Dacht al ff datie buiten de deur was gegaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die ligt ziek op bed![]()
[..]
dan ga ik je wel op msn lastigvallen
quote:
doe niet zo eng jijquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Dacht al ff datie buiten de deur was gegaan![]()
en nu ga ik een pimp abo bestellenquote:
als jij een abbo neemt,dan maak ik een paar mooie headers voor jequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en nu ga ik een pimp abo bestellen
als jij een abbo neemt zal ik persoonlijk 10 banners maken voor jequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Daar ziet ze er best leuk uit toch? Dat moet je toegeven
mn vent heeft de edentifier meegenomenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef murp het volgende:
[..]
als jij een abbo neemt,dan maak ik een paar mooie headers voor je
Waarom zou ik een abo nemen dan? Het enige irritante is die tietenbanner in foksilver. Maar volgens mij kun je in die layout niet eens banners aanpassen, toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef murp het volgende:
[..]
als jij een abbo neemt zal ik persoonlijk 10 banners maken voor je
je wat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mn vent heeft de edentifier meegenomen
in silver volgens mij niet neequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik een abo nemen dan? Het enige irritante is die tietenbanner in foksilver. Maar volgens mij kun je in die layout niet eens banners aanpassen, toch?
het ding waarmee ik moet inetbankierenquote:
ik maak wel dan een paar leuke banners voor jequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het ding waarmee ik moet inetbankieren
als je dan wel kan betalen he?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef murp het volgende:
[..]
ik maak wel dan een paar leuke banners voor je
Bij Postbank ING krijg je gewoon een TAN code naar je mobieltje gestuurdquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het ding waarmee ik moet inetbankieren
dus ik moet poen neerleggen voor dat abo EN voor banners?quote:
maar dat vind ik een kutbankquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij Postbank ING krijg je gewoon een TAN code naar je mobieltje gestuurd
als je geld neerlegt, kan je mensen blocken, users een speciaal kleurtje geven, headers en banners vervamgen en nog wat dingetjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dus ik moet poen neerleggen voor dat abo EN voor banners?![]()
[..]
maar dat vind ik een kutbank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |