breakdancen!!!! Het is dat ik best spastisch ben soms, anders had ik dat ook willen doen!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ach hij is toch al 1 van de stoerste uit de klas omdat ie kan breakdancen![]()
zo cute dat kleine grut met hun kalverliefdes
Hoe is dat zo gekomen als ik vragen mag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bijna 11
<insert vroeg bij opmerkingen here>
bijnaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Breakdancen!!!! Het is dat ik best spastisch ben soms, anders had ik dat ook willen doen!!Zo gaaf
Kan hij ook op zijn hoofd draaien?
Ik denk dat er wel minstens 1 fokker sportquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij gaat aan fokkers vragen of ze sporten
Snap ik, ik heb echt zo'n idee van: waarom breekt die nek niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bijna![]()
en dat is zo eng om te zien als mama zijnde
nou men neme een man en een vrouw jongen en meisje. De jongen heeft een penis en het meisje een vagina. Tijdens de geslachtsgemeenschap beweegt de jongen zijn penis ritmisch in de vagina van het meisje. Dit kan tot een hoogtepunt komen. Dan komt er allemaal sperma uit de penis en dit komt dan in de vagina. Via de vagina gaat dit naar de baarmoeder alwaar het zaad in het sperma een eicel bevrucht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen als ik vragen mag?
nog steeds geen bewijs gezienquote:
ik denk dan juist: oh god breek aub je nek nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb echt zo'n idee van: waarom breekt die nek niet?als ik dat zie
echte versie: got knocked up zo simpel is hetquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen als ik vragen mag?
Ja dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik denk dan juist: oh god breek aub je nek niet
Dat ga ik ook eens proberen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nou men neme een man en een vrouw jongen en meisje. De jongen heeft een penis en het meisje een vagina. Tijdens de geslachtsgemeenschap beweegt de jongen zijn penis ritmisch in de vagina van het meisje. Dit kan tot een hoogtepunt komen. Dan komt er allemaal sperma uit de penis en dit komt dan in de vagina. Via de vagina gaat dit naar de baarmoeder alwaar het zaad in het sperma een eicel bevrucht.
ik heb je toch wel eens filmpje van mn zoon in actie laten zien?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus!
Maar goed, nooit van gehoord dat een breakdancer zijn/haar nek brak! Dus dat zal wel goed zitten.
Neeequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb je toch wel eens filmpje van mn zoon in actie laten zien?
Wat leeeeeuk en wat een schattig ventje!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
mijn zoon is het ettertje met de blauwe broek aan
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat leeeeeuk en wat een schattig ventje!!!!
dat is stiekem best makkelijk niet dat ik het kan maar tochquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik wil ook rondjes op mijn hoofd kunnen draaien
Ik heb niet zo'n sterk hoofd/evenwichtsgevoelquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is stiekem best makkelijk niet dat ik het kan maar toch
het eerste beangstigd mequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Paul het volgende:
Ooit zal ik ook een zoon krijgen
En zal ik hem Thomas noemen
Waarom, wat is er mis met Thomasquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het eerste beangstigd me
het tweede is gewoon zielig voor hem
op zich niksquote:
Leek me wel leuk zo Paul en Thomas net als Paul de Munnik en Thomas Acdaquote:
Yordiquote:
quote:
nee die heet jordyquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Yordi, vernoemt naar de zoon van Johan Cruijff
headspin gelukt?quote:
Huuuuuuuu benk zovaak geweest de vorige keer zei niemand dat ff ofzo pas daarna zei iedereen zo van waar was je enzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoi Paul, wanneer kom jij nou een keer op een Utrecht meet?
Nee, de skullfracture wel!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee die heet jordy![]()
[..]
headspin gelukt?
Nou de laatste 2x was je er niet hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Huuuuuuuu benk zovaak geweest de vorige keer zei niemand dat ff ofzo pas daarna zei iedereen zo van waar was je enzo
Oh zeg maar volgende keer dan kom ik wel ff langsquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou de laatste 2x was je er niet hoor!
10jaarsmeet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh zeg maar volgende keer dan kom ik wel ff langs
ah er is nog iemand wakker dusquote:
Kan niet slapen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ah er is nog iemand wakker dusnog wat nuttigs aan het doen of zit je gewoon uit verveling of fok?
ik ben net thuis maar ik zoek nog niet te gaan slapenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kan niet slapen!![]()
En ik wilde nog een mailtje sturen!
Oh en morgen moet ik nog ff plannen. Dus verveling
Weet niet hoelaat ik wakker wordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik ben net thuis maar ik zoek nog niet te gaan slapenMorgen heerlijk uitslapen! nu al zin in.
Begint je planning morgen al vroeg?
En uitslapen =quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Weet niet hoelaat ik wakker wordzet er nog maar geen tijden bij
ik vind het altijd fijn om de gordijnen enzo open te laten zodat ik vanzelf van het licht wakker wordquote:
Mijn gordijnen staan altijd een stukje open, dan word het langzaam aan 'te licht'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik vind het altijd fijn om de gordijnen enzo open te laten zodat ik vanzelf van het licht wakker wordalleen m'n vriendin vind dat niks
je bedoeld een echte uil?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mijn gordijnen staan altijd een stukje open, dan word het langzaam aan 'te licht'. Maar word eerder wakker van mijn wek-uil die hier altijd tegenover zit
! Dat is fijn
! Leuk zo oeehoeeee ja ik slaap licht en dat dier is luid
Altijd rond hetzelfde lichtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
je bedoeld een echte uil?En die begint iedere dag op ongeveer hetzelfde tijdstip oeehoee te doen?
haha dat lijkt me best een relaxte manier van wakker worden. Ik heb niet veel slaap nodig maar als de wekker mij wakker maakt ben ik altijd meteen chagerijnig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Altijd rond hetzelfde lichtofzo. Dan is het op een bepaalde manier licht en dan gaat dat beest herrie maken, 's winters is dat later, 's zomers is dat vroeger
Wekkersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha dat lijkt me best een relaxte manier van wakker worden. Ik heb niet veel slaap nodig maar als de wekker mij wakker maakt ben ik altijd meteen chagerijnig.
ik heb gewoon een wekker die begint te piepen maar dat is inderdaad geen pretje.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wekkers
Leuke ringtone is wel fijn! Heb nu deze als telefoonwekker (word meestal eerder wakker, maar voor de zekerheid
)
En ik voel me pas uitgeslapen als ik echt iets van 12 uur slaapmaar dat doe ik nooit en ik overleef het
!
Waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:25 schreef WurM het volgende:
Hier moet ik natuurlijk ook ff posten. Ik wil wel 95% van de ONZ SC's in MyAT hebben hoor
vliegenmepper ftw!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:26 schreef WurM het volgende:
Vliegt er nu al gewoon een fucking mug langs m'n hoofd
zo ging ik eerst ook altijd de oorlog aan met de mierennesten maar dat werkte ook nooitquote:
Mierennesten: spiritus + luciferquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zo ging ik eerst ook altijd de oorlog aan met de mierennesten maar dat werkte ook nooit
doe je het licht aan is dat beest nergens meer te vinden en zo gauw de lamp uit is hoor hem hem meteen weer zoemenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Als ik dat beest nou maar terug kon vinden...
heb je ze dan ook altijd? ik ben eigenlijk altijd te laat met slaan maar heb sinds vorige zomer zon elektrische vliegenmepper maar daar ga je jezelf ook niet mee slaanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mijn muggen hebben altijd een doodwens, gaan altijd direct op me zitten
Nee, mis, maar als ze vliegen raak ik ze meestal welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heb je ze dan ook altijd? ik ben eigenlijk altijd te laat met slaan maar heb sinds vorige zomer zon elektrische vliegenmepper maar daar ga je jezelf ook niet mee slaan
hehe ik zou nou echt niet meer met een hond zoeken te gaan lopen. Trusten in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:41 schreef WurM het volgende:
Ik ga nog ff de hond wakker maken en pissen, dan tanden poetsen en me omkleden en ten slotte nog ff dit topic checken en slapen.
Trusten alvast.
Ik ga ook niet met de hond lopen... Ik maakte m alleen ff wakker. Hij ligt namelijk altijd in de buurt van de plee. Precies de plek waar ik moest zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe ik zou nou echt niet meer met een hond zoeken te gaan lopen. Trusten in ieder gevalIk ga denk ik ook maar pitten
oh zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ga ook niet met de hond lopen... Ik maakte m alleen ff wakker. Hij ligt namelijk altijd in de buurt van de plee. Precies de plek waar ik moest zijn
quote:
En hij kan nog steeds niet lezen wat jij zegtquote:
dat ben jij ook murpquote:
EZquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En hij kan nog steeds niet lezen wat jij zegt
Zenuwachig? Waarvoor?quote:
Goedemorgen Brandquote:
morgen voorverkoopquote:
mogguh wijffiequote:
Ik mis wat denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
morgen voorverkoop![]()
word gek als ik geen kaarten kan krijgen
yepquote:
quote:
Bonen gegeten gister?quote:
Wij geloven je toch niet!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:22 schreef Het_hupt het volgende:
waarom zou ik iets verkeerds moeten hebben gegeten?
de vieze lucht kan ook van een ander komen
Ok, vriendin heeft bonen gegeten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:22 schreef Het_hupt het volgende:
van je katten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:22 schreef Het_hupt het volgende:
Ligt er aan hoe laat, en waar?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm wie gaat er vanaaf mee naar de kroeg?
MM en tijd doet er niet toequote:
Ik geloof je wel hoort Huptquote:
Auf Wiedersnikkelquote:
doe ze de groetenquote:
MM?quote:
Ikkequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm wie gaat er vanaaf mee naar de kroeg?
Wat?quote:
Chips ik ben nog niet wakker ik dacht ff dat ik dat echt had geschrevenquote:
is goedquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Chips ik ben nog niet wakker ik dacht ff dat ik dat echt had geschreven
jij wilt je laten zuigen door een manquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Chips ik ben nog niet wakker ik dacht ff dat ik dat echt had geschreven
en toen had ik een heel raar beeld voor mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ehm, ik heb ook een flinke drankvoorraad thuis die op moet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
is goed![]()
[..]
ik uhm voel een griepje opkomen
ik heb geen vervoerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ehm, ik heb ook een flinke drankvoorraad thuis die op moet?
En een kroeg om de hoek
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en toen had ik een heel raar beeld voor me
Wie, Paul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
De bus stopt practisch voor de deurquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en toen had ik een heel raar beeld voor me
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wou eigenlijk een beeld oproepen van een superhunk die in Hawai op een strand nog even snel een berichtje achterlaat op Fok! voordat hij weer gaat surfen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
uhuh en die 4 uur die ik moet treinen vergeten we even voor het gemakquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De bus stopt practisch voor de deur
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol![]()
ik wou eigenlijk een beeld oproepen van een superhunk die in Hawai op een strand nog even snel een berichtje achterlaat op Fok! voordat hij weer gaat surfen
alleen als die obesitas, puisten en een bril heeft jaquote:
Tuurlijk, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
uhuh en die 4 uur die ik moet treinen vergeten we even voor het gemak
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alleen als die obesitas, puisten en een bril heeft ja
Huh, dan was je toch dood?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:53 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/buitenla(...)uk_te_presteren.html
The magic wordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lijkt wel op Giel in z'n jonge jaren
Why, krijgt Paul een ban?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:59 schreef Het_hupt het volgende:
baggeraars, trollen, en ander paul-achtig addergebroed kan weer rustig gaan ademen
Ik WIST gewoon dat je dat ging zeggen...quote:
nee, de FA's kunnen die drie uur lang huilende downsyndroom niet aan op hun MSNquote:
Reeemloooofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, de FA's kunnen die drie uur lang huilende downsyndroom niet aan op hun MSN
dit stuurt ie dus echt naar de FA'squote:
Ik ga het nu zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dit stuurt ie dus echt naar de FA's
zo'n grote jongen istie
heb je over mij ook al geklaagd?quote:
Daar is het 'Blokkeer' knopje voor uitgevonden, net als een spamfilterquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, de FA's kunnen die drie uur lang huilende downsyndroom niet aan op hun MSN
Als de morgen maar over is of ga je die U2 kaarten niet via internet bestellen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PANIEKKKKKKKKK
mn inet is aan het kutten
als ze dat nu ook eens dedenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar is het 'Blokkeer' knopje voor uitgevonden, net als een spamfilter
JIj hebt Paul van mastermovies op MSN?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:15 schreef RacerDKB het volgende:
Verdikkie, zeg ik net wat op MSN tegen Paul over FOK!, zomaar uit het niets, blijkt het een andere Paul te zijn![]()
Die Paul van Mastermovies zei ik het tegen
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:15 schreef RacerDKB het volgende:
Verdikkie, zeg ik net wat op MSN tegen Paul over FOK!, zomaar uit het niets, blijkt het een andere Paul te zijn![]()
Die Paul van Mastermovies zei ik het tegen
die zijn alleen maar via inet te bestellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als de morgen maar over is of ga je die U2 kaarten niet via internet bestellen?
hij heeft je geblockt en verwijderd hoorquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hij heeft je geblockt en verwijderd hoor
nee hoor, ik hoef geen NSBers op MSNquote:
Boy en War zijn goede albums. Regenwoordig maken ze niet veel spectaculairs meer. En die Bono vind ik persoonlijk een irritant mannetje, met z'n gekleurde brillenglazenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die zijn alleen maar via inet te bestellen
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
JIj hebt Paul van mastermovies op MSN?
Huuuuuuuu waarom spreek je me dan zovaak aan op msnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee hoor, ik hoef geen NSBers op MSN
vanaf pop zijn ze een minder geworden maar de laatste 2 albums zijn ook weer masterlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Boy en War zijn goede albums. Regenwoordig maken ze niet veel spectaculairs meer. En die Bono vind ik persoonlijk een irritant mannetje, met z'n gekleurde brillenglazenBeetje een attention whore.
Om te zeggen dat je op moet flikkeren, moet stoppen met baggeren en dergelijkequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Huuuuuuuu waarom spreek je me dan zovaak aan op msn![]()
![]()
paul je beseft dat je heel ongeloofwaardig overkomt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat het zo moet zijn:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Huuuuuuuu waarom sprak je me dan zovaak aan op msn![]()
![]()
dat komt meer in de buurt van de werkelijkheid jaquote:
Jawel, ons toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat komt meer in de buurt van de werkelijkheid ja![]()
hupt heeft geen eens meer tijd om mensen aan te spreken op msn
Moet ik nou echt msnlogs gaan plaatsen voor bewijsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
paul je beseft dat je heel ongeloofwaardig overkomt?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat komt meer in de buurt van de werkelijkheid ja![]()
hupt heeft geen eens meer tijd om mensen aan te spreken op msn
van deze week? ja doe maarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet ik nou echt msnlogs gaan plaatsen voor bewijs
Das banwaardigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet ik nou echt msnlogs gaan plaatsen voor bewijs
Dan doe ik het nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Das banwaardigdus je zou een boel mensen een groot plezier doen
Doen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee deze week niet maar vorige week dan, ok doek vanaaf
Alleen als diegene waar je mee chat een ban op FOK heeft toch? Er zijn namelijk tig topic met chatlogs.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Das banwaardigdus je zou een boel mensen een groot plezier doen
kijk, daar laat je zien hoe zo'n achterlijke mongool je bentquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee deze week niet maar vorige week dan, ok doek vanaaf
Ik zou het gewoon doenquote:
Hij kan het niet zegt ie netquote:
jup, en reden destemeer de SC weer op te gaan heffenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:39 schreef Paul het volgende:
Toch leuk dat ik weer centraal sta in de sc![]()
![]()
![]()
attention whorequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:39 schreef Paul het volgende:
Toch leuk dat ik weer centraal sta in de sc![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jup, en reden destemeer de SC weer op te gaan heffen
hoe moet ik nou de dag doorkomen danquote:
Valt me toch wel weer een beetje tegen dat je hem wel op MSN had...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hij kan het niet zegt ie net
maar meneer wil wel oudere logs gaan plaatsen
Middels de SC... Ik kan ook niet op MSN nuquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoe moet ik nou de dag doorkomen dan
Winnenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
Ik doe vanavond mee aan een klein pokertoernooiiemand nog tips?
heb het al een tijdje niet meer gedaan dus hoop dat ik de regels nog ken
maar dat is andersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Middels de SC... Ik kan ook niet op MSN nu
goede vraagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Valt me toch wel weer een beetje tegen dat je hem wel op MSN had...
was je toentertijd niet heel ziek toevallig?quote:
Geen vraag, een feitquote:
Bluffen gaat me vaak wel redelijk goed af maar dan ga ik meestal 1x hard de fout in waardoor het winnen er niet meer inzitquote:
Das waarquote:
of zat je aan de drugs?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
was je toentertijd niet heel ziek toevallig?
Speltip zoveel, weet wanneer je moet stoppenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bluffen gaat me vaak wel redelijk goed af maar dan ga ik meestal 1x hard de fout in waardoor het winnen er niet meer inzit
teveel drank gehad die week ?quote:
gelukkig ben je nu weer helderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:54 schreef Het_hupt het volgende:
wrs toch gewoon een moment van verstandsverbijstering
idd, en ik begin steeds helderder te denkenquote:
quote:
Folders kun je in het park dumpen, met post word het toch wat lastigerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heb echt al de hele week geen zin om te werken
heyquote:
Kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hey![]()
de mug nog te pakken gekregen las ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |