Als je weer aan de ice tea gaat dan betwijfel ik hetquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
de komende zal toch de leukste zijn
Allemaal flauwigheid mooie jongenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Gast. Je overtreft jezelf elke keer weer
Denk 't ook!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
de komende zal toch de leukste zijn
ik ga eens kijken voor jequote:
als we naar een hertog jan tent gaan (of iig geen bavariaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je weer aan de ice tea gaat dan betwijfel ik het
Gewoon zuipen johquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als we naar een hertog jan tent gaan (of iig geen bavaria) dan denk ik er overna om toch te gaan fietsen naar t station ipv de auto
of ik moet toch stiekem met de auto gaan en hopen dat de alcohol is uitgewerkt bij terugkomst
n00bje van mequote:
Moet jij zeggenquote:
Dat kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef nijnja het volgende:
Hoewel ik hier ook wel een enigzins leuke foto zit te vernaaienWhehe, die ChrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net 15
!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat was niet de intensie van foto posten, maar je hebt wel gelijkquote:
Of sinas drinkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef Blaxje het volgende:
Mensen die zeuren over het soort bier. Hou toch op. Gezellig meedoen of in je eentje ergens anders gaan zitten
je brengt het verkeerd: kroegen met een directe leiding op de slootquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef Blaxje het volgende:
Mensen die zeuren over het soort bier. Hou toch op. Gezellig meedoen of in je eentje ergens anders gaan zitten
dat heet fantaquote:
Ben ook niet gek van Bavaria, maar boeiendquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je brengt het verkeerd: kroegen met een directe leiding op de sloot
Op het zandpad staat soms best goed spul. De harde bollen is om te kotsen daarentegen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef Blaxje het volgende:
Of jezelf laten pijpen door één van de vele gewillige vrouwen in de achterbuurten van de Domstad.
Bekijk het positief, tis altijd beter dan een kroeg aangesloten op een vat Heineken...quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je brengt het verkeerd: kroegen met een directe leiding op de sloot
Ik zal elke mogelijkheid aangrijpen om die doos van pandora die normale mensen ook wel jouw mond noemen zo goed en zo kwaad als het kan gesloten te houdenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Allemaal flauwigheid mooie jongenTrek je niks aan van m'n babygedrag
Europalaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef s0k het volgende:
[..]
Op het zandpad staat soms best goed spul. De harde bollen is om te kotsen daarentegen.
ik zal je er een pmmen om op af te rukkenquote:
Take it easy. Ik ben morgen gewoon aardig hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zal elke mogelijkheid aangrijpen om die doos van pandora die normale mensen ook wel jouw mond noemen zo goed en zo kwaad als het kan gesloten te houden
En ik ben morgen thuisquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Take it easy. Ik ben morgen gewoon aardig hoor
Ja, op die jampotglazenkop van jou zekerquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zal je er een pmmen om op af te rukken
Nee.quote:
Nee.quote:
wat drink jij, moesel met ijsquote:
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Take it easy. Ik ben morgen gewoon aardig hoor
als het goed is neemt laurriette haar camera mee, en renren ook dacht ikquote:
zwarte fantaquote:
djeelbeetquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als het goed is neemt laurriette haar camera mee, en renren ook dacht ik
amsterdam, ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef Juicyhil het volgende:
Iemand trouwens uit de hoek van Amsterdam/Flevoland morgen naar de meet?
Hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat drink jij, moesel met ijs?
en hoe zit t hiermeePUB SC [3336] - Geen Lau in een FOK!string. Sorry.
je hebt:quote:
Fanta cassis!quote:
K wil niet de enige zijn met cameraquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als het goed is neemt laurriette haar camera mee, en renren ook dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |