en toen had ik een heel raar beeld voor mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ehm, ik heb ook een flinke drankvoorraad thuis die op moet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
is goed![]()
[..]
ik uhm voel een griepje opkomen
ik heb geen vervoerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ehm, ik heb ook een flinke drankvoorraad thuis die op moet?
En een kroeg om de hoek
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en toen had ik een heel raar beeld voor me
Wie, Paul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
De bus stopt practisch voor de deurquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en toen had ik een heel raar beeld voor me
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wou eigenlijk een beeld oproepen van een superhunk die in Hawai op een strand nog even snel een berichtje achterlaat op Fok! voordat hij weer gaat surfen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
uhuh en die 4 uur die ik moet treinen vergeten we even voor het gemakquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De bus stopt practisch voor de deur
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol![]()
ik wou eigenlijk een beeld oproepen van een superhunk die in Hawai op een strand nog even snel een berichtje achterlaat op Fok! voordat hij weer gaat surfen
alleen als die obesitas, puisten en een bril heeft jaquote:
Tuurlijk, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
uhuh en die 4 uur die ik moet treinen vergeten we even voor het gemak
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alleen als die obesitas, puisten en een bril heeft ja
Huh, dan was je toch dood?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:53 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/buitenla(...)uk_te_presteren.html
The magic wordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lijkt wel op Giel in z'n jonge jaren
Why, krijgt Paul een ban?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:59 schreef Het_hupt het volgende:
baggeraars, trollen, en ander paul-achtig addergebroed kan weer rustig gaan ademen
Ik WIST gewoon dat je dat ging zeggen...quote:
nee, de FA's kunnen die drie uur lang huilende downsyndroom niet aan op hun MSNquote:
Reeemloooofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, de FA's kunnen die drie uur lang huilende downsyndroom niet aan op hun MSN
dit stuurt ie dus echt naar de FA'squote:
Ik ga het nu zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dit stuurt ie dus echt naar de FA's
zo'n grote jongen istie
heb je over mij ook al geklaagd?quote:
Daar is het 'Blokkeer' knopje voor uitgevonden, net als een spamfilterquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, de FA's kunnen die drie uur lang huilende downsyndroom niet aan op hun MSN
Als de morgen maar over is of ga je die U2 kaarten niet via internet bestellen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PANIEKKKKKKKKK
mn inet is aan het kutten
als ze dat nu ook eens dedenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar is het 'Blokkeer' knopje voor uitgevonden, net als een spamfilter
JIj hebt Paul van mastermovies op MSN?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:15 schreef RacerDKB het volgende:
Verdikkie, zeg ik net wat op MSN tegen Paul over FOK!, zomaar uit het niets, blijkt het een andere Paul te zijn![]()
Die Paul van Mastermovies zei ik het tegen
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:15 schreef RacerDKB het volgende:
Verdikkie, zeg ik net wat op MSN tegen Paul over FOK!, zomaar uit het niets, blijkt het een andere Paul te zijn![]()
Die Paul van Mastermovies zei ik het tegen
die zijn alleen maar via inet te bestellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als de morgen maar over is of ga je die U2 kaarten niet via internet bestellen?
hij heeft je geblockt en verwijderd hoorquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hij heeft je geblockt en verwijderd hoor
nee hoor, ik hoef geen NSBers op MSNquote:
Boy en War zijn goede albums. Regenwoordig maken ze niet veel spectaculairs meer. En die Bono vind ik persoonlijk een irritant mannetje, met z'n gekleurde brillenglazenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die zijn alleen maar via inet te bestellen
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
JIj hebt Paul van mastermovies op MSN?
Huuuuuuuu waarom spreek je me dan zovaak aan op msnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee hoor, ik hoef geen NSBers op MSN
vanaf pop zijn ze een minder geworden maar de laatste 2 albums zijn ook weer masterlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Boy en War zijn goede albums. Regenwoordig maken ze niet veel spectaculairs meer. En die Bono vind ik persoonlijk een irritant mannetje, met z'n gekleurde brillenglazenBeetje een attention whore.
Om te zeggen dat je op moet flikkeren, moet stoppen met baggeren en dergelijkequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Huuuuuuuu waarom spreek je me dan zovaak aan op msn![]()
![]()
paul je beseft dat je heel ongeloofwaardig overkomt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat het zo moet zijn:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Huuuuuuuu waarom sprak je me dan zovaak aan op msn![]()
![]()
dat komt meer in de buurt van de werkelijkheid jaquote:
Jawel, ons toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat komt meer in de buurt van de werkelijkheid ja![]()
hupt heeft geen eens meer tijd om mensen aan te spreken op msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |