quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:30 schreef Lauriette91 het volgende:
DATUM & TIJD
Vrijdag 13 Maart 2009 vanaf 19:00 tot hoe laat je wilt
Stairway to Heaven in Utrecht [vanaf 19:30] Vanaf 19:00 kun je terecht op Utrecht Centraal Station en word je vast en zeker opgevangen door één van onze fijne users.
AANWEZIGEN [17]
1. Surveillance-Fiets
2. Kanovinnie
3. Nijnja
4. Hyman
5. Juicyhil
6. VlaDje
7. Raspoetin
8. Blaxje
9. LAUWERTTT
10. Robro
11. s0k
12. _Xbox_Master_
13. Swarmahoer
14. Sjoegerd
15. Lauriëtte91
16. Prodygee
17. RenRen
18. Liiszle
19. BraveBart
MISSCHIEN AANWEZIGEN [6]
1. NoelGallagher
2. Mstr
3. Seam
4. Desunoto
Jorrit?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:51 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat er de vorige pubmeet ruzie uitbrak tussen twee users? Eentje durft niet meer te komen.
Balen. Vind nog steeds dat hij stiekem ook moet komen.quote:
vechten op een meetquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:51 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat er de vorige pubmeet ruzie uitbrak tussen twee users? Eentje durft niet meer te komen.
ik herken mikuuuulquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef Blaxje het volgende:
Plasbroekfoto: http://i42.tinypic.com/2uge7fd.jpg
Snop.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik herken mikuuuulwie is de dame?
Hehe, geen vechten gekquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vechten op een meet
mensen die t onderscheid tussen internet en real life niet kunnen maken
Omdat het in (ik dacht) Maastricht wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef s0k het volgende:
Hoezo staat er zo'n stairway bediende prominent te doen midden in de foto?
je bedoelt de damequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef s0k het volgende:
Hoezo staat er zo'n stairway bediende prominent te doen midden in de foto?
In maastricht een meet houdenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat het in (ik dacht) Maastricht was
ah ok, ja bij ons is ruzie altijd gelijk aan vechten, moeten we hoe dan ook op afquote:
Carequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Blaxje het volgende:
Als Desunoto komt. Krijgtie van mij serieus bier en ga ik met Vlad tongen.
wie weetquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef prodygee het volgende:
[..]
Hahahahaha. Zo grappig
VlaD, doe je nogsteeds rondjes doen?
jaloersquote:
Ik wilde het net zeggen.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef VlaDje het volgende:
Als er 1 man is op de wereld waar ik mee wil tongen is het Blaxje
quote:
Wordt dat het niveau morgen jongens?quote:
Ik voel me thuis op bijzonder laag niveauquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Wordt dat het niveau morgen jongens?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
dan krijgen we n goede meet als dat t nivo isquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja naar de toiletten, om je zakdoekje vol te fappen.
Ik ben alvast aan het oefenen voor morgen. Ik wil natuurlijk niet met kop en schouders boven de groep staan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
GODVERDOMME was ik net over mn woede heen, moet jij zo nodig die kuttoko onder de aandacht brengenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:10 schreef Bravebart het volgende:
Er wordt hier nog harder gehapt dan in menig McDonalds
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
GODVERDOMME was ik net over mn woede heen, moet jij zo nodig die kuttoko onder de aandacht brengen
quote:
woon je in nijmegen? wees maar blij, anders was ik persoonlijk al die mismaakte troep in je gezicht komen drukkenquote:
en ik ga met je meequote:
hebben ze n klachtenservice? dan word ik daar aandeelhouder vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat er een user is die op één van de vorige meets is geweest en nu grootaandeelhouder is bij de McDonalds?
Mn maag gaat knorren (quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat er een user is die op één van de vorige meets is geweest en nu grootaandeelhouder is bij de McDonalds?
je hebt zeker nog niet verder gelezen dan die postquote:
Ik blij dat ik in Delft woonquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
woon je in nijmegen? wees maar blij, anders was ik persoonlijk al die mismaakte troep in je gezicht komen drukken
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:18 schreef VlaDje het volgende:
Is Sunchaser met FokTV al uitgenodigd trouwens?
IK WEET HEMquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat er vorige pubmeet ruzie uitbrak tussen twee users? Eentje durft niet meer te komen.
Nou..?quote:
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef Blaxje het volgende:
Wisten jullie dat die man helemaal links op de foto miljoenen aan geld op internet heeft gestolen en hiervoor uit zijn bed werd gelicht?
Aan je usernummer te zien; in 1946?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
wisten jullie dat...
kanovinnie eigenlijk al een keer op een meet is geweest
Zijn usernummer bestaat uit 6 cijfersquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aan je usernummer te zien; in 1946?
inderdaad, vlak na de oorlog in polen, bij het kamp.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aan je usernummer te zien; in 1946?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Blaxje het volgende:
Als Desunoto komt. Krijgtie van mij serieus bier en ga ik met Vlad tongen.
U gaat niet door voor de magnetronquote:
Zouden die lui toen kampmeets gehouden hebben?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
inderdaad, vlak na de oorlog in polen, bij het kamp.
Heel slecht bezochte reüniesquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:27 schreef s0k het volgende:
[..]
Zouden die lui toen kampmeets gehouden hebben?
Ohnee, was de jouwequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
U gaat niet door voor de magnetron
Vergeleken met jou niet neequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef s0k het volgende:
[..]
Ohnee, was de jouweMaar toch stelt zn nummer niks voor
Alsof ze geen waarde hechten aan hun ervaringen die ze op hebben gedaan.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:27 schreef s0k het volgende:
[..]
Zouden die lui toen kampmeets gehouden hebben?
quote:
Ja belachelijk hequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef s0k het volgende:
[..]
Alsof ze geen waarde hechten aan hun ervaringen die ze op hebben gedaan.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef s0k het volgende:
[..]
Alsof ze geen waarde hechten aan hun ervaringen die ze op hebben gedaan.
Zeg ik nietquote:
Alleen in jorrit zie ik el salvador voor de meet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:29 schreef Bravebart het volgende:
Als we deze sfeer doortrekken (ja lekker trekken !!111!11) tot aan de meet komt het wel goed!
Jorrit zetten we gewoon met Lauriëtte in een hoekje en dan hebben we geen last meer van die 2quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef s0k het volgende:
[..]
Alleen in jorrit zie ik el salvador voor de meet.
Juist.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jorrit zetten we gewoon met Lauriëtte in een hoekje en dan hebben we geen last meer van die 2
Wat een lage humorquote:
Iemand zegt doortrekken en jij komt gelijk alquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef Juicyhil het volgende:
hihi ik kom volgens mij
Ja. Of ik ren gewoon heel hard weg als hij er is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jorrit zetten we gewoon met Lauriëtte in een hoekje en dan hebben we geen last meer van die 2
Nijn springt er wel voorquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja. Of ik ren gewoon heel hard weg als hij er is.
Was het zo erg?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
zo, die prutsers van de mac ff gebeld, heb ondertussen al meer dan 40 euro weggeflikkerd afgelopen tijd aan verkeerd gemaakt voedsel
Ik bescherm je welquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja. Of ik ren gewoon heel hard weg als hij er is.
Kloon.quote:
Ja, want jij hebt ervaring met ruziequote:
Lau's niet meer zo geheime aanbidder.quote:
ja, stelselmatig t verkeerde voer meegeven, kom ik thuis, heb ik alsnog hongerquote:
Ah dus dat was die clownquote:
is lauriette de leukste danquote:
Schrale bende welquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, stelselmatig t verkeerde voer meegeven, kom ik thuis, heb ik alsnog honger
als ik zin had om te koken ging ik niet langs de mac, wat denken jullie zelf
en ik haal t ook bij de mac omdat ik geen tijd heb om te eten, en andere dingen te doen heb savonds
dus heb k ook geen tijd/zin om te bellen voor n klacht
alleen nu hoefde ik niks te doen meer, dus heb ik maar weer eens gebeld
Geen idee. Heeft ze een fobo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is lauriette de leukste dan? mooie naam trouwens, als ze echt zo heet
Dankjequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is lauriette de leukste dan? mooie naam trouwens, als ze echt zo heet
Gastquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat er vorige pubmeet ruzie uitbrak tussen twee users? Eentje durft niet meer te komen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Gast. Je overtreft jezelf elke keer weer
Ziet er heul fout uitquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Voor de nieuwelingen een kleine PUB Meet geschiedenis (30-12-2005 - 28-12-2007)
Hieronder: Willekeurige foto's van 7 PUB Meets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je weer aan de ice tea gaat dan betwijfel ik hetquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
de komende zal toch de leukste zijn
Allemaal flauwigheid mooie jongenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Gast. Je overtreft jezelf elke keer weer
Denk 't ook!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
de komende zal toch de leukste zijn
ik ga eens kijken voor jequote:
als we naar een hertog jan tent gaan (of iig geen bavariaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je weer aan de ice tea gaat dan betwijfel ik het
Gewoon zuipen johquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als we naar een hertog jan tent gaan (of iig geen bavaria) dan denk ik er overna om toch te gaan fietsen naar t station ipv de auto
of ik moet toch stiekem met de auto gaan en hopen dat de alcohol is uitgewerkt bij terugkomst
n00bje van mequote:
Moet jij zeggenquote:
Dat kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef nijnja het volgende:
Hoewel ik hier ook wel een enigzins leuke foto zit te vernaaienWhehe, die ChrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net 15
!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat was niet de intensie van foto posten, maar je hebt wel gelijkquote:
Of sinas drinkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef Blaxje het volgende:
Mensen die zeuren over het soort bier. Hou toch op. Gezellig meedoen of in je eentje ergens anders gaan zitten
je brengt het verkeerd: kroegen met een directe leiding op de slootquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef Blaxje het volgende:
Mensen die zeuren over het soort bier. Hou toch op. Gezellig meedoen of in je eentje ergens anders gaan zitten
dat heet fantaquote:
Ben ook niet gek van Bavaria, maar boeiendquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je brengt het verkeerd: kroegen met een directe leiding op de sloot
Op het zandpad staat soms best goed spul. De harde bollen is om te kotsen daarentegen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef Blaxje het volgende:
Of jezelf laten pijpen door één van de vele gewillige vrouwen in de achterbuurten van de Domstad.
Bekijk het positief, tis altijd beter dan een kroeg aangesloten op een vat Heineken...quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je brengt het verkeerd: kroegen met een directe leiding op de sloot
Ik zal elke mogelijkheid aangrijpen om die doos van pandora die normale mensen ook wel jouw mond noemen zo goed en zo kwaad als het kan gesloten te houdenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Allemaal flauwigheid mooie jongenTrek je niks aan van m'n babygedrag
Europalaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef s0k het volgende:
[..]
Op het zandpad staat soms best goed spul. De harde bollen is om te kotsen daarentegen.
ik zal je er een pmmen om op af te rukkenquote:
Take it easy. Ik ben morgen gewoon aardig hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zal elke mogelijkheid aangrijpen om die doos van pandora die normale mensen ook wel jouw mond noemen zo goed en zo kwaad als het kan gesloten te houden
En ik ben morgen thuisquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Take it easy. Ik ben morgen gewoon aardig hoor
Ja, op die jampotglazenkop van jou zekerquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zal je er een pmmen om op af te rukken
Nee.quote:
Nee.quote:
wat drink jij, moesel met ijsquote:
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Take it easy. Ik ben morgen gewoon aardig hoor
als het goed is neemt laurriette haar camera mee, en renren ook dacht ikquote:
zwarte fantaquote:
djeelbeetquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als het goed is neemt laurriette haar camera mee, en renren ook dacht ik
amsterdam, ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef Juicyhil het volgende:
Iemand trouwens uit de hoek van Amsterdam/Flevoland morgen naar de meet?
Hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat drink jij, moesel met ijs?
en hoe zit t hiermeePUB SC [3336] - Geen Lau in een FOK!string. Sorry.
je hebt:quote:
Fanta cassis!quote:
K wil niet de enige zijn met cameraquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als het goed is neemt laurriette haar camera mee, en renren ook dacht ik
Flevolandquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef Juicyhil het volgende:
Iemand trouwens uit de hoek van Amsterdam/Flevoland morgen naar de meet?
Laten we hendig op Weesp afspreken zodat we sjiek samen daar komen weetje.quote:
Daar doe ik vast niet aan meequote:
Jo, we spreken af op Almere station jaquote:
Ik neem hem ook meequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
K wil niet de enige zijn met camera
wil je de voorbeeld foto zien ?quote:
ik ga naar zaandam, en vanaf daar met de trein naar utrecht toe. Dat is waarschijnlijk de sneltrein.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laten we hendig op Weesp afspreken zodat we sjiek samen daar komen weetje.
Ik kan niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jo, we spreken af op Almere station ja
I will lock & load. Probably.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Je zit in een rolstoel?quote:
ga maar zonder mij, ik kom niet op weesp.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jo, we spreken af op Almere station ja
Ik ook niet.quote:
waarom post je hier danquote:
Vast niet, lis nam toen ook foto'squote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nou. Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij komt er ook in voor. Nee, niet zonder shirt of zo hoor.Het zijn gewoon LEUKE ideeën
U riep?quote:
Okquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ga maar zonder mij, ik kom niet op weesp.
Ik, 16quote:
vladi denk ik? ik ben iig 19, en in juni jarig.quote:
21, wie biedt meer?quote:
jammer dat we de fokstok niet kunnen halen trouwensquote:
mijn telefoon werkt als cameraquote:
ben jij pas 16quote:
ik heb maar een 3 megapixel, met een kutflits. Als er morgen een samsunggoeroe is mag die mij even helpen met de telefoon.quote:
Ik ook 21, maar half maandje jonger dan jijquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben jij pas 16ik dacht al 20 ofzo
zo zag je er wel uit vorige keer iig
Ik ben 21 en zie eruit als 16quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Babyfacjequote:
Morgen hopelijk een HTC Touch HD, zal ik misschien wat foto`s schietenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga mn camera niet meenemen, heb je toch niks aan want de helft wil niet op de foto, en dan loop je maar met dat ding te sjouwen, telefoon FTW
die heb ik weggebracht na de vorige nijmegenmeet btwquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jammer dat we de fokstok niet kunnen halen trouwens
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Morgen hopelijk een HTC Touch HD, zal ik misschien wat foto`s schieten
zweiundzwanzigquote:
geef dat ding aan mij, en ik zet iedereen eropquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga mn camera niet meenemen, heb je toch niks aan want de helft wil niet op de foto, en dan loop je maar met dat ding te sjouwen, telefoon FTW
nu ist ie stukquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die heb ik weggebracht na de vorige nijmegenmeet btwnaar leuth toen, voor de user gers
Dat is het kutste ooit. "OMG WE ZITTEN HIER MET ZUN ALLEUH"quote:
Die zuigt qua foto's. Sowieso geen flits.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Morgen hopelijk een HTC Touch HD, zal ik misschien wat foto`s schieten
nu zeuren ze er nog over, en over 10 jaar zijn ze dr blij meequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Boeiend. Wijsheid van een 21-jarige.
Absoluut.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu zeuren ze er nog over, en over 10 jaar zijn ze dr blij mee
De rest is wel tovquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die zuigt qua foto's. Sowieso geen flits.
5mp met xenon flitsquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb maar een 3 megapixel, met een kutflits. Als er morgen een samsunggoeroe is mag die mij even helpen met de telefoon.
Meestal heb ik superbewogen foto's enzo.
Ik ben 19 en zie eruit als 39quote:
We hebben op de FOK!meet een eigen netwerk, prive forum ftwquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is het kutste ooit. "OMG WE ZITTEN HIER MET ZUN ALLEUH"
En dan Desunoto als enige in dit topic: "HHheeheehehe oMG"
Ga jij dan drank voor ons halenquote:
Een Eee-pc is ongeveer 250 euro, mobiel internet vanaf ongeveer 20 euro per maand.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben wel van plan nog zo'n minilaptopje te kopen met mobiel internet
iemand idee hoeduur zoiets zal zijn? laptopje zelf niet meer dan 500 euro ofzo, en t internet voor n 10tje per maand is dat redelijk
Ja, is prima te doen. Zou lekker een Samsung of Dell portable kopenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben wel van plan nog zo'n minilaptopje te kopen met mobiel internet
iemand idee hoeduur zoiets zal zijn? laptopje zelf niet meer dan 500 euro ofzo, en t internet voor n 10tje per maand is dat redelijk
vet!quote:
Ik heb nog niet een Xenon in mn autoquote:
ik ook.quote:
ik ben 19 en zie er zo ook uitquote:
wel over de meet dromen hequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een Eee-pc is ongeveer 250 euro, mobiel internet vanaf ongeveer 20 euro per maand.
waarvoor staat eeequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, is prima te doen. Zou lekker een Samsung of Dell portable kopen
je mag mijne lenenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb nog niet een Xenon in mn auto
Neuh, ik vind ze wel tof. Vandaag met een Samsung lopen spelen, leuk ding!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
waarvoor staat eee? en heeft een van jullie zelf zon ding of niet? zou niet weten wat ik moet kopen eigelijk
jaquote:
Asus is begonnen met die laptopjes, daarom vind ik het nog steeds de beste daarin.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
waarvoor staat eee? en heeft een van jullie zelf zon ding of niet? zou niet weten wat ik moet kopen eigelijk
Misschien neem je wel een leuke vent mee naar huis na afloop van de avondquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja![]()
alhoewel ik vind het zo spannend, dat ik vast niet kan slapen
dat kloptquote:
quote:
zou relaxed zijn, slaap ik ook weer een keer goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien neem je wel een leuke vent mee naar huis na afloop van de avond
okequote:
morgen als 18 denk ikquote:
Ik heb het wel eens gezien, stroboscoop als koplamp, is wel vet maar ook superkutquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
oke![]()
dan zal k in de tussentijd flitsen in je auto
Waarom danquote:
ik kom in het rozequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom dan? Anders zorg ik wel dat je er als 18 uitziet
onee nu te laatVoor de volgende miet doe ik wel
Schwalbequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik kom in het roze![]()
en doe 2 staartjes in.
oke, dat laatste niet dan
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik kom in het roze![]()
en doe 2 staartjes in.
quote:
rapidshare heeft 'm verwijderdquote:
2 staartjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik kom in het roze![]()
en doe 2 staartjes in.
Nee, in de stairway.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
maar wat was het nu, half 8 onder de grote klok ofzo op t station
Gewoon naar de Stairway komen, dan zie je ons vanzelf wel ergens zittenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
Ik vlad fiets XBM en kanoman staan tegen 1845 onder het blauwe bord (op elkaar te wachten), daarna richting sterweejquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
half 7 alquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef Lauriette91 het volgende:
Irenka, Heimen, Sjoerd, Dennis, David en ik zijn rond half 7 op UCS, even naar de BK en dan de rest meetten op UCS of Stairway.
De KFC.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef Blaxje het volgende:
Raspoetin en Blaxje zijn vanaf 8 uur in de Stairway. En vanaf 5 uur op een geheime locatie in Utrecht. Tot morgen lui!
Laten we naamkaartjes met onze foknamen en echte namen gaan dragen !!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
half 7 alvindt iedereen trouwens t ok dat er namen gepost worden
en hoe herken ik jullie
Sure.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en hoe herken ik jullie
Waarom zou dat niet ok zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en hoe herken ik jullie
Whehe.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:48 schreef s0k het volgende:
[..]
Laten we naamkaartjes met onze foknamen en echte namen gaan dragen !!
Of bedrukte shirts!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:48 schreef s0k het volgende:
[..]
Laten we nee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:48 schreef s0k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die heb ik weggebracht na de vorige nijmegenmeet btwnaar leuth toen, voor de user gers
!!! JAAquote:
Volgens mij hebben we dezelfde telefoonquote:
N82.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dezelfde telefoon
ibtl is beterquote:
Bijna wel jaquote:
HAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:03 schreef Blaxje het volgende:
Mensen die gaan zoenen op de meet (niet persé met elkaar):
Lauwert
Liiszle
Lauriette
Toevallig allemaal L'etjes en meisjes.
Gaat heel veel pinnenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA.
Nee.
Tenzij ik echt veel gedronken heb.
We gaan maar uit van het laatstequote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA.
Nee.
Tenzij ik echt veel gedronken heb.
dat tussenhaakjes gedeelte was toch de basis voor die fotoshootquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:03 schreef Blaxje het volgende:
Mensen die gaan zoenen op de meet (niet persé met elkaar):
Lauwert
Liiszle
Lauriette
Toevallig allemaal L'etjes en meisjes.
Ohja kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat tussenhaakjes gedeelte was toch de basis voor die fotoshoot
Blaxje en Lauwert.quote:
Gaat jou niks aan gast!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
en die hebben gekust of? alleen n leuke foto gemaakt
quote:
Preutsquote:
nee ik doe rustig aan, anders post ik door het slotjequote:
Sinds wanneer ben jij mod?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee ik doe rustig aan, anders post ik door het slotje
Valt me nu pas op dat hij blauw isquote:
quote:
modquote:
valt me nu pas op dat je 4 notes en geen fobo hebtquote:
Zit al tijden te wachten op een note erbij. En heb ook geen idee wat er in staatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
valt me nu pas op dat je 4 notes en geen fobo hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |