quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:30 schreef Lauriette91 het volgende:
DATUM & TIJD
Vrijdag 13 Maart 2009 vanaf 19:00 tot hoe laat je wilt
Stairway to Heaven in Utrecht [vanaf 19:30] Vanaf 19:00 kun je terecht op Utrecht Centraal Station en word je vast en zeker opgevangen door één van onze fijne users.
AANWEZIGEN [17]
1. Surveillance-Fiets
2. Kanovinnie
3. Nijnja
4. Hyman
5. Juicyhil
6. VlaDje
7. Raspoetin
8. Blaxje
9. LAUWERTTT
10. Robro
11. s0k
12. _Xbox_Master_
13. Swarmahoer
14. Sjoegerd
15. Lauriëtte91
16. Prodygee
17. RenRen
18. Liiszle
19. BraveBart
MISSCHIEN AANWEZIGEN [6]
1. NoelGallagher
2. Mstr
3. Seam
4. Desunoto
Jorrit?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:51 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat er de vorige pubmeet ruzie uitbrak tussen twee users? Eentje durft niet meer te komen.
Balen. Vind nog steeds dat hij stiekem ook moet komen.quote:
vechten op een meetquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:51 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat er de vorige pubmeet ruzie uitbrak tussen twee users? Eentje durft niet meer te komen.
ik herken mikuuuulquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef Blaxje het volgende:
Plasbroekfoto: http://i42.tinypic.com/2uge7fd.jpg
Snop.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik herken mikuuuulwie is de dame?
Hehe, geen vechten gekquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vechten op een meet
mensen die t onderscheid tussen internet en real life niet kunnen maken
Omdat het in (ik dacht) Maastricht wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef s0k het volgende:
Hoezo staat er zo'n stairway bediende prominent te doen midden in de foto?
je bedoelt de damequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef s0k het volgende:
Hoezo staat er zo'n stairway bediende prominent te doen midden in de foto?
In maastricht een meet houdenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat het in (ik dacht) Maastricht was
ah ok, ja bij ons is ruzie altijd gelijk aan vechten, moeten we hoe dan ook op afquote:
Carequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Blaxje het volgende:
Als Desunoto komt. Krijgtie van mij serieus bier en ga ik met Vlad tongen.
wie weetquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef prodygee het volgende:
[..]
Hahahahaha. Zo grappig
VlaD, doe je nogsteeds rondjes doen?
jaloersquote:
Ik wilde het net zeggen.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef VlaDje het volgende:
Als er 1 man is op de wereld waar ik mee wil tongen is het Blaxje
quote:
Wordt dat het niveau morgen jongens?quote:
Ik voel me thuis op bijzonder laag niveauquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Wordt dat het niveau morgen jongens?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
dan krijgen we n goede meet als dat t nivo isquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja naar de toiletten, om je zakdoekje vol te fappen.
Ik ben alvast aan het oefenen voor morgen. Ik wil natuurlijk niet met kop en schouders boven de groep staan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
GODVERDOMME was ik net over mn woede heen, moet jij zo nodig die kuttoko onder de aandacht brengenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:10 schreef Bravebart het volgende:
Er wordt hier nog harder gehapt dan in menig McDonalds
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
GODVERDOMME was ik net over mn woede heen, moet jij zo nodig die kuttoko onder de aandacht brengen
quote:
woon je in nijmegen? wees maar blij, anders was ik persoonlijk al die mismaakte troep in je gezicht komen drukkenquote:
en ik ga met je meequote:
hebben ze n klachtenservice? dan word ik daar aandeelhouder vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat er een user is die op één van de vorige meets is geweest en nu grootaandeelhouder is bij de McDonalds?
Mn maag gaat knorren (quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef Blaxje het volgende:
Wist je dat er een user is die op één van de vorige meets is geweest en nu grootaandeelhouder is bij de McDonalds?
je hebt zeker nog niet verder gelezen dan die postquote:
Ik blij dat ik in Delft woonquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
woon je in nijmegen? wees maar blij, anders was ik persoonlijk al die mismaakte troep in je gezicht komen drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |