Flevolandquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef Juicyhil het volgende:
Iemand trouwens uit de hoek van Amsterdam/Flevoland morgen naar de meet?
Laten we hendig op Weesp afspreken zodat we sjiek samen daar komen weetje.quote:
Daar doe ik vast niet aan meequote:
Jo, we spreken af op Almere station jaquote:
Ik neem hem ook meequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
K wil niet de enige zijn met camera
wil je de voorbeeld foto zien ?quote:
ik ga naar zaandam, en vanaf daar met de trein naar utrecht toe. Dat is waarschijnlijk de sneltrein.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laten we hendig op Weesp afspreken zodat we sjiek samen daar komen weetje.
Ik kan niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jo, we spreken af op Almere station ja
I will lock & load. Probably.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Je zit in een rolstoel?quote:
ga maar zonder mij, ik kom niet op weesp.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jo, we spreken af op Almere station ja
Ik ook niet.quote:
waarom post je hier danquote:
Vast niet, lis nam toen ook foto'squote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nou. Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij komt er ook in voor. Nee, niet zonder shirt of zo hoor.Het zijn gewoon LEUKE ideeën
U riep?quote:
Okquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ga maar zonder mij, ik kom niet op weesp.
Ik, 16quote:
vladi denk ik? ik ben iig 19, en in juni jarig.quote:
21, wie biedt meer?quote:
jammer dat we de fokstok niet kunnen halen trouwensquote:
mijn telefoon werkt als cameraquote:
ben jij pas 16quote:
ik heb maar een 3 megapixel, met een kutflits. Als er morgen een samsunggoeroe is mag die mij even helpen met de telefoon.quote:
Ik ook 21, maar half maandje jonger dan jijquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben jij pas 16ik dacht al 20 ofzo
zo zag je er wel uit vorige keer iig
Ik ben 21 en zie eruit als 16quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Babyfacjequote:
Morgen hopelijk een HTC Touch HD, zal ik misschien wat foto`s schietenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga mn camera niet meenemen, heb je toch niks aan want de helft wil niet op de foto, en dan loop je maar met dat ding te sjouwen, telefoon FTW
die heb ik weggebracht na de vorige nijmegenmeet btwquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jammer dat we de fokstok niet kunnen halen trouwens
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Morgen hopelijk een HTC Touch HD, zal ik misschien wat foto`s schieten
zweiundzwanzigquote:
geef dat ding aan mij, en ik zet iedereen eropquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga mn camera niet meenemen, heb je toch niks aan want de helft wil niet op de foto, en dan loop je maar met dat ding te sjouwen, telefoon FTW
nu ist ie stukquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die heb ik weggebracht na de vorige nijmegenmeet btwnaar leuth toen, voor de user gers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |