Die negeerfunctie heeft geen nut. Je bent altijd benieuwd wat "die ene mongool nu weer heeft ingetikt" en klikt het alsnog aan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef murp het volgende:
[..]
als je geld neerlegt, kan je mensen blocken, users een speciaal kleurtje geven, headers en banners vervamgen en nog wat dingetjes
ik vind dat wijf van bnn zo lekker, geen idee waaromquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is altijd wel een skattie
ja, en voor een mod is het nogal onhandigquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die negeerfunctie heeft geen nut. Je bent altijd benieuwd wat "die ene mongool nu weer heeft ingetikt" en klikt het alsnog aan.
Zij is leuk jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is altijd wel een skattie
nee hoor op irc vind ik de ignore ook heerlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die negeerfunctie heeft geen nut. Je bent altijd benieuwd wat "die ene mongool nu weer heeft ingetikt" en klikt het alsnog aan.
van haar krijg je toch spontaan kotsneigingen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef murp het volgende:
[..]
ik vind dat wijf van bnn zo lekker, geen idee waarom
[ afbeelding ]
Dat mens vind ik afgrijselijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef murp het volgende:
[..]
ik vind dat wijf van bnn zo lekker, geen idee waarom
[ afbeelding ]
ja, maar ze is zo puurquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
van haar krijg je toch spontaan kotsneigingen?
mijn zoon heeft dat en heeft nu al door dat vrouwen meisjes dat wel waarderen in een man jongenquote:
ik ook al vroegquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mijn zoon heeft dat en heeft nu al door dat vrouwen meisjes dat wel waarderen in een man jongen
ach hij is toch al 1 van de stoerste uit de klas omdat ie kan breakdancenquote:
bijna 11quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Florian_ het volgende:
Je komt uit '79, hoe oud is je zoon dan?
jij gaat aan fokkers vragen of ze sportenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh het gaat over sixpacksik dacht ik kom hier ff vragen of iemand bij de Fit for free sport en of je dan bij meerdere vestigingen kan sporten met een abo
. Kan ze niet bereiken, gek hoor
Breakdancen!!!! Het is dat ik best spastisch ben soms, anders had ik dat ook willen doen!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ach hij is toch al 1 van de stoerste uit de klas omdat ie kan breakdancen![]()
zo cute dat kleine grut met hun kalverliefdes
Hoe is dat zo gekomen als ik vragen mag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bijna 11
<insert vroeg bij opmerkingen here>
bijnaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Breakdancen!!!! Het is dat ik best spastisch ben soms, anders had ik dat ook willen doen!!Zo gaaf
Kan hij ook op zijn hoofd draaien?
Ik denk dat er wel minstens 1 fokker sportquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij gaat aan fokkers vragen of ze sporten
Snap ik, ik heb echt zo'n idee van: waarom breekt die nek niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bijna![]()
en dat is zo eng om te zien als mama zijnde
nou men neme een man en een vrouw jongen en meisje. De jongen heeft een penis en het meisje een vagina. Tijdens de geslachtsgemeenschap beweegt de jongen zijn penis ritmisch in de vagina van het meisje. Dit kan tot een hoogtepunt komen. Dan komt er allemaal sperma uit de penis en dit komt dan in de vagina. Via de vagina gaat dit naar de baarmoeder alwaar het zaad in het sperma een eicel bevrucht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen als ik vragen mag?
nog steeds geen bewijs gezienquote:
ik denk dan juist: oh god breek aub je nek nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb echt zo'n idee van: waarom breekt die nek niet?als ik dat zie
echte versie: got knocked up zo simpel is hetquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen als ik vragen mag?
Ja dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik denk dan juist: oh god breek aub je nek niet
Dat ga ik ook eens proberen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nou men neme een man en een vrouw jongen en meisje. De jongen heeft een penis en het meisje een vagina. Tijdens de geslachtsgemeenschap beweegt de jongen zijn penis ritmisch in de vagina van het meisje. Dit kan tot een hoogtepunt komen. Dan komt er allemaal sperma uit de penis en dit komt dan in de vagina. Via de vagina gaat dit naar de baarmoeder alwaar het zaad in het sperma een eicel bevrucht.
ik heb je toch wel eens filmpje van mn zoon in actie laten zien?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus!
Maar goed, nooit van gehoord dat een breakdancer zijn/haar nek brak! Dus dat zal wel goed zitten.
Neeequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb je toch wel eens filmpje van mn zoon in actie laten zien?
Wat leeeeeuk en wat een schattig ventje!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
mijn zoon is het ettertje met de blauwe broek aan
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat leeeeeuk en wat een schattig ventje!!!!
dat is stiekem best makkelijk niet dat ik het kan maar tochquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik wil ook rondjes op mijn hoofd kunnen draaien
Ik heb niet zo'n sterk hoofd/evenwichtsgevoelquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is stiekem best makkelijk niet dat ik het kan maar toch
het eerste beangstigd mequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Paul het volgende:
Ooit zal ik ook een zoon krijgen
En zal ik hem Thomas noemen
Waarom, wat is er mis met Thomasquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het eerste beangstigd me
het tweede is gewoon zielig voor hem
op zich niksquote:
Leek me wel leuk zo Paul en Thomas net als Paul de Munnik en Thomas Acdaquote:
Yordiquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |