Altijd rond hetzelfde lichtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
je bedoeld een echte uil?En die begint iedere dag op ongeveer hetzelfde tijdstip oeehoee te doen?
haha dat lijkt me best een relaxte manier van wakker worden. Ik heb niet veel slaap nodig maar als de wekker mij wakker maakt ben ik altijd meteen chagerijnig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Altijd rond hetzelfde lichtofzo. Dan is het op een bepaalde manier licht en dan gaat dat beest herrie maken, 's winters is dat later, 's zomers is dat vroeger
Wekkersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha dat lijkt me best een relaxte manier van wakker worden. Ik heb niet veel slaap nodig maar als de wekker mij wakker maakt ben ik altijd meteen chagerijnig.
ik heb gewoon een wekker die begint te piepen maar dat is inderdaad geen pretje.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wekkers
Leuke ringtone is wel fijn! Heb nu deze als telefoonwekker (word meestal eerder wakker, maar voor de zekerheid
)
En ik voel me pas uitgeslapen als ik echt iets van 12 uur slaapmaar dat doe ik nooit en ik overleef het
!
Waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:25 schreef WurM het volgende:
Hier moet ik natuurlijk ook ff posten. Ik wil wel 95% van de ONZ SC's in MyAT hebben hoor
vliegenmepper ftw!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:26 schreef WurM het volgende:
Vliegt er nu al gewoon een fucking mug langs m'n hoofd
zo ging ik eerst ook altijd de oorlog aan met de mierennesten maar dat werkte ook nooitquote:
Mierennesten: spiritus + luciferquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zo ging ik eerst ook altijd de oorlog aan met de mierennesten maar dat werkte ook nooit
doe je het licht aan is dat beest nergens meer te vinden en zo gauw de lamp uit is hoor hem hem meteen weer zoemenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Als ik dat beest nou maar terug kon vinden...
heb je ze dan ook altijd? ik ben eigenlijk altijd te laat met slaan maar heb sinds vorige zomer zon elektrische vliegenmepper maar daar ga je jezelf ook niet mee slaanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mijn muggen hebben altijd een doodwens, gaan altijd direct op me zitten
Nee, mis, maar als ze vliegen raak ik ze meestal welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heb je ze dan ook altijd? ik ben eigenlijk altijd te laat met slaan maar heb sinds vorige zomer zon elektrische vliegenmepper maar daar ga je jezelf ook niet mee slaan
hehe ik zou nou echt niet meer met een hond zoeken te gaan lopen. Trusten in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:41 schreef WurM het volgende:
Ik ga nog ff de hond wakker maken en pissen, dan tanden poetsen en me omkleden en ten slotte nog ff dit topic checken en slapen.
Trusten alvast.
Ik ga ook niet met de hond lopen... Ik maakte m alleen ff wakker. Hij ligt namelijk altijd in de buurt van de plee. Precies de plek waar ik moest zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe ik zou nou echt niet meer met een hond zoeken te gaan lopen. Trusten in ieder gevalIk ga denk ik ook maar pitten
oh zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ga ook niet met de hond lopen... Ik maakte m alleen ff wakker. Hij ligt namelijk altijd in de buurt van de plee. Precies de plek waar ik moest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |