Dat is het kutste ooit. "OMG WE ZITTEN HIER MET ZUN ALLEUH"quote:
Die zuigt qua foto's. Sowieso geen flits.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Morgen hopelijk een HTC Touch HD, zal ik misschien wat foto`s schieten
nu zeuren ze er nog over, en over 10 jaar zijn ze dr blij meequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Boeiend. Wijsheid van een 21-jarige.
Absoluut.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu zeuren ze er nog over, en over 10 jaar zijn ze dr blij mee
De rest is wel tovquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die zuigt qua foto's. Sowieso geen flits.
5mp met xenon flitsquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb maar een 3 megapixel, met een kutflits. Als er morgen een samsunggoeroe is mag die mij even helpen met de telefoon.
Meestal heb ik superbewogen foto's enzo.
Ik ben 19 en zie eruit als 39quote:
We hebben op de FOK!meet een eigen netwerk, prive forum ftwquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is het kutste ooit. "OMG WE ZITTEN HIER MET ZUN ALLEUH"
En dan Desunoto als enige in dit topic: "HHheeheehehe oMG"
Ga jij dan drank voor ons halenquote:
Een Eee-pc is ongeveer 250 euro, mobiel internet vanaf ongeveer 20 euro per maand.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben wel van plan nog zo'n minilaptopje te kopen met mobiel internet
iemand idee hoeduur zoiets zal zijn? laptopje zelf niet meer dan 500 euro ofzo, en t internet voor n 10tje per maand is dat redelijk
Ja, is prima te doen. Zou lekker een Samsung of Dell portable kopenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben wel van plan nog zo'n minilaptopje te kopen met mobiel internet
iemand idee hoeduur zoiets zal zijn? laptopje zelf niet meer dan 500 euro ofzo, en t internet voor n 10tje per maand is dat redelijk
vet!quote:
Ik heb nog niet een Xenon in mn autoquote:
ik ook.quote:
ik ben 19 en zie er zo ook uitquote:
wel over de meet dromen hequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een Eee-pc is ongeveer 250 euro, mobiel internet vanaf ongeveer 20 euro per maand.
waarvoor staat eeequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, is prima te doen. Zou lekker een Samsung of Dell portable kopen
je mag mijne lenenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb nog niet een Xenon in mn auto
Neuh, ik vind ze wel tof. Vandaag met een Samsung lopen spelen, leuk ding!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
waarvoor staat eee? en heeft een van jullie zelf zon ding of niet? zou niet weten wat ik moet kopen eigelijk
jaquote:
Asus is begonnen met die laptopjes, daarom vind ik het nog steeds de beste daarin.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
waarvoor staat eee? en heeft een van jullie zelf zon ding of niet? zou niet weten wat ik moet kopen eigelijk
Misschien neem je wel een leuke vent mee naar huis na afloop van de avondquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja![]()
alhoewel ik vind het zo spannend, dat ik vast niet kan slapen
dat kloptquote:
quote:
zou relaxed zijn, slaap ik ook weer een keer goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien neem je wel een leuke vent mee naar huis na afloop van de avond
okequote:
morgen als 18 denk ikquote:
Ik heb het wel eens gezien, stroboscoop als koplamp, is wel vet maar ook superkutquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
oke![]()
dan zal k in de tussentijd flitsen in je auto
Waarom danquote:
ik kom in het rozequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom dan? Anders zorg ik wel dat je er als 18 uitziet
onee nu te laatVoor de volgende miet doe ik wel
Schwalbequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik kom in het roze![]()
en doe 2 staartjes in.
oke, dat laatste niet dan
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik kom in het roze![]()
en doe 2 staartjes in.
quote:
rapidshare heeft 'm verwijderdquote:
2 staartjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik kom in het roze![]()
en doe 2 staartjes in.
Nee, in de stairway.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
maar wat was het nu, half 8 onder de grote klok ofzo op t station
Gewoon naar de Stairway komen, dan zie je ons vanzelf wel ergens zittenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
Ik vlad fiets XBM en kanoman staan tegen 1845 onder het blauwe bord (op elkaar te wachten), daarna richting sterweejquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
half 7 alquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef Lauriette91 het volgende:
Irenka, Heimen, Sjoerd, Dennis, David en ik zijn rond half 7 op UCS, even naar de BK en dan de rest meetten op UCS of Stairway.
De KFC.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef Blaxje het volgende:
Raspoetin en Blaxje zijn vanaf 8 uur in de Stairway. En vanaf 5 uur op een geheime locatie in Utrecht. Tot morgen lui!
Laten we naamkaartjes met onze foknamen en echte namen gaan dragen !!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
half 7 alvindt iedereen trouwens t ok dat er namen gepost worden
en hoe herken ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |