nee die heet jordyquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Yordi, vernoemt naar de zoon van Johan Cruijff
headspin gelukt?quote:
Huuuuuuuu benk zovaak geweest de vorige keer zei niemand dat ff ofzo pas daarna zei iedereen zo van waar was je enzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoi Paul, wanneer kom jij nou een keer op een Utrecht meet?
Nee, de skullfracture wel!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee die heet jordy![]()
[..]
headspin gelukt?
Nou de laatste 2x was je er niet hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Huuuuuuuu benk zovaak geweest de vorige keer zei niemand dat ff ofzo pas daarna zei iedereen zo van waar was je enzo
Oh zeg maar volgende keer dan kom ik wel ff langsquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou de laatste 2x was je er niet hoor!
10jaarsmeet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh zeg maar volgende keer dan kom ik wel ff langs
ah er is nog iemand wakker dusquote:
Kan niet slapen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ah er is nog iemand wakker dusnog wat nuttigs aan het doen of zit je gewoon uit verveling of fok?
ik ben net thuis maar ik zoek nog niet te gaan slapenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kan niet slapen!![]()
En ik wilde nog een mailtje sturen!
Oh en morgen moet ik nog ff plannen. Dus verveling
Weet niet hoelaat ik wakker wordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik ben net thuis maar ik zoek nog niet te gaan slapenMorgen heerlijk uitslapen! nu al zin in.
Begint je planning morgen al vroeg?
En uitslapen =quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Weet niet hoelaat ik wakker wordzet er nog maar geen tijden bij
ik vind het altijd fijn om de gordijnen enzo open te laten zodat ik vanzelf van het licht wakker wordquote:
Mijn gordijnen staan altijd een stukje open, dan word het langzaam aan 'te licht'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik vind het altijd fijn om de gordijnen enzo open te laten zodat ik vanzelf van het licht wakker wordalleen m'n vriendin vind dat niks
je bedoeld een echte uil?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mijn gordijnen staan altijd een stukje open, dan word het langzaam aan 'te licht'. Maar word eerder wakker van mijn wek-uil die hier altijd tegenover zit
! Dat is fijn
! Leuk zo oeehoeeee ja ik slaap licht en dat dier is luid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |